abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2003 @ 16:20:24 #176
35413 Gozaru_X
The Ultimate Foxy Fix!
pi_14919376
Bianca is een lelijke naam.
So Now You Know!
  woensdag 26 november 2003 @ 16:23:03 #177
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_14946458
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:20 schreef Gozaru_X het volgende:
Bianca is een lelijke naam.
Zo noem ik mijn (witte) Nissan 200SX
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_14947013
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:01 schreef gekkebekke het volgende:

[..]

that's my name

alicia,patricia, cecilia, laetititia

En dat is de mijne (staat overigens ook in mijn user-profiel)
Weet nog niet of ik er erg happy mee ben...
Vroeger was het wel een originele naam, maar nu heten er veel te veel (vooral kleine) meisjes zo. Komt voornamelijk door mijn naamgenootje Alicia Keys, denk ik.
Heb trouwens ook een 'exotische' achternaam... daar past Wilma ofzo niet zo best bij
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_14958289
Mijn kind gaat later Gnodde Smeagol Broccoli heten

<alvast plekje in inrichting voor 'm zoekt >

pi_14958332
Spijt me voor de mensen die zo heten, maar hier komt het,.

Jongen: Johannes
Meisje: Agnes..

pi_14958649
De iets modernere namen Quinty of Max net honden.
Bah dat is pas slecht!!
Het bed is een verzameling van tegenstrijdigheden: wij gaan er in met tegenzin, met spijt gaan wij er uit, en elke avond nemen wij ons voor het vroeg te verlaten, maar elke morgen richten wij het zo in, dat wij er zo lang mogelijk in kunnen blijven.
pi_14958665
Ik hoorde laatst in de supermarkt de naam Safier

Dat is echt kansloos

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14968566
Wat ik ook echt niet vind kunnen is Ruth
en dan niet zozeer omdat het geen mooie naam is, maar er rijmt gewoon teveel op
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_14988920
Ik heb ooit eens geoord dat iemand haar dochter Pommelientje heeft genoemd of Tatum en Ruud hun dochtertje Toy Travis
pi_14988991
quote:
Op woensdag 12 november 2003 12:15 schreef sa-sa het volgende:

[..]

Heeeeej, er is niets mis met de naam Roderick!!!

Wel met Roderick Hilhorst www.roderickhilhorst.com
pi_14990578
Een collega van mij heeft haar zoontje Tommy Boy genoemd, hoe kom je erop.. Bikkel is ook zo'n verschrikkelijke naam, puur kindermishandeling dat soort namen
pi_15003808
Mercedes is toch een mooie meisjes naam?

Ik wordt niet goed van die idiote fantasy namen. Met name in Engeland en de USA hoor je meest absurde namen.

Hoe het dat Kind van Beckham en die Spice Truthola? Brooklyn !!
Een dochter van demi heet Tulla Bells geloof ik

verder vind ik persoonlijk dat een naam die ik geef een betekenis moet hebben. Of uit mijn omgeving , of uit de geschiedenis. Een Beetje overgeven moet ik wanneer mensen hun kinderen naar TV Sterretjes noemen .

de lelijkste
Shirly
Kevin
Daisy
Tamara
Angela

vrijdag 28 november 2003 @ 16:40:26 #188
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_15004384
Lawney (grasveld?!?!), Thor, Emilia, Alastair, Berend, Edgar, Kars, Gordon, Charlie, Marcella (owwwwwwwwwwwwwww), Martine, Felipe, Amanda, Joy, Tristan, Teun, Andreas, Kick, Cock, Arie, Natasha, Wiebe, Carla, Cynthia, Matthieu, Sita, Wilfred, Wesley, Muriel, Ariel, Hendrik, Emilio, Laila, Lucien, Nico, Marinus, Mandy, Molly, Rudolph, Wilbert, Jerry, Norbert, Cor

Maar Onno en Angela staan echt met stip op nummer 1.

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_15008373
maaike
pi_15008837
Kasper
pi_15034738
Tutten-naampjes: Lotje, Liesje, Rozemarijn, enzovoort. Bij dat soort namen zie ik zo'n tutje met strikjes in het haar, suikerzoet zachtroze jurkje en kanten sokjes in witte instappertjes voor me. Zelfs al heeft het kind wel enige pit, dan wordt dat met zo'n naam gelijk weer teniet gedaan.

Oudhollandse boerentrienen-namen: Bertha, Truus, Toos, Trui, (Her)mien, Pieta, Of mannelijke versies van dit soort namen. Herman, Gerard, enzovoort.

Kampnamen: Priscillaaaaaaaa, Anitaaaaaaaaa, Ricardoooooooo, Deboraaaaaaaaaaahhhhh, Sjonnieeeeeeeeeeeeeee, komen jullie eeeeeeeten?

Namen zoals ze die in het koninklijk huis geven en vergelijkbare kaknamen. Juliana, Roderick.....

Ook erg: Trijntje, Mirte, Wilma (deze naam is alleen leuk boven de veertig en associeer ik verder enkel met overdreven huiselijke burgertrutten), Karel. Ik heb verder de pest aan verkleinde naampjes zoals bovengenoemde Lotje. Daar loop je op je vijftigste nog steeds mee rond.

Ik vind vrouwennamen trouwens sneller erg dan mannennamen. Daarom weet ik er ook meer te noemen.

Beter, als je denkt dat ik geen enkele naam mooi vind: Normale namen als Bram, Rogier, Linda en Mandy.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 30-11-2003 12:48]

pi_15035131
Je kind naar een stad of staat noemen vind ik vrij fout: Ede, Brooklyn, Alabama, India of een ding of gevoel: Joy, Hope, Dawn, Welcome (ken iemand die zo heet, hippie-ouders), Zwaan, Mara.

Buitenlandse namen vind ik zielig voor het kindje zelf, mijn neefjes en nichtjes heten bv Kenjiro, Zatory en Yuriko... en ze zijn Nederlands. Ik ken ook een meisje van 14 dat Radarami heet.

Verder vind ik koeiennamen verboden (Gerda, Corrie, Wim, Klaas) en Engelse namen kan ik ook niet waarderen (Kevin, Wesley, Randy, Jill, Shirley).

En off course de Gabriëlla, Cassandra, Juliano, Rocco, Amanda en Angelo...

En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
pi_15038092
Gatver ja die achterbuurtnamen;
Lorenzo, Ricardo, Giovanni, Patricia, Cynthia, Pricilla, Franciska, Mariska, Romano..
Die mensen die allemaal met een grote goude ketting omlopen met hun eigen naam..

Ik ken trouwens een jongen die Armansio heet.
Euh??

Verder vind ik Duitse namen ook niet zo;
Wolfgang, Liesl, Heidi, Rosie, Bernd, Reinhard, Manfred.. Denk even dat Duiste accent erbij..

Pom.. Pom.. Tiedom..
pi_15038628
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:46 schreef RedRoses het volgende:
Gatver ja die achterbuurtnamen;
Lorenzo, Ricardo, Giovanni, Patricia, Cynthia, Pricilla, Franciska, Mariska, Romano..
Die mensen die allemaal met een grote goude ketting omlopen met hun eigen naam..

Ik ken trouwens een jongen die Armansio heet.
Euh??

Verder vind ik Duitse namen ook niet zo;
Wolfgang, Liesl, Heidi, Rosie, Bernd, Reinhard, Manfred.. Denk even dat Duiste accent erbij..

Je vergeet Helga.
pi_15039397
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:19 schreef CANARIS het volgende:
Hoe het dat Kind van Beckham en die Spice Truthola? Brooklyn !!
Wat vond je dan van Romeo
pi_15039689
Rogier
En weer een dag eerder bij mijn dood!
pi_15039879
*terugvindpost
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  woensdag 3 december 2003 @ 11:09:49 #198
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_15111224
Dekentje hahahaha
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_15113223
Destiny = levenslot (leuk om zo te moeten heten )

Dusty = stoffig ( ook eeeenig! )

The waves you made will always be
pi_15113295
Stein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')