abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14557433
Ik heb het een keer particulier geprobeerd, maar toch weer opgegeven en mijn auto maar gehouden.

Maar nu moet hij toch echt wel weg, met een beetje pijn in mijn hart.

Maar ik wil ook dat hij zo snel mogelijk weggaat, en natuurlijk voorzoveel mogelijk geld. .

Wat zeggen jullie, toch nog een keer particulier verkopen? Of moet ik hem gewoon een keer langs brengen bij een 2ehands dealer ofzo? . Wat is de snelste en geeft het meeste op.

Het is trouwens een auto uit de late jaren 80. .

pi_14557463
particulier levert vrijwel altijd het meest op
pi_14557505
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:53 schreef Poogie het volgende:
particulier levert vrijwel altijd het meest op
Dat weet ik. Maar dat duurt meestal maanden.
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:56:47 #4
67559 jinxedworld
Fluffy Red Rabbit
pi_14557588
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:54 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar dat duurt meestal maanden.

Klopt, maar is meestal de beste oplossing, tenzij je flink bij wilt leggen op je nieuwe?
Seeing is believing.. :) --- systeemspecs
pi_14557628
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:56 schreef jinxedworld het volgende:

[..]

Klopt, maar is meestal de beste oplossing, tenzij je flink bij wilt leggen op je nieuwe?

Ik hoef eerst geen nieuwe. .
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:59:25 #6
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_14557666
wat voor merk?
Ik kan me voorstellen dat een populaire (kleine) auto sneller verkoopt dan een toyota camry oid.
Signature
pi_14557718
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:59 schreef rishi120 het volgende:
wat voor merk?
Ik kan me voorstellen dat een populaire (kleine) auto sneller verkoopt dan een toyota camry oid.
Het is een Golf II 1.8i
pi_14557751
Maar ik kan hem ook gewoon bij een 2ehands auto handelaar langs brengen???
pi_14557762
Het snelst ben je er vanaf als je em naar de sloop rijd.
Krijg je er nog 45 euro voor.

Meestal helpt het om een wat lage prijs aan te geven, en er bij te zetten dat de auto weg moet voor zo en zo'n datum, dan trekt mensen wel.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_14557771
Ik heb mijn auto binnen een week verkocht via een particulier.

Ik heb hem op zoveel mogelik gratis sites gezet t.w.

- www.2ehands.nl
- www.viavia.nl
- www.marktplaats.nl (hier moet je eenmalig 6 euro voor betalen)
- www.vondst.nl

En ik heb veel mensen benaderd die een auto zochten. Gewoon gestalkt met mijn auto haha. Particulier krijg je het er meest voor terug garage heb ik geprobeerd maar levert niks op.

Mijn auto heb ik verkocht voor 1500 euro garage bood max 750 euro.

Dus particulier is het beste!

BlaBlaBla
pi_14557883
Het is altijd jammer dat je niet goed weet wat de staat van een andere auto is die je koopt. Proefrit is een momentopname. Zelf zoek ik nu een andere auto omdat ik veel rij, maar mijn volvo440 is gewoon perfect verder al is ie uit 91, maar daar krijg ik vast niet veel voor de meeste mensen kijken naar uiterlijk, niet naar rijkwaliteit

Als je koopt bij een dealer heb je meestal nog een soort van garantie, bij particulier totaal niet. Denk dat daarom een hoop mensen beetje terughoudend zijn bij particulier kopen. Zorg iig voor een mooie foto met glanzende lak. Niets is zo onaantrekkelijk als een auto die er dof uit ziet maar dat in werkelijkheid niet is. Liefst met gewassen wagen en zonnetje dat verkoopt. En: vermeld kmstand, anders lezen volgens mij de meeste mensen over de advertentie heen alsof het een verborgen gebrek is

dinsdag 11 november 2003 @ 17:09:51 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14557939
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:03 schreef MarjoleinA het volgende:
Ik heb mijn auto binnen een week verkocht via een particulier.

Ik heb hem op zoveel mogelik gratis sites gezet t.w.

- www.2ehands.nl
- www.viavia.nl
- www.marktplaats.nl (hier moet je eenmalig 6 euro voor betalen)
- www.vondst.nl

En ik heb veel mensen benaderd die een auto zochten. Gewoon gestalkt met mijn auto haha. Particulier krijg je het er meest voor terug garage heb ik geprobeerd maar levert niks op.

Mijn auto heb ik verkocht voor 1500 euro garage bood max 750 euro.

Dus particulier is het beste!

Zelfs in je fotoboek
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_14558165
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zelfs in je fotoboek

Jep zelfs in mijn fotoboek.! Maar ik was hem in een week kwijt en heb nu mn nieuwe Twingo
BlaBlaBla
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:22:24 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14558321
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:17 schreef MarjoleinA het volgende:

[..]

Jep zelfs in mijn fotoboek.! Maar ik was hem in een week kwijt en heb nu mn nieuwe Twingo

Cool en is daar al een foto van. en rijd hij lekker
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_14562976
Ik ga binnenkort ook mijn oudje weg doen, wou dat eerst particulier doen.

Maar nu krijg ik te horen van vrienden dat ik hem beter naar de dealer kan brengen, ondanks het grotere verlies, en wel om het volgende:

-Het is een auto van Mei dit jaar met 3900 op de teller (4 maanden ook nog eens niet in gereden ivm werk in het buitenland)

-Er is geen particuliere markt voor auto's die zo nieuw zijn

- Het is een GTItje dus bij particuliere verkoop krijg je allemaal sjonnies die alleen een proefritje willen maken

- Verder bergen ellende met afspraken maken, proefritten, kijken maar niet kopen, tijd en moeite. Om maar niet te spreken van mogelijke schade tijdens proefritten (die dus op JOU wordt verhaald ook al rijdt een potentiėle koper) of mogelijke figuren die langs komen omdat het een splinternieuwe auto is en je een pistool op je hoofd zetten.

Commentaar? Ervaringen? Aanbevelingen?

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_14563163
Ik heb mijn leon topsport van net een jaar oud met 9000 km op de teller ook gewoon particulier verkocht. Ik heb wel bij alle advertenties gezet dat ik alleen inga op serieuze reacties en ik de auto niet zomaar meegeef voor een proefrit. Goede sites om de auto op te zetten zij autotrader en autotrack, bij marktplaats krijg je(in mijn geval dan) alleen maar rare reacties.
pi_14563434
Wat voor auto wil je verkopen, StefanP ?
pi_14564648
Een Peugeot 206 GTItje... de prijs inclusief extras was 22289 euro, volgens een bevriende autodealer kon ik er bij de dealer nog maar 14500 voor krijgen. Vind ik toch wel heel erg gortig voor een auto waar maar 2 maanden voor 3900 km in is gereden.... dus misschien dan toch maar particulier proberen, ondanks de mogelijke problemen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_14564887
Dat bevriende zou ik dan maar in twijfel nemen, zoveel schrijf je natuurlijk never nooit niet af in een paar maandjes. Mijn leon kostte 25000 euro en heb ik verkocht(1 jaar oud dus) voor 22000 euro.
pi_14564937
Ah, da's wel netjes! Particulier verkocht? En mag ik vragen naar je ervaringen; heb je veel mensen langs gehad, heb je er lang mee moeten 'zeulen', nare ervaringen met bezoekers? Online geadverteerd ergens?
-Mark Steyn
pi_14567074
Ik heb de auto verkocht via een advertentie op autotrader. Wel vrij veel reacties gekregen van mensen die hun eigen auto wilden inruilen, maar dat wilde ik niet natuurlijk. Alleen via marktplaats heb ik rare reacties gekregen maar voorderest viel het reuze mee. Geen johnies aan de deur gehad en ik was de auto na ongeveer een maand kwijt. Er is altijd wel iemand die je auto wil hebben. Je hebt dan natuurlijk een bijna nieuwe auto voor een flink stuk minder dan als je hem nieuwe koopt. Als ik jou was zou ik het lekker particulier proberen, scheelt echt een hoop. 20000 euro moet je er echt nog voor kunnen krijgen aangezien de garantie van de dealer gewoon overdraagbaar is. Met zo'n bijna nieuwe auto maakt het geen fuck uit of je hem koopt via de dealer of particulier.
pi_14567460
Ok, dank je voor de info
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')