quote:ligt eraan hoe oud je wilt worden
Op dinsdag 11 november 2003 22:26 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik lees allemaal chinees ofzo daar
Is het heel erg dat ik niet zo nadenk over hoe vet/ongezond ik eet?
quote:Ja joh, zit mn pc maar weer dwars! druif
Op dinsdag 11 november 2003 22:45 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
OP quoten is kewl.
quote:Jeps, zekers...
Op dinsdag 11 november 2003 23:01 schreef Cybart het volgende:
stukje Blair Witch op tvtoch een kicke film
hij's lekker creapy...
quote:ook de manier waarop ie gemaakt is is gewoon stoer
Op dinsdag 11 november 2003 23:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
Jeps, zekers...
hij's lekker creapy...
quote:1 van de weinig films die echt heel eng/spannend vond.
Op dinsdag 11 november 2003 23:05 schreef Cybart het volgende:[..]
ook de manier waarop ie gemaakt is is gewoon stoer
dat merk je wel in de film
en het einde is briljant
quote:inderdaad, zijn een hoop films die wel schrik elementen hebben
Op dinsdag 11 november 2003 23:08 schreef Vlarp het volgende:[..]
1 van de weinig films die echt heel eng/spannend vond.
quote:Ohw, gaaf!
Op dinsdag 11 november 2003 23:11 schreef Cybart het volgende:
a.s. dinsdag: net5 : I Love The Muppets
quote:Slaap lekker... en succes!
Op dinsdag 11 november 2003 23:13 schreef Cybart het volgende:
ik ga naar bed....
tentamens grrrrrrrrr
quote:Zeker! Alleen jammer dat de film niet de eerste was met dat concept. Een paar jaar eerder was The Last Broadcast er al, met exact dezelfde opzet. Heb die ook op dvd. Hij's wel ok, maar Blair Witch kopieerde het concept toch net iets spannender vind ik
Op dinsdag 11 november 2003 23:05 schreef Cybart het volgende:[..]
ook de manier waarop ie gemaakt is is gewoon stoer
dat merk je wel in de film
en het einde is briljant
quote:maar wel een leuke betonnen stad he
Op woensdag 12 november 2003 07:09 schreef DennisMoore het volgende:.
Zo maar 's terug van Eindhoven naar Enschede... wat een eind!
Boek in trein =.
goeiemoguh
quote:Nouja... eigenlijk zit ik in Best, niet in Eindhoven.
Op woensdag 12 november 2003 07:16 schreef Cybart het volgende:maar wel een leuke betonnen stad he
goeiemoguh
quote:ik vinnut best
Op woensdag 12 november 2003 07:18 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nouja... eigenlijk zit ik in Best, niet in Eindhoven.
.
Mogguh!
Gaaf zeg Bureau uitruimen en troep tegenkomen van 5 voorgangers... deo, cup a soup, kerstslingers, teddyberen, mailtjes......
We aan nl verhuizen
.
quote:JAJAjajaja
Op woensdag 12 november 2003 12:03 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Echo echo echo.
quote:saaaaaaaaaaaaAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Op woensdag 12 november 2003 12:07 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
RUSTtigtig HIEerer
quote:ik heb nu ook niks te doen
Op woensdag 12 november 2003 12:11 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Echt wel.... zucht....
quote:Ik nu ook heel even niet, zit te wachten tot college.
Op woensdag 12 november 2003 12:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb nu ook niks te doen
.
quote:nachtmerries alom
Op woensdag 12 november 2003 12:21 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Het is fucking rustig.... Topic bleef zelf meerdere seconden boven aan de lijst staan!.
quote:smakelijk!
Op woensdag 12 november 2003 12:23 schreef onetouch het volgende:
lunch
quote:ik ben niet thuis ofzo
Op woensdag 12 november 2003 12:32 schreef Jerruh het volgende:smakelijk!
.
u2 - it's a beautiful day....
Tis pauze
quote:dan nog: smakelijk
Op woensdag 12 november 2003 12:33 schreef onetouch het volgende:[..]
ik ben niet thuis ofzo
u2 - it's a beautiful day....
![]()
quote:I know
Op woensdag 12 november 2003 12:39 schreef Jerruh het volgende:dan nog: smakelijk
.
ben vergeten m'n foto te mailen,
maar wilde je toch niet afleiden ofzo
dus vanavond maar
quote:Welles!
Op woensdag 12 november 2003 12:44 schreef Andyvie het volgende:
Tsss, tis nog helemaal geen pauze
OMG.... read this....
Jerry Springer bewondert zichzelf in eigen opera
Uitgegeven: 11 november 2003 14:41
AMSTERDAM - Jerry Springer is zeer onder de indruk van het optreden van acteur Michael Brandon, die de rol van Springer speelt in de nieuwe voorstelling 'Jerry Springer - The Opera'. Springer vindt dat Brandon hem in fysiek opzicht goed imiteert. Acteur Brandon speelde in de jaren '80 een brutale politieagent in tv-serie 'Dempsey and Makepeace'.
De opera over de beroemde talkshow van Springer ging maandagavond op West End in Londen in première. Springer gaf toe dat het best moeilijk was zichzelf op het toneel te zien. De normaal zeer uitgesproken presentator voelde zich ongemakkelijk, omdat mensen in de zaal zich omdraaiden om naar hem te kijken.
In de opera worden scènes opgevoerd met onder andere een luierfetisjist die alles bekent tegenover zijn ware liefde, en een dansoptreden van de Ku Klux Klan. Voor de maker van de opera, Richard Thomas, was het format ideaal: "Het heeft tragiek en geweld."
Dat VERZIN je toch niet?! Zingende luierfetisjisten en dansen KKK-meneren?!
quote:ja
Op woensdag 12 november 2003 13:34 schreef Tizmo het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vanavond moet werken en morgen vrij ben?
hey tiz!!! ik krijg een opblaaspop van jou voor sinterklaas .
quote:Tssk, dat kan toch niet!
Op woensdag 12 november 2003 13:37 schreef onetouch het volgende:
ik ben morgen ook vrij
quote:je krijgt helemaal niks van mij
Op woensdag 12 november 2003 13:37 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja
hey tiz!!! ik krijg een opblaaspop van jou voor sinterklaas
.
quote:Een Fun-Sheep.
