abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14538066
Waahaaa super vet
Kamer rond stuiterd
  maandag 10 november 2003 @ 22:09:51 #27
52684 TIC
Drank de Buffel komt later
pi_14538106
dit is goed werk van the offsrping vind het vele male beter dan Co1 en Americana en dit zijn pas de samples wacht maar tot de album versie er is ik denk dat het weer helemaal goed gaat komen met onze ongens vee snelle punk maar ook veel melodieuze. de extra cd ziet er ook goed uit. kan echt niet wachten, ik ga hem ook zeker kopen en niet alleen neerladen .
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan zeg ik al veel te veel.
www.hetknakkertje.nl
  maandag 10 november 2003 @ 22:11:17 #28
52684 TIC
pi_14538150
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:07 schreef Komakie het volgende:
ehm

Ik krijg nix te horen

Kan em toch gewoon in winamp draaien

ik leef met je mee windows media player schiet op want het is echt rete gaaf
www.hetknakkertje.nl
  maandag 10 november 2003 @ 22:15:21 #29
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14538289
Ik ben helemaal tevreden.

Maar kon ook niet anders he. The Offspring is gewoon de vetste band.

pi_14538328
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:09 schreef TIC het volgende:
dit is goed werk van the offsrping vind het vele male beter dan Co1 en Americana en dit zijn pas de samples wacht maar tot de album versie er is ik denk dat het weer helemaal goed gaat komen met onze ongens vee snelle punk maar ook veel melodieuze. de extra cd ziet er ook goed uit. kan echt niet wachten, ik ga hem ook zeker kopen en niet alleen neerladen .
wow, serieus ?

Van wat ik nu hoor vind ik echt 13 in een dozijn muziek (geen bagger maar nou ook niet mindblowend).....maar dat zal (hoop ik) door de gare kwaliteit komen en omdat het maar 30 seconde is.

Tot die tijd zet ik gewoon met alle plezier smash en americana nog even op.....

maandag 10 november 2003 @ 22:17:55 #31
52684 TIC
pi_14538376
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:16 schreef dunic het volgende:

[..]

wow, serieus ?

Van wat ik nu hoor vind ik echt 13 in een dozijn muziek (geen bagger maar nou ook niet mindblowend).....maar dat zal (hoop ik) door de gare kwaliteit komen en omdat het maar 30 seconde is.

Tot die tijd zet ik gewoon met alle plezier smash en americana nog even op.....

meningen vershillen natuurlijk, maar dit klinkt serieus goed
www.hetknakkertje.nl
pi_14538394
Ik vind dexter z'n stem gelukkig weer briljant, na Da Hui en Hit that, mja die waren toch beide aan de andere kant.

Spare me the details is zo lekker

maandag 10 november 2003 @ 22:23:51 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14538574
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:18 schreef NRK het volgende:
Ik vind dexter z'n stem gelukkig weer briljant, na Da Hui en Hit that, mja die waren toch beide aan de andere kant.

Spare me the details is zo lekker

Spare me the details en the worst hangover ever vind ik toch nog wel een beetje eng klinken.

Zoals dexter al over Pretty Fly zei: "It's almost dance'able.... damn I hate that word"

Maar wat is dit weer top!!!! Offspring op hun best. Weer verder ontwikkeld en nog steeds lekker.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_14538642
Splinter of Blink 182?
pi_14538691
dit klinkt zooooo vet, ik zit hier gewoon met een big smile achter de pc . kijk zo hoort offspring te zijn, snelle nummers afgewisseld met wat meer melodieuze nummers. en natuurlijk zo'n vet ska nummer erin. ooo ik kon al niet wachten, nu al helemaal niet meer .
  maandag 10 november 2003 @ 22:48:53 #36
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14539387
Ik vind alle samples goed. Zit ook met een big smile achter de pc.

Alleen van When You're In Prison snap ik de bedoeling niet helemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 10-11-2003 23:00]

maandag 10 november 2003 @ 22:59:43 #37
67643 iDex
opdondertje
pi_14539730
echt stom. ik heb pas geleden wmp nieuwste geupdate en hij speeld ze gewoon niet af. hij zegt dat de bestanden beschadigt zijn
  maandag 10 november 2003 @ 23:04:14 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14539863
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind alle samples goed. Zit ook met een big smile achter de pc.

Alleen van When You're In Prison snap ik de bedoeling niet helemaal.

Of het is het intro van een liedje of het is gewoon een vaag grapje.
Of ze willen stiekem toch nog iets bewaren voor het album
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 10 november 2003 @ 23:12:12 #39
43172 crN
The Excessum
pi_14540099
When You're In Prison is hetzelfde opgesteld als Pay The Man, eerst een vreemde intro daarna, gewoon Offspring.

Althans dat denk ik.

pi_14540665
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:26 schreef NRK het volgende:
Splinter of Blink 182?
Na de totale deceptie van Blink182's untiteled cd (althans, dat voorspel ik voor de meeste mensen) zal Splinter het vast beter doen.

Zitten best leuke nummers tussen, ska-nummertjes doen ze best goed. Alleen ik vind het gros ervan wel weer Americana style. Nummer #2 al bijv. Je herkent de melodietjes gewoon weer.

Maar ach, das dan weer Offspring-style aan de andere kant...

maandag 10 november 2003 @ 23:39:16 #41
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14540872
Ja, ik vind het ook het meeste op Americana lijken eerlijk gezegd, als ik moest kiezen. Maar toch staan er weer vernieuwende nummers op, die ze nog niet eerder hebben gedaan.

Ik hoop niet dat het aanslaat bij het grote publiek. Maar ik vrees het wel. Ondanks dat het een harder album is als Conspiracy en Americana, zal het zeker beter verkopen als Conspiracy, als Americana lijkt me moeilijk, denk het ook niet.

Ska nummers? Ik hoor maar 1 ska nummer en dat is ook genoeg anders is het niet meer Offspring. Wel ok trouwens, The Worst Hangover Ever. Spare Me The Details ook, voegt ook iets toe aan het geheel.

Maar het beste vind ik natuurlijk de echte Offspring nummers, The Noose, Head Around You, Never Gonna Find Me.

pi_14540951
Jah eh, ik bedoel dat The Offspring opzich best aardige ska-nummertjes maken, in t algemeen. Nu weer eentje... deden ze back in the nineties ook.
  maandag 10 november 2003 @ 23:55:52 #43
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14541277
quote:
Op maandag 10 november 2003 23:41 schreef =HellFire= het volgende:
Jah eh, ik bedoel dat The Offspring opzich best aardige ska-nummertjes maken, in t algemeen. Nu weer eentje... deden ze back in the nineties ook.
Klopt, maar ik vind dit nummer weer heel wat anders als "What Happened To You?" en "Don't Pick It Up", het is meer een ska song like "Why Don't You Get A Job?"
Conspiracy Of One had geen ska nummer.
pi_14543454
klinkt goed
* kroegtijger kan bijna niet wachten tot ie naar de cd-winkel "mag" rennen
pi_14544895
nou ben toch wel een beetje opgelucht, klinkt best goed

1-Neocon > barst ie nog los?
2-The Noose > yammie
3-Long Way Home > yammie2
4-Hit That > na 2 weken luisteren toch ook wel goed
5-Race Against Myself >< gone away, dammit i changed again
6-The Worst Hangover Ever > Why dont you get a job
7-(Can't Get My) Head Around You > lekker, dat was dus het stuke uit de studio video
8-Never Gonna Find Me > yeahhhhh
9-Lightning Rod > mooie gitaar rifjes en lekker vlot
10-Spare Me The Details > ff bijkomen, klink leuk
11-Da Hui > muziek is goed, text is 13 in een dozijn
12-When You're In Prison > is dit de originele versie van een cover?

Al met al erg tevreden , ik denk dat we na Americana en CO1 de echte offspring punk weer terug hebben. Wil er nog veel meer over zeggen maar dan kom ik echt niet meer aan me werk toe

[Dit bericht is gewijzigd door mikezwet op 11-11-2003 09:28]

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14545035
Vet !!
Dit album komt de komende jaren mn cdspeler niet meer uit
Klinkt echt wel beters
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_14545795
Ik heb ze tevens als WMA bestandjes, zet ze vanavond even online, mail maar als je intesse hebt voor het linkje mzwetsloot@yahoo.com
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14548261
ik zit nog op school dus kan het nog niet beluisteren, das best wel klote eigenlijk, maar thuis zet ik het meteen op
That's The Way Things Go
pi_14548849
Nou ik hield mn hart vast toen ik ging luisteren maar het viel eigelijk wel mee. Tegen mijn verwachting in klonkt het allemaal best wel aardig.

Alleen hit that en die worst hangover zijn wel kutnummers. En wat betreft dat laatste nummer; ik zou het wel jammer vinden als dat alles was. Ik bedoel, dan zit je op 11 nummers waarvan er een aantal vast vrij kort zijn (en twee die ik sowieso kut vind) dus ik hoop dat er nog een staartje aan die achterste zit.

Ik ga deze cd sowieso niet kopen, daarvoor staan er teveel betere titels op mn verlanglijstje, bovendien zal ie wel vrij duur zijn.

dinsdag 11 november 2003 @ 12:10:10 #50
15186 koetjeboe
gone in a second
pi_14548954
ik vind het een vrij standaard album eigenlijk (voor zover je dat kan beoordelen na stukjes van 30 seconden) ...
niet wereldschokkend iig, maar vast wel lekker als tussendoortje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')