abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14550586
Ik vind'em toch maar zwakjes vergeleken met Missundaztood? Dit schreef ik erover:

Toen de platenbazen bij Arista hoorden dat Pink na haar miljoenenverkoop van Can't Take Me Home niet voor een klakkeloze gemakkelijke copy paste Cd koos, maar te kennen gaf met ex-4 Non Blondes zangeres Linda Perry haar volgende Cd op te gaan nemen zullen ze wel even hebben moeten slikken daar op kantoor. Zo Pink het al verteld had, want het zou me niets verbazen als ze überhaupt niets verteld had. Zo eigenwijs is ze ook wel weer. Slikken moesten ze in ieder geval wel toen ze Missundaztood hoorden, want er was dus niet zoveel meer over van de R&B diva. Pink rockte en goed ook. Pink had lekker haar eigen weg gekozen en de keuze van Perry bleek een gouden en uiteindelijke goed voor nog meer schijfjes over de toonbank. Misschien dat de heren bij Arista het daarom wel goed vonden, zo ze al iets te willen hadden, dat Pink op Try This samen ging werken met Billy Armstrong van Rancid. Helaas. Try This haalt het niet bij zijn voorganger. Single "Trouble" maakte het al duidelijk, het is voor het grootste deel net teveel automatische piloot werk en dat is nou eigenlijk net niet wat je wilt van Pink. Je verwacht juist dat ze je wederom verrast te worden door wat sprankelends nieuws, voor mijn part dat Billy d'r een echte punkplaat van gemaakt had met Pink. Niets van dat al dus. Perry is overigens niet helemaal uit beeld verdwenen op Try This en dat is maar goed ook, want, dat zal je niet verbazen, het zijn de drie nummers die zij mede geschreven heeft met Pink die boven de rest uit steken, het Prince-achtige "Catch Me While I'm Sleeping", het up-tempo "Try Too Hard" en "Waiting For Love". Dat moet Pink toch ook aan het denken zetten voor een volgende CD? Hopelijk gaat ze niet verder op de voet van afsluiter "Waiting For Love", want op R&B griebelballads als deze zit echt niemand te wachten. Gelukkig komt er dan nog een punkie hidden track om de vieze smaak weg te spoelen.
File: Pink - Try This
File Under: Probeer Missundaztood liever

Wat vinden jullie?

pi_14550804
Tuurlijk hoort pop hier en over de nieuwe Pink; idd niet zo goed als mizzuderstood, maar ik vind het toch wel een lekker plaatje

[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 11-11-2003 15:02]

Lurf is the message and the message is Lurf
pi_14551063
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:15 schreef desintbestaat het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook een zeer verantwoorde muzieksmaak hoor en daar hoort Pink gewoon bij. Ik had gewoon hoge verwachtingen van die nieuwe plaat en ben daar best in teleurgesteld. Daar baal ik van

Da's grappig. Ik had het precies andersom, geen verwachtingen (tis toch de altijd moeilijke 2e plaat) en dan valt het mee
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_14551089
he het is haar derde hoor, try this
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:28:21 #5
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_14551361
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:04 schreef desintbestaat het volgende:
Misschien dat de heren bij Arista het daarom wel goed vonden, zo ze al iets te willen hadden, dat Pink op Try This samen ging werken met Billy Armstrong van Rancid.
Billy Armstrong, of Billy Joe Armstrong is de zanger van Green Day en niet van Rancid.
pi_14551459
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:28 schreef Bioslock het volgende:

[..]

Billy Armstrong, of Billy Joe Armstrong is de zanger van Green Day en niet van Rancid.

Oh FUCK Dat is echt een knoeperd van een fout Snel maar even verbetert op mijn site.
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:34:59 #7
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_14551547
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:31 schreef desintbestaat het volgende:

[..]

Oh FUCK Dat is echt een knoeperd van een fout Snel maar even verbetert op mijn site.

.
pi_14552711
Ik kan de style (rock? )Pink niet echt volgen,
het album Missundaztood vind ik goed album,
maar haar nieuwe album "Try This" met nummers als Trouble en Hooker
pi_14552922
Ik vindt de cd helemaal niet slecht, maar niet zo goed als de voorganger. Deze is inderdaad meer eentonig, al zijn de nummers van Linda Perry wel verreweg de sterkste.

En als je haar vorige cd goed vindt, en ook houdt van Linda Perry raad ik je zeker aan meer van haar te downloaden/kopen (LP dus).

Want als je naar de nummers van Pink luisterd die zij met LP heeft gemaakt hoor je gelijk dat het Pink is die Linda Perry nadoet...

Linda Perry

pi_14553078
Die solo CD van Linda Perry vind ik errug goed. Beter dan die plaat met 4 Non Blondes
pi_14553318
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:26 schreef desintbestaat het volgende:
Die solo CD van Linda Perry vind ik errug goed. Beter dan die plaat met 4 Non Blondes
Voor mij is In Flight een van de beste cd's ooit gemaakt. En alle nummers die ik leuk vindt van de 4NB zijn geschreven door LP. Drifting en What's Up vindt ik super.

Ik zoek ook nog de cd After Hours van LP maar heb hem nog niet gevonden, heb jij die wel?

pi_14553522
Poeh, dat is nogal een rarity he.
Nooit gezien. Ik herontdekte Linda Perry doordat ik'em 'moest' hebben omdat Kevin Gilbert (aan wie de plaat volgens mij ook opgedragen is) er aan mee werkt.

[Dit bericht is gewijzigd door desintbestaat op 11-11-2003 14:50]

Moderator dinsdag 11 november 2003 @ 14:54:22 #13
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_14553996
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:31 schreef desintbestaat het volgende:

[..]

Tim Armstrong heet de beste man en hij is weldegelijk van Rancid. Ik heb het album niet gehoord, maar het merendeel van de Tim Armstrong nummers is ingespeeld door The Transplants.

Daarnaast zijn ook Lars Fredericksen en Matt Freeman van Rancid op het album te horen, even als Vic Ruggiero, de losvast toetsenist van Rancid, maar vooral bekend van The Slackers.

Naast nummers van Tim Armstrong zijn er ook weer een aantal nummers van de hand van Linda Perry en natuurlijk de Charlies Angels single van Beck en Orbit.

Ik vond dat vorige album erg tegenvallen op een aantal zeer sterke nummers na en ben eigenlijk wel benieuwd naar dit album...

[Dit bericht is gewijzigd door belsen op 11-11-2003 15:01]

Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_14554153
hihi ik had dus 2 van de drie woorden goed. hmz toch beter feiten checken in mijn stukjes en niet altijd maar klakkeloos vertrouwen op de grijze massa onder mijn uitgedunde haardos
pi_14554197
Trouble is geweldig...

dat duivelspakje van de MTV awards ook trouwens

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  dinsdag 11 november 2003 @ 15:07:51 #16
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_14554384
Alle offtopic reacties en het gezeik over 'goede' en 'slechte' muziek is verwijderd.

Ga vooral door met praten over "Try This".

pi_14568295
Hm, P!NK's Nieuwe Album - Try This. Deze was er al, maar goed. Deze heeft nu al meer reacties en blijft daarom open. (Even ter info voor mensen die het zich afvroegen.)
pi_14691964
hmz ik had gezocht op PINK en niet op P!NK. Sorry
pi_14890516
Ik vind Try This best oke , het is idd niet wat ik ervan verwacht had. Ik vind nummer 14 "love song" het beste nummer van het album, en de nummers met Linda Perry in vergelijking met de nummers op Missundaztood zoals "Lonely girl" en "get the party started" zijn erg zwak! Ik vind die nummers ook niet slecht, ik had er alleen veel meer van verwacht!
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_14901279
Ik had er echt wel meer van verwacht. Meeste liedjes van Pink vind ik wel leuk, maar dit album is toch wat minder.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_16021978
Ik moest er erg aan wennen!
Maar nu vind ik het echt een TOPcd
zit continu in mn cdspeler
pi_16047287
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:28 schreef Bioslock het volgende:

[..]

Het is trouwens Tim armstrong van rancid die mee heeft geholpen aan die CD
"Be realistic demand the impossible"
pi_17250949
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:02 schreef Ataririot het volgende:

[..]

Het is trouwens Tim armstrong van rancid die mee heeft geholpen aan die CD

Volgens mij was 't Neill Armstrong

Anyway, ik heb hier 't origineel liggen en probeer een kopietje te maken voor in de auto maar dat werkt niet helemaal zoals gepland :|

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')