Toen de platenbazen bij Arista hoorden dat Pink na haar miljoenenverkoop van Can't Take Me Home niet voor een klakkeloze gemakkelijke copy paste Cd koos, maar te kennen gaf met ex-4 Non Blondes zangeres Linda Perry haar volgende Cd op te gaan nemen zullen ze wel even hebben moeten slikken daar op kantoor. Zo Pink het al verteld had, want het zou me niets verbazen als ze überhaupt niets verteld had. Zo eigenwijs is ze ook wel weer. Slikken moesten ze in ieder geval wel toen ze Missundaztood hoorden, want er was dus niet zoveel meer over van de R&B diva. Pink rockte en goed ook. Pink had lekker haar eigen weg gekozen en de keuze van Perry bleek een gouden en uiteindelijke goed voor nog meer schijfjes over de toonbank. Misschien dat de heren bij Arista het daarom wel goed vonden, zo ze al iets te willen hadden, dat Pink op Try This samen ging werken met Billy Armstrong van Rancid. Helaas. Try This haalt het niet bij zijn voorganger. Single "Trouble" maakte het al duidelijk, het is voor het grootste deel net teveel automatische piloot werk en dat is nou eigenlijk net niet wat je wilt van Pink. Je verwacht juist dat ze je wederom verrast te worden door wat sprankelends nieuws, voor mijn part dat Billy d'r een echte punkplaat van gemaakt had met Pink. Niets van dat al dus. Perry is overigens niet helemaal uit beeld verdwenen op Try This en dat is maar goed ook, want, dat zal je niet verbazen, het zijn de drie nummers die zij mede geschreven heeft met Pink die boven de rest uit steken, het Prince-achtige "Catch Me While I'm Sleeping", het up-tempo "Try Too Hard" en "Waiting For Love". Dat moet Pink toch ook aan het denken zetten voor een volgende CD? Hopelijk gaat ze niet verder op de voet van afsluiter "Waiting For Love", want op R&B griebelballads als deze zit echt niemand te wachten. Gelukkig komt er dan nog een punkie hidden track om de vieze smaak weg te spoelen.
File: Pink - Try This
File Under: Probeer Missundaztood liever
Wat vinden jullie?
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 11-11-2003 15:02]
quote:Da's grappig. Ik had het precies andersom, geen verwachtingen (tis toch de altijd moeilijke 2e plaat) en dan valt het mee
Op dinsdag 11 november 2003 13:15 schreef desintbestaat het volgende:[..]
Ik heb zelf ook een zeer verantwoorde muzieksmaak hoor en daar hoort Pink gewoon bij. Ik had gewoon hoge verwachtingen van die nieuwe plaat en ben daar best in teleurgesteld. Daar baal ik van
quote:Billy Armstrong, of Billy Joe Armstrong is de zanger van Green Day en niet van Rancid.
Op dinsdag 11 november 2003 13:04 schreef desintbestaat het volgende:
Misschien dat de heren bij Arista het daarom wel goed vonden, zo ze al iets te willen hadden, dat Pink op Try This samen ging werken met Billy Armstrong van Rancid.
quote:Oh FUCK
Op dinsdag 11 november 2003 13:28 schreef Bioslock het volgende:[..]
Billy Armstrong, of Billy Joe Armstrong is de zanger van Green Day en niet van Rancid.
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:31 schreef desintbestaat het volgende:[..]
Oh FUCK
Dat is echt een knoeperd van een fout
Snel maar even verbetert op mijn site.
En als je haar vorige cd goed vindt, en ook houdt van Linda Perry raad ik je zeker aan meer van haar te downloaden/kopen (LP dus).
Want als je naar de nummers van Pink luisterd die zij met LP heeft gemaakt hoor je gelijk dat het Pink is die Linda Perry nadoet...
Linda Perry
quote:Voor mij is In Flight een van de beste cd's ooit gemaakt. En alle nummers die ik leuk vindt van de 4NB zijn geschreven door LP. Drifting en What's Up vindt ik super.
Op dinsdag 11 november 2003 14:26 schreef desintbestaat het volgende:
Die solo CD van Linda Perry vind ik errug goed. Beter dan die plaat met 4 Non Blondes
Ik zoek ook nog de cd After Hours van LP maar heb hem nog niet gevonden, heb jij die wel?
[Dit bericht is gewijzigd door desintbestaat op 11-11-2003 14:50]
quote:Tim Armstrong heet de beste man en hij is weldegelijk van Rancid. Ik heb het album niet gehoord, maar het merendeel van de Tim Armstrong nummers is ingespeeld door The Transplants.
Op dinsdag 11 november 2003 13:31 schreef desintbestaat het volgende:[..]
Oh FUCK
Dat is echt een knoeperd van een fout
Snel maar even verbetert op mijn site.
Daarnaast zijn ook Lars Fredericksen en Matt Freeman van Rancid op het album te horen, even als Vic Ruggiero, de losvast toetsenist van Rancid, maar vooral bekend van The Slackers.
Naast nummers van Tim Armstrong zijn er ook weer een aantal nummers van de hand van Linda Perry en natuurlijk de Charlies Angels single van Beck en Orbit.
Ik vond dat vorige album erg tegenvallen op een aantal zeer sterke nummers na en ben eigenlijk wel benieuwd naar dit album...
[Dit bericht is gewijzigd door belsen op 11-11-2003 15:01]
dat duivelspakje van de MTV awards ook trouwens
Ga vooral door met praten over "Try This".
quote:Het is trouwens Tim armstrong van rancid die mee heeft geholpen aan die CD
Op dinsdag 11 november 2003 13:28 schreef Bioslock het volgende:[..]
Billy Armstrong, of Billy Joe Armstrong is de zanger van Green Day en niet van Rancid.
quote:Volgens mij was 't Neill Armstrong
Op woensdag 7 januari 2004 20:02 schreef Ataririot het volgende:[..]
Het is trouwens Tim armstrong van rancid die mee heeft geholpen aan die CD
Anyway, ik heb hier 't origineel liggen en probeer een kopietje te maken voor in de auto maar dat werkt niet helemaal zoals gepland :|
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |