Moet ik jou even herinneren aan die nederlaag van zonet mannetje?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:00 schreef Mister_T het volgende:
Zo net Rodie83 ff van de baan geslagen met een set van 6-2
Jaja, mazzelaarquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:37 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Moet ik jou even herinneren aan die nederlaag van zonet mannetje?![]()
Helemaal mee eens, echt een top spelquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:04 schreef twi het volgende:
Het enige wat mij tegenvalt eraan is dat je niet kan dubbelen met 4 xboxen, voor de rest blijf ik hket een fantastisch spel vinden
Als je een game host, kan je kiezen tussen een public of private server. Met een private server kna je gewoon mensen inviten zonder dat er zo'n fransoos tussen door komt. Bovendien kan je ook gewoon zeggen dat je op een vriend wacht en dan gaan ze vanzelf wegquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:28 schreef Bastard het volgende:
Voor live is het een gaar spel hoor.. nodig je iemand uit.. komt er meteen een fransoos binnen waar je dan tegen moet.
Ow wis ik nog niequote:Op donderdag 11 maart 2004 16:05 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Als je een game host, kan je kiezen tussen een public of private server.
Ik word op Live continu van de baan geveegd door hoofdzakelijk fransen... maakt het wel minder leuk. Weet nu dat ik er eigenlijk ook geen zak van kanquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:03 schreef Mister_T het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het spel steeds minder leuk ga vinden, vooral live vind ik zwaar tegenvallen en single player is verschrikkelijk saaiMaarja zal wel komen omdat ik er geen fuck van kan
Ik doe allleen maar af en toe een live game 1 tegen 1.. dat is wel leuk. Moet zeggen dat ik veel minder lag heb dan eerder.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik word op Live continu van de baan geveegd door hoofdzakelijk fransen... maakt het wel minder leuk. Weet nu dat ik er eigenlijk ook geen zak van kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |