abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14550607
Daarom is luisteren en genieten van alle oude cd's gemaakt van voor 2001 heerlijk!
Luisterend naar de Trance van nu.. kan het me niet meer raken.
Alleen Armin van Buuren maakt nog aardige platen.

Mee eens?

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_14550648
Wat mis je dan in de trance van nu in vergelijking met de trance van 2001?
It's about being boss, not being the boss...
  Forum Admin dinsdag 11 november 2003 @ 13:06:24 #3
58651 crew  murp
murp
pi_14550649
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:04 schreef Brennie het volgende:
Daarom is luisteren en genieten van alle oude cd's gemaakt van voor 2001 heerlijk!
Luisterend naar de Trance van nu.. kan het me niet meer raken.
Alleen Armin van Buuren maakt nog aardige platen.

Mee eens?

pi_14550735
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:06 schreef T3rr0r het volgende:
Dat zou ik dan ook wel eens willen weten...
Wat niet is kan nog komen, of is al geweest
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:09:57 #5
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_14550758
Er komt nog genoeg leuk spul uit. Helaas is de markt de laatste jaren overspoeld met enorme hoeveelheden baggerproducties. Het oude spul heeft inderdaad z'n charme en vaak zit het behoorlijk complex in elkaar. Midden jaren 90 kwam er vooral veel goed spul uit Duitsland.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_14550774
de wat oudere trance (lees: trance van een jaar of 3/4 geleden) vind ik ook echt super
Energy!
pi_14550818
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:06 schreef T3rr0r het volgende:
Sinds 2001 is de heerlijke dromerige, soms wat mysterieuze beat vaak ver te zoeken.
De gruwelijke opbouw in de nummers, de variatie, het meeslepende, het originele.. dat mis ik steeds meer.
Het is moeilijk te verklaren.. maar het wegdromen, de kick en het opzwepende vind ik niet terug in de huidige trance nummers.

Luister maar es naar: Vincent de Moor-Fly away.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:12:00 #8
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14550840
-edit: offtopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 11-11-2003 23:43]

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_14550846
De hardtrance uit de periode 94/95/96
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_14550880
Gitta- No more turning back.
pi_14550900
System F
ATB
Faithless
REM
Dat was pas leuke muziek
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_14550910
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:13 schreef Steve-O het volgende:
System F
ATB
Faithless
REM
Dat was pas leuke muziek
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_14550916
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:09 schreef MSXUser het volgende:
Er komt nog genoeg leuk spul uit. Helaas is de markt de laatste jaren overspoeld met enorme hoeveelheden baggerproducties. Het oude spul heeft inderdaad z'n charme en vaak zit het behoorlijk complex in elkaar. Midden jaren 90 kwam er vooral veel goed spul uit Duitsland.
Idd.. de nummers van toen zaten complexer in mekaar.. er zat een opbouw in en afwisseling. Iets opzwepends!
pi_14550920
wat was het dan ???
Religion : Mankind's worst invention !
pi_14550943
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:14 schreef Flierp het volgende:
wat was het dan ???
Daarvoor moet je de nummers van toen luisteren.. en merk het verschil.
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:15:11 #16
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_14550944
trance kun je ook weer zien in veel subgenres.
armin heeft vaak de neiging om wat softere vocal nummers te maken met een zachte beat.
leuk om op te chillen maar het spreekt me niet zo aan.

ik heb liever de echte uplifting trance met goeie riffs en een wat steverige beat, dumonde // ayumi hamasaki enzo

persoonlijk vind ik ook dat dat soort nummers de laatste tijd minder verschijnen. overigens ziet ID&T het einde van trance in nederland volgens mij naderen;

* op mysteryland was er geen trance-tent alleen clubtrance
* trance energy is gereduceerd naar 1x per jaar ipv 2x
* full qontact is door q-dance vervangen met een hardstyle feest
* er gaat het gerucht dat trance energy helemaal afgeschaft gaat worden en de aankomende editie de laatste zal zijn

pi_14550961
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:12 schreef teknomist het volgende:
De hardtrance uit de periode 94/95/96
BonZai!
Linux is denken in oplossingen. Niet in producten. --== The kernel, the whole kernel and nothing but the kernel, so help me Linus! ==--
pi_14550985
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:15 schreef CyberRat het volgende:

[..]

BonZai!

Exact, maar ook de Duitse shit
pi_14551025
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:16 schreef teknomist het volgende:

[..]

Exact, maar ook de Duitse shit

Duits is meer techno, maar zeker niet verkeerd!
Linux is denken in oplossingen. Niet in producten. --== The kernel, the whole kernel and nothing but the kernel, so help me Linus! ==--
pi_14551069
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:14 schreef teknomist het volgende:

[..]

Beter als DJ boozywussy
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:21:42 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14551162
Wat vind je dan de trance van nu? Nummers van Gabriel and Dresden zijn nog gewoon zoals het hoort, ook Armin doet lekker mee inderdaad.

Je moet even om alle TrancePop heen kijken.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:23:32 #22
67559 jinxedworld
Fluffy Red Rabbit
pi_14551212
Als je de underground erbij pakt strookt het nog wel redelijk met "Vroegâh". Het meeste vinyl kan nog wel een leuk stukkie weg beuken. Maar het gaat idd allemaal richting Euro-trance, omdat ze en stuk commercie willenmeepikken. En ik kan ze geen ongelijk geven!! Geld is geld!! En je hebt 't nodig om te leven toch? En als je als profi aan de gang wil voor een massief publiek, moet je geproduceerde spul wel eerst bij de massa aanslaan. En dat is dus commercie..
Seeing is believing.. :) --- systeemspecs
pi_14551231
Vroeger luisterde je een cd en dacht je: hmm redelijk.
Maar hoe meer je er naar luisterde, hoe geweldiger de nummers werden, omdat er zoveel elementen in zaten.
Nu luister je een trance nummer en denk je: hey das wel aardig.Je hebt er echter na 3 keer luisteren genoeg van! ( althans ik)
pi_14551256
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat vind je dan de trance van nu? Nummers van Gabriel and Dresden zijn nog gewoon zoals het hoort, ook Armin doet lekker mee inderdaad.

Je moet even om alle TrancePop heen kijken.

Sporadisch vind je nog een lekker nummer.. maar vergeleken met vroeger
pi_14551397
Trance is: Verliefd worden op de plaat, een kick krijgen en wegdromen erbij.
Daarom luister ik nu oude shit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')