Op woensdag 12 november 2003 13:38 schreef onetouch het volgende:
en of dat kan![]()
wat krijg ik dan voor sinterklaas?
*schoen poetst en zet*
quote:ik kreeg dutchie van houzer
Op woensdag 12 november 2003 13:41 schreef Jerruh het volgende:
nee, van houzer krijg ik dat.
quote:in opblaasbare vorm?
Op woensdag 12 november 2003 13:41 schreef onetouch het volgende:[..]
ik kreeg dutchie van houzer
quote:Die poppen zijn helemaal nog niet in de handel, hoe is dat mogelijk
Op woensdag 12 november 2003 13:41 schreef Jerruh het volgende:
nee, van houzer krijg ik dat.
quote:houzer, wie is dat?
Op woensdag 12 november 2003 13:41 schreef onetouch het volgende:[..]
ik kreeg dutchie van houzer
quote:sinds ik een avatartepel opmerking heb gemaakt,
Op woensdag 12 november 2003 13:42 schreef Jerruh het volgende:in opblaasbare vorm?
.
quote:Ik leef
Op woensdag 12 november 2003 13:45 schreef onetouch het volgende:[..]
hooooi
alles goe?
quote:geen idee, maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
Op woensdag 12 november 2003 13:43 schreef Tizmo het volgende:houzer, wie is dat?
quote:gaat goed
Op woensdag 12 november 2003 13:46 schreef Tally het volgende:Ik leef
En met jou?
quote:Weet ik niet, schaap is wel wat goedkoper geloof ik, dus het kan wel
Op woensdag 12 november 2003 13:47 schreef onetouch het volgende:[..]
geen idee, maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
geldt dat ook voor schapen?
quote:ik wil jou ook liever int echt dan in popvorm *inkoppertje*
Op woensdag 12 november 2003 13:43 schreef Tizmo het volgende:[..]
Die poppen zijn helemaal nog niet in de handel, hoe is dat mogelijk
.
quote:Wie niet tegenwoordig.
Op woensdag 12 november 2003 13:48 schreef onetouch het volgende:[..]
gaat goed
alleen verkouden
quote:Ik
Op woensdag 12 november 2003 13:52 schreef Tally het volgende:[..]
Wie niet tegenwoordig.
quote:
Op woensdag 12 november 2003 13:52 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik wil jou ook liever int echt dan in popvorm *inkoppertje*
quote:
Op woensdag 12 november 2003 13:52 schreef Cybart het volgende:
middag
Ik ben weer thuis van werken. Hmm, ik ga de post denk ik best wel missen als ik straks bij Alternate werk...
quote:vooral die kou, regen, hagel en sneeuw
Op woensdag 12 november 2003 13:56 schreef Vlarp het volgende:Ik ben weer thuis van werken. Hmm, ik ga de post denk ik best wel missen als ik straks bij Alternate werk...
quote:Juist, maar dan een schaap
Op woensdag 12 november 2003 13:56 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik ben er net vanaf.. Heb alleen wat andere klachten
Op woensdag 12 november 2003 13:53 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Ik
. Middag
.
Goeiemiddag!
quote:Wat ga je dan bij Alternate doen
Op woensdag 12 november 2003 13:56 schreef Vlarp het volgende:Ik ben weer thuis van werken. Hmm, ik ga de post denk ik best wel missen als ik straks bij Alternate werk...
quote:welke tepelopmerking?
Op woensdag 12 november 2003 13:46 schreef onetouch het volgende:[..]
sinds ik een avatartepel opmerking heb gemaakt,
moet ik alles zelf opblazen van je
quote:Die staat niet op de site geloof ik.
Op woensdag 12 november 2003 13:58 schreef Tizmo het volgende:Juist, maar dan een schaap
.
quote:Inderdaad, dat dus niet
Op woensdag 12 november 2003 13:57 schreef Cybart het volgende:[..]
vooral die kou wind, regen, hagel en sneeuw
quote:hey hunk
Op woensdag 12 november 2003 14:01 schreef Jerruh het volgende:
cybart!!.
quote:verklaard vlekkerige post
Op woensdag 12 november 2003 14:01 schreef Vlarp het volgende:[..]
Inderdaad, dat dus niet
Verders, kou maakt me niet zo uit. Zoals vandaag ging het werken prima, droog, weinig wind, goed weer verder. Alleen echt snotter weer *neus ophaal*
quote:hey lekkel ding!
Op woensdag 12 november 2003 14:02 schreef Cybart het volgende:[..]
hey hunk
ben al een paar dagen bezig met cdtje voor in de auto te gaan maken
vertel, welke nummers??
quote:Nee dit kan niet waar zijn
Op woensdag 12 november 2003 14:00 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Die staat niet op de site geloof ik.
Deze 'Wilde Hilde' heeft een 7" diep gat van achter, en loeit bij iedere rake stoot.
quote:ik heb er op dit moment teveel, dus waarschijnlijk 2 nieuwe cdtjes...
Op woensdag 12 november 2003 14:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
hey lekkel ding!
vertel, welke nummers??
quote:ik heb op zich wel wa leuke nummers, alleen ze zijn raar, onbekend en redelijk apart
Op woensdag 12 november 2003 14:04 schreef Cybart het volgende:[..]
ik heb er op dit moment teveel, dus waarschijnlijk 2 nieuwe cdtjes...
vrijdag brand ik pas
krijg nu bijvoorbeeld: "sonic solutions - don't speak" niet gevonden (ja alleen een promo van de platenmaatschappij)
quote:Neuh, dat laat ik niet gebeuren
Op woensdag 12 november 2003 14:02 schreef Cybart het volgende:[..]
verklaard vlekkerige post
Hoi trouwens en ook hoi Jerruh
quote:nieuwe basement jaxx is top (lucky star)
Op woensdag 12 november 2003 14:05 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb op zich wel wa leuke nummers, alleen ze zijn raar, onbekend en redelijk apart
.
eehhhm naja gisteren weer achter de bar gestaan en ik moest voor het eerst alles alleen afsluiten ook wel een ervaring hoor, loop ik daar als enige in een groot pand
Maar als het goed is, is alles oke gegaan. In ieder geval geen valse alarmen meer
quote:stuurrrrr
Op woensdag 12 november 2003 14:06 schreef Cybart het volgende:[..]
nieuwe basement jaxx is top (lucky star)
heeey vlarp! .
quote:Zodra m'n ADSL aansluiting weer gefixt is moet ik nodig weer is muziek gaan binnehalen...
Op woensdag 12 november 2003 14:06 schreef Cybart het volgende:[..]
nieuwe basement jaxx is top (lucky star)
quote:Eej wax
Op woensdag 12 november 2003 14:09 schreef Waxxer het volgende:
naja dan ga ik maar gewoon verder...eehhhm naja gisteren weer achter de bar gestaan en ik moest voor het eerst alles alleen afsluiten
ook wel een ervaring hoor, loop ik daar als enige in een groot pand
Maar als het goed is, is alles oke gegaan. In ieder geval geen valse alarmen meer
quote:*klik*
Op woensdag 12 november 2003 14:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
stuurrrrr
.
heeey vlarp!
.
quote:haai!
Op woensdag 12 november 2003 14:10 schreef Vlarp het volgende:[..]
Eej wax
quote:Dat is een slecht idee
Op woensdag 12 november 2003 14:13 schreef Waxxer het volgende:[..]
haai!
nog een paar dagen he?? Anders blijf je gewoon nog voor een dagje in de week bij de post
of is dat een heel verkeerd voorstel?
quote:haha 1xp8wk is idd niet veel... maar ik kan me voorstellen, als je elke dag al daar hebt moeten werken, dan ben je blij eens een keertje vrij te hebben. Met kerst is het natuurlijk tering-druk, ze vroegen hier zelfs al studenten om te helpen met de post - moest je wel een eigen fiets hebben, nu heb ik dat wel, maar of die zo'n zware posttas houden kan....
Op woensdag 12 november 2003 14:16 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dat is een slecht idee
Nah, ik blijf wel nog op contract bij de post staan. En ik zal misschien soms op zaterdag nog wel eens gaan werken, en met de kerst misschien. Maar ik gok dat als ik al 40 uur gewerkt heb in een week dat ik geen zin meer heb om op zaterdag nog eens te werken. Die 1x per 8 weken dat ik op zaterdag bij Alternate moet vind ik al meer dan genoeg.
quote:Och, ik heb ook een barrel, en je wilt neten weten hoe zwaar ik die soms belaad. Had vanmorgen voor 't eerst een aggressieve hond achter me aan. Hij had wel een erg leuk baasje, die ging hem keihard roepen enzo.
Op woensdag 12 november 2003 14:21 schreef Waxxer het volgende:[..]
haha 1xp8wk is idd niet veel... maar ik kan me voorstellen, als je elke dag al daar hebt moeten werken, dan ben je blij eens een keertje vrij te hebben. Met kerst is het natuurlijk tering-druk, ze vroegen hier zelfs al studenten om te helpen met de post - moest je wel een eigen fiets hebben, nu heb ik dat wel, maar of die zo'n zware posttas houden kan....
en dan sneeuwt het en glij ik natuurlijk weer uit of er komt een hond achter mij aan....
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:27 schreef Vlarp het volgende:[..]
Och, ik heb ook een barrel, en je wilt neten weten hoe zwaar ik die soms belaad. Had vanmorgen voor 't eerst een aggressieve hond achter me aan. Hij had wel een erg leuk baasje, die ging hem keihard roepen enzo.
Had vanmorgen uiteraard gewoon weer een Roodrunner mee de wijk in, is een stuk makkelijker. Als ze werken that is, ze gaan nogal makkelijk stuk die klote bakfietsen
We hebben er 3 staan hier op het kantoor, ze zijn pas allemaal gerepareerd en 1 heeft alweer accu's die na 5 minuten fietsen leeg zijn.
quote:haha die zien er wel handig uit idd! Als je een een
Op woensdag 12 november 2003 14:27 schreef Vlarp het volgende:[..]
Och, ik heb ook een barrel, en je wilt neten weten (
) hoe zwaar ik die soms belaad. Had vanmorgen voor 't eerst een aggressieve hond achter me aan. Hij had wel een erg leuk baasje, die ging hem keihard roepen enzo.
Had vanmorgen uiteraard gewoon weer een Roodrunner mee de wijk in, is een stuk makkelijker. Als ze werken that is, ze gaan nogal makkelijk stuk die klote bakfietsen
We hebben er 3 staan hier op het kantoor, ze zijn pas allemaal gerepareerd en 1 heeft alweer accu's die na 5 minuten fietsen leeg zijn.
quote:Uhm, wist je dat niet?
Op woensdag 12 november 2003 14:30 schreef Cybart het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhm, wist je dat niet?
De bodem van de roodrunners ligt helemaal vol met accu's en zit een hulpmotor op. Is geen overbodige luxe aangezien er net zo veel in de bakfiets gaat als in 5 a 6 fietstassen. Dan heb je dus zo'n 150 a 200 kilo post bij je. En zelfs met de motor aan rijdt ie dan nog zwaar. Maar sl ie leeg is
Dan is het gaaf, want dan kun je scheuren met dat ding
Er zitten zelfs halogeen lampen voorop, waarom weet ik niet, want je rijdt never in het donker met zo'n ding. Je moet trouwens wel gewoon mee trappen met de motor, want hoe harder je trapt, hoe harder de motor werkt
ben je wel eens te hard door de bocht gegaan? scheurderd!
quote:Mja, maar er zijn er maar 3 hier, waarvan er dus 1 stuk is. En als ze allemaal weg zijn moet je nog steeds met de fiets. En als je dan een grote wijk hebt dan rijd je nog steeds met je fietsje met achterop 2 tassen die tot boven je zadel zijn volgeladen met post (ik ben een ster in veel post in een fietstas krijgen) en een tas voorop met pakketjes of nog meer post.
Op woensdag 12 november 2003 14:32 schreef Waxxer het volgende:[..]
haha die zien er wel handig uit idd! Als je een een
lief poesje
ziet, kun je hem er zo instoppen!
![]()
Nee maar beter idd dan dat gehannis met een grote rode tas waar alles zo in zit en sneller nat kan worden... Maar waar heb je dan een accu voor nodig bij die fiets?
quote:ow, dat betekent voor mij gegarandeerd omvallen en alles post over de straat
Op woensdag 12 november 2003 14:39 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mja, maar er zijn er maar 3 hier, waarvan er dus 1 stuk is. En als ze allemaal weg zijn moet je nog steeds met de fiets. En als je dan een grote wijk hebt dan rijd je nog steeds met je fietsje met achterop 2 tassen die tot boven je zadel zijn volgeladen met post (ik ben een ster in veel post in een fietstas krijgen) en een tas voorop met pakketjes of nog meer post.
quote:Uhm.. ze kunnen ook kantelen ja, dat is dus wel eens bijna gebeurd toen ik samen met een collega tegelijk terugkwam uit m'n wijk. We reden allebei op zo'n ding, en d'r ligt een mooie brede asfalt weg naar het kantoor, met 2 obstakels ertussen: een rotonde en een scherpe bocht naar rechts. Wij dus dijkje af, die dingen in z'n 3 (zitten 3 versnellingen op) en keihard trappen, over de rotonde scheuren, daar ging het nog net goed. Toen door de bocht, en daar ging ik overhellen, gelijk maar hard geremd. En toen keihard door, zo door de roldeur naar binnen bij het kantoor. Collega's die daar stonden te roken schrokken zich tepletter
Op woensdag 12 november 2003 14:39 schreef Waxxer het volgende:[..]
ben je wel eens te hard door de bocht gegaan?
scheurderd!
quote:hehehe, nou en de mensen die jullie zagen, klagen nooit meer over te laat bezorgde post! Er zitten zelfs platen op de velgen zag ik, dus met de stroomlijn zit het ook wel snor!
Op woensdag 12 november 2003 14:44 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhm.. ze kunnen ook kantelen ja, dat is dus wel eens bijna gebeurd toen ik samen met een collega tegelijk terugkwam uit m'n wijk. We reden allebei op zo'n ding, en d'r ligt een mooie brede asfalt weg naar het kantoor, met 2 obstakels ertussen: een rotonde en een scherpe bocht naar rechts. Wij dus dijkje af, die dingen in z'n 3 (zitten 3 versnellingen op) en keihard trappen, over de rotonde scheuren, daar ging het nog net goed. Toen door de bocht, en daar ging ik overhellen, gelijk maar hard geremd. En toen keihard door, zo door de roldeur naar binnen bij het kantoor. Collega's die daar stonden te roken schrokken zich tepletter
ow, rembo&rembo op drie
quote:Daarom sorteer je de zooi eerst voor je weggaat?
Op woensdag 12 november 2003 14:42 schreef Waxxer het volgende:[..]
ow, dat betekent voor mij gegarandeerd omvallen en alles post over de straat
en dan door iedereen uitgelachen worden... Dan moet het trouwens wel goed geordend zijn zeg, als je zo'n grote tas hebt... Of dat je al vier straten verdre bent en dan bedenkt, dat je vergeten bent een pakje af te leveren...
quote:Als ze het doen dan zijn ze geweldig. Maar ja, dan moet de klep goed opengaan, de banden moeten hard zijn, de accu's moeten goed zijn, de motor moet het doen, de versnellingen moeten goed werken. En dat gaat dus allemaal erg snel kapot. Mgoed.. 't zijn erg leuke karretjes. En 't lijkt misschien mieterig om een bakfiets met hulpmotor te hebben, maar ik nodig jullie uit om ze uit te proberen, het is een aanwinst. Al wil je niet weten hoeveel ze kwijt zijn per jaar aan reparaties. De monteur voor die dingen rekent alleen al 150 euro voorrijkosten.
Op woensdag 12 november 2003 14:47 schreef Waxxer het volgende:[..]
hehehe, nou en de mensen die jullie zagen, klagen nooit meer over te laat bezorgde post! Er zitten zelfs platen op de velgen zag ik, dus met de stroomlijn zit het ook wel snor!
Hmm.. ik moet straks nog gaan stemmen. Er is een referendum of alle gemeenten (6 in totaal) hier in de polder samen moeten worden gevoegd tot 1 grote gemeente.
Later
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:57 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even douchen..Hmm.. ik moet straks nog gaan stemmen. Er is een referendum of alle gemeenten (6 in totaal) hier in de polder samen moeten worden gevoegd tot 1 grote gemeente.
Later
Goh, dat gebeurt in de achterhoek niet, daar krijgen we gewoon alles opgedragen door de provincie... en dan moet dinxperlo samen met het gereformeerde Aalten, waar "we" noooooit een binding mee gehad hebben
Maar veel plezier! En ben je voor of tegen?
quote:Ik ben voor. Het kan haast niet slechter dan het nu is en het gaat anders toch wel door de provincie opgedragen worden.
Op woensdag 12 november 2003 15:11 schreef Waxxer het volgende:[..]
Goh, dat gebeurt in de achterhoek niet, daar krijgen we gewoon alles opgedragen door de provincie... en dan moet dinxperlo samen met het gereformeerde Aalten, waar "we" noooooit een binding mee gehad hebben
Maar veel plezier!
En ben je voor of tegen?
Goed, to zover het genicht en geflikker
Eeey, daar ben ik weer
quote:haha en dan worden de stemmen geteld en is iedereen tegen behalve een stem
Op woensdag 12 november 2003 15:43 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ben voor. Het kan haast niet slechter dan het nu is en het gaat anders toch wel door de provincie opgedragen worden.
quote:haaaaaaaaaiiiii meid!
Op woensdag 12 november 2003 15:45 schreef Ang3l het volgende:Haaaaaaaaaaaaj
Eeey, daar ben ik weer
Hoe is
het
met je??
quote:* G_E ligt vol zelfmedelijden op de bank met een kop hete thee.
Op woensdag 12 november 2003 16:14 schreef Waxxer het volgende:
*met vingers trommel*
*kuch, nies & snotter*
quote:heb je met je handjes gewapperd dan vandaag?
Op woensdag 12 november 2003 15:45 schreef Ang3l het volgende:Haaaaaaaaaaaaj
Eeey, daar ben ik weer
quote:ey caz
Op woensdag 12 november 2003 16:21 schreef Cazman het volgende:
'middag
@G_E: ahhhw, moek fruitmand afleveren? .
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:21 schreef Cazman het volgende:
'middag
quote:Bijgekomen van gister. Was flink stoned in Amsterdam. Komt ervan als er een Engelse maat van je langskomt en je hebt em al 2 jaar nie gezien
Op woensdag 12 november 2003 16:23 schreef Jerruh het volgende:[..]
ey caz
.
wazup?
en vandaag was.............................saai
sup with you?
quote:aaawww, en wie doet dan jouw boodschapjes en koken en alles en poezenvoer halen?
Op woensdag 12 november 2003 16:17 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
* G_E ligt vol zelfmedelijden op de bank met een kop hete thee.
*kuch, nies & snotter*
quote:moe, en ik ga nu eten!
Op woensdag 12 november 2003 16:25 schreef Cazman het volgende:[..]
Bijgekomen van gister. Was flink stoned in Amsterdam. Komt ervan als er een Engelse maat van je langskomt en je hebt em al 2 jaar nie gezien
. Moest daarna nog effe naar school. Ik scheen best melig te zijn lol.
en vandaag was.............................saai
sup with you?
.
quote:smakelijk
Op woensdag 12 november 2003 16:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
moe, en ik ga nu eten!
.
.
quote:*LOL*
Op woensdag 12 november 2003 15:58 schreef Waxxer het volgende:[..]
haaaaaaaaaiiiii meid!
Hoe
is
het
met je??
quote:cool!
Op woensdag 12 november 2003 17:53 schreef Prego het volgende:
goeiemiddag iedereen!
*buikvol heeft van de boerenkool*ik ga vanavond naar ronald giphart
* Jerruh heeft zijn buik vol van pizza .
quote:dat moet ik al een week
Op woensdag 12 november 2003 17:58 schreef Cybart het volgende:
leren
jerruh: ik heb ronald giphart al eens eerder gezien tijdens een lezing/ interview op de TuE. altijd wel leuk om me eigen te ergeren aan mensen die hooghartig over literatuur tegen hem gaan zitten zeveren
quote:morgen 3 tentamens
Op woensdag 12 november 2003 18:05 schreef Prego het volgende:[..]
dat moet ik al een week
quote:phoe... alvast veel succes
Op woensdag 12 november 2003 18:06 schreef Cybart het volgende:[..]
morgen 3 tentamens
quote:nu al zo flink aan het leren?
Op woensdag 12 november 2003 18:09 schreef Prego het volgende:[..]
phoe... alvast veel succes
* Prego heeft er over 2 weken 3 verspreid over 2 weken
quote:Met Eef en Sil in de Veldhovense bieb
Op woensdag 12 november 2003 17:53 schreef Prego het volgende:
goeiemiddag iedereen!
*buikvol heeft van de boerenkool*ik ga vanavond naar ronald giphart
quote:nee dat is het probleem, ik moe tnog beginnen :S
Op woensdag 12 november 2003 18:11 schreef Cybart het volgende:[..]
nu al zo flink aan het leren?
quote:succes alvast
Op woensdag 12 november 2003 18:13 schreef Prego het volgende:[..]
nee dat is het probleem, ik moe tnog beginnen :S
quote:nou, ik heb niks te doen
Op woensdag 12 november 2003 18:05 schreef Prego het volgende:[..]
dat moet ik al een week
jerruh: ik heb ronald giphart al eens eerder gezien tijdens een lezing/ interview op de TuE. altijd wel leuk om me eigen te ergeren aan mensen die hooghartig over literatuur tegen hem gaan zitten zeveren
quote:
Op woensdag 12 november 2003 18:12 schreef Ang3l het volgende:[..]
Met Eef en Sil in de Veldhovense bieb
@Cybart: thnx, ik zal het nodig hebben (ik haaaaaat management)
quote:Eef zei nog: Ga mee. Tis maar 5 min fietsen! Maar ik voel me daar onwaardig voor. Heb nl nog maar 0 boeken gelezen en 2 films gezien. Kan ik daar toch niet zomaar tussen gaan zitten
Op woensdag 12 november 2003 18:17 schreef Prego het volgende:[..]
ik zal ze de groeten doen
quote:af en toe is het andersom relaxter, zoals dat nu bij mij wel zou zijn
Op woensdag 12 november 2003 18:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
nou, ik heb niks te doen
. dus da van jou is al beter dan wat ik doe
.
quote:
Op woensdag 12 november 2003 18:18 schreef Ang3l het volgende:[..]
Heb nl nog maar 0 boeken gelezen en 2 films gezien.
quote:ocherm! *knuf*
Op woensdag 12 november 2003 18:18 schreef Prego het volgende:[..]
af en toe is het andersom relaxter, zoals dat nu bij mij wel zou zijn
*beetje moe is*
quote:
Op woensdag 12 november 2003 18:21 schreef Jerruh het volgende:
nog ff volhouden en dan straks weer relaxen.
quote:Ja ik ga me een potje diep schamen hoor!
Op woensdag 12 november 2003 18:19 schreef Prego het volgende:[..]
[afbeelding]
slecht hoor!!!
Je gebruikt TempZone smileys
TS: als je bij de zoekfunctie maagd intypt, kom je behalve bij ChrisJX ook uit bij een boel topics over maagd zijn, en hoe mensen daarover reageren!
.
quote:jah, die mis ik hier, en sommige van hier mis ik daar weer
Op woensdag 12 november 2003 18:29 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ja ik ga me een potje diep schamen hoor!
Je gebruikt TempZone smileys
quote:Ik mis daar vooral de
Op woensdag 12 november 2003 18:38 schreef Prego het volgende:[..]
jah, die mis ik hier, en sommige van hier mis ik daar weer
quote:ja en Does is er ook weer
Op woensdag 12 november 2003 18:40 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik mis daar vooral de
en de
Ze zijn er wel, maar niet zo simpel
quote:En gelijk heibel
Op woensdag 12 november 2003 18:43 schreef Prego het volgende:[..]
ja en Does is er ook weer
quote:
Op woensdag 12 november 2003 18:37 schreef Jerruh het volgende:
mijn mooiste sluitpost:TS: als je bij de zoekfunctie maagd intypt, kom je behalve bij ChrisJX ook uit bij een boel topics over maagd zijn, en hoe mensen daarover reageren!
.
't Is toch wat met de maagdelijkheid van ChrisJX!
quote:Ik ben er, telt dat?
Op woensdag 12 november 2003 19:28 schreef Waxxer het volgende:
buenos noches!
leeft het hier nog een beetje?
quote:mja hoor, dat komt eigenlijk wel een beetje met mij overeen
Op woensdag 12 november 2003 19:30 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ik ben er, telt dat?
.
quote:Opdweilen... dat klinkt alsof ik er moe van zou kunnen worden, ik sla een rondje over...
Op woensdag 12 november 2003 19:33 schreef Waxxer het volgende:[..]
mja hoor, dat komt eigenlijk wel een beetje met mij overeen
ik heb geen zin om te koken, niet eens om te eten
je kunt me opdweilen op dit moment
quote:Jij?
Op woensdag 12 november 2003 19:35 schreef Jerruh het volgende:
waxxer, check es beter of er al mensen zijn of egsprekken aan de gang zijn.
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:35 schreef Jerruh het volgende:
waxxer, check es beter of er al mensen zijn of egsprekken aan de gang zijn.
Word ik nu gebanned?
Je hebt gelijk, ik lijk vandaag wel erg veel op een bepaalde user wiens naam ik hier maar eens niet laat vallen... Tis weer zo'n dag voor mij dat de concentratie ver te zoeken is...
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:41 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*ik wil zo graag fokken maar weet niks te zeggen
slaat ook weer nergens op
quote:hhhhhhmmmmmmzzzzz......
Op woensdag 12 november 2003 19:47 schreef Gerdo het volgende:[..]
ow mijn huisgenote sprong een gat in de lucht omdat ze morgen gaat winkelen in amsterdam
het stelletje dat hier in huis samenwoont zijn geen stelletje meer en die jongen gaat vrijdag al uit huis (binnen een week een andere kamer gevonden - hoezo woningnood?)
Ik ben gisteren een blamage begaan, door keihard Sint Maarten naar buiten te zingen, terwijl er een jongen met een uiterlijk buitenstond die ik niet zag, die dus hier aanbelde omdat het een vriend van een andere huisgenoot bleek te zijn
Goh, zo komt er toch nog wat uit heej
quote:Nee, jij bent lief!
Op woensdag 12 november 2003 19:39 schreef Waxxer het volgende:[..]
Word ik nu gebanned?
![]()
Oh ja, mijn avatar doet het ff niet, hoop dat ik het probleem snel oplos!
quote:och zolang het niet policyoverschrijdend is zal niemand geband worden
Op woensdag 12 november 2003 20:19 schreef fulco- het volgende:[..]
Nee, jij bent lief!
Jij mag niet gebanned!
Oh ja, mijn avatar doet het ff niet, hoop dat ik het probleem snel oplos!
quote:*jerruh schopje naar SEX geef*
Op woensdag 12 november 2003 20:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
och zolang het niet policyoverschrijdend is zal niemand geband worden
.
Ik heb dus sinds de euro ingevoerd is een pot gemaakt voor alle muntstukken kleiner dan 1 euro. Ik haal dus elke keer de overtollige munten uit m'n portemonnee, en het werpt z'n vruchten af Ik ga morgen de zooi inleveren en heb het dus net geteld (ben je erg lang mee bezig
)
het resultaat:
code:Ik dacht dat ik geen geld meer had50 cent : 53x (26,50)
20 cent : 207x (41,40)
10 cent : 211x (21,10)
5 cent : 156x (7,80)
2 cent : 130x (2,60)
1 cent : 87x (0,87)
--------------
totaal : 844x (100,27)
quote:tot vrijdag
Op woensdag 12 november 2003 21:31 schreef Vlarp het volgende:![]()
het resultaat:code:Ik dacht dat ik geen geld meer had50 cent : 53x (26,50)
20 cent : 207x (41,40)
10 cent : 211x (21,10)
5 cent : 156x (7,80)
2 cent : 130x (2,60)
1 cent : 87x (0,87)
--------------
totaal : 844x (100,27)
aan wat voor een opleiding ben ik begonnen....en waarom doe ik het eigenlijk nog?
quote:O god, dat heb ik ook gehad
Op woensdag 12 november 2003 21:35 schreef Tr3Mm0r het volgende:SWOT analyses
aan wat voor een opleiding ben ik begonnen....en waarom doe ik het eigenlijk nog?
quote:Die heb je bijna bij iedere opleiding wel
Op woensdag 12 november 2003 21:35 schreef Tr3Mm0r het volgende:SWOT analyses
aan wat voor een opleiding ben ik begonnen....
*LOL* Net de twin peaks aflevering gezien waarbij David Duchovny van XFiles er voor 't eerst in zit
quote:*zweep pakt*
Op woensdag 12 november 2003 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
*jerruh schopje naar SEX geef*
dr worden teveel bi-topics geopend .
quote:Inderdaad!
Op woensdag 12 november 2003 21:35 schreef Cybart het volgende:[..]
tot vrijdag
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:40 schreef Vlarp het volgende:[..]
Inderdaad!
toastjes met brie eet
waar is dat bier ????
quote:Idee
Op woensdag 12 november 2003 21:43 schreef Cybart het volgende:[..]
toastjes met brie eet
waar is dat bier ????
quote:hmmmm
Op woensdag 12 november 2003 21:44 schreef Vlarp het volgende:[..]
Idee
In de koelkast uiteraard. Palmpje?
quote:lekker
Op woensdag 12 november 2003 21:44 schreef Vlarp het volgende:[..]
Idee
In de koelkast uiteraard. Palmpje?
quote:Ik had er nog maar 2 koud liggen
Op woensdag 12 november 2003 21:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
hmmmm
.
*honger en dorst krijg*
quote:pass er maar eentje
Op woensdag 12 november 2003 21:47 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik had er nog maar 2 koud liggen
Er staan er nog wel 16 in de kelder in het krat. Iets minder koud ook goed?
quote:*pass* *uiteraard ook 1 naar Cybart pass*
Op woensdag 12 november 2003 21:49 schreef Jerruh het volgende:[..]
pass er maar eentje
.
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:55 schreef Vlarp het volgende:[..]
*pass* *uiteraard ook 1 naar Cybart pass*
quote:wij worden verwend hunk!
Op woensdag 12 november 2003 21:55 schreef Cybart het volgende:[..]
quote:door wie?
Op woensdag 12 november 2003 21:56 schreef Jerruh het volgende:[..]
wij worden verwend hunk!
.
en ik wind me op! *burp*
Ik was overal aan het zoeken, maar de Gijsjes waren echt heel behulpzaam en lief voor me en hebben mij hier naar toe verwezen...kijk wat ik heb mee gekregen...moest ik aan Jerruhh geven...
quote:JA EN IK DAN
Op woensdag 12 november 2003 22:00 schreef Crescens het volgende:
Hier zitten jullie dus!Ik was overal aan het zoeken, maar de Gijsjes waren echt heel behulpzaam en lief voor me en hebben mij hier naar toe verwezen...kijk wat ik heb mee gekregen...moest ik aan Jerruhh geven...
quote:Ik ben morgen vrij, dus ik vast niet
Op woensdag 12 november 2003 21:51 schreef Cybart het volgende:
jalaaaaalalalalaaaaaa
ik dnek dat ik er vandaag op tijd inlig
Al kan morgenochten wel m'n nieuwe ADSL modem met de post meekomen. Nou ja, dan fiets ik morgen wel even langs het kantoor om het op te halen.
quote:je mist de post nu al
Op woensdag 12 november 2003 22:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ben morgen vrij, dus ik vast niet
Al kan morgenochten wel m'n nieuwe ADSL modem met de post meekomen. Nou ja, dan fiets ik morgen wel even langs het kantoor om het op te halen.
quote:Nah ik heb nog een hele leuke foto, maar van Jerruh heb een negatief post advies gekregen....wacht ik kijk wel of ik nog iets heb voor je...
Op woensdag 12 november 2003 22:02 schreef Cybart het volgende:[..]
JA EN IK DAN
quote:Hey jij hier?
Op woensdag 12 november 2003 22:05 schreef Crescens het volgende:[..]
Nah ik heb nog een hele leuke foto, maar van Jerruh heb een negatief post advies gekregen....wacht ik kijk wel of ik nog iets heb voor je...
quote:een negatief post advies
Op woensdag 12 november 2003 22:05 schreef Crescens het volgende:[..]
Nah ik heb nog een hele leuke foto, maar van Jerruh heb een negatief post advies gekregen....wacht ik kijk wel of ik nog iets heb voor je...
nu jerre boos aankijk
quote:Ik zou liegen als ik zei dat ik het totaal niet ga missen. Ik zal vooral de collega's missen denk ik, de sfeer op de werkvloer, het geinen, mja, dat wordt wel even wennen. Maar ja, ik geloof dat het bij alternate net zo gezellig is.
Op woensdag 12 november 2003 22:05 schreef Cybart het volgende:[..]
je mist de post nu al
quote:ik noemde je al hunk
Op woensdag 12 november 2003 22:02 schreef Cybart het volgende:[..]
JA EN IK DAN
quote:ja, daar heb je vast en zeker ook zo je draai gevonden
Op woensdag 12 november 2003 22:07 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik zou liegen als ik zei dat ik het totaal niet ga missen. Ik zal vooral de collega's missen denk ik, de sfeer op de werkvloer, het geinen, mja, dat wordt wel even wennen. Maar ja, ik geloof dat het bij alternate net zo gezellig is.
MSN is fucked up bij mij, en heb net al een nieuwe versie gedownload...
ff een virusscan dadelijk maar uitvoeren
quote:oja....
Op woensdag 12 november 2003 22:08 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik noemde je al hunk
.
quote:De map "MSN Messenger" weggooien in C:\Program Files ?
Op woensdag 12 november 2003 22:09 schreef Cybart het volgende:[..]
ja, daar heb je vast en zeker ook zo je draai gevonden
MSN is fucked up bij mij, en heb net al een nieuwe versie gedownload...
ff een virusscan dadelijk maar uitvoeren
quote:heb ik al gedan
Op woensdag 12 november 2003 22:14 schreef Vlarp het volgende:[..]
De map "MSN Messenger" weggooien in C:\Program Files ?
en dan MSN 6 even opnieuw installeren?
quote:Ik zag het ja
Op woensdag 12 november 2003 22:15 schreef Cybart het volgende:[..]
heb ik al gedan
quote:strenght, weakness, oppertunity en threats
Op woensdag 12 november 2003 21:38 schreef Vlarp het volgende:[..]
O god, dat heb ik ook gehad
Waar stond het ook al weer voor? De O staat voor oppertunity toch?
en dan nog meer van die onzin voor een of ander fictief bedrijf waar ik morgene en presentatie voor moet geven en ik heb nog niks, ik rijg de ziekte van mijn projectgroep en het is allemaal toch niet voor punt en aaaarghh
okay...... euhm....sorry
quote:Als je eenmaal 1x geweest bent... BLIJF je lopen
Op woensdag 12 november 2003 22:38 schreef Vlarp het volgende:
D'r is 1 nadeel aan bierJe moet er zo vaak van naar de wc...
quote:Mja, raar spul..
Op woensdag 12 november 2003 22:42 schreef Ang3l het volgende:[..]
Als je eenmaal 1x geweest bent... BLIJF je lopen
Maar ja, een knoop erin leggen is ook niet echt aan te raden
quote:Ik als niet-bierdrinker wil wel eens weten wat dan de voordelen van het bier drinken zijn.
Op woensdag 12 november 2003 22:38 schreef Vlarp het volgende:
D'r is 1 nadeel aan bierJe moet er zo vaak van naar de wc...
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:45 schreef Cybart het volgende:
Jackass sucks, maar Chris Pontius
quote:Het scheidt de mannen van de mietjes.
Op woensdag 12 november 2003 22:49 schreef Mexoryl het volgende:Ik als niet-bierdrinker wil wel eens weten wat dan de voordelen van het bier drinken zijn.
quote:My thoughts exactly.
Op woensdag 12 november 2003 22:50 schreef Vlarp het volgende:[..]
quote:ik vinnum leuk
Op woensdag 12 november 2003 22:50 schreef Vlarp het volgende:[..]
quote:Mine too
Op woensdag 12 november 2003 22:50 schreef Ang3l het volgende:[..]
My thoughts exactly.
quote:Het is best lekker eigenlijk, en goedkoop.
Op woensdag 12 november 2003 22:49 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Ik als niet-bierdrinker wil wel eens weten wat dan de voordelen van het bier drinken zijn.
quote:Arme Bart, issie de enige
Op woensdag 12 november 2003 22:52 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Mine too
.
"Ik drink bier, dus ik ben man"
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:54 schreef Vlarp het volgende:Arme Bart, issie de enige
quote:"Ik ben een man, dus ik drink bier."
"Ik drink bier, dus ik ben man"
.
quote:hmmmmm
Op woensdag 12 november 2003 22:51 schreef Cybart het volgende:[..]
ik vinnum leuk
dan mag ik die in mijn verzameling, hebben we daar alvast geen ruzie over
quote:Aan die regel kan ik niet per definitie voldoen
Op woensdag 12 november 2003 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
"Ik ben een man, dus ik drink bier."
.
@Bart: niet zo jammeren, je krijgt wel een biertje van me vrijdag
quote:ik moet rijden
Op woensdag 12 november 2003 22:56 schreef Vlarp het volgende:[..]
@Bart: niet zo jammeren, je krijgt wel een biertje van me vrijdag
quote:dat viel mij vandaag ook al op
Op woensdag 12 november 2003 23:00 schreef Vlarp het volgende:
Oke, Gay.nl verloedert nu dus echt. Ze gaan de erotiek afdeling steeds prominenter op de site zetten
quote:En mijn Pup, nieuwsgierig als ie is, hup KLIK op dat eroGAY.nl. En doorklikken en ineens SMS... jahoor, al betaald. Is dat ff sneaky snel. 1x perongekluk klikken en gelijk 1,10 lichter,... de sukkel
Op woensdag 12 november 2003 23:00 schreef Vlarp het volgende:
Oke, Gay.nl verloedert nu dus echt. Ze gaan de erotiek afdeling steeds prominenter op de site zetten
quote:Je mag begin van de avond wel 2 biertjes
Op woensdag 12 november 2003 23:00 schreef Cybart het volgende:[..]
ik moet rijden
En anders.. ach, cola mag ook
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:01 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je mag begin van de avond wel 2 biertjes
En anders.. ach, cola mag ook
quote:die moe'k ook nog zin
Op woensdag 12 november 2003 23:02 schreef onetouch het volgende:
finding nemohoi
quote:Je moet op gay.nl erg goed opletten. Voor je het weet klik je inderdaad op een SMS link en dan ben je zonder dat je duidelijk moet bevestigen de lul.
Op woensdag 12 november 2003 23:01 schreef Ang3l het volgende:[..]
En mijn Pup, nieuwsgierig als ie is, hup KLIK op dat eroGAY.nl. En doorklikken en ineens SMS... jahoor, al betaald. Is dat ff sneaky snel. 1x perongekluk klikken en gelijk 1,10 lichter,... de sukkel
quote:
quote:hij was lachen en pixar had weer
Op woensdag 12 november 2003 23:03 schreef Cybart het volgende:die moe'k ook nog zin
haya wantatsj
had ik al gezegd dat ik morgen vrij ben
quote:
quote:Jij hebt geen smaak
Op woensdag 12 november 2003 23:04 schreef Prego het volgende:[..]
![]()
OMG... homo nacht op decibel radio
www.decibel.nl
Wat ENORM standaard en stereotyperend.
En homo nacht... ja laten we ze op de nacht zetten waar niemand luistert....
quote:hij heeft precies de neus??? waar ik op val
Op woensdag 12 november 2003 23:04 schreef Prego het volgende:[..]
![]()
ik val trouwens wel op meer dan neuzen hoor
quote:Nee, maar ik ben ook vrij, dus je doet maar
Op woensdag 12 november 2003 23:05 schreef onetouch het volgende:[..]
hij was lachen en pixar had weer
zijn best gedaan op de graphicshad ik al gezegd dat ik morgen vrij ben
quote:ik ook van jou!
Op woensdag 12 november 2003 23:06 schreef Vlarp het volgende:Nee, maar ik ben ook vrij, dus je doet maar
quote:nee, jij
Op woensdag 12 november 2003 23:05 schreef Ang3l het volgende:[..]
Jij hebt geen smaak
ronald giphart was nie super leuk. veel te kort (door het halfuur pauze), oud publiek met kutvragen en hij werd pissig dat ik het stom vond dat hij commentaar had op "ik ook van jou-de film" omdat er dingen in de film zaten die in het boek niet voorkomen. bij het zien van phileine (hij heeft eigen geld in dat project gestoken) bleek dat idem dito. hij reageerde nogal gepikeerd...
*muse Hullabaloo luister*
ff volgen waar het nu weer over gaat voor ik weer in de ruimte lul
quote:Giphart is een lul.
Op woensdag 12 november 2003 23:08 schreef Prego het volgende:nee, jij
![]()
ronald giphart was nie super leuk. veel te kort (door het halfuur pauze), oud publiek met kutvragen en hij werd pissig dat ik het stom vond dat hij commentaar had op "ik ook van jou-de film" omdat er dingen in de film zaten die in het boek niet voorkomen. bij het zien van phileine (hij heeft eigen geld in dat project gestoken) bleek dat idem dito. hij reageerde nogal gepikeerd...
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:07 schreef onetouch het volgende:
even googlen op chris:
quote:muse
Op woensdag 12 november 2003 23:09 schreef Waxxer het volgende:
goeienavond*muse Hullabaloo luister*
ff volgen waar het nu weer over gaat voor ik weer in de ruimte lul
houdt je in waxxer!
quote:tis nie alleen z'n neus, gewoon het totaal plaatje (incl peuk) bevalt me wel
Op woensdag 12 november 2003 23:06 schreef Cybart het volgende:[..]
hij heeft precies de neus??? waar ik op val
Hij, Kezman, Roy Den Burgerik val trouwens wel op meer dan neuzen hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Prego op 12-11-2003 23:11]
quote:die rook ik graag met hem op
Op woensdag 12 november 2003 23:10 schreef Prego het volgende:[..]
tis bij nie alleen z'n neus, gewoon het totaal plaatje (incl peuk) bevalt me wel
quote:hiss ass is covered by a black banner!
Op woensdag 12 november 2003 23:09 schreef Cybart het volgende:
jackass
quote:wonder why that is
Op woensdag 12 november 2003 23:11 schreef onetouch het volgende:[..]
hiss ass is covered by a black banner!
maar ja IK HOU HET BESCHAAFD
quote:een 30 box meenemen
Op woensdag 12 november 2003 23:10 schreef Cybart het volgende:[..]
die rook ik graag met hem op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |