quote:Daar gaan we niet op wachten hoor...
Op zaterdag 15 november 2003 11:41 schreef Ultralaser het volgende:
Doe die motormeet maar in Januari want dan mag die van miij ook de weg op
quote:Tòch de Blade nemen?
Op zaterdag 15 november 2003 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
tegen die tijd staat die Blade of ZX6R er ook bij in de schuur
*Stomverbaasd is*
quote:FF zoeken en voilla:
Op zaterdag 15 november 2003 11:06 schreef ZX9R het volgende:[..]
Ik wil dat motormeet topic best wel openen gezien ik de eerste was die met het idee kwam.
Wordt wel na het weekend dat ik hem kan openen.
Dus maandag PTA in de gaten houden motorminnend Fok!
Deze bedoelde ik dus, misschien FF nieuw leven in blazen
De eerste fok! motormeet?
quote:doe maar jah, tegen die tijd heb ik hopelijk ook een rwb en motor......
Op zaterdag 15 november 2003 11:41 schreef Ultralaser het volgende:
Doe die motormeet maar in Januari want dan mag die van miij ook de weg op
quote:of ZX 6R..
Op zaterdag 15 november 2003 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Tòch de Blade nemen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Stomverbaasd is*
![]()
staat er toch?
quote:Of Blade...
Op zaterdag 15 november 2003 11:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
of ZX 6R..
staat er toch?
quote:dus dat betekent dat mijn keuze nog niet vast staat, in tegenstelling tot jouw conclusie:
Op zaterdag 15 november 2003 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Of Blade...
staat er toch?
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Tòch de Blade nemen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Stomverbaasd is*
![]()
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 20:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet iemand waar je de specificaties van de motoren kunt vinden. voor auto's kun je op autoweek.nl voor elke type auto, ook voor de voorgaande types (dus uit 1990 enzo) alles opvragen.is er ook zoiets voor motoren?
En de Bandit 1200 zou 90nM koppel hebben.. dus de 600 heeft meer koppel dan de 1200 volgens de site
zo ja, en het ging lekker, moet je het helemaal zelf weten.
Maar als ik een tijd niet op de R6 gereden heb moet ik weer wennen aan dat happerige en zoekerige, bijterige. Iets wat pas lekker wordt als ik het gevoel weer te pakken hebt.
Als beginner maak je mij niet wijs dat je lekker op een supersport zit. Alleen al om dat het bij mij (6 jaar rijervaring) af en toe al tricky is.
Dus niet "zolang ik niet aan het gas ga hengelen blijf ik erop zitten"
Dan voorspel ik dat dit uitstapje eindigd als bij veel ex-motorrijders:
"Ja ik heb m'n motorrijbewijs, maar ik heb m'n motor verkocht omdat het veel te duur werd, kinderen, geen tijd, bla bla"
Want reken maar dat die blade geld gaat zuigen... banden, 400,-, grote beurt 400,-, keertje laten omvallen, 1000,-...
Net een nieuwe achterband ¤ 210
Klasse 3 alarm (gebruikt) ¤ 282 <-- Spyball + certificaat
Kuipschroefjes ¤ 70
Nieuwe helm ¤ 295
en ga zo maar door..
Net ff gekeken stel: 25 jaar (?), Blade uit 2000, 0 schade vrije jaren, kost minimaal: 1500,- zonder alarm, 1150 met alarm
(alarm loont echt kwa korting op je premie!!!)
quote:Yup, WA+ is een stuk goedkoper, maar bij een bekuipte fiets van een paar jaar oud zou ik nog steeds Allrisk nemen.
Op zondag 16 november 2003 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik betaal voor mijn Banditje 160 euro per jaar WA+diefstal, brand enzo.
* BertV moet echt wat vaker rijden, het is met m'n werk Amersfoort > Breda zo verleidelijk om in de Clio te stappen
...wat een verschil met de BMW K1200RS van m'n vader.
Voorvork duikt niet in bij hard remmen, achtervering drukt niet in met accelereren, maakt niet uit in welke versnelling je rijdt, ding is altijd even snel. (volgas met 140km/u in vierde versnelling = wielspin!)
"Saai", maar veel beter als vervoermiddel.
Wat ik zoek in een motorfiets is, toch lekker potent dingetje, af en toe eens gek mee doen. Moet er toch sportief uit zien, maar moet ook lange afstanden kunnen rijden. Daarom lijkt mij een Thundercat wel wat, of een CBR1100XX/FJR1300. Maar die laatste is nog veel te duur voor mij, mn pa heeft een FJR trouwens Maar ik denk dat je met een R6 ook wel lange afstanden kan rijden.
Ik ga over 2 jaar gewoon eens proefrijden.. ik heb alleen maar circuit ervaring met de meeste motoren, dus moet het allemaal eens uitproberen.
Weet ook niet of het slim is om na 2 jaar 25kw ervaring een BlackBird te kopen, ik zal hem niet kopen omdat ie snel is, maar omdat je er toch rustig en lange afstanden mee kan rijden en omdat ie toch sportief is 96-er is wel betaalbaar... maar hoorde iets over dipje bij de 120 - 140?
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 16-11-2003 13:06]
quote:Een enkel typfoutje maakt nog geen waardeloze site
Op zondag 16 november 2003 11:21 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.bikez.com
Klopt helaas weinig van.. mijn motor heeft daar 98nM koppel ipv 54En de Bandit 1200 zou 90nM koppel hebben.. dus de 600 heeft meer koppel dan de 1200 volgens de site
quote:Niet slijmen, jij moet nog een beetje recalcitrant zijn zolang je 25kw rijdt.
Op zondag 16 november 2003 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
True
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |