quote:Toen hij die proef verloor had hij meteen weggestemd moeten worden, want inzet heeft ie niet, maar hij is wel grappig
Op maandag 10 november 2003 14:00 schreef Jerruh het volgende:[..]
als er een in mijn ogen nutteloos is, dan is hetjudge wel... die doet geen zak behalve over eten praten...
quote:Dat vind ik dus ook zo ergerlijk aan Ilona. Ze gaf Björn niet eens een kans om met haar te praten. Ze doet er dus niets aan om de groep een beetje bijelkaar te houden en te zorgen dat het onderling beter wordt. Wat heeft Björn haar nou werkelijk aangedaan?
Op maandag 10 november 2003 14:01 schreef Ripley het volgende:
Wat ik nogal vervelend vind is dat ze niet een op een met mensen praat als ze een probleem met ze heeft. Je probeert toch eerst samen iets op te lossen voordat je de hele groep er bij betrekt.
En het is inderdaad zo dat Ryan en Judge ook niet veel uitspoken, alleen vind ik wel dat ze het leven met elkaar zo plezierig mogelijk proberen te houden. Ze proberen toch wel een eenheid te vormen en dat heb ik bij Ilona totaal niet. Zij zondert zich af en heeft echt schijt aan de rest... ik vind dat dus niet de juiste mentaliteit binnen een samenleving.
Naar mijn idee doet Ilona ook iets te veel haar best om tegen de stroom in te gaan. Een beetje de Kijk-mij-eens-een-eigen-mening-hebben attitude. Vind het totaal ongepast in deze situatie, aangezien je toch tot compromissen moet kunnen komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 10-11-2003 14:09]
quote:ik heb gisteren inderdaad gelachen. het was de zoveelste keer dat ik "dit is echt het lekkerste dat ik heb gegeten, je houdt dat niet voor mogelijk" of iets in die richting uit zijn mond had gehoord
Op maandag 10 november 2003 14:03 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Toen hij die proef verloor had hij meteen weggestemd moeten worden, want inzet heeft ie niet, maar hij is wel grappig
voor mij is een robinson die onder alle omstandigheden kan overleven, zowel met mensen als zonder mensen, dus het sociale speelt wel mee, als je dat niet kan, kan je niet overleven waar mensen bij zijn, want dan ben je de zwakkere en wordt je weggebonjourd. expeditie robinson is het spel dat er voor zorgt die balans tussen sociaal en eenzaam bij je naar boven probeert te halen denk ik...
quote:Dan hebben we een andere definitie in dit geval. Ik denk dat Bjorn prima alleen op een eilandje kan overleven. Alleen is in dit programma de echte robinson de persoon die en kan overleven in de groep en de ontberingen van het eiland aankan. En dat is Bjorn dus niet
Op maandag 10 november 2003 14:01 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Echt niet
Robinson zijn is overleven. Robinson Crusoe zat ook in zijn eentje op zijn eiland en echt niet met 20 anderen. Die sociale vaardigheden zijn alleen tactisch handig, omdat kneuzen als Ilona je dan niet wegstemmen omdat je zo 'positief in het leven staat'.Verder zoekt Bjorn altijd handige spulletjes voor de anderen en eten of karakollekes (zoals hij gisteren al zei). Hij ging altijd op zoek naar bruikbare spullen terwijl de rest van de huilies op de kuststrook bleef plakken.
[edit: tikfouten
]
Hij is wel eeen robinson in de robinson crusoe gedachte, maar niet in de expeditie robinson gedachte.
quote:Hij bevestigt gewoon alle vooroordelen:
Op maandag 10 november 2003 14:03 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Toen hij die proef verloor had hij meteen weggestemd moeten worden, want inzet heeft ie niet, maar hij is wel grappig
V.
quote:friday
Op maandag 10 november 2003 14:09 schreef Verbal het volgende:[..]
Hij bevestigt gewoon alle vooroordelen:
een luie neger die vretend op een tropisch eiland wil zitten.V.
quote:Dus dan zou hij die bananen moeten hebben gejat
Op maandag 10 november 2003 14:09 schreef Verbal het volgende:[..]
Hij bevestigt gewoon alle vooroordelen:
een luie neger die vretend op een tropisch eiland wil zitten.V.
quote:Ik ook!
Op maandag 10 november 2003 13:42 schreef toska het volgende:
Ik vind Ilona wel leuk .
En Björn vind ik ook zeker niet meer Robinson dan bijvoorbeeld Giovanni. Hij ziet er wel het meest uit als een verwilderde bosaap dus als dat de definitie is van de echte Robinson.....
Maar verder, nee hij heeft goed z'n best gedaan met voedsel zoeken etc. etc. maar niet zo bijster veel dan de meeste anderen. (uitzonderingen daargelaten!) En daarnaast vind ik het gewoon een rare psycho.
En hij gaat toch nooit winnen want de weggestemde kanditaten kiezen uiteindelijk toch de Robinson? Nou, dan kan hij het mooi schudden!
[Dit bericht is gewijzigd door Lady_J op 10-11-2003 14:36]
quote:Wat is er dan zo Robinson aan Ilona?
Op maandag 10 november 2003 14:35 schreef Lady_J het volgende:[..]
Ik ook!
En Björn vind ik ook zeker niet meer Robinson dan bijvoorbeeld Giovanni. Hij ziet er wel het meest uit als een verwilderde bosaap dus als dat de definitie is van de echte Robinson.....
![]()
Maar verder, nee hij heeft goed z'n best gedaan met voedsel zoeken etc. etc. maar niet zo bijster veel dan de meeste anderen. (uitzonderingen daargelaten!) En daarnaast vind ik het gewoon een rare psycho.
En hij gaat toch nooit winnen want de weggestemde kanditaten kiezen uiteindelijk toch de Robinson? Nou, dan kan hij het mooi schudden!
Als dit een werkelijke situatie was, als ze echt zou moeten survivalen op een eiland met een groepje mensen, zonder camera's e.d. erbij en zonder een geldprijs, zou ze aan dat gezeik van haar geen moer hebben. Want dan moet je iedereen gewoon nemen zoals hij is en er het beste van proberen te maken.
Wat ik nog het meest hypocriete van haar vindt is dat ze Björn kwalijk neemt dat hij zat te smilen toen Karen eruit moest, terwijl ze al eerder met de andere dames een komplot heeft gesmeed om Björn eruit te stemmen. Met andere woorden, zij mag wel, maar als een ander het doet is het ineens not done. Laf vond ik het ook dat ze wegliep (iets waar ze hem altijd van beschuldigd) toen Björn haar confronteerde en dingen uit wilde praten. En daarna lekker stoer doen voor de groep: ik heb hem op z'n plek gezet. Hoe dan? Door weg te lopen toen het hoog op liep? Lekker stoer hoor!
En wat haar bijdrage aan het groepsgebeuren betreft, zoveel zie ik Ilona niet doen hoor! Dat geldt wel voor meer, Judge maakt ook liever zijn handen niet vuil. Maar die heeft dan ook niet zo'n grote bek als Ilona.
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:19 schreef Qarinx het volgende:
Ilona mogen ze wat mij betreft, zonder speedboot, na het programma op het duivelseiland achterlaten..
Precies, dat verwend irritant klein kind heeft nog geen seconde honger geleden of gewerkt, ze is alleen bezig met haar persoonlijke hetze tegen Björn.
quote:Inderdaad. Dat je die Bjorn niet trekt, soit.
Op maandag 10 november 2003 15:25 schreef Day het volgende:[..]
Wat is er dan zo Robinson aan Ilona?
Het enige waar zij goed in is, is zeiken en haar energie verspillen aan anderen haten.
Maar je continu op kinderlijke wijze het glazuur van je tanden haten, is kolder en irritant.
V.
quote:Precies!
Op maandag 10 november 2003 15:31 schreef Verbal het volgende:[..]
Inderdaad. Dat je die Bjorn niet trekt, soit.
Maar je continu op kinderlijke wijze het glazuur van je tanden haten, is kolder en irritant.
V.
M.a.w.: ik ben niet aan het survivalen, ik ben bezig met een persoonlijke hetze tegen 1 persoon. Okay, nu is Björn dus weg. Gaat ze nu eindelijk 'ns iets nuttigs doen op dat eiland? Dat zou wel moeten, want volgens haar was hij de enige stoorzender.
Ik hoop voor d'r dat ze Björn op Duivelseiland tegenkomt. Waar het ongetwijfeld weer zo zal zijn dat hij voor het eten zorgt en het vuur aanhoudt voor beiden, want aan dat soort dingen besteedt Iloontje liever geen aandacht. Nee, zij is druk bezig met anderen haten. Dan ben je pas aan het survivalen en dan ben je pas een echte Robinson!
Yeah right!
quote:Doe dan maar in Lifestyle... gaat toch voornamelijk over eten die jongen.
Op maandag 10 november 2003 16:20 schreef karoltje het volgende:
Moeten we niet ns een B&H-topic openen voor Judge?
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:55 schreef Jerruh het volgende:
ilona is wel de enige die het recht voor zijn raap zegt, in tegenstelling tot de rest. het enige wat je ziet is gesmoes enzo, ist wel nie tussen judge en robin, dan is het wel een ander...ilona is de engie die recht voor zijn raap dingen aan durft te kaarten (zie bananenkwestie) en ik zou iemand ook missens als ik daar een band mee had geschapen, dat maakt het des te menselijker...
bjorn is naar mijn mening niet de robinson daar hij in veel opzichten zijn meerderen moet zien, en daar hij taken op zich neemt omdat hij in de groep wilde liggen, niet omdat het noodzaak was.
gio is stiekem, ik vertrouw hem niet.. hij is een van de sterkeren en ik vind dat soms vreemd... iedreen is uitgeput behalve hij...
judge, bah, meeloper en denkt alleen aan eten
jutta vind ik een goeie, ze is eerlijk en houdt zich prima staande.
die andere vrouw, warvan me de naam is ontsproten is te veel op de achetrgrond
ryan blijft de egoist...
geert mag van mijn part door de eerst tsunami van da duivelseiland gespoeld worden ;r.
karen, ik mis haar nu al
.
Sorry maar met alleen vrouwen op een eilnad ben je binnen 2 uur door je eten heen en dan?
quote:Nee bjorn zal het goed doen
Op maandag 10 november 2003 16:32 schreef Elgigante het volgende:
Ik vind Ilona echt een boutwijf..
Die gaat ze nog wel 'vangen' denk ik.
Lekker ook als je gaat solliciteren later als je baas dat programma heeft gezien: Ik denk niet dat onze bedrijfsfilosofie overeenstemt met die van jou, vandaar dat wij de vacature niet geschikt voor u vinden..
hahaha
quote:Dat beweert toch niemand....? Maar het is in ieder geval wel een harde werker.. daar is geen twijfel over mogelijk.
Op maandag 10 november 2003 17:20 schreef Afwezig het volgende:
Nee bjorn zal het goed doenHeb ik toch liever zo'n Ilona in mijn bedrijf als zo'n sociofoob als bjorn.
quote:Jawel, ik.
Op maandag 10 november 2003 17:26 schreef Qarinx het volgende:[..]
Dat beweert toch niemand....?
quote:Jaaa jaaaa jaaaa het ideale scenario!
Op maandag 10 november 2003 17:38 schreef Mes het volgende:
Stel dat ze wordt weggestemd en naar het eiland van Bjorn gaat.
quote:*g*
Op maandag 10 november 2003 19:01 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Jaaa jaaaa jaaaa het ideale scenario!
Maar zie het voor je; Bjorn gaat in op de deal van Geert om zichzelf veilig te stellen ipv een duel. Dan komt Ilona, en dan zit Bjorn met de morele verplichting om Ilona ook het voorstel te doen. Ik denk niet dat Bjorn dat doet
Maarja, ik vraag me ook af of hij zo eerlijk is om dan ook nu tegen Geert te zeggen dat hij niet op die deal in gaat, en dus wilt strijden voor het eiland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |