quote:Same here
Op woensdag 12 november 2003 22:46 schreef Khadgar het volgende:
* Khadgar zit hier zowat jaloers te huilen...VRIJDAG...
WAAROM???
quote:En hier, maar wat zeuren we nou! We hebben hem maar voor 43,50
Op woensdag 12 november 2003 23:00 schreef ddZ het volgende:[..]
Same here
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:10 schreef Strolie75 het volgende:
Battle Mode heerst!
Maar dan komt wel de GC + MK-pack er... plus Zelda bonus-disc
.
quote:Gewoon wegslaan.
Op donderdag 13 november 2003 01:01 schreef Lexie het volgende:
Er stond wel een manneke voor me te spelen van ongeveer 5/6 jaar, gelukkig voor hem ging hij op tijd weg.
quote:Dat was plan B
Op donderdag 13 november 2003 08:31 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Gewoon wegslaan.
quote:Geen N64 gehad? Voor serieuze balloonfights zijn die maps echt te klein (en veel te vol kwa items)
Op donderdag 13 november 2003 00:23 schreef noutie het volgende:
Wat zitten ze nou te klagen over die battlemode die is juist zwaar relaxt. Heb net de heletijd verslaafd wezen zijn met wat vrienden. Echt teveel bommen gooien in die gamecube stage.
quote:Ik vind het wel meevallen (in DD dan). 2 maps zijn vrij klein maar 2 andere zijn middelgroot. Overigens is een van die 2 kleine maps (GC) erg geschikt om met zijn tweeën te spelen. En er liggen inderdaad vrij veel items maar dat is juist leuk.
Op donderdag 13 november 2003 09:25 schreef TAG-Speedy het volgende:
Geen N64 gehad? Voor serieuze balloonfights zijn die maps echt te klein (en veel te vol kwa items)
Zal wel zaterdag worden
Nee, alleen voor als je sterren spaart dan. Voor de rest boeit het inderdaad niet, er toch bijna geen spellen in het Nederlands.
--------------------------------------------------------------------------------
Voor de mensen die net als ik de Engelse versie van MK hebben gehaald, en ook sterren sparen:
Ik stuurde een mail naar Nintendo hierover, en die antwoordden met:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste Nintendo fan,
Bedankt voor je e-mail. Als je ons een kopie van het aankoopbewijs
toestuurt dan zullen wij alsnog de sterren en goodies toevoegen. Vemeld
ook even je e-mailadres waarmee je je op onze site hebt geregistreerd.
Adres:
Nintendo Benelux B.V.
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Voor de onwaarschijnlijke personen hier die nooit het GameCube topic lezen heb ik het hier ook maar even gepost.
GS 1 en 2 en Zelda => 750 sterren
!
Maaaarrrrrr, nu ik Mario Kart heb doen we niets anders dan Mario Kart! Ik ga weer van het kind houden
Mario Kart is goed voor familieonderhoud!
quote:Als je een broertje hebt wel ja, zusjes houden over het algemeen niet zo van games....
Op donderdag 13 november 2003 11:07 schreef Retarded het volgende:
Mijn broertje speelt eigenlijk alleen maar FIFA.. FIFA FIFA en nog eens FIFA, dus ik begon een beetje een hekel te krijgen aan hemMaargoed, toen haalde ik Top Spin voor de Xbox... en daar issie nu aan verslaafd, gelukkig is dat een spel wat ik ook erg cool vind!
Maaaarrrrrr, nu ik Mario Kart heb doen we niets anders dan Mario Kart! Ik ga weer van het kind houden
![]()
Mario Kart is goed voor familieonderhoud!
quote:The sims.
Op donderdag 13 november 2003 11:09 schreef Denni5 het volgende:[..]
Als je een broertje hebt wel ja, zusjes houden over het algemeen niet zo van games....
quote:en Rollercoaster Tycoon
Op donderdag 13 november 2003 11:10 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
The sims.
.
quote:Een vriendin van me is wel helemaal verslaafd aan Mario Party 1 op de N64.. spelen we minimaal 3x per maand, puur omdat we elkaar niet zo vaak zien. Anders zouden we het 8x per week spelen!
Op donderdag 13 november 2003 11:09 schreef Denni5 het volgende:[..]
Als je een broertje hebt wel ja, zusjes houden over het algemeen niet zo van games....
quote:Sorry maar ik ben een totale newbie op dit gebied. Wat houden die sterern in en wat kan je ermee??
[b]Op donderdag 13 november 2003 10:57 schreefGS 1 en 2 en Zelda => 750 sterren
!
quote:die sterren krijg je bij Nintendo producten (hardware en software van Nintendo zelf)... deze kun je verzamelen op www.nintendovip.com en als je genoeg sterren hebt kun je ze besteden om leuke dingen te 'kopen' op die website. Helaas komt dat zelden voor ...
Op donderdag 13 november 2003 11:13 schreef DRMS het volgende:[..]
Sorry maar ik ben een totale newbie op dit gebied. Wat houden die sterern in en wat kan je ermee??
Mijn broertje kwam er gisteren mee aanzetten. Eigenlijk wilde ik hem pas rond kerstmis kopen, want dan zal er wel 10 euro van de prijs af gaan, maar alla
.
Hij RULED. Ik had al een paar keer Mario Kart 64 gespeeld, maar ik vond die eigenlijk ZO ongeloofelijk zuigen dat ik bang was dat dit ook niks zou worden. Ik had uit arren moede maar Mario Kart Advance gekocht zodat we gelinked konden spelen. Mario Kart Advance ruled wel, alleen jammer dat het dan eigenlijk weer de SNES Mario Kart is.
Van de week ga ik een netwerk adapter kopen en van het weekend gelinked spelen. Wel even VS gespeeld met een dubbel schermpje, maar ik blijf dat gekloot vinden.
Heeft iemand het al voor elkaar? Stel, je hebt 2 GC's en 3 spelers, kun je dan op de ene GC met 1 speler fullscreen spelen en op de andere GC met 2 spelers split screen?
Edit:
Heb trouwens gewoon de NL versie, met NL handboekje en 400 sterren. Hopen dat die bonus disk inderdaad met sterren te krijgen is, want ik heb nog steeds niet Majora's Mask gespeeld
.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV_kloon op 13-11-2003 12:52]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |