Mijn koelkast kan ik instellen van stand 1 t/m 5. kloksgewijs.
Echter kan ik tegen de klok in vanaf stand nog een stukje terugdraaien tot stand "." Een bolletje dus.
VRAAG: Kan iemand mij vertellen welke de minst koude stand is? Ik neem aan dat Indesit bij elke koelkast dezelfde instellingsmanier hanteert.
Mijn probleem is echter dat zelfs bij de "warmste" stand, volgens mij stand "1", de boel nog steeds bevriest. Mijn paprika's en courgetten en andere delicatere groenten gaan er steevast aan de veel te lage temperatuur. Niet echt de bedoeling van een koelkast.
Ik stel de vraag hier vooraleer naar de winkel te gaan, dus als iemand het weet, graag.
BVD!
[Dit bericht is gewijzigd door Ablaze op 10-11-2003 13:34]
Bij mijn koelkasten iig wel.
Bij het model wat ik nu vond is het bolletje gelijk aan dat de koelkast uit staat. 1 is het minst koel, 5 is het meest koel.
quote:Bij mij gaat het lampje uit als ik de koelkastdeur dicht doe...
Op maandag 10 november 2003 13:39 schreef mistermaniac het volgende:
je kunt het in feite makkelijk zien, doe de deur van de koelkast open en draai het knopje naar het puntje toe, gaat het lampje uit, dan is de andere kant op draaien kouder, en naar het puntje toe warmer....
quote:grapjas. Het is geen oven hoor
Op maandag 10 november 2003 13:39 schreef mistermaniac het volgende:
je kunt het in feite makkelijk zien, doe de deur van de koelkast open en draai het knopje naar het puntje toe, gaat het lampje uit, dan is de andere kant op draaien kouder, en naar het puntje toe warmer....
maar heb helaas geen handleiding
quote:Kan wel, maar koelen doet het als de beste zo te zien.
Op maandag 10 november 2003 13:54 schreef koningkaas het volgende:
indisit , dat zegt een hoop , meuk dat is het !!!!
maar heb helaas geen handleiding
quote:Volgens de groentewijzer is het bewaren van paprika's en courgette's in de koelkast ook een ongeschikte bewaarwijze
Op maandag 10 november 2003 13:32 schreef Ashram het volgende:
....
Mijn probleem is echter dat zelfs bij de "warmste" stand, volgens mij stand "1", de boel nog steeds bevriest. Mijn paprika's en courgetten en andere delicatere groenten gaan er steevast aan de veel te lage temperatuur. Niet echt de bedoeling van een koelkast.BVD!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |