Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog?
quote:Dat bedoel ik niet, je hebt bij Kopspijkers altijd twee seizoenen: het najaarsseizoen en het voorjaarsseizoen. Tussen deze twee seizoenen heb je een paar maanden pauze. Ik bedoel dus te zeggen dat de pauze ongeveer begint rond half december en een nieuw seizoen begint weer eind maart.
Op dinsdag 11 november 2003 17:46 schreef Demolition het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34631Het gaat gewoon door
quote:Laten we gewoon maar rustig afwachten wat er gaat gebeuren, we kunnen er toch niks aan veranderen.
Op dinsdag 11 november 2003 17:53 schreef karoltje het volgende:
Pffft al dat gedoe dat ze dan weer wél, dan weer niét stoppen. Dat Paul Groot wel of niet doorgaat. Ik snap er niks meer van!
[Dit bericht is gewijzigd door UFOtje op 11-11-2003 17:54]
quote:Hij bleef toch?
Op dinsdag 11 november 2003 17:54 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Paul Groot stopt per 1 januari 2004. Dan gaat hij aan een cabaretstuk werken.
quote:Die heeft het nooit gedaan toch
Op dinsdag 11 november 2003 19:59 schreef od0bo het volgende:
Wat mij betreft mogen Eric van Muiswinkel en consorten het nieuws weer komen bespreken.
quote:Zie je dat bedoel ik dus
Op dinsdag 11 november 2003 19:05 schreef kibber het volgende:[..]
Hij bleef toch?
quote:Volgens mij heeft Erik het ook gedaan... Deze week in deze week de afgelopen week....
Op dinsdag 11 november 2003 20:19 schreef Svensational het volgende:[..]
Die heeft het nooit gedaan toch
Het waren eerst altijd Peter Heerschop, Viggo Waas en Lebbis.
quote:Juist en voor Heerschop en consorten deed van muiswinkel het...
Het waren eerst altijd Peter Heerschop, Viggo Waas en Lebbis. Maar dat was nooit zo leuk vond ik.
quote:en deze week die is geweest
Op dinsdag 11 november 2003 20:33 schreef cptmarco het volgende:[..]
Deze week in deze week de afgelopen week....
quote:oh ja... dat is waar
Op dinsdag 11 november 2003 20:33 schreef Dandelion het volgende:[..]
geweldige Janmaat immitatie!
quote:Ja, ze stoppen er dus echt mee. Jammer, maar helaas. En ze gaan Kopspijkers aanpassen, dat is ook wel een keertje leuk
De satire ligt zwaar onder vuur. Jack Spijkerman zich er niets van aan en blijft op de ingeslagen weg: met een dvd én een nieuw cabaret-team.Typetjes
In Kopspijkers zijn de leden van het Koninklijk Huis al een tijdje een dankbaar onderwerp, met alle roering rond Mabel, Klaas Bruinsma en Edwin de Roy van Zuydewijn. Maar sinds kort spreken Minister Donner en Premier Balkenende schande over de parodieën van leden van het Koninklijk Huis. Nu is er ook nog een dvd en een boek over het Kopspijkers-cabaret gepresenteerd. Alle typetjes zitten erin, dus ook de Oranjes zijn van de partij.Hotline
Balkenende wil dat het Koninklijk Huis met rust wordt gelaten, omdat zij niet in het openbaar kunnen reageren en politici wel. Jack Spijkerman haalt zijn schouders erover op en vindt de reactie overtrokken. "Ik heb geen hotline met de Oranjes, maar prins Maurits woont om de hoek en hij zwaait nog altijd vriendelijk", lacht Spijkerman.Cabaret
Spijkerman heeft sterk getwijfeld of hij door moest gaan met het programma, omdat hij het al acht jaar doet. De voornaamste reden om te stoppen was dat de cabaretiers Paul Groot en Owen Schumacher na 31 december stoppen met hun bijdrage aan de show, omdat ze in een toneelstuk gaan spelen.[b] Maar in de acht jaar dat Kopspijkers nu bestaat, is het cabaretteam wel vaker van samenstelling veranderd.Lachen
[b]Vanaf maart maakt Kopspijkers een doorstart met gekke tv-fragmenten, een vers cabaretteam en een raar spel. Of dat het bestaande Kopspijkerspel is, is niet helemaal zeker. Tijdens de presentatie stak Spijkerman de draak met de huidige discussie over satire op tv. Zo presenteerde hij een logo (een kroontje met daaronder een lach) waaruit bleek dat 'lachen mocht, maar wel met mate'. Frank de Grave, zelf vaak in het programma gepersifleerd, was bij de boek- en dvd-presentatie aanwezig.
quote:Inderdaad, die personages zijn goed gedaan en leuk, maar dat heeft zijn tijd ook wel weer gehad. Laat maar weer gewoon een panel terugkomen
Op dinsdag 11 november 2003 17:53 schreef Doezelhaar het volgende:
Ze zijn nu zo populair dat ze eigenlijk zouden moeten stoppen en die personages zijn ronduit klote, ik wil de gewone caberetiers weer!
quote:Prima moment om even wat anders te gaan doen.
Op dinsdag 11 november 2003 22:23 schreef Youssef het volgende:
Kijkt/luisteren jullie eigenlijk het muziek gedeelte in het programma altijd?
Voor mij is het muzikale gedeelte de standaard plas-pauze of een re-fill halen ergens vandaan.
quote:jawel, samen met Rob Kampheus en Viggo Waas, en af en toe kwam Peter erbij
Het waren eerst altijd Peter Heerschop, Viggo Waas en Lebbis. Maar dat was nooit zo leuk vond ik.
Eric en Rob later gestopt en toen kwamen Peter en Lebbis
quote:Het allereerste team (vanaf '95) was trouwens Diederik van Vleuten, Eric van Muiswinkel en Rob Kamphues
Op dinsdag 11 november 2003 23:43 schreef AirRaid het volgende:[..]
jawel, samen met Rob Kampheus en Viggo Waas, en af en toe kwam Peter erbij
Eric en Rob later gestopt en toen kwamen Peter en Lebbis
quote:Er zijn gewoon bijna geen alternatieven op tv en de meesten kijken het voor de leuke stukjes. Die liedjes zijn gewoon programmavulling heb ik het idee, heel af en toe is het wel leuk, maar dat is zo weinig dat ze het beter kunnen weglaten.
Op dinsdag 11 november 2003 22:28 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Prima moment om even wat anders te gaan doen.
Wel grappig hoe mensen niet op kunnen houden met klagen over elk onderdeel van het programma (cabaret, muziek, interviews, kopspijkerspel etc. etc.) en toch gewoon blijven kijken elke week alsof het een soort verplichting is. We weten het nu wel, het is wisselend van kwaliteit en soms is het gewoon niet zo leuk (terwijl sommigen het dan nog steeds waarderen). Jammer, maar helaas.
Er moeten gewoon wat nieuwe dingen komen. Dat kopspijkerspel gaat echt niet weg volgens mij, dat kunnen veel mensen nog waarderen. Ze kunnen beter in plaats van dat interview, liedjes of rare gedoe aan het begin daar iets nieuws voor zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |