abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14542085

De zevende in de bekende Need For Speed reeks! Wat was je gewend? Ferrari's, Lamborghini's en Aston Martins. Deze auto's zul je in het zevende deel niet meer tegenkomen.

Need For Speed Underground is helemaal gericht op Streetracing!
Dus hield je van The Fast And The Furious dan zul je kwijlen bij NFS:U
In Underground stap je zelf in de schoenen van een Streetracer en probeer je met Sprints en racen door de stad je reputatie hoog te houden bij de andere streetracers, die zullen het je niet gemakkelijk maken. Maar met snel voetenwerk en en het bedienen van je versnelling met het gevoel waarmee je je "jongeheer" behandelt, dan zal het wel lukken.

Over Need For Speed Underground is heel veel te vertellen, meer dan goed voor je is. Ik wil hier geen heel boek neerzetten over NFS:U, dus laat de screens je de indruk geven welke ik probeer te beschrijven.

Lijkt wel erg op "The Fast And The Furious" en "2Fast2Furious" hé?
Yep, dat klopt helemaal, illegale streetraces, daar zal het allemaal om draaien. Maar wat nog leuker is: is dat je je persoonlijke auto gaat creëren, een auto helemaal naar jouw smaak. Volgens de makers van het spel zijn er rond de 72 miljard mogelijkheden om de auto's te tunen. Daar ben je wel even zoet mee denk ik.

Het is niet alleen de buitenkant veranderen en er alleen show mee te hebben, het draait ook om de auto's motorisch te tunen, zo snel mogelijk maken. Doe je dit niet, dan blijf je zielig achter bij de start als je tegenstanders al op de 200 km/h zitten. Alles wat je aan je auto verandert draagt de naam van de makers in real life. Zo zul je onder andere de volgende merken tegenkomen:
AEM Inc., Audiobahn, Bilstein, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach, Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS, Holley, Injen, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed, Nitrous Express Inc., O.Z, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco, StreetGlow, and Turbonetics Inc.

Dat het niet alleen om sprintjes trekken zal draaien is natuurlijk logisch. Je zult kunnen kiezen uit 3 mode's. Dit zijn:
Drag
Dit is dus het sprinten, zo snel mogelijk opschakelen en naar de finish sjoooven.
Circuit
Een baan met bochten afleggen, de bochten zo goe mogelijk nemen om een snellere tijd neer te zetten en als eerste over de finish te komen.
Drift
Hele leuk gedeelte, het opzettelijk de controle "verliezen" in een bocht en zo slippend de bocht door komen. Driften is een groot woord en niet zo kort uit te leggen. Daar zal ik dus niet te diep op ingaan.

Ik quote een stukje uit de Need For Speed Underground website.

quote:
Hit the streets in the world's most elite tuner cars, and take down the ultimate racers in your own customized machine. To own the streets, you'll have to risk it all in a variety of high-styling, high-speed events -- including Drift, Drag, and Circuit. Tune your car to perfection by winning hundreds of upgrade parts, then go underground for the most intense, addictive driving experience of your life. When it comes to speed, no other game comes close to delivering this kind of action. And while the need for speed is what keeps you coming back for more, custom looks are your ticket to scoring big with the crowds. You are what you drive in Need for Speed Underground.
KEY FEATURES

Feel speed like never before. Graphics that obliterate the envelope and turbocharged physics make this the fastest gameplay experience ever.

Choose from 20 elite licensed tuner cars from Mitsubishi, Toyota, Subaru, and more.

Fully customize your car with hundreds of aftermarket parts from top-name manufacturers. Change your car's appearance to fit your personality, change its performance to fit your driving style.

Huge, highly detailed environments push your gaming hardware to the absolute limit as you battle to own the streets in your urban street machine.

Race hard and win upgrades, including weight reduction kits, turbo, suspension kits, tires, wheels, and nitrous.

Set the asphalt ablaze in a variety of game modes including Drift, Drag, and Circuit.

Go underground and become the ultimate street racer in the epic Story mode.

Build your ideal car, take it online, and take on the world's fastest competition. (PS2 only)

Dus online mogelijkheden zijn er ook! Zo zul je ook achter je PC kunnen racen met spelers die op een PS2 aan het spelen zijn.

Dit zijn de auto's waar je uit kunt kiezen:
1998 Toyota Supra
2003 Acura RSX Type S
2003 Honda S2000
1999 Nissan Skyline R34 GTR
2004 Nissan Sentra SE-R Spec V
1999 Dodge Neon 2-deuren
2003 Peugot 206 GTi/S16
1992 Nissan 240SX SE
2003 Nissan 350Z
2002 Toyota Celica GT-S
2000 Honda Civic Si Coupe
1999 Mitsubishi Eclipse GSX
2003 Ford Focus ZX3
1995 Mazda RX-7
2003 Volkswagen Golf GTi 2.0
2003 Subaru Impreza 2.5 RS
2001 Acura Integra Type R
2003 Mitsubishi Lancer 2.5 RS
1999 Mazda Miata MX5
2003 Hyundai Tiburon GT

Heb ik al gezegd dat ze allemaal volledig tunebaar zijn?

Release
PC, Playstation 2, XBOX, GameCube en Game Boy Advance. Release Datum staat nu op 20 November!

Officiële site
Officiële Need For Speed: Underground site

Demo:

• www.need4speed.com.au
  • Gamershell (direct)
  • Worthplaying (direct)

• Streetracer

[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 11-11-2003 00:42]

Signature:
    Max. 4 regels
      dinsdag 11 november 2003 @ 00:31:55 #2
    38758 SwOoSh
    Bert en Bin laden
    pi_14542109
    vanwaar die mooie spoilers?
    ♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
      dinsdag 11 november 2003 @ 00:34:02 #3
    48134 rjce
    ++== Likken graag ==++
    pi_14542153
    ik heb net de demo gedl, nu op zoek naar het volledige spel, maar in 1 woord: masterlijk.

Echt een super wreed spel om bij te

petje af voor de boys van ea games!

At my signal, unleash hell
    pi_14542163
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2003 00:31 schreef SwOoSh het volgende:
    vanwaar die mooie spoilers?
    Kon zo snel ff niets anders vinden om het een beetje in te delen.

-Edit- Gefixt

[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 11-11-2003 00:43]

Signature:
    Max. 4 regels
    pi_14542291
    Wanneer komt ie eigenlijk uit? Kan het zo snel niet vinden..

Ziet er erg mooi uit iig, tijd voor een pc upgrade denk ik

Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
    pi_14542333
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2003 00:41 schreef Rieuwert het volgende:
    Wanneer komt ie eigenlijk uit? Kan het zo snel niet vinden..

Ziet er erg mooi uit iig, tijd voor een pc upgrade denk ik

je neemt de woorden uit me mond... wil ook het spel hebben zsm en heb nieuwe video kaart nodig

[Dit bericht is gewijzigd door Sjiwan op 11-11-2003 00:45]

pi_14542343
    -nix-
    pi_14542435
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2003 00:43 schreef Sjiwan het volgende:

[..]

je neemt de woorden uit me mond... wil ook het spel hebben zsm en heb nieuwe video kaart nodig

Voor mij is de maat hiermee vol, qua pc Altijd groot NFS fan geweest en hier wist ik niet eens van. Na de aankondigingen van Halflife 2 en Doom III twijfelde ik nog maar nu gaat er een brute upgrade komen

Nog 23 minuten en de demo is binnen.. maar ja dat gaat a) niet draaien op een radeon 9000 pro/amd 1000/512 DDR en b) geen volledige mogelijkheden zuigt.

pi_14542453
    Nog een weekje of 2

Weet iemand trouwens hoe je die belachelijke dead-zone in de demo uitkrijgt?:{
    (Logitech MOMO Force)

