quote:ONZIN
Op dinsdag 18 november 2003 20:10 schreef Masamune het volgende:[..]
Of we kijken of een spel echt de moeite waard is en schaffen het daarna aan
Ik koop dan geen kat in de zak, andere mensen misschien wel.
Kutsmoes.
Waarschuwing voor de verdere verloop: warez en alles wat daarmee te maken heeft, linkjes, verzoeken, patsen dat je het hebt, etc worden NIET gewaardeerd en ge-edit.
quote:Niet om te zeiken ofzo, maar zou misschien een iets harder beleid niet meer effect hebben dan een "zwakke" edit?
Op dinsdag 18 november 2003 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
ONZIN
Kutsmoes.
Waarschuwing voor de verdere verloop: warez en alles wat daarmee te maken heeft, linkjes, verzoeken, patsen dat je het hebt, etc worden NIET gewaardeerd en ge-edit.
quote:Er zijn notes gezet, betreffende posters zijn gemeld bij de FA's en er is veel gedelete.
Op dinsdag 18 november 2003 21:13 schreef febster het volgende:[..]
Niet om te zeiken ofzo, maar zou misschien een iets harder beleid niet meer effect hebben dan een "zwakke" edit?
Ben van plan dan ook de ps2 versie morgen te gaan halen.
quote:Verdien ik geen vermelding?
Op dinsdag 18 november 2003 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik was nog eerder met de waarschuwing
quote:Tuurlijk
Op dinsdag 18 november 2003 22:22 schreef Streetracer het volgende:[..]
Verdien ik geen vermelding?
Ik was nog eerder met de waarschuwing
Voor de rest:
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:14 schreef CartWOman het volgende:
DeFlip
Darklight
vosss
Boink
SpleeffY
uberlamerWarez in GAM, week weg aldaar.
quote:Die bans hadden niet gehoeven, ze waren allemaal enthousiast over de release, en dan zeg je natuurlijk dingen die niet gewenst zijn. En ik heb ook ergens gezet dat ik gemailt wil worden, dus als ze gebanned zijn vanwegen het uitwisselen van mail, dan hoor ik ook in dat rijtje.
Op dinsdag 18 november 2003 22:14 schreef CartWOman het volgende:
DeFlip
Darklight
vosss
Boink
SpleeffY
uberlamer
Warez in GAM, week weg aldaar.
My 2 cents.
Peace!
Roy.
Wel ff een vraagje, heb je de originele versie nodig om online te spelen?
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 19-11-2003 12:51]
quote:
Op woensdag 19 november 2003 00:34 schreef WattaFakka het volgende:
Waar kan ik m downloaden?
Lol nee geintje.
Roy.
Wel ff een vraagje, heb je de originele versie nodig om online te spelen?
doe nou niet
quote:Nog maar een keertje vragen dan maar.
Op dinsdag 18 november 2003 20:14 schreef Mardoek het volgende:
Kan iemand me vertellen of je dit spel ook zonder een T&L compatible videokaart kunt spelen?Dank.
quote:Ik heb geen idee maar ik denk het wel, anders probeer je de demo toch even dan weet je het meteen.
Op woensdag 19 november 2003 13:20 schreef Mardoek het volgende:[..]
Nog maar een keertje vragen dan maar.
quote:je hebt m op de cube.
Op woensdag 19 november 2003 13:39 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb hem op mijn Cube!!!!!!!!!!!!!!
Nu maar eens ff kijken of die echt vet is
WTF
alleen xbox?!
Ik heb hem ook
Echt tof spel. Of ie beter is dan Midnight Club 2 weet ik nog niet, maar de eerste indruk is echt goed! . Alleen die muziek had van mij niet gehoeven. Gewoon een achtergronddeuntje was ook goed geweest.
Verder idd een beetje kutwagens in het begin, maar dat zal wel snel veranderen . Wat ik wel raar vind is dat je de allereerste race wel met een errug leuk autotje rijdt
En het is een beetje jammer dat er niet echt wordt uitgelegd wat een verandering met de auto doet. Ik heb de ballen verstand van auto's dus ik heb echt geen flauw idee wat een voorspoiler nou precies doet enzo.
Maar goed, erg leuk, rijdt lekker, erg goed te doen met het toetsenbord en zeer mooie omgeving
Als je me even excuseert, moet nu weer racen
quote:Dan kan je verandere bij opties....ze music volume wat lager.
Op woensdag 19 november 2003 14:03 schreef Hare het volgende:Alleen die muziek had van mij niet gehoeven. Gewoon een achtergronddeuntje was ook goed geweest.
Ik ga morgen nog eens langs, kijken of ze hem al binnen hebben
(voor XBOX, that is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |