wie o wie heeft voor mij de gouden tip?
het zou echt een stem moeten zijn ja...
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 23:29 schreef Kebab het volgende:
Moet het een stem zijn? Misschien kan je wel wat films opzoeken van face of death en daar het geluid van rippen. Is iemands laatste adem schrikwekkend genoeg?
quote:Bedoel je de Exorcist??
Op dinsdag 11 november 2003 23:29 schreef newyorkcity het volgende:
Van die hele bekende, oude horror film uit de jaren 70. Weet de titel niet meer...
NB: Oeps, Bebop was me voor
[Dit bericht is gewijzigd door Badharing op 11-11-2003 23:37]
quote:De eerste Halloween film dan??
Op dinsdag 11 november 2003 23:38 schreef newyorkcity het volgende:[..]
nee, niet de excorsist, ik weet het niet meer
Kan je niet zelf samples rippen van een Hellraiser DVD ipv die brakke internet dingen te gebruiken?
Misschien is het een idee om eens te kijken bij PC games. Soms zitten daar wel leuke samples tussen. Een voorbeeld, lijkt op Hellraiser: in het spel Blood zitten oneliners als 'I live...again' en 'Fresh victims for the ever-growing army of the Undead', gesproken door een grafstem.
Verder kan je je eigen stem flink onder handen nemen met filters, pitchshift en meer.
(denk je wel aan copyright? )
quote:Zou helpen als je zegt waarvoor je het nodig hebt
Op dinsdag 11 november 2003 23:27 schreef RecomServ het volgende:
ik ben nu op zoek naar het meest schrikwekkende, angstaanjagende, denderende, demonischachtige stemgeluid wat je maar kunt vinden.
ik ben nu al 3 uur straight aan het zoeken en het enige wat ik heb kunnen vinden zijn wat slechte rips van hellraiser :Swie o wie heeft voor mij de gouden tip?
quote:Redrum.... dat was toch 'The shining'??
Op dinsdag 11 november 2003 23:57 schreef MOVO het volgende:
Redrum redrum redrum uit poltergeist is aardig demonisch,
waar heb je het voor nodig?
quote:Oeps jawel uit uhh The Shining dus..
Op dinsdag 11 november 2003 23:59 schreef MSXUser het volgende:[..]
Redrum.... dat was toch 'The shining'??
quote:Was dat niet de combinatie van het geluid van scheurend rubber en gillende vrouwen.
Op dinsdag 11 november 2003 23:27 schreef RecomServ het volgende:
ik ben nu op zoek naar het meest schrikwekkende, angstaanjagende, denderende, demonischachtige stemgeluid wat je maar kunt vinden.
ik ben nu al 3 uur straight aan het zoeken en het enige wat ik heb kunnen vinden zijn wat slechte rips van hellraiser :Swie o wie heeft voor mij de gouden tip?
Luister en huiver Mijn Eigen Enge Geluid
Ik zoek eigelijk al een tijdje een geluid, maar het is niet te vinden. Komt volgens mij uit Evil Dead ofzo.
quote:Weet iemand waar dit te vinden is
Get away from me! (schot)
-aaaaaaaahhh... (herladen)
(schot)
-aaaaaaahahaaaaaaahaaaa... (herladen)
(schot, hoop bloedgespetter)
-Rest in pieces, motherfucker!
quote:Klinkt best gaaf, maar wat het dan weer minder 'eng' maakt, is het stuk waar de stem heel erg geblikt/metalig klinkt, dan is het duidelijk een computer die de stem 'produceert'. Waar de stem gewoon laag is, kan je je nog een beeld vormen van een of andere demon
Op woensdag 12 november 2003 09:20 schreef RecomServ het volgende:
Nou, ik ben maar eens aan de slag gegaan met een mic en wat gedownde wavjes en heb zelf wat in elkaar geknutseld.Luister en huiver Mijn Eigen Enge Geluid
Hoop dat je er wat aan hebt!!
quote:
Op woensdag 12 november 2003 00:11 schreef MOVO het volgende:[..]
Oeps jawel uit uhh The Shining dus..
En hier heb je waarschijnlijk he-le-maal niks aan :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |