(nee, geen carnal is reacties graag.. maak je eigen topic maar)
Voor mij is Carnaval een maf feest waar men zich creatief kan uiten in aparte kleding. Ik weet nog niet wat ik ga aan doen maar ik vier het in ieder geval in Zwolle.
Hier is t in elk geval altijd super. Maar wat ik ga aandoen daar moet ik nog over nadenken. Een PIMP costuum lijkt me wel wat
Ik heb er nu al zin in (nu ik het topic zie staan)... we moeten met onze vriendengroep nodig eens na gaan denken over wat we de komende carnaval gaan doen.
quote:Het is nooit te vroeg om aan carnaval te denken!
Op maandag 10 november 2003 13:34 schreef Foxx2k3 het volgende:
Beetje een dag te vroeg ja.
quote:Als je nog een wagen moet maken of costuums voor een hele groep regelen/maken kun je maar beter beginnen.
Op maandag 10 november 2003 13:34 schreef Foxx2k3 het volgende:
Beetje een dag te vroeg ja.
quote:Sinds wanneer vieren ze carnaval in Zwolle?
Op maandag 10 november 2003 13:24 schreef BlackOrchid het volgende:Ik weet nog niet wat ik ga aan doen maar ik vier het in ieder geval in Zwolle.
quote:Sinds al heeeeeeeeeeeeeel lang! Zwolle, Raalte enzo doen ook aan Carnaval vieren hoor!
Op maandag 10 november 2003 13:43 schreef Duder het volgende:[..]
Sinds wanneer vieren ze carnaval in Zwolle?
toegegeven... carnaval in zwolle stelt vergeleken met andere delen van het land eigenlijk niet zoveel voor.. maar lol is lol toch??
* fratsman is ook die-hard vastelaovesvierder
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:56 schreef fratsman het volgende:* herostratos is ook die-hard vastelaovesvierder
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:43 schreef leolinedance het volgende:Maar voor de mensen uit niet Brabant : DIT MOET JE MEEMAKEN!
En als je het écht wilt meemaken moet je naar Limburg
quote:Maastricht.
Op maandag 10 november 2003 17:47 schreef Herostratos het volgende:En als je het écht wilt meemaken moet je naar Limburg
quote:Morgen begint het hè......de elfde van de elfde
Op maandag 10 november 2003 17:57 schreef portier het volgende:
In februari is het carnaval en nu begint het carnavalseizoen. Wat tot aan februari dan?
quote:Dus morgen begint het 'seizoen'. Maar feitelijk gebeurd er geen hol tot aan februari en is 11-11 gewoon toevallig een leuke datum om carnaval te laten starten?
Op maandag 10 november 2003 17:58 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Morgen begint het hè......de elfde van de elfde
. Tot die tijd gewoon sparen tot carnaval....
quote:Voor sommigen gebeurt er heel veel in de tijd: op de elfde van de elfde geven carnavalsverenigingen het startschot voor de voorbereidingen van het carnaval. Dus dan wordt o.a. de optocht voorbereid.
Op maandag 10 november 2003 18:19 schreef portier het volgende:[..]
Dus morgen begint het 'seizoen'. Maar feitelijk gebeurd er geen hol tot aan februari en is 11-11 gewoon toevallig een leuke datum om carnaval te laten starten?
Voor de bierzuipers is het gewoon wachten en sparen.
Of bijvoorbeeld een zittingsavond van de raad van 11, met bijbehorende festiviteiten.
quote:Venlo!
Op maandag 10 november 2003 17:47 schreef Herostratos het volgende:[..]
En als je het écht wilt meemaken moet je naar Limburg
quote:Eej Manfredje!!
Op maandag 10 november 2003 19:37 schreef Manfredje het volgende:
Heeft er hier iemand de datum waarop komend carnaval valt? Ik moet nog vrij vragen op m'n werk.
Gadegij in Wostrout carnavalluh?
21,22,23 en 24 februari jongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |