abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14560362
Ik zit met een klein probleempje. was net beetje muziek aan het draaien en ik hoor dus nu een kraak in mijn bas.

Nu ging ik dus net kijken en zag ik dat het schuim (of wat er ook omheen zit) een beetje los begint te raken.

Kun je dit zelf maken ?

dinsdag 11 november 2003 @ 19:00:12 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_14560611
Nope... Wordt de driver vervangen... Staat ie een beetje droog of warm?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_14560766
Zou niet mogen gebeuren, ga ermee terug naar de leverancier. Volgens mij heeft infinity levenslange garantie op dat soort dingen, moet je even navragen..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  dinsdag 11 november 2003 @ 19:09:23 #4
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_14560809
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:48 schreef Ruudje het volgende:
Ik zit met een klein probleempje. was net beetje muziek aan het draaien en ik hoor dus nu een kraak in mijn bas.

Nu ging ik dus net kijken en zag ik dat het schuim (of wat er ook omheen zit) een beetje los begint te raken.

Kun je dit zelf maken ?

Je kunt het laten 'reconen', maar dit is erg duur...
Op GoT kun je hier veel meer info over vinden.

Edit:

quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:07 schreef SadKingBilly het volgende:
[...] Volgens mij heeft infinity levenslange garantie op dat soort dingen, moet je even navragen..
Dat zou helemaal mooi zijn

[Dit bericht is gewijzigd door SpleeffY op 11-11-2003 19:11]

pi_14560832
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:07 schreef SadKingBilly het volgende:
Zou niet mogen gebeuren, ga ermee terug naar de leverancier. Volgens mij heeft infinity levenslange garantie op dat soort dingen, moet je even navragen..
Het is iig een geil merk
Zou me idd niks verbazen als ze een flinke lange garantietermijn op hun spul hebben zitten

Ik heb zelf in de auto 2 subs van rockford liggen (jaja ander merk, maar zelfde klasse zegmaar) en die dingen zijn al een jaar of 10 oud ofzo, maar die doen het nog steeds prima

Misschien een fabricagefoutje ofzo?

iig suc6

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_14561070
Jah de speakers zijn al wat jaartjes oud.. maar hebben toen redelijk wat geld gekost.

Ik zal morgen eens in de stad gaan kijken of poulissen bij ons dat ook doet (zal wel duur zijn). En misschien weet hij ook of infinity levenslange garantie heeft.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')