abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14550607
Daarom is luisteren en genieten van alle oude cd's gemaakt van voor 2001 heerlijk!
Luisterend naar de Trance van nu.. kan het me niet meer raken.
Alleen Armin van Buuren maakt nog aardige platen.

Mee eens?

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_14550648
Wat mis je dan in de trance van nu in vergelijking met de trance van 2001?
It's about being boss, not being the boss...
  Forum Admin dinsdag 11 november 2003 @ 13:06:24 #3
58651 crew  murp
murp
pi_14550649
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:04 schreef Brennie het volgende:
Daarom is luisteren en genieten van alle oude cd's gemaakt van voor 2001 heerlijk!

Mee eens?

pi_14550735
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:06 schreef T3rr0r het volgende:
Dat zou ik dan ook wel eens willen weten...
Wat niet is kan nog komen, of is al geweest
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:09:57 #5
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_14550758
Er komt nog genoeg leuk spul uit. Helaas is de markt de laatste jaren overspoeld met enorme hoeveelheden baggerproducties. Het oude spul heeft inderdaad z'n charme en vaak zit het behoorlijk complex in elkaar. Midden jaren 90 kwam er vooral veel goed spul uit Duitsland.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_14550774
de wat oudere trance (lees: trance van een jaar of 3/4 geleden) vind ik ook echt super
Energy!
pi_14550818
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:06 schreef T3rr0r het volgende:
Sinds 2001 is de heerlijke dromerige, soms wat mysterieuze beat vaak ver te zoeken.
De gruwelijke opbouw in de nummers, de variatie, het meeslepende, het originele.. dat mis ik steeds meer.
Het is moeilijk te verklaren.. maar het wegdromen, de kick en het opzwepende vind ik niet terug in de huidige trance nummers.

Luister maar es naar: Vincent de Moor-Fly away.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:12:00 #8
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14550840
-edit: offtopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 11-11-2003 23:43]

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_14550846
De hardtrance uit de periode 94/95/96
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_14550880
Gitta- No more turning back.
pi_14550900
System F
ATB
Faithless
REM
Dat was pas leuke muziek
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_14550910
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:13 schreef Steve-O het volgende:
System F
ATB
Faithless
REM
Dat was pas leuke muziek
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_14550916
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:09 schreef MSXUser het volgende:
Er komt nog genoeg leuk spul uit. Helaas is de markt de laatste jaren overspoeld met enorme hoeveelheden baggerproducties. Het oude spul heeft inderdaad z'n charme en vaak zit het behoorlijk complex in elkaar. Midden jaren 90 kwam er vooral veel goed spul uit Duitsland.
Idd.. de nummers van toen zaten complexer in mekaar.. er zat een opbouw in en afwisseling. Iets opzwepends!
pi_14550920
wat was het dan ???
Religion : Mankind's worst invention !
pi_14550943
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:14 schreef Flierp het volgende:
wat was het dan ???
Daarvoor moet je de nummers van toen luisteren.. en merk het verschil.
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:15:11 #16
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_14550944
trance kun je ook weer zien in veel subgenres.
armin heeft vaak de neiging om wat softere vocal nummers te maken met een zachte beat.
leuk om op te chillen maar het spreekt me niet zo aan.

ik heb liever de echte uplifting trance met goeie riffs en een wat steverige beat, dumonde // ayumi hamasaki enzo

persoonlijk vind ik ook dat dat soort nummers de laatste tijd minder verschijnen. overigens ziet ID&T het einde van trance in nederland volgens mij naderen;

* op mysteryland was er geen trance-tent alleen clubtrance
* trance energy is gereduceerd naar 1x per jaar ipv 2x
* full qontact is door q-dance vervangen met een hardstyle feest
* er gaat het gerucht dat trance energy helemaal afgeschaft gaat worden en de aankomende editie de laatste zal zijn

pi_14550961
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:12 schreef teknomist het volgende:
De hardtrance uit de periode 94/95/96
BonZai!
Linux is denken in oplossingen. Niet in producten. --== The kernel, the whole kernel and nothing but the kernel, so help me Linus! ==--
pi_14550985
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:15 schreef CyberRat het volgende:

[..]

BonZai!

Exact, maar ook de Duitse shit
pi_14551025
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:16 schreef teknomist het volgende:

[..]

Exact, maar ook de Duitse shit

Duits is meer techno, maar zeker niet verkeerd!
Linux is denken in oplossingen. Niet in producten. --== The kernel, the whole kernel and nothing but the kernel, so help me Linus! ==--
pi_14551069
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:14 schreef teknomist het volgende:

[..]

Beter als DJ boozywussy
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:21:42 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14551162
Wat vind je dan de trance van nu? Nummers van Gabriel and Dresden zijn nog gewoon zoals het hoort, ook Armin doet lekker mee inderdaad.

Je moet even om alle TrancePop heen kijken.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:23:32 #22
67559 jinxedworld
Fluffy Red Rabbit
pi_14551212
Als je de underground erbij pakt strookt het nog wel redelijk met "Vroegâh". Het meeste vinyl kan nog wel een leuk stukkie weg beuken. Maar het gaat idd allemaal richting Euro-trance, omdat ze en stuk commercie willenmeepikken. En ik kan ze geen ongelijk geven!! Geld is geld!! En je hebt 't nodig om te leven toch? En als je als profi aan de gang wil voor een massief publiek, moet je geproduceerde spul wel eerst bij de massa aanslaan. En dat is dus commercie..
Seeing is believing.. :) --- systeemspecs
pi_14551231
Vroeger luisterde je een cd en dacht je: hmm redelijk.
Maar hoe meer je er naar luisterde, hoe geweldiger de nummers werden, omdat er zoveel elementen in zaten.
Nu luister je een trance nummer en denk je: hey das wel aardig.Je hebt er echter na 3 keer luisteren genoeg van! ( althans ik)
pi_14551256
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat vind je dan de trance van nu? Nummers van Gabriel and Dresden zijn nog gewoon zoals het hoort, ook Armin doet lekker mee inderdaad.

Je moet even om alle TrancePop heen kijken.

Sporadisch vind je nog een lekker nummer.. maar vergeleken met vroeger
pi_14551397
Trance is: Verliefd worden op de plaat, een kick krijgen en wegdromen erbij.
Daarom luister ik nu oude shit.
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:30:01 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14551410
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:25 schreef Brennie het volgende:

[..]

Sporadisch vind je nog een lekker nummer.. maar vergeleken met vroeger

Wat luister je dan zoal? Probeer eens wat radio stations uit het Trance Topic: Centraal Trance Topic 9: Boundaries Of Imagination
DAT zijn de echte nummers, en helaas, die hoor je niet op 538 nee
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:32:14 #27
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_14551478
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:17 schreef CyberRat het volgende:
Duits is meer techno, maar zeker niet verkeerd!
Ooit D.Trance CD's geluisterd?
Dat was meer een combinatie van (hard)trance en rave.
pi_14551506
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat luister je dan zoal? Probeer eens wat radio stations uit het Trance Topic: Centraal Trance Topic 9: Boundaries Of Imagination

Op het moment luister ik ( vandaag)

-O.a: Pulsedriver: your spirit is shining
Vincent de moor- Fly away
Sarsa Parilla-Back 2 the elements
Gitta- No more turning back
Dj X/Sonic-Blue Sun
Cryo Culture-Evasions.

Etc

dinsdag 11 november 2003 @ 13:35:51 #29
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_14551571
Blue Planet Corporation,
da's pas trance.

Niet van die Nederlandse tmf-baggermeuk

zzz
pi_14551621
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Terugvindtpost
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_14551635
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Terugvindtpost

Goedemiddag Vosssje
  Moderator dinsdag 11 november 2003 @ 13:38:52 #32
18653 crew  D.
pi_14551657
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:04 schreef Brennie het volgende:

Mee eens?

Trance van 2001 is ook niet hetezelfde als trance uit 1992
pi_14551679
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:38 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Trance van 2001 is ook niet hetezelfde als trance uit 1992

Nee, maar wel hoe je het ervaart!
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:39:37 #34
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_14551682
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:35 schreef L.Denninger het volgende:
Blue Planet Corporation,
da's pas trance.

Niet van die Nederlandse tmf-baggermeuk

En natuurlijk de gehele Cosmic Cubes serie
pi_14551697
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:38 schreef Brennie het volgende:

[..]

Goedemiddag Vosssje

[offtopic]
Vanavond online?

[ontopic]
Die DTrance cd's zijn wel goed, vinnik dan

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_14551704
Mooi (nou ja, eigenlijk niet mooi) te zien dat ik niet de enige ben die geen goeie nieuwe Trance meer kan vinden... nummers als:
Ayla - Liebe
Armin van Buuren - Communication
E.Craig feat. Frenzo - World Of Lonna
Out Of Grace - Anglia
Des Mitchell - Welcome To The Dance
pi_14551822
Ik ben alleen nog geïnteresseerd in de beginperiode van de House explosie. De oldies dus. Die nieuwe TJIRP TJIRP BZZZZ BZZZZ DANCE TO THE MUUUSSSIIIIIIICCCCCCCCC MAKE YOUR BODY MOVE ZOINGZOING crap hoef ik niet.
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:47:05 #38
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_14551870
Matt darey's mash up featuring marcela - beautiful (original en john johnson mix) (2000)
matt darey- binary finary
anglia - out of grace (1999)
art of trance - madagaskar (1999)
rank 1 - airwave

Dat was nog lekker, nu zoek ik zulke kwaliteit in de progressive, toch moet ik zeggen dat er toen ook in mijn ogen veel troep uitkwam, kennelijk zijn we dat vergeten. Weten jullie nog die trance100 cd's met 25 nummers per cd?
In 2002 heeft tiesto ook nog veel goede nummers gemaakt waaronder het album in my memories, alleen traffic

pi_14551912
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:40 schreef vosss het volgende:

[..]

[offtopic]
Vanavond online?

[ontopic]

[offtopic]
Msn niet denk ik, fok uiteraard wel
Moet het een en ander doen vanavond, maar fokken gaat wel lukken

[Dit bericht is gewijzigd door Brennie op 11-11-2003 14:33]

dinsdag 11 november 2003 @ 13:54:36 #40
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_14552097
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:40 schreef vosss het volgende:
Ik heb er in ieder geval een behoorlijke stapel van liggen (origineel). Enige wat altijd zo jammer is, is de mix op de derde CD (vaak erg slecht).
pi_14553127
Trance niet meer wat het geweest is? Het lijkt er eerder op dat de TS niet zo goed meer op de hoogte is

Sinds 1999 zijn er nog nooit zoveel kwaliteitsproducties afgeleverd als in dit jaar. Ook zijn er heel veel nieuwe (jonge) getalenteerde producers bijgekomen dit jaar. Ook merk ik steeds meer dat de verschillende nieuwe producties steeds gevarieerder en origineler worden met veel invloeden uit andere dancegenres (techno, electro, etc.). Het is tegenwoordig niet alleen maar dat mainstream uplifting gedoe zoals je in 2001/2002 veelvuldig tegenkwam.

En tja.. rotte appels zoals Milk Inc., Boozywoozy en DJ Sammy blijft je houden. Maar dat schaar ik eerder onder de noemer eurodance dan onder trance.

Enne TS.. nieuwe album van Ferry Corsten al beluisterd?

pi_14553238
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:13 schreef Steve-O het volgende:
System F
ATB
Faithless
REM
Dat was pas leuke muziek
Ferry Corsten (aka System F) is nu beter bezig dan ooit hoor.. REM en Faithless zou ik niet echt onder de noemer trance plaatsen.
pi_14553374
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:15 schreef succubus het volgende:
* trance energy is gereduceerd naar 1x per jaar ipv 2x
* er gaat het gerucht dat trance energy helemaal afgeschaft gaat worden en de aankomende editie de laatste zal zijn
Wees blij. Trance Energy is de laatste jaren enorm verloerderd. Op een gegeven moment mocht zelfs Tomcraft komen opdraven omdat hij één hitje (Loneliness) had gehad. Voor TE 2004 zie ik het helemaal somber in.. helemaal omdat het publiek mag kiezen wie er komt draaien. Ik zie de line-up al voor me.. Gielen, Cosmic Gate, Jean, Dana
  dinsdag 11 november 2003 @ 14:37:38 #44
73841 l33t_r0x0r
I 533 0wn3d p30p13
pi_14553416
Goh, grappig.

Het laatste dat ik van Ferry Corsten heb gehoord was wel zo ontzettend cliche dat 't niet leuk meer was.
(Oh, dat was laatst op de radio)

Sorry hoor, maar ik ken een hoop mensen die zelfs met Buzz een stuk leukere trance maken.

Just my $0.02

[b]w00t ![/b] My other computer is your IIS server
pi_14553500
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:28 schreef Jantjeuh het volgende:
Trance niet meer wat het geweest is? Het lijkt er eerder op dat de TS niet zo goed meer op de hoogte is

Sinds 1999 zijn er nog nooit zoveel kwaliteitsproducties afgeleverd als in dit jaar. Ook zijn er heel veel nieuwe (jonge) getalenteerde producers bijgekomen dit jaar. Ook merk ik steeds meer dat de verschillende nieuwe producties steeds gevarieerder en origineler worden met veel invloeden uit andere dancegenres (techno, electro, etc.). Het is tegenwoordig niet alleen maar dat mainstream uplifting gedoe zoals je in 2001/2002 veelvuldig tegenkwam.

En tja.. rotte appels zoals Milk Inc., Boozywoozy en DJ Sammy blijft je houden. Maar dat schaar ik eerder onder de noemer eurodance dan onder trance.

Enne TS.. nieuwe album van Ferry Corsten al beluisterd?

Niet zo goed op de hoogte?
Ik luister al sinds jaar en dag trance..
Bovendien ervaart ieder het weer anders
  dinsdag 11 november 2003 @ 14:43:13 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14553609
Het album van Ferry kan ik ook iedereen aanraden
pi_14553804
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:37 schreef l33t_r0x0r het volgende:
Goh, grappig.

Het laatste dat ik van Ferry Corsten heb gehoord was wel zo ontzettend cliche dat 't niet leuk meer was.
(Oh, dat was laatst op de radio)

Sorry hoor, maar ik ken een hoop mensen die zelfs met Buzz een stuk leukere trance maken.

Just my $0.02

Luister eens naar z'n nieuwe album zou ik zeggen. Ik denk dat je Rock Your Body, Rock gehoord hebt wat inderdaad niet al te briljant is.
pi_14553832
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:39 schreef Brennie het volgende:

[..]

Niet zo goed op de hoogte?
Ik luister al sinds jaar en dag trance..
Bovendien ervaart ieder het weer anders

Noem eens wat producties van de laatste tijd die je wel goed vindt dan?
  dinsdag 11 november 2003 @ 14:49:44 #49
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14553838
100% mee eens

Trance is achteruit gegaan, vooral de bekende DJs zijn na 2001 allemaal minder gaan produceren en draaien. Kijk maar eens naar Armin. Als je zijn Remixen van Moogwai's Voila en Shane's C'est la Musique vergelijkt met zijn recente remix van ATRC, zul je zien dat Armins oude sound echt veel mooier was. Ook PvD heeft dit probleem, vergelijk TOOL eens met 'For an Angel' of 'Another Way'. De enige die IMO erg ver vooruit is gegaan kwa produceren is Ferry

Kwa DJen is het helemaal om te JANKEN, kijk maar eens naar sets van Bv Armin, die bestaan voor 99% uit hapklare anthem trance nummers, terwijl hij vroeger ook vette Progressive en techno-trance achtige platen door zijn sets heen draaide. Dit is goed te zien als je zijn mix CD AvB003 met AvB 004 vergelijkt.

Voeger was trance misschien wel wat simpeleren, maar een stuk origineler. Geef mij maar een set van Oakenfolds Essential Mix world tour uit '99 in plaats van die hapklare hitjes sets die Armin de laatste tijd draait.

Ik ga het trouwens niet eens over de echte old skool trance sound van voor 1998 hebben, want die bestaat niet meer

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_14553886
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:49 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

Noem eens wat producties van de laatste tijd die je wel goed vindt dan?

het merendeel van het album van Armin..
Tis soft, maar nog wel kwaliteit.
pi_14553891
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:49 schreef UniversalNation het volgende:
100% mee eens

Trance is achteruit gegaan, vooral de bekende DJs zijn na 2001 allemaal minder gaan produceren en draaien. Kijk maar eens naar Armin. Als je zijn Remixen van Moogwai's Voila en Shane's C'est la Musique vergelijkt met zijn recente remix van ATRC, zul je zien dat Armins oude sound echt veel mooier was. Ook PvD heeft dit probleem, vergelijk TOOL eens met 'For an Angel' of 'Another Way'. De enige die IMO erg ver vooruit is gegaan kwa produceren is Ferry

Jij kijkt ook alleen maar naar de grote namen.. kijk eens wat verder dan alleen Tiësto, Armin en PvD.

Dat die drie momenteel minder zijn kan ik echter wel beamen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 11-11-2003 14:52]

dinsdag 11 november 2003 @ 14:51:04 #52
73841 l33t_r0x0r
I 533 0wn3d p30p13
pi_14553893
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:48 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

Luister eens naar z'n nieuwe album zou ik zeggen. Ik denk dat je Rock Your Body, Rock gehoord hebt wat inderdaad niet al te briljant is.

Neuh, dat vink al helemaaaaaal een zaad-nummer
[b]w00t ![/b] My other computer is your IIS server
  dinsdag 11 november 2003 @ 14:52:16 #53
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14553936
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:48 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

He man RYBR rulz
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
  dinsdag 11 november 2003 @ 14:53:57 #54
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14553982
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:50 schreef Brennie het volgende:

[..]

Heb jij een 'Als het niet beuQt is het KUT' instelling?
  dinsdag 11 november 2003 @ 14:55:44 #55
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14554036
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:50 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

Jij kijkt ook alleen maar naar de grote namen.. kijk eens wat verder dan alleen Tiësto, Armin en PvD.

Dat die drie momenteel minder zijn kan ik echter wel beamen.

Ja idd, 'de nieuwe talenten' zijn erg oke, maar nog steeds hebben hun producties minder 'feel' dan de echte '99 trance sound. Ik kan het niet uitleggen hoe het zit.
pi_14554079
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:50 schreef Brennie het volgende:

[..]

het merendeel van het album van Armin..

Hé grappig.. ik vond juist Armin's 76 een behoorlijke teleurstelling. Denk dat jij gewoon een heel andere smaak hebt dan ik
pi_14554426
Ik moet zeggen dat (voor mijn gevoel) en nu alleen nog maar twee uitersten bestaan qua trance: crap en supergoed. Nummers die er tussenin zitten krijgen van mij vaak een keiharde *delete*.
Vooral de 'bekende' DJ's als Tiesto, Armin, etc. gaan imho steeds slechter produceren. Maar dit verschilt per productie, Tiesto's platen zijn bv kut (zie Traffic ) maar de remixen zijn dan vaak wel weer te pruimen.
Gelukkig zijn er sinds kort steeds meer jonge talenten (M.I.D.O.R, Six4Eight, C-quence, Danjo & Rob Styles) die wat mij betreft de nieuwe helden gaan worden.

Verder is deze discussie volgens mij allemaal meer een kwestie van smaak en zoals bekend: smaken verschillen.

I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  dinsdag 11 november 2003 @ 15:11:57 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14554517
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:09 schreef m-kay het volgende:
Ik moet zeggen dat (voor mijn gevoel) en nu alleen nog maar twee uitersten bestaan qua trance: crap en supergoed. Nummers die er tussenin zitten krijgen van mij vaak een keiharde *delete*.
Vooral de 'bekende' DJ's als Tiesto, Armin, etc. gaan imho steeds slechter produceren. Maar dit verschilt per productie, Tiesto's platen zijn bv kut (zie Traffic ) maar de remixen zijn dan vaak wel weer te pruimen.
Gelukkig zijn er sinds kort steeds meer jonge talenten (M.I.D.O.R, Six4Eight, C-quence, Danjo & Rob Styles) die wat mij betreft de nieuwe helden gaan worden.

Verder is deze discussie volgens mij allemaal meer een kwestie van smaak en zoals bekend: smaken verschillen.

Ik vind Traffic wel degelijk erg lekker hoor Hoe simpel en commercieel hij ook is
pi_14554548
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:57 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

Hé grappig.. ik vond juist Armin's 76 een behoorlijke teleurstelling. Denk dat jij gewoon een heel andere smaak hebt dan ik

Misschien
Al heb ik een brede smaak
pi_14554605
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind Traffic wel degelijk erg lekker hoor Hoe simpel en commercieel hij ook is

Ok, ik geef het toe, om het in een discotheque te horen is het best leuk. Maar ik ga er niet vrijwillig thuis naar luisteren.
Doe mij dan maar iets als Rio Klein - Fearless (Push Remix). .

Maar we gaan offtopic. .

I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_14554715
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:10 schreef energizer het volgende:
de wat oudere trance (lees: trance van een jaar of 3/4 geleden) vind ik ook echt super

De trance van 2 weken terug vond ik ook net wat hipper klinken dan die beuknummertjes van vandaag

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_14554743
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:17 schreef kamagurka het volgende:

[..]

De trance van 2 weken terug vond ik ook net wat hipper klinken dan die beuknummertjes van vandaag

!

Goede oude tijden he

pi_14554766
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:14 schreef m-kay het volgende:

[..]

Doe mij dan maar iets als Rio Klein - Fearless (Push Remix). .

Doe mij de Agnelli & Nelson Remix maar
  dinsdag 11 november 2003 @ 15:45:36 #64
46305 succubus
pi_14555490
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:36 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

Wees blij. Trance Energy is de laatste jaren enorm verloerderd. Op een gegeven moment mocht zelfs Tomcraft komen opdraven omdat hij één hitje (Loneliness) had gehad. Voor TE 2004 zie ik het helemaal somber in.. helemaal omdat het publiek mag kiezen wie er komt draaien. Ik zie de line-up al voor me.. Gielen, Cosmic Gate, Jean, Dana

ik ben het tegenovergestelde. trance energy was ondanks commercialisatie een van de weinig over gebleven grote trancefeesten.
zo'n groot feest heeft voor mij persoonlijk een veel machtigere indruk dan een paar dj's in een super klein discotheekje met 500 man of iets dergelijks. dat van tomcraft was inderdaad minder.

je moet ook niet vergeten dat er jaarlijks een aantal duizend buitenlanders speciaal afreizen naar nederland voor trance energy, omdat ze in hun eigen land niet of nauwelijks trance feesten kennen.
het is gewoon super zonde (speciaal voor hen) als ID&T er de brui aan geeft met dit soort evenementen.

ik ben trouwens helemaal niet te spreken over die gare electro en techno invloeden in trance.. ik wil JUIST weer die 2001/2002 uplifting trance die jij zo vreselijk vindt.

[Dit bericht is gewijzigd door succubus op 11-11-2003 15:48]

pi_14555573
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:45 schreef succubus het volgende:

[..]
je moet ook niet vergeten dat er jaarlijks een aantal duizend buitenlanders speciaal afreizen naar nederland voor trance energy, omdat ze in hun eigen land niet of nauwelijks trance feesten kennen.
het is gewoon super zonder (speciaal voor hen) als ID&T er de brui aan geeft met dit soort evenementen.

Ik vind het ook wel tof dat dit soort evenementen georganiseerd wordt. Nederland mag dan trance-land pur sang zijn, maar in geen enkele discotheek draaien ze het bijna. Alleen maar R&B en hardstyle enzo. .
pi_14555672
quote:

[..]

ik ben trouwens helemaal niet te spreken over die gare electro en techno invloeden in trance.. ik wil JUIST weer die 2001/2002 uplifting trance die jij zo vreselijk vindt.

Ik vind dat helemaal niet vreselijk.. op de vele cheesy uplifters na. Ik vind alleen een beetje afwisseling wel welkom
pi_14555692
quote:

[..]

het is gewoon super zonde (speciaal voor hen) als ID&T er de brui aan geeft met dit soort evenementen.

Wat heb je liever? Veel grote feesten met matige line-up's of een handvol grote feesten met echt goede line-up's?
  dinsdag 11 november 2003 @ 15:56:17 #68
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_14555801
quote:
zo'n groot feest heeft voor mij persoonlijk een veel machtigere indruk dan een paar dj's in een super klein discotheekje met 500 man of iets dergelijks.
Op kleinere feesten hangt vaak wel een hele gemoedelijke sfeer, iets wat je bij de grote feesten veel minder hebt.
(is tenminste mijn ervaring)
  dinsdag 11 november 2003 @ 15:58:20 #69
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14555853
Ik heb liever een klein feest, dan krijgen de DJs ook meer de kans om 'hun ding' te doen.
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:18:33 #70
46305 succubus
pi_14556444
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:56 schreef MSXUser het volgende:

Op kleinere feesten hangt vaak wel een hele gemoedelijke sfeer, iets wat je bij de grote feesten veel minder hebt.
(is tenminste mijn ervaring)

dat is wel waar maar dan sta ik altijd vooraan dus dj-contact is nog steeds goed
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:52 schreef Jantjeuh het volgende:

Wat heb je liever? Veel grote feesten met matige line-up's of een handvol grote feesten met echt goede line-up's?

voor beiden is wat te zeggen maar ik vind niet dat trance in nederland zich helemaal in het clubcircuit moet terug trekken. er blijven gewoon weinig (goede) grote feesten over zo. je ziet overal dat er op trance gekort wordt, innercity ook al. paar leuke namen maar verder...
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:58 schreef UniversalNation het volgende:
Ik heb liever een klein feest, dan krijgen de DJs ook meer de kans om 'hun ding' te doen.
antwoord staat hier boven maar het heeft wel iets unieks om zo veel mensen tegelijkertijd uit hun dak te zien gaan op dezelfde muziek.
het probleem dat in Nederland ook een beetje speelt is dat wij zo overspoelt worden met party's (in diverse genres) dat er soms een desinteresse bij het publiek ontstaat. mensen gaan dan alleen dansen op de plaatjes die ze leuk vinden en geven niet de maximale inspanning.
je ziet op buitenlandse feesten vaak dat die mensen helemaal uit hun dak gaan omdat ze maar één, twee, drie keer per jaar een matig feestje kunnen bezoeken. het nederlands publiek is verwend als de pest.
pi_14556807
Juist de hedendaagse echte trance raakt mij tot op het bot! Sinds Jantjeuh's grote trance topics luister ik echt uren per dag naar trance!

Vroeger ook wel, maar tegenwoordig heb ik ook echt veel kwaliteit op pc en cd zodat ik blijf downen/kopen/genieten!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')