abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2003 @ 19:42:43 #1
36899 Alaric
He who rules!
pi_14533663
Jawel, vanmorgen binnen. Vers van de pers is "In the Zone" van Britney op mijn mat gevallen!
Wel wat anders dan we in het begin van Britney zagen. Ze heeft meer het moderne opgezocht. Het album begint wel aardig, maar naarmate je het album verder luistert, kom je toch heel veel van hetzelfde tegen. De beats uit de computer en Britney's stem erover heen, die lekker zwoel klinkt. Af en toe wat gitaarwerk, of een snellere beat (en ja, zelfs een piano!) moeten voor wat verandering zorgen, maar dat is in mijn ogen niet genoeg! En die zwoele stem zit ook al in bijna elk nummer. Een beetje een ééntonig album met niet veel bijzonders, op "Me Against The Music" na dan! Het enige nummer dat er ook echt uitspringt! Neej, zeker niet mijn muziek!

Hier nog even de playlist:

1. Britney Spears - Me Against the Music
2. Britney Spears - I Got that (Boom Boom)
3. Britney Spears - Showdown
4. Britney Spears - Breathe on Me
5. Britney Spears - Early Mornin
6. Britney Spears - Toxic
7. Britney Spears - Outrageous
8. Britney Spears - Touch of My Hand
9. Britney Spears - The Hook Up
10. Britney Spears - Shadow
11. Britney Spears - Brave New Girl
12. Britney Spears - Everytime

Lengte totale album: 45 minuten en 56 seconden

pi_14533738
Hier niet op de mat gevallen hoor
pi_14533757
45 minuten en 12 tracks? Beetje korte tracks?

Ken alleen Me Against The Music van dit album en dat vind ik niets.. zelfs Gabriel & Dresden konden er niet veel soeps van maken.

pi_14533803
zolang ze maar geil rondhuppelt in de clips, dan boeit mij die muziek niet
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
  maandag 10 november 2003 @ 19:50:18 #5
36899 Alaric
He who rules!
pi_14533869
Inderdaad korte tracks...

En geil... ik denk wel dat ze zo over moet komen, maar zingen doet ze bijna niet op het album! Meer het "luister eens hoe geil ik een nummer kan fluisteren" muziek!

Je moet het maar leuk vinden...

pi_14534484
Nu moet ik heel eerlijk zijn dat mijn interesse een beetje opgewekt is door de track met Madonna, maar ik moet zeggen dat het me meevalt. Van mij had het wat minder RnB gemogen en wat meer electronica, maar al met al is het album een stuk volwassener dan haar vorige prulletjes.

Mijn absolute favoriet is Breathe On Me. Hier is ze een keertje overtuigend geil bezig, en bovendien, het klinkt lekker! Ook Toxic, die wat van het hysterische Basement Jaxx instrumentatie wegheeft met een Tarantino gitaartje erdoorheen, doet het ook wel voor mij. Andere favorieten zijn Touch Of MY Hand en Brave New Girl en Early Mornin'.

[Dit bericht is gewijzigd door MadGuy op 10-11-2003 20:19]

pi_14534737
ben best wel benieuwd naar haar album, het nummer me against the music vind ik in ieder geval erg goed!
* Life is short..so enjoy it! *
  maandag 10 november 2003 @ 20:53:15 #8
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_14535721
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:47 schreef SnookieMJ het volgende:
zolang ze maar geil rondhuppelt in de clips, dan boeit mij die muziek niet
Wat hij zegt!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...