Cartoons make me horny. Oh, and food!
    -
    Look, the sooner you realize I'm a genius, the better off we'll both be.
    pi_14542493
    nou ik heb de demo gespeeld op een amd 2200 en een 64 mb gforce video kaartje en kon hem makkelijk draaien wel,
    geweldig spel heb die demo levels, vele malen zitten doen.die nitro boost is helemaal geweldig,en het geluid en beeld ook.
    pi_14542518
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2003 00:51 schreef crash_bandicoot het volgende:
    nou ik heb de demo gespeeld op een amd 2200 en een 64 mb gforce video kaartje en kon hem makkelijk draaien wel,
    geweldig spel heb die demo levels, vele malen zitten doen.die nitro boost is helemaal geweldig,en het geluid en beeld ook.
    Yup.. ziet er allemaal geweldig uit...
    Als je de deadzone maar kunt aanpassen in de full!
    Cartoons make me horny. Oh, and food!
    -
    Look, the sooner you realize I'm a genius, the better off we'll both be.
      dinsdag 11 november 2003 @ 01:56:52 #12
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14543509
    Volgens mij heeft de VW Golf een 'verkeerde' uitlaat trouwens, ik meende 2(!) aan weerszijden (links en rechts van het midden dus) naar beneden gebogen pijpjes te zien.

Is natuurlijk geen probleem, direct een vuistdik exemplaar erop waarvan je kleur ook nog eens compleet kan aanpassen aan de hand van een kleurenpalet.

pi_14543653
    Demo draait hier gelukkig heel aardig, niet alles op full maar dat viel te verwachten. Het is een mooi spel vind ik, maar het is wel -heel erg- snel.
    Je moet de baan echt een paar keer rijden voordat je iedere chicane/bocht goed kan anticiperen. Of ligt dat aan mij en het feit dat het al laat is

Ohja, voor de mensen met de demo, mijn "circuit time" : 1.23.23
    Iemand sneller?

pi_14545192
    28.87 op drag
    pi_14547761
    ff nog ff een snelle tijden update
    ik heb 23.54 op de drag

en me circuit tijd 1.20.85 (en dan nog 2e zijn tegen de computer :S)

Me reputation points zijn nu bij Drag: 4697 en bij Circuit: 184
    Try to beat me :7

dinsdag 11 november 2003 @ 12:28:19 #16
    43728 jwstoop
    Usericon....?
    pi_14549494
    mijn nieuwe snelste tijdop de drag:

en mijn topsnelheid ZONDER blowup 340,0km/h BEAT THAT

dinsdag 11 november 2003 @ 13:07:21 #17
    33213 SpleeffY
    Ja, wat hij zegt ->
    pi_14550676

pi_14555463
    ehm het zal wel een domme vraag zijn maar mij is geleerd dat er 'geen stomme vragen zijn alleen domme andwoorden'
    Wat zijn eigenlijk de systeem eisen voor de pc versie?
    ik kon het zo snel niet vinden.
    Was getekend:,
    pi_14555686
    Systeem eisen vallen best mee volgens mij

Ik dacht echt, wtf doet mijn oude pc'tje nou, draait gewoon soepel

PIII 1000

32 mb videokaart!

Zo soepel als de tering

// Last.fm
      dinsdag 11 november 2003 @ 16:10:01 #20
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_14556153
    In navolging op dit briljante topic, cycling manager 3, zou ik deze vraag gaarne toegepast zien op NFS Underground

Bij voorbaat dank.

pi_14556359
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2003 16:10 schreef BrauN het volgende:
    In navolging op dit briljante topic, cycling manager 3, zou ik deze vraag gaarne toegepast zien op NFS Underground

Bij voorbaat dank.

is er nog niet, in amerika komt ie de 20e uit, dus 21e zal die wel ergens te vinden zijn , maar ik ga dit spel maar kopen, dan kan ik tenminste online . tegen comp is toch vrij saai
    pi_14556472
    Ik kom NIET onder de 25,61

Nog maar eens effe oefenen,dus.
    Beter 10 Adjuh's in de lucht,dan 1 Adjuh op de grond
    pi_14557307

*zoef*

Geweldig spel, nog 9 daagjes Ik ga dit spel zeker voor de xbox kopen, jammer dat het niet live is maar ach. De demo is erg leuk, maar ik verheug me vooral op het tunen want die nissan 350z ben ik nu wel zat.

Word fijn fijn fijn

Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      dinsdag 11 november 2003 @ 18:27:53 #24
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_14559899
    Je screen heeft je eigen nick en geen demoplayer?
    pi_14559954
    Het gaat steeds iets beter.Gewoon blijven oefenen.

Ik snap nog steeds niet hoe jij aan die Topsnelheid
    van 340 km/u komt
    Photoshop misschien
    Beter 10 Adjuh's in de lucht,dan 1 Adjuh op de grond
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')