quote:tis daarmee dan? kheb nog niet online gespeeld, nog niet echt tijd gehad om goed te oefenen
Op vrijdag 14 november 2003 20:30 schreef twi het volgende:
Er is nog iets wat me dwars zit. Het verschil tussen offline en offline risk shots doen is gewoon te groot...
quote:Online gaat veel moeilijker zonder ITZ, terwijl het offline zelfs zonder ITZ makkelijk is. Misschien ook omdat je online minder tijd krijgt om een risk shot te nemen, de spelers zijn daar een paar slagen beter dan in de SP.
Op vrijdag 14 november 2003 20:34 schreef Tain het volgende:[..]
tis daarmee dan? kheb nog niet online gespeeld, nog niet echt tijd gehad om goed te oefenen
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 20:57 schreef twi het volgende:[..]
Online gaat veel moeilijker zonder ITZ, terwijl het offline zelfs zonder ITZ makkelijk is. Misschien ook omdat je online minder tijd krijgt om een risk shot te nemen, de spelers zijn daar een paar slagen beter dan in de SP.
quote:Ik bedoel:
Op vrijdag 14 november 2003 21:01 schreef TC03 het volgende:[..]
? Ik vind het echt absoluut niet makkelijker zonder ITZ. Normaal sla ik nagenoeg altijd een goede risk-shot met ITZ, maar als deze leeg is lukt dat me echt een stuk minder goed.
Met een lege ITZ meter in Single Player is het makkelijker een risk shot te spelen dan met een lege ITZ meter op Xbox Live
quote:Als je die tegen Kuerten, Robredo en Blake wint, dan krijg je minder punten als wanneer je 'm van Sampras of Hewitt wint
Op vrijdag 14 november 2003 21:02 schreef TC03 het volgende:
En ik sta nog steeds 3e, terwijl ik al 3 grand slams gewonnen heb.
Daarna 2 maal 6-0 6-0 voor de gala match.
Leuk nu de rest van de grand slams proberen te winnen.
Wat ik steeds vaker speel is dubbel met de computer tegen de computer...wel geinig...samen met hewitt tegen sampras en blake/chang....heel tof...
quote:Ik heb m nog niet
Op zondag 16 november 2003 20:11 schreef R_B het volgende:
Topic is een beetje dood.........
quote:Gelukkig zei je 'dicht', in plaats van 'dood'
Op dinsdag 11 november 2003 12:05 schreef Bastard het volgende:
Ik meld me.. en vraag me af of ik het spel al heb voor dit topic dicht is.
quote:moet hem ook nog krijgen
Op zondag 16 november 2003 20:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik heb m nog niet
Ik had de sterren verdeeld wat dus (fout) is, nu heb ik een popje gemaakr met voor de back en forehand goud, 4 sterren bij de service en nul bij de volley.
vanavond nog 1 grandslam winnen en dan word ik als alles goed is tot Legend bekroond en ben ik nog wachtend op mijn 4e en laatste skill.
Tot dusver nog niets met hem verloren, moet alleen niet aan het net komen
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:34 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
moet hem ook nog krijgen
![]()
voor 7,50 euro misschien morgen!
quote:IK OOK
Op maandag 17 november 2003 16:57 schreef coolnhl het volgende:
eindelijk, ik kan nu vol trots zeggen:JAH, IK BEN EEN TOP-SPINNER
Mijn laatste skill behaald, gisteren tegen 11en aan, daarna op de live set gespeeld en tot nu toe ongeslagen.
Moet er wel bij zeggen dat ik alleen nog maar tegen top 2000 spelers heb gespeeld.
Wil zo graag de top 600 in
Lange rally's, aces, lobjes en dropshots. Om het niveau een beetje gelijk te houden speelden we beide met Sampras.
Het spel wordt steeds beter
SP heb ik al zo goed als uitgespeeld ja, moet alleen nog even al die kleine toernooitjes winnen. Ga ik nu vanochtend wel even doen, toch niks te doen
quote:nog steeds geen TS
Op dinsdag 18 november 2003 14:44 schreef Bastard het volgende:
IK HEB HEM NU OOK!!!!
MAZZEL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |