owjah prijs max. zo rond de 25 euro
[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 10-11-2003 22:23]
Zo nee, dan kan je toch zelf ook komen op een luchtje, een cd, shirt, iest uit een kado-winkel, plant, fles wijn, wijnglazen, bier, armband of ketting, toaster, dvd of video?
quote:jep wil iets speciaals kopen, en deze dingen vind ik allemaal zo standaard
Op maandag 10 november 2003 22:23 schreef Leila het volgende:
Ik begrijp dit niet echt, waarom open je een topic hierover? Wil je echt iets speciaals voor haar kopen?Zo nee, dan kan je toch zelf ook komen op een luchtje, een cd, shirt, iest uit een kado-winkel, plant, fles wijn, wijnglazen, bier, armband of ketting, toaster, dvd of video?
was wel de stunt van het feestje
quote:goh... ik ook
Op maandag 10 november 2003 22:29 schreef hawaii het volgende:
*no-joke* ik heb wel es een vriendin van me voor haar 17e een vibrator gekocht, een roze van 21 cm...was wel de stunt van het feestje
![]()
quote:Ahaa... zeg dat dan
Op maandag 10 november 2003 22:28 schreef Poogie het volgende:[..]
jep wil iets speciaals kopen, en deze dingen vind ik allemaal zo standaard
Eh, nee, dan weet ik even niks, tot nu toe....
Ik heb een keer een poffertjespan met poffertjes mix en een poffertjesknijpfles gegeven.
En 2 jaar erna nog een keer
quote:tis wel een leuk idee, maar doe toch maar nie
Op maandag 10 november 2003 22:29 schreef hawaii het volgende:
*no-joke* ik heb wel es een vriendin van me voor haar 17e een vibrator gekocht, een roze van 21 cm...was wel de stunt van het feestje
![]()
quote:pff 18 dingen verzinnen die op haar slaan, neej da lukt me nie
Op maandag 10 november 2003 22:31 schreef Principessa het volgende:
Maar...Laatst gehoord van iemand die achttien werd. Zij kreeg van haar beste vriendin achttien kleine cadeautjes die op haar of op hen sloegen. Zij heeft het er nog steeds over...
quote:die bos bloemen vind ik ook maar zo standaard, en da vind ik meer een cadeau voor ouderen enzo(tell me if i'm wrong)
Op maandag 10 november 2003 22:32 schreef Doctor_Bara het volgende:
een dure bos bloemen werkt altijdof wat wasstraat-cadeaubonnen
en die wasstraat cadeaubonnen vind ik ook nie veel aangezien ze d'r rijbewijs toch niet meteen gaat halen zover ik weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |