Maar nu moet hij toch echt wel weg, met een beetje pijn in mijn hart.
Maar ik wil ook dat hij zo snel mogelijk weggaat, en natuurlijk voorzoveel mogelijk geld. .
Wat zeggen jullie, toch nog een keer particulier verkopen? Of moet ik hem gewoon een keer langs brengen bij een 2ehands dealer ofzo? . Wat is de snelste en geeft het meeste op.
Het is trouwens een auto uit de late jaren 80. .
quote:Dat weet ik. Maar dat duurt meestal maanden.
Op dinsdag 11 november 2003 16:53 schreef Poogie het volgende:
particulier levert vrijwel altijd het meest op
quote:Klopt, maar is meestal de beste oplossing, tenzij je flink bij wilt leggen op je nieuwe?
Op dinsdag 11 november 2003 16:54 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Dat weet ik. Maar dat duurt meestal maanden.
quote:Ik hoef eerst geen nieuwe.
Op dinsdag 11 november 2003 16:56 schreef jinxedworld het volgende:[..]
Klopt, maar is meestal de beste oplossing, tenzij je flink bij wilt leggen op je nieuwe?
quote:Het is een Golf II 1.8i
Op dinsdag 11 november 2003 16:59 schreef rishi120 het volgende:
wat voor merk?
Ik kan me voorstellen dat een populaire (kleine) auto sneller verkoopt dan een toyota camry oid.
Meestal helpt het om een wat lage prijs aan te geven, en er bij te zetten dat de auto weg moet voor zo en zo'n datum, dan trekt mensen wel.
Ik heb hem op zoveel mogelik gratis sites gezet t.w.
- www.2ehands.nl
- www.viavia.nl
- www.marktplaats.nl (hier moet je eenmalig 6 euro voor betalen)
- www.vondst.nl
En ik heb veel mensen benaderd die een auto zochten. Gewoon gestalkt met mijn auto haha. Particulier krijg je het er meest voor terug garage heb ik geprobeerd maar levert niks op.
Mijn auto heb ik verkocht voor 1500 euro garage bood max 750 euro.
Dus particulier is het beste!
Als je koopt bij een dealer heb je meestal nog een soort van garantie, bij particulier totaal niet. Denk dat daarom een hoop mensen beetje terughoudend zijn bij particulier kopen. Zorg iig voor een mooie foto met glanzende lak. Niets is zo onaantrekkelijk als een auto die er dof uit ziet maar dat in werkelijkheid niet is. Liefst met gewassen wagen en zonnetje dat verkoopt. En: vermeld kmstand, anders lezen volgens mij de meeste mensen over de advertentie heen alsof het een verborgen gebrek is
quote:Zelfs in je fotoboek
Op dinsdag 11 november 2003 17:03 schreef MarjoleinA het volgende:
Ik heb mijn auto binnen een week verkocht via een particulier.Ik heb hem op zoveel mogelik gratis sites gezet t.w.
- www.2ehands.nl
- www.viavia.nl
- www.marktplaats.nl (hier moet je eenmalig 6 euro voor betalen)
- www.vondst.nlEn ik heb veel mensen benaderd die een auto zochten. Gewoon gestalkt met mijn auto haha. Particulier krijg je het er meest voor terug garage heb ik geprobeerd maar levert niks op.
Mijn auto heb ik verkocht voor 1500 euro garage bood max 750 euro.
Dus particulier is het beste!
quote:Jep zelfs in mijn fotoboek.! Maar ik was hem in een week kwijt
Op dinsdag 11 november 2003 17:09 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zelfs in je fotoboek
quote:Cool en is daar al een foto van. en rijd hij lekker
Op dinsdag 11 november 2003 17:17 schreef MarjoleinA het volgende:[..]
Jep zelfs in mijn fotoboek.! Maar ik was hem in een week kwijt
en heb nu mn nieuwe Twingo
Maar nu krijg ik te horen van vrienden dat ik hem beter naar de dealer kan brengen, ondanks het grotere verlies, en wel om het volgende:
-Het is een auto van Mei dit jaar met 3900 op de teller (4 maanden ook nog eens niet in gereden ivm werk in het buitenland)
-Er is geen particuliere markt voor auto's die zo nieuw zijn
- Het is een GTItje dus bij particuliere verkoop krijg je allemaal sjonnies die alleen een proefritje willen maken
- Verder bergen ellende met afspraken maken, proefritten, kijken maar niet kopen, tijd en moeite. Om maar niet te spreken van mogelijke schade tijdens proefritten (die dus op JOU wordt verhaald ook al rijdt een potentiėle koper) of mogelijke figuren die langs komen omdat het een splinternieuwe auto is en je een pistool op je hoofd zetten.
Commentaar? Ervaringen? Aanbevelingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |