quote:Zo noem ik mijn (witte) Nissan 200SX
Op dinsdag 25 november 2003 16:20 schreef Gozaru_X het volgende:
Bianca is een lelijke naam.
quote:En dat is de mijne (staat overigens ook in mijn user-profiel)
Op dinsdag 25 november 2003 14:01 schreef gekkebekke het volgende:[..]
that's my name
alicia,patricia, cecilia, laetititia
Dat is echt kansloos
quote:Wel met Roderick Hilhorst www.roderickhilhorst.com
Op woensdag 12 november 2003 12:15 schreef sa-sa het volgende:[..]
Heeeeej, er is niets mis met de naam Roderick!!!
Ik wordt niet goed van die idiote fantasy namen. Met name in Engeland en de USA hoor je meest absurde namen.
Hoe het dat Kind van Beckham en die Spice Truthola? Brooklyn !!
Een dochter van demi heet Tulla Bells geloof ik
verder vind ik persoonlijk dat een naam die ik geef een betekenis moet hebben. Of uit mijn omgeving , of uit de geschiedenis. Een Beetje overgeven moet ik wanneer mensen hun kinderen naar TV Sterretjes noemen .
de lelijkste
Shirly
Kevin
Daisy
Tamara
Angela
Maar Onno en Angela staan echt met stip op nummer 1.
Oudhollandse boerentrienen-namen: Bertha, Truus, Toos, Trui, (Her)mien, Pieta, Of mannelijke versies van dit soort namen. Herman, Gerard, enzovoort.
Kampnamen: Priscillaaaaaaaa, Anitaaaaaaaaa, Ricardoooooooo, Deboraaaaaaaaaaahhhhh, Sjonnieeeeeeeeeeeeeee, komen jullie eeeeeeeten?
Namen zoals ze die in het koninklijk huis geven en vergelijkbare kaknamen. Juliana, Roderick.....
Ook erg: Trijntje, Mirte, Wilma (deze naam is alleen leuk boven de veertig en associeer ik verder enkel met overdreven huiselijke burgertrutten), Karel. Ik heb verder de pest aan verkleinde naampjes zoals bovengenoemde Lotje. Daar loop je op je vijftigste nog steeds mee rond.
Ik vind vrouwennamen trouwens sneller erg dan mannennamen. Daarom weet ik er ook meer te noemen.
Beter, als je denkt dat ik geen enkele naam mooi vind: Normale namen als Bram, Rogier, Linda en Mandy.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 30-11-2003 12:48]
Buitenlandse namen vind ik zielig voor het kindje zelf, mijn neefjes en nichtjes heten bv Kenjiro, Zatory en Yuriko... en ze zijn Nederlands. Ik ken ook een meisje van 14 dat Radarami heet.
Verder vind ik koeiennamen verboden (Gerda, Corrie, Wim, Klaas) en Engelse namen kan ik ook niet waarderen (Kevin, Wesley, Randy, Jill, Shirley).
En off course de Gabriëlla, Cassandra, Juliano, Rocco, Amanda en Angelo...
Ik ken trouwens een jongen die Armansio heet.
Euh??
Verder vind ik Duitse namen ook niet zo;
Wolfgang, Liesl, Heidi, Rosie, Bernd, Reinhard, Manfred.. Denk even dat Duiste accent erbij..
quote:Je vergeet Helga.
Op zondag 30 november 2003 15:46 schreef RedRoses het volgende:
Gatver ja die achterbuurtnamen;
Lorenzo, Ricardo, Giovanni, Patricia, Cynthia, Pricilla, Franciska, Mariska, Romano..
Die mensen die allemaal met een grote goude ketting omlopen met hun eigen naam..Ik ken trouwens een jongen die Armansio heet.
Euh??Verder vind ik Duitse namen ook niet zo;
Wolfgang, Liesl, Heidi, Rosie, Bernd, Reinhard, Manfred.. Denk even dat Duiste accent erbij..
quote:Wat vond je dan van Romeo
Op vrijdag 28 november 2003 16:19 schreef CANARIS het volgende:
Hoe het dat Kind van Beckham en die Spice Truthola? Brooklyn !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |