Absoluut. Alleen blijft het wachten tot ze Author Author nu eindelijk eens op cd zetten. Ik heb de meeste mp3's van dat album. Die mannen hebben maar 1 plaat gemaakt, wel absoluut top.quote:
Zeg jij het maarquote:
Absoluut. Siberia is ook naar hun eigen toch echt niet lage lat een prima album. Zeker als ze ook weer gezellig komen touren is een nieuw album meer dan welkom.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:36 schreef KillingMoon het volgende:
Ik moet zeggen dat hun laatste, Siberia, toch ook erg goed is, en wat mij betreft ver uitsteekt boven de gemiddelde Indieband van vandaag.
Als ze dit niveau blijven houden mogen er nog veel albums volgen.
Siberia is inmiddels ook al 2 jaar oud, misschien eens tijd voor een nieuwe?
Ja, alleen jammer dat ze live een soort Rolling Stones zijn geworden: Voor 95 procent spelen ze crowd-pleasers en als je geluk hebt krijg je nog 1 of 2 nummers van hun pas verschenen album.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Absoluut. Siberia is ook naar hun eigen toch echt niet lage lat een prima album. Zeker als ze ook weer gezellig komen touren is een nieuw album meer dan welkom.
3 de laatste keer dat ik ze zagquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:47 schreef Houdini72 het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ze live een soort Rolling Stones zijn geworden: Voor 95 procent spelen ze crowd-pleasers en als je geluk hebt krijg je nog 1 of 2 nummers van hun pas verschenen album.
nu.nlquote:Gratis optreden Echo & The Bunnymen in Den Haag
Uitgegeven: 6 mei 2009 18:17
Laatst gewijzigd: 6 mei 2009 18:31
DEN HAAG - De New Wave-sensatie Echo & The Bunnymen geeft vrijdag 26 juni een gratis optreden op de Grote Markt in Den Haag. De Britse band wordt bijgestaan door enkele leden van het Residentie Orkest.
Echo & The Bunnymen had vooral in de jaren tachtig veel succes. Het optreden is een onderdeel van The Hague Festivals, maakte de organisatie woensdag bekend.
Van 12 tot en met 27 juni vindt onder die noemer een serie gratis openluchtconcerten in het centrum van de hofstad plaats.
In die periode treden onder anderen The Opposites, Def P & The Beatbusters, Kraak & Smaak, Mala Vita en Polar Exploration op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |