quote:Veel zwevende kiezers
Op vrijdag 14 november 2003 22:03 schreef mitt het volgende:
poll gaat lekker.
quote:geef toe - het is ook verdomd lastig
Op vrijdag 14 november 2003 22:03 schreef mitt het volgende:
poll gaat lekker.
Derhalve is m.i. de regie aan hem.
Overigens : awards doen niet aan winterstops.
Laten wij deze discussie herstarten in mei/juni 2004.
J.
quote:Of per jaar idd
Op zaterdag 15 november 2003 00:33 schreef Juan Zueco het volgende:
Laten wij deze discussie herstarten in mei/juni 2004.J.
Als het doorgaat nu, moet Dylan Dog het doen. Vooropgesteld dat hij tijd en zin heeft natuurlijk.
Net als vorige keer zou hij dan 2 users kunnen vragen hem te helpen, waaronder Ajaxno1 als vervanger van Loek.
quote:Ik ben voorstander van 1x per jaar. Wat krijg je na de Winter Awards? De Lente, Zomer en Herfst Awards?
Op zaterdag 15 november 2003 10:52 schreef methodmich het volgende:
Ik was in eerste instantie ook voor 1 x per jaar.Als het doorgaat nu, moet Dylan Dog het doen. Vooropgesteld dat hij tijd en zin heeft natuurlijk.
Net als vorige keer zou hij dan 2 users kunnen vragen hem te helpen, waaronder Ajaxno1 als vervanger van Loek.
Bovendien kan je na een seizoen een veel beter oordeel geven over de nominaties. Dit vind ik veel te snel na de vorige awards en moet niet een wekelijks terugkerend verschijnsel worden
edit: eens per half jaar dus
[Dit bericht is gewijzigd door PogueMahone op 15-11-2003 21:26]
quote:eens per half jaar kan geen kwaad denk ik
Op zaterdag 15 november 2003 20:42 schreef Eilanden het volgende:[..]
Ik ben voorstander van 1x per jaar. Wat krijg je na de Winter Awards? De Lente, Zomer en Herfst Awards?
Bovendien kan je na een seizoen een veel beter oordeel geven over de nominaties. Dit vind ik veel te snel na de vorige awards en moet niet een wekelijks terugkerend verschijnsel worden
quote:Daar heb je gelijk in,
Op zaterdag 15 november 2003 20:42 schreef Eilanden het volgende:[..]
Ik ben voorstander van 1x per jaar. Wat krijg je na de Winter Awards? De Lente, Zomer en Herfst Awards?
Ik wil nog wel ff van me awards genieten
quote:Idd, maar we moeten wel naast een paar standaard awards steeds wat nieuwere bedenken. Zo blijft het iig leuk.
Op zaterdag 15 november 2003 21:23 schreef DutchGooner het volgende:[..]
eens per half jaar kan geen kwaad denk ik
quote:Ik heb dus ook besloten om het aan DD (als die er zin in heeft) over te laten.
Op zaterdag 15 november 2003 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
Ik geloof best in je goede bedoelingen Ajaxno.1 maar DD is toch de "geestelijk vader" van het idee...
Het was eigenlijk ook eerdere m'n bedoeling om het aan te kaarten, die opmerking stond ook niet voor niks in m'n openingspost.
Wel dom dat ik zelf wat regels had verzonnen
. Maar goed.
De eerste VBL-Awards zijn in de zomerstop ingezet. Op dat moment is de aanbod voetbal laag, waardoor de bedrijvigheid hier op het forum ook achterblijft. Daarom heb ik ook destijds al aangegeven in de winterstop nieuwe Awards te gaan beginnen: in een half jaar gebeurt er erg veel en is ook de komkommertijd weer aangebroken. Het idee van AjaxNo1 is daarom prima, alleen mi iets te vroeg vanwege eerder genoemde redenen.
Als het aan mij ligt starten we daarom met de nieuwe Awards tot de winterstop is aangebroken. Ik wil het, afhankelijk van de tijd best organiseren, maar wil ook AjaxNo1 niet in de weg staan en stel me daarom beschikbaar voor hulp. Over het hoe en wat, zeker vwb de eventuele nieuwe awards, moeten we dus nog even nadenken. In de ijskast dus, maar niet op bevriezen. Goede ideeën zijn welkom, post ze hier of stuur ze naar AjaxNo1 (of mij).
quote:Vind ik een leuk idee
Op vrijdag 14 november 2003 12:00 schreef Speed1971 het volgende:
Misschien is het wel een leuk idee om elke user sowieso een award toe te kennen en dat de users dan stemmen welke award een bepaalde user krijgt. Het gaat dan wel om users die hier veel te vinden zijn.
quote:Ja ik ook
Op dinsdag 18 november 2003 08:45 schreef Doc het volgende:[..]
Vind ik een leuk idee
Maar zoals al gezegd is, het gaat dan wel een beetje op bijnamen lijken, een goed punt. Misschien kunnen we dan toch gewoon 1 x per jaar de awards doen en 1 x per jaar een soort bijnaam-award toekennen aan elke user. Die bijnaam wordt dan als ondertitel gevoerd......?
Ook vind ik het geen goed idee om steeds weer nieuwe awards te vrzinnen en er een aantal te laten vallen. Het moeten wat mij betreft "standaard" awards zijn die elke (half)jaar weer opnieuw toegekend worden. Natuurlijk moet er ruitme zijn voor eventueel nieuwe awards maar om elk (half)jaar nieuwe te verzinnen en er een aantal te laten vallen vind ik zonde.
quote:Same here
Op dinsdag 18 november 2003 08:45 schreef Doc het volgende:[..]
Vind ik een leuk idee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |