quote:Gesoept
Op dinsdag 11 november 2003 18:27 schreef ROG het volgende:
Je screen heeft je eigen nick en geen demoplayer?
[Dit bericht is gewijzigd door Adjuh op 11-11-2003 18:36]
quote:Das niet in de drag in de demo?
Op dinsdag 11 november 2003 18:30 schreef Adjuh het volgende:
Het gaat steeds iets beter.Gewoon blijven oefenen.
[afbeelding]
Ik snap nog steeds niet hoe jij aan die Topsnelheid
van 340 km/u komt
Photoshop misschien
Ik dacht dat ik het voor elkaar had met mijn 24.99 sec.
modemkillerplaatje, tenminste als de dns werkt...:
[Dit bericht is gewijzigd door V2i op 11-11-2003 19:02]
quote:Hij is nog niet officieel gelekt (geen vermelding iig.), misschien een beta of héél misschien een hele vroege hands-on op de full, maar poster zei dat ie hem ging kopen. Vaaag!
Op dinsdag 11 november 2003 18:33 schreef Adjuh het volgende:[..]
Gesoept
Of hij is in 't bezit van een illegale versie
quote:hij speelde die tijd online
Op dinsdag 11 november 2003 18:27 schreef ROG het volgende:
Je screen heeft je eigen nick en geen demoplayer?
Ik denk daarom ook niet dat het veel zin heeft om je online tijden (die soms rond de 12 seconden liggen door een bug) hier te posten...
quote:D'oh!
Op dinsdag 11 november 2003 19:11 schreef WamP het volgende:[..]
hij speelde die tijd online
, kijk maar hij heeft ook rep points gewonnen en dan heb je toch de naam die heb je gekozen
A.s. zondag is trouwens de introductie van NFS:U tijdens het 2 Fast 2 Furious event op Zandvoort, ergens achteraf in een vip-box ofzo, voor pers e.d.
quote:Bewijs
Op dinsdag 11 november 2003 19:39 schreef MCH het volgende:
Mijn snelste tijd was 24.40
quote:waarom bewijs, ik heb toch al screenie van een 23.54 gepost, waarom zou 24.40 niet kunnen dan
Op dinsdag 11 november 2003 19:47 schreef Adjuh het volgende:[..]
Bewijs
quote:Ik zeg niet dat het niet kan,alleen kan iedereen wel een tijd hier neerzetten, toch ?
Op dinsdag 11 november 2003 19:55 schreef WamP het volgende:[..]
waarom bewijs, ik heb toch al screenie van een 23.54 gepost, waarom zou 24.40 niet kunnen dan
quote:boeje, zolang het maar redelijk is, zodra iemand de snelste tijd van het forum neerzet willen we pas bewijs
Op dinsdag 11 november 2003 20:08 schreef Adjuh het volgende:[..]
Ik zeg niet dat het niet kan,alleen kan iedereen wel een tijd hier neerzetten, toch ?
quote:GoT (Gathering of Tweakers) zijn Nerds... www.tweakers.net
Op dinsdag 11 november 2003 20:47 schreef WamP het volgende:[..]
boeje, zolang het maar redelijk is, zodra iemand de snelste tijd van het forum neerzet willen we pas bewijs
ps was is GoT nou?
[Dit bericht is gewijzigd door UrbanMike op 11-11-2003 20:55]
quote:lol...
Op dinsdag 11 november 2003 20:54 schreef UrbanMike het volgende:[..]
GoT (Gathering of Tweakers) zijn Nerds... www.tweakers.net
Spel lijkt me wel erg gaaf, alleen is het al zo'n dure maand
quote:een top van 330 +kmh is te haalen door goed opteschakelen en achter de ander te blijfen dus slipstreamen en in je 6 de nos vol der op tegooie let wel op je motor
[afbeelding]
van 340 km/u komt
Photoshop misschien
en ik krijg mijn snelste tijd echt niet onder de 24 wel der net boven
wat is jullie geheim?
quote:Mijn beste tijd was een poos 24,24... Ik kwam er maar niet onder!
Op dinsdag 11 november 2003 22:18 schreef Remizon het volgende:[..]
een top van 330 +kmh is te haalen door goed opteschakelen en achter de ander te blijfen dus slipstreamen en in je 6 de nos vol der op tegooie let wel op je motor
maar je tijd woord er niet sneller door
[afbeelding]en ik krijg mijn snelste tijd echt niet onder de 24 wel der net boven
wat is jullie geheim?
Dan heb je in 6 nog iets meer dan 1 blokje over, dat mag je naar hartelust gebruiken .
Maar waar ik een halve seconde kan winnen is bij het boosten, snel achter elkaar tikken precies tot het schakelpunt -> schakelen en weer doortikken. Als dat allemaal foutloos gaat kom ik op:
23,92
quote:lol:
Op dinsdag 11 november 2003 18:33 schreef Adjuh het volgende:[..]
Gesoept
Of hij is in 't bezit van een illegale versie
1. Er is een nickchanger versie op www.undergroundstyle.org verkrijgbaar
2. Deze is online gesnapt, kijk ook naar de Rep. won
quote:Hm, ja, ben het hier wel mee eens, dit was idd een uitschieter van ongeveer 0,40 seconde, verbaasde me er al over aangezien het maar 5 perfects waren en de run helemaal niet zó lekker ging.
Op dinsdag 11 november 2003 19:18 schreef SpleeffY het volgende:
Op GoT tellen de online tijden niet mee voor de competitie, online wordt vrijwel altijd sneller gereden dan offline...Ik denk daarom ook niet dat het veel zin heeft om je online tijden (die soms rond de 12 seconden liggen door een bug) hier te posten...
Ik run offline nu wel regelmatig 23,80/90, zal maar eens goed oefenen voor het offline record
Ik ben dan wel meer een Circuit man (1.21:75 is mijn snelste) maar damn wat is dat een gaaf spel zeg
De AI is iig goed, als je voorbij de nr in wilt dan laat hij je er echt niet zonder boe of bah voorbij, en zal je proberen te blocken
Het enige wat niet helemaal klopt is dat als je zeg bv een rondje van 1:29 rijdt je eerste (kan) worden en dan de rest die er achter zit, maar als je bv 1:23'ers rijdt de rest dan ook veel sneller is
(lees er net achter)
Trouwens, qua start wat kun je dan het beste doen? Ik laat hem altijd rond de 6 a 7 duizend toeren draaien en daarmee weggassen alleen de auto rechts van me (de snelste eigenlijk altijd op mij dan ) die snijdt me dan altijd waardoor ik die later op het "platteland" moet inhalen (wat niet ten goede komt van de tijd) daarnaast vraag ik me af wat een goede plek is om je NOS te gebruiken? Ik doe het meestal dat stuk net voor de brug, en net voor de finish aangezien dat lange rechte stukken zijn
quote:Ben niet echt een Circuit-man (
Op dinsdag 11 november 2003 22:44 schreef febster het volgende:
NFS:Uknip
Ik weet niet of het ook nog zo is, maar in Drag is het iig wel beter om het voor het optrekken te gebruiken.
[Dit bericht is gewijzigd door Rieuwert op 12-11-2003 02:19]
quote:nee ik heb deze serieus gereden! Bij de start achteruit, omdraaien en zover mogelijk terugrijden. Daaro draait ie vanzelf om in de goede racerichting. Dan gewoon zonder NOS optrekken (met perfect shifts
[afbeelding]
van 340 km/u komt
Photoshop misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |