24.56 in single player mode.
Als ik online wil spelen krijg in continue timeouts bij aanmaken account.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 16-11-2003 18:04]
quote:Zelf geen ervaring maar ik hoor vaak dat mensen Fraps voor zulke dingen gebruiken.
Op zondag 16 november 2003 17:17 schreef -Mzraki- het volgende:
waar kan ik een programma vinden waarmee ik (makkelijk) video's kan maken van mijn runs?
quote:fraps
Op zondag 16 november 2003 17:17 schreef -Mzraki- het volgende:
waar kan ik een programma vinden waarmee ik (makkelijk) video's kan maken van mijn runs?
Tjakka,na veel oefenen dus.
De start is dus zeer belangrijk.
Greetz
[Dit bericht is gewijzigd door Adjuh op 17-11-2003 01:50]
Wie weet is ie vandaag al ergens in de winkels te vinden. Straks toch maar effe gaan kijken.
dit word hopelijk echt een beetje een multiplayer knaller
quote:wat voor patch is het? voor de demo? en waarom zie ik er niks op de site over staan?
Op maandag 17 november 2003 13:06 schreef Streetracer het volgende:
patch:
http://www.eagames.com/official/nfs/underground/patch.jsp
gelukt dus
[Dit bericht is gewijzigd door Ez3 op 17-11-2003 19:01]
quote:genoeg plaatsen waar je em kan downen, kijk eens op de site van eagames
Op maandag 17 november 2003 18:33 schreef Seal_force het volgende:
Kan niet aan de demo komen
Weet iemand of je ook schade kan krijgen aan de auto's in de full versie?? En of er ook politie in de full zit?
Ik speel nfs als sinds nfs2
quote:doe dit, probeer goede start(of iets in de buurt) schakel naar 2 perfect, die is erg belangrijk.
Op maandag 17 november 2003 19:44 schreef MasterDisaster het volgende:
godver ik kom niet onder de 26seconden
Weet iemand of je ook schade kan krijgen aan de auto's in de full versie?? En of er ook politie in de full zit?
Ik speel nfs als sinds nfs2
schade kan volgens mij niet jammer genoeg.
en politie weet ik niet. ik dnek het niet want je hoort er niks over en ziet je het niet in de filmpjes dus afw88
HF boys
PS: ik kan niet meer online, blijft steken bij connecting to ea.com
quote:Wat was jou snelste tijd ook alweer
Op maandag 17 november 2003 22:27 schreef Fillipe het volgende:
Nog steeds bezig met die demo allemaal? Begon mij wel te vervelen na 2 wkn
quote:24,71 so
Op maandag 17 november 2003 23:54 schreef Adjuh het volgende:[..]
Wat was jou snelste tijd ook alweer
quote:hij wil ons nu allemaal even laten weten dat hij na 4 weken dag in dag uit de demo gespeelt te hebben, een nieuwe tijd heeft gevestigd.
Op dinsdag 18 november 2003 07:59 schreef Fillipe het volgende:[..]
24,71 so
Maar ja, misschien denk ik daar over een tijdje weer anders over..
quote:Ik weet niet wat je precies bedoelt. Maar als je je ene auto zat bent kan je je weer een andere kopen en uitbouwen. Als dat is wat je bedoelt
Op dinsdag 18 november 2003 12:12 schreef deathwishx5 het volgende:
dus je keist in het begin een auto ,en tunt deze helemaal uit, verder kan je je ander auto niet uit tunen ,of ....
quote:Je zal waarschijnlijk races moeten winnen om genoeg punten te krijgen om een auto te kunnen kopen en te tunen, die tune je dan door onderdelen te kopen met de punten die je verdient. Als je weer genoeg punten hebt met je nieuwe auto, kan je weer een nieuwere en betere aanschaffen en die weer gaan tunen.
Op dinsdag 18 november 2003 12:12 schreef deathwishx5 het volgende:
dus je keist in het begin een auto ,en tunt deze helemaal uit, verder kan je je ander auto niet uit tunen ,of ....
Over de vraag naar schade: EA zou dat wel willen en iedere gamer ook wel, maar dat ligt niet bij EA maar bij de licensies van de fabrikanten van de auto's. Autofabrikanten geven niet graag licensies uit om schade aan HUN auto te zien. Dus EA krijgt gewoon licensies om de auto zo goed mogelijk na te maken, maar schade zit er vaak niet bij, misch op een paar deuken of krassen na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |