Thxquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:02 schreef jpg97 het volgende:
ikheb de overwinningen opgedragen aan de fokkers die door fransen zijn verslagen
Eureka!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:12 schreef twi het volgende:
Ik wilde wel iemand inviten, maar niemand was aanwezig, behalve jij in het potje Rainbow Six 3
4. Rechtsboven zie je een code, schrijf die op
tjerry en abuige zijn onverslaanbaar. zij staan eerste en ja zijn ook neerlandersquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:00 schreef jpg97 het volgende:
niemand kan ons verslaan in de dubbel
of zijn er mensen die er anders over denken?
gamertag is Pie-air!
oh en ik heb 37ste gestaan in de dubbel. we (mijn broertje en ik) staan nu weer 80 ste ofzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:34 schreef jpg97 het volgende:
Hmmm ff tegen spelen dan als ik ze zie
Looooozerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:47 schreef Mister_T het volgende:
ik heb Top Spin ondertussen verkocht
Stil isquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Looooozer
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:02 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Stil is
En leuke game?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
aaN MIJ
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:42 schreef Mister_T het volgende:
[..]
En leuke game?
Hmmm meer oefenen?quote:Op zondag 4 april 2004 14:51 schreef yvette1982 het volgende:
ik speel ook topspin maar het wil nog niet echt lukken. Ik heb alle sterren al, maar in grand slams en toernooien van 500.000 wordt ik steeds van de baan geslagen. Mijn riskshots lukken ook maar niet.Je moet toch met rechtsboven die riskshot slaan en dan wachten tot die in het midden is. Mijn riskshots gaan ongeveer 1 op de 10 keer in. Hoe gaat me dit wel lukken?
de 4de krijg je wanneer je "legend" status hebt berijkt. Dit krijg je wanneer je 1e staat in de ranglijst. Je kan dan ook de laatste optie van je sponsor doenquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:15 schreef yvette1982 het volgende:
zeg mensen, ik heb nu 3 skills en alle trainingssterren. Maar hoe krijg ik die 4e skill?
je moet iig alle grand slams winnen en wat major pro wedstrijden... dan kom je op de eerste plaats.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:29 schreef Roellie80 het volgende:
het is helemaal niet zo moelijk..
gewoon flink dooroefenen.. ik heb niet ontzettens veel moeite gehad om op de 1e plaats te komen.
ik weet niet meer precies uit welke skills je kan kiezen.. maar volgens mij heb ik voor "curved spin" gekozen.. en dat werkt wel vet
het mag dan jou poppetje zijn...quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:10 schreef Kletz het volgende:
[..]
je moet iig alle grand slams winnen en wat major pro wedstrijden... dan kom je op de eerste plaats.
en dan kan je de 4 de skill kiezen... en ik heb ze alle 4. met power skill, curve skil, top spin en nog 1 tje en mijn poppetje is nu wel de beste die er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |