quote:Released
Op dinsdag 18 november 2003 13:45 schreef neggix het volgende:
Hij is al wel uit
20 november in europa
quote:U bent dus ook op de hoogte
Op dinsdag 18 november 2003 15:28 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Warez
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 20:29]
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 20:32]
Komende week jij in ieder geval even niet
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 20:34]
quote:Ik wil godverdomme ook die nieuwe demo spelen, die wagen is toch veel sneller! da's niet eerlijk als ik nu online ga racen met die (langzamere) wagen uit de eerste demo
Op dinsdag 18 november 2003 16:51 schreef uberlamer het volgende:[..]
Ja inderdaad met die nieuwe veranderingen enzo he haha
Let ff op de vragen die je stelt mensen
Zijn een aantal dingen die nog niet mogen volgens de Fok! policy.
Probeer dingen via mail of msn af te spreken en af te handelen, beetje buiten dit topic. Kijken in profielen enzo naar mailadressen.
Het zou zonde zijn als het topic nou al dicht moest. Moet ik weer een hele openingspost maken enzo.
Thanx!
quote:Rogor m8! Maar wij hadden met z'n allen toch even een gevoel van euforie dat het spel nu dan eindelijk beschikbaar is!
Op dinsdag 18 november 2003 17:03 schreef Streetracer het volgende:
Waarschuwing:Let ff op de vragen die je stelt mensen
Probeer dingen via mail of msn af te spreken en af te handelen, beetje buiten dit topic. Kijken in profielen enzo naar mailadressen.Het zou zonde zijn als het topic nou al dicht moest. Moet ik weer een hele openingspost maken enzo.
Thanx!
quote:goed plan idd, ik zal weer ff aanvinken dat mensen mn mail in mn porfiel kunnen bezichtigen
Op dinsdag 18 november 2003 17:03 schreef Streetracer het volgende:
Waarschuwing:Let ff op de vragen die je stelt mensen
Probeer dingen via mail of msn af te spreken en af te handelen, beetje buiten dit topic. Kijken in profielen enzo naar mailadressen.Het zou zonde zijn als het topic nou al dicht moest. Moet ik weer een hele openingspost maken enzo.
Thanx!
Ik hoop wel dat bij het volledige spel mn joystick niet meer als digitaal gezien wordt maar gewoon als analoog?!
Daar had ik bij de demo nogal wat moeite mee, OF het stuur helemaal om, OF rechtdoor
Da's niet fijn rijden
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 18-11-2003 18:11]
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 20:35]
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:07 schreef DeFlip het volgende:
-Edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 20:37]
quote:Of we kijken of een spel echt de moeite waard is en schaffen het daarna aan
Op dinsdag 18 november 2003 19:58 schreef globox het volgende:
Jullie willen echt dat er alleen nog maar FPS en RTS games overblijven op de PC.
Het is dat er nog veel brave ouders zijn die legaal dit soort spellen voor hun kinders kopen, anders kon je dit soort spellen wel vergeten op je pc. EA is samen met Ubisoft de enige publisher die console games op de PC uitbrengt zodat jullie ook wat afwisseling in je gamesaanbod hebben. Wat doen jullie allemaal weer? juist downloaden.
En ondertussen maar klagen waarom sommige games niet op de PC uitkomen.
Dank.
Opruimslotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |