quote:Hijs de nieuwe officiële drummer. Ik denk wel de uiteindelijke.
Op zaterdag 15 november 2003 14:31 schreef Komakie het volgende:
hehe ik heb net die video van Hit That live gedownload.Dexter had weer een geweldige broek aan
Atom is wel kewl dacht ik zo. Maar hoe zit het nou met de vaste drummer???
Het wordt toch wel handig om een vaste te hebben want Atom is niet de uiteindelijke drummer volgens mij of wel
quote:Jah gezegt zeker? ik had noodles nick geprobeerd maar bestond al GregK niet
Op zaterdag 15 november 2003 16:18 schreef iDex het volgende:
lol, ik heb op het forum de nickname Dexter aangevraagden ik heb al een Pm gehad waarin iemand vroeg of ik dexter holland was lol
quote:Ik heb hem ook eindelijk, en ik moest een beetje aan UB40 denken toen ik zoveel bandleden zag en dat ting ting ting continu hoorde
Op zaterdag 15 november 2003 14:31 schreef Komakie het volgende:
hehe ik heb net die video van Hit That live gedownload.Dexter had weer een geweldige broek aan
Net als Original prankster en Pretty fly bij TOTP vind ik dit optreden een beetje soft, komt door het nummer, ik bedoel het is niet echt dat je zegt cooooooool. Maar toch leuk om ze weer te zien spelen
En natuurlijk dan aan degene die hem heeft geript en hem aanbied ![]()
Kijk ook al die breezers weer eens vooraan staan :') die er eigenlijk staan voor sum41 of good charlotte oid
quote:Is het filmpje al verder vesprijd dan IRC?
Op zaterdag 15 november 2003 16:59 schreef mikezwet het volgende:[..]
Ik heb hem ook eindelijk, en ik moest een beetje aan UB40 denken toen ik zoveel bandleden zag en dat ting ting ting continu hoorde
Atom is idd wel wat levendiger als Ron Welty maar ron was ok, hield zich altijd wat meer op de achtergrond net al GregK, atom zal waarschijnlijk wat meer zeggen in intervieuws ect.Net als Original prankster en Pretty fly bij TOTP vind ik dit optreden een beetje soft, komt door het nummer, ik bedoel het is niet echt dat je zegt cooooooool. Maar toch leuk om ze weer te zien spelen
En natuurlijk dan aan degene die hem heeft geript en hem aanbiedKijk ook al die breezers weer eens vooraan staan :') die er eigenlijk staan voor sum41 of good charlotte oid
Enne ik wil ook van die vage dexter broeken man... waar zou ik die kunnen halen
quote:denk ik ver mee eens, en ja Atom zal ook wel geen interviews doen omdat hij er ook niet zo lang bij is, want hij kan niet mee praten over de Smash tijd ofzo.
Op zaterdag 15 november 2003 16:59 schreef mikezwet het volgende:[..]
Ik heb hem ook eindelijk, en ik moest een beetje aan UB40 denken toen ik zoveel bandleden zag en dat ting ting ting continu hoorde
Atom is idd wel wat levendiger als Ron Welty maar ron was ok, hield zich altijd wat meer op de achtergrond net al GregK, atom zal waarschijnlijk wat meer zeggen in intervieuws ect.Net als Original prankster en Pretty fly bij TOTP vind ik dit optreden een beetje soft, komt door het nummer, ik bedoel het is niet echt dat je zegt cooooooool. Maar toch leuk om ze weer te zien spelen
En natuurlijk dan aan degene die hem heeft geript en hem aanbiedKijk ook al die breezers weer eens vooraan staan :') die er eigenlijk staan voor sum41 of good charlotte oid
quote:Vraag het hem.
Op zaterdag 15 november 2003 19:11 schreef emingee het volgende:
Enne ik wil ook van die vage dexter broeken man... waar zou ik die kunnen halen
quote:Het was een Zweedse awards show of zoiets, die girls waren er echt niet voor The Offspring.
Op zaterdag 15 november 2003 19:33 schreef =HellFire= het volgende:
Breezer girls ala sum41 en GC bij Offspring? Kinky ja...
ps. sinds wanneer luisteren die breezer gevallen naar Sum 41 en GC?
quote:Het breezer equivalent van de alto;s... zeg ik dat goed.. hmm... of andersom.
Op zaterdag 15 november 2003 19:43 schreef Ixnay het volgende:[..]
Het was een Zweedse awards show of zoiets, die girls waren er echt niet voor The Offspring.
ps. sinds wanneer luisteren die breezer gevallen naar Sum 41 en GC?
IIG, de alto'breezer'-versie. Maar dat is oud nieuws en niet leuk meer om over te discussieren, net zo corny als de wat is punk discussie of help m'n vriendin is zwanger wat nu? topics.
quote:Ik had het al eerder gezegt: t h e o f f s p r i n g p u n t i n f o
Op zaterdag 15 november 2003 19:08 schreef TIC het volgende:[..]
Is het filmpje al verder vesprijd dan IRC?
quote:maar ik heb niet zo'n b o b f i l e d i n g e s
Op zondag 16 november 2003 10:51 schreef mikezwet het volgende:[..]
Ik had het al eerder gezegt: t h e o f f s p r i n g p u n t i n f o
Daar staat ie, met de intervieuws van MTV2 (2 van de 5 delen, rest volgt later)
Jim & Jack van Pennywise en TSOL zingen backups mee op The Noose en Da Hui. (
)
Het lijkt er ook op dat Atom Willard de nieuwe drummer is.
Dexter Holland: vocals, guitar
Noodles: guitar
Greg K: bass
Atom Willard: drums
En Dexter zegt dat hij nog een tijdje wil doorgaan om een nieuwe generatie fans te "verwerven".
quote:Dat stond er al langer op.
Op zondag 16 november 2003 12:44 schreef crN het volgende:
De timeline op Offspring.com lijkt te zijn vernieuwd.Jim & Jack van Pennywise en TSOL zingen backups mee op The Noose en Da Hui. (
)
Het lijkt er ook op dat Atom Willard de nieuwe drummer is.
Dexter Holland: vocals, guitar
Noodles: guitar
Greg K: bass
Atom Willard: drumsEn Dexter zegt dat hij nog een tijdje wil doorgaan om een nieuwe generatie fans te "verwerven".
![]()
quote:Eerst toen die timeline erop werd gezet, stond er een link in naar die BIO, en dat was die page.
Op zondag 16 november 2003 14:09 schreef crN het volgende:
Maakt niet uit, heb het zelf net gezien, mochten er anderen zijn die het niet hebben gezien, dan weten die het nu.
quote:
Eerst toen die timeline erop werd gezet, stond er een link in naar die BIO, en dat was die page.
quote:.
Op zondag 16 november 2003 14:09 schreef crN het volgende:
Maakt niet uit, heb het zelf net gezien, mochten er anderen zijn die het niet hebben gezien, dan weten die het nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |