abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14761996
quote:
Op woensdag 19 november 2003 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik wacht al een half jaar op mijn originele gasschuiven die er bij zou geven Volgens mij kan ik er naar fluiten

Over dat proefrijden, je weet wel wat mijn advies is Sommige mensen vinden het niet leuk om mij mee te nemen, omdat ik heel subtiel zeg hoe de motor er aan toe is. Vorige keer kwam een maatje langs op een CBR600, 39000km, deuk in radiator en gloednieuwe schijfremmen + voorvorken... tja ik zei gewoon, dit is een schadeding. Reed verder goed, zijn keuze of ie hem wou kopen of niet, maare, toen knapte de roze ballon wel geloof ik

Je kunt beter iemand hebben die 'subtiel' vertelt dat het een kutfiets is, dan dat je zonder dat je het weet een kutfiets koopt
pi_14762009
quote:
Op woensdag 19 november 2003 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik wacht al een half jaar op mijn originele gasschuiven die er bij zou geven Volgens mij kan ik er naar fluiten

Over dat proefrijden, je weet wel wat mijn advies is Sommige mensen vinden het niet leuk om mij mee te nemen, omdat ik heel subtiel zeg hoe de motor er aan toe is. Vorige keer kwam een maatje langs op een CBR600, 39000km, deuk in radiator en gloednieuwe schijfremmen + voorvorken... tja ik zei gewoon, dit is een schadeding. Reed verder goed, zijn keuze of ie hem wou kopen of niet, maare, toen knapte de roze ballon wel geloof ik

Sorry, maar ik blaas liever geen roze ballon op. Iemand die er echt kijk op heeft kan ik wel gebruiken bij een 1e aankoop, wat betreft ben ik natuurlijk nog een leek. Ik heb liever dat je zegt waar het op staat dan dat je echt heel subtiel zegt dat het wel redelijk is, terwijl het een afgeragd ding is.
  woensdag 19 november 2003 @ 16:28:13 #253
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_14762019
Zat bij m'n VIC-20
Jawohl Herr Kaloin!
pi_14762023
Ja daarom, maar ze zeggen altijd dat ik de fiets afkraak
Maar als het een goede fiets zeg ik het ook gewoon.. maar echt goede fietsen zijn er helaas niet zoveel.

Maare, die proefrit kan ik niet voor je maken vanwege mn 25kw rijbewijs

pi_14762048
quote:
Op woensdag 19 november 2003 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, die proefrit kan ik niet voor je maken vanwege mn 25kw rijbewijs
Geldt dat ook in Duitsland?
pi_14762082
quote:
Op woensdag 19 november 2003 16:24 schreef ploderus het volgende:
Ik heb het niet over Rima-motoren
Het gaat om Frans Hannink Motoren
(ook wel bekend als vfroem.nl)
website:
http://www.zeshonderd.cc/
Hij doet alleen maar 600cc motoren en hij heeft best een redelijk aanbod.
Kijk, nu heb al 2 adressen. Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')