Maar als je toch wil beginnen zou je eens in een supermarkt of snackbar ofzo kunnen kijken. Die verkopen die zooi geloof ik.
En ik haat roken Bah bah
En ook nog op zo'n mooi topic nummer
quote:Pfff... nee ff serieus, ik kan heel slecht tegen roken en zo, en ik zie ook op tegen de vieze geur en de nadelige effecten voor mn gezondheid. Hoe kom ik van deze problemen af?
Op vrijdag 08 juni 2001 01:21 schreef Lamon het volgende:
Tip 1: Niet aan de filterkant aansteken.
Ik wil rokenenenenen!
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 01:22 schreef Zworld het volgende:
Dem dit is topic 2000
En ik haat roken Bah bahEn ook nog op zo'n mooi topic nummer
quote:Gewoon lekker beginnen met paffen dan ben je straks 3 miljard rijker. Je moet vooruit denken joh!
Op vrijdag 08 juni 2001 01:23 schreef Koekepan het volgende:[..]
Pfff... nee ff serieus, ik kan heel slecht tegen roken en zo, en ik zie ook op tegen de vieze geur en de nadelige effecten voor mn gezondheid. Hoe kom ik van deze problemen af?
Ik wil rokenenenenen!
quote:Ik moest toch ietsverzinnen voor topique 2000? Naja, back on-topic, wat moet ik doen om me ertoe te zetten te roken?
Op vrijdag 08 juni 2001 01:22 schreef Zworld het volgende:
En ik haat roken Bah bahEn ook nog op zo'n mooi topic nummer
quote:Zooo!!
Op vrijdag 08 juni 2001 01:24 schreef zodiakk het volgende:[..]
Gewoon lekker beginnen met paffen dan ben je straks 3 miljard rijker. Je moet vooruit denken joh!
quote:Moet je ook eerst naar de VS gaan verhuizen. Hier krijg je dat soort belachelijke bedragen niet. Was trouwens 3 miljard dollar, dus zo'n 7 miljard guldentjes. Zal ook wel 3 mld euro zijn ongeveer.
Op vrijdag 08 juni 2001 01:24 schreef zodiakk het volgende:[..]
Gewoon lekker beginnen met paffen dan ben je straks 3 miljard rijker. Je moet vooruit denken joh!
quote:Hmmm, dan wacht ik nog ff, over 10 jaar is het namelijk nog veel meer eurootjes
Op vrijdag 08 juni 2001 01:26 schreef Light het volgende:
Moet je ook eerst naar de VS gaan verhuizen. Hier krijg je dat soort belachelijke bedragen niet. Was trouwens 3 miljard dollar, dus zo'n 7 miljard guldentjes. Zal ook wel 3 mld euro zijn ongeveer.
quote:Afwegingen maken.
Op vrijdag 08 juni 2001 01:23 schreef Koekepan het volgende:[..]
Pfff... nee ff serieus, ik kan heel slecht tegen roken en zo, en ik zie ook op tegen de vieze geur en de nadelige effecten voor mn gezondheid. Hoe kom ik van deze problemen af?
Ik wil rokenenenenen!
Ben je bereid om (gemiddeld) tien jaar van je leven op te geven voor een genotsmiddel, dat stressverlagend, emotie-remmend en concentratie-stimulerend werkt? En heel lekker is als je er eenmaal aan gewend bent.
Zo ja, steek er eentje op (doe ik ook nu).
Zo nee, blijf er vanaf en zoek een gezondere placebo zoals kauwgom. (Maar laat rokers in hun waarde. )
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 01:27 schreef major_fuck_up het volgende:
he pssst psssst
he vriend, man neem lekker een sigaretje van mij
neeeee het kan echt geen kwaad jongen, 1 zo'n sigaretje
Lekker man, je krijgt hem gewoon van mij...
no problem man, wat kan je gebeuren?
JIJ bent toch niet zo slap om verslaafd te worden?
Just sit down and relax....
![]()
![]()
![]()
quote:tip 2: houd de sigaret in je mond als je em aan wil steken en inhaleer als je de aansteker erbij houdt
Op vrijdag 08 juni 2001 01:21 schreef Lamon het volgende:
Tip 1: Niet aan de filterkant aansteken.
een vriendin van mijn zusje ging ook roken, houd ze die peuk voor zich in der hand, vraagt ze of ik er ff een vuurtje bij wil houden
quote:Goede tips!
Op zaterdag 09 juni 2001 15:52 schreef merulez het volgende:[..]
tip 2: houd de sigaret in je mond als je em aan wil steken en inhaleer als je de aansteker erbij houdt
een vriendin van mijn zusje ging ook roken, houd ze die peuk voor zich in der hand, vraagt ze of ik er ff een vuurtje bij wil houden![]()
![]()
*noteert*
quote:Yeah right
Op zaterdag 09 juni 2001 15:57 schreef Dagootje het volgende:
Roken is stoer, je steelt echt de show als je rookt.
quote:dit is het onzinforum...
Op zaterdag 09 juni 2001 15:59 schreef Zworld het volgende:[..]
Yeah right
Roken is handig om je door massas mensen heen te bewegen, je houdt gewoon je brandende sigaret, recht voor je uit en iedereen wijkt ineens. Wijken ze niet voor je hebben ze een gaatje in hun jas.. eigen schuld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |