best cool ook, chinees zijn
Daarbij zou ik als asiaat uiteraard ook vanaf mijn geboorte elke oosterse vechtsport beheersen zoals elke asiaat op TV dat doet
ow wacht ff.....
Maar het lijkt mij wel grappig om een keer blank te zijn en door zo'n "zwarte" buurt te lopen, om vervolgens door iedereen gevaarlijk aangekeken te worden
Def
Als neger zou ik niet meer gaan zonnen.
Als noord afrikaan zou ik een oude Benz kopen en als taxi gaan werken.
quote:een golf 2 GTI
Op woensdag 12 november 2003 10:32 schreef NeMe het volgende:
als ik blank zou zijn, zou ik klompen aantrekken en gaan stampen in de skihut op Toet toet toet waterscooter. En zo lelijk en onaantrekkelijk mogelijk proberen te wezen. en zo veel mogelijk hardcore te verzamelen totdat mijn hoofd er af valt. en een golf 3 kopen met de cd van dr.dre chronic 2001 samen met een apres skihut cd natuurlijk.
quote:de park?
Op donderdag 13 november 2003 11:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik zou met een niet nader te noemen Fok'er de park gaan checken.
quote:
Op donderdag 13 november 2003 11:42 schreef NeMe het volgende:[..]
de park?
quote:Dat verklaard wat! Je mist een stuk FOK-geschiedenis, knul.
quote:gewoon stoer icoontje
Op donderdag 13 november 2003 11:48 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
[..]Dat verklaard wat! Je mist een stuk FOK-geschiedenis, knul.
wat doe je trouwens met dat WDF-icoontje)
quote:aiiiiiii
Op donderdag 13 november 2003 11:44 schreef Natalie het volgende:
Wat ik zou doen als ik een andere huidskleur had?
Nou, hetzelfde als ik nu doe waarschijnlijk. Wat maakt de kleur van je huid voor verschil? Niets immers.
dat denk ik dus even wel, je hebt andere vrienden, je gedraagt je anders omdat mensen je anders zien. Mensen zeggen wel dat het niks uitmaakt maar diep van binnen weten ze heuswel dat je compleet anders wordt gevormd met een andere huidskleur
wat er zou veranderen in mijn leven? Ik zou waarschijnlijk niet in dezelfde buurt/plaats zijn opgegroeid als nu. De middelbare school had wel gekunt; daar was ik een van de weinige blanke Nederlanders.
Mijn hobby's zouden misschien wel hetzeflde zijn, is toch iets individueels, waarbij het niet uitmaakt hoe iemand anders er tegen aankijkt. Sport idem. (of valt dat ook onder hobby?). Misschien een andere muzieksmaak? weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |