abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14521956
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 10 november 2003 @ 13:17:47 #2
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14522502
ik kan me steeds meer ergeren aan judge... bah! en robin begint een beetje aan stemmingmakerij te doen, daar hou ik nie zo van.

jammer da bjorn er toch uit is, minder rellen enzo .

maar mijn stem gaa wederom naar ilona .

put
your
clothes
on!
  maandag 10 november 2003 @ 13:18:21 #3
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_14522516
had ik in het vorige topic gepost;

is er ergens achtergrondinfo te vinden over ER? The making of enzo.

maandag 10 november 2003 @ 13:18:24 #4
58921 Day
You can fly!
pi_14522518
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:03 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Alleen maar afzeikt achter hun rug? Hij heef't één keer richting de mannen zijn frustratie van zich afgepraat nadat ie een flinke tijd in die kudde zeugen met Miss Esther Piggy z'n bloedstinkende best heeft gedaan om het hun naar de zin te maken. En wat kreeg ie: stank voor dank. Nou dan kan ik me goed voorstellen dat je even moet afblazen. Dat had ie gewoon moeten toegeven ook, maar om de lieve vrede probeerde ie het allemaal wat te verzachten. En verder: stemafspraken? Daar staat ie zeker niet alleen in. Over anderen praten? Ik hoor hem dat zelden doen. Hij probeert met Pukkellipje de zaak uit te praten en nou nou wat een kans kreeg ie van haar... Ik hoop dat Björn op Duivelseiland na Geert alle volgende uitvallers onder hun poeperd trapt en uiteindelijk gewoon wint want hij is de enige echte robinson. I rest my case.

AMEN!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Day op 10-11-2003 13:21]

I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_14522554
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:17 schreef Jerruh het volgende:
maar mijn stem gaa wederom naar ilona .
Ilona mogen ze wat mij betreft, zonder speedboot, na het programma op het duivelseiland achterlaten..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_14522586
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:18 schreef err het volgende:

Ja, ik zag je post niet meer, er is of in een eerder deel een artikel geplaatst of in het spoilertopic dacht ik (pas op daar). Effe de search gebruiken en doorscrollen dus, was best interessant, kun je lezen hoe het is opgezet enzo .... Als je dat bedoelde althans.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 10 november 2003 @ 13:21:46 #7
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_14522614
Bjorn () trapt Geert wel van het eiland af neem ik aan.
pi_14522627
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:21 schreef Myster_E het volgende:
Bjorn () trapt Geert wel van het eiland af neem ik aan.
Ligt eraan wat voor proef denk ik.. blijkt wel weer dat Björn bepaalde zwakke punten heeft.
  maandag 10 november 2003 @ 13:22:36 #9
28560 toska
Let's All Chant
pi_14522635
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:20 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ja, ik zag je post niet meer, er is of in een eerder deel een artikel geplaatst of in het spoilertopic dacht ik (pas op daar). Effe de search gebruiken en doorscrollen dus, was best interessant, kun je lezen hoe het is opgezet enzo .... Als je dat bedoelde althans.

En dan hier ff linken
Normaal zing ik de sterren van de hemel
  maandag 10 november 2003 @ 13:27:17 #10
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_14522776
-----
Ilona mogen ze wat mij betreft, zonder speedboot, na het programma op het duivelseiland achterlaten..
-----

RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  maandag 10 november 2003 @ 13:34:32 #11
44699 err
pi_14522991
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:20 schreef elcastel het volgende:

[..]

ehm...heb je geen link? Ik kan moeilijk 28 delen door gaan zitten spitten...nja ik google wel ff

-edit: niets.
link graag

[Dit bericht is gewijzigd door err op 10-11-2003 13:38]

maandag 10 november 2003 @ 13:37:58 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14523088
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:27 schreef ozzietukker het volgende:
-----
-----

Dat houdt ze helemaal niet vol, die huilie
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 10 november 2003 @ 13:38:38 #13
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14523118
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
Dat houdt ze helemaal niet vol, die huilie
Daar hebben wij dan niets meer mee te maken
  maandag 10 november 2003 @ 13:41:52 #14
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_14523222
Misschien wel grappig om te weten, Judge is een klant van het bedrijf waar ik werk, zal ik 'm mailen wat de uitslag word / Naja dat zal ie toch wel niet mogen vertellen.

Ik kwam 'r achter omdat Anita Chambliss op ze arm getatoueerd staat, ze volledige naam is Judge Lee Chambliss

somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  maandag 10 november 2003 @ 13:42:46 #15
28560 toska
Let's All Chant
pi_14523245
Ik vind Ilona wel leuk .
pi_14523302
Die Geert is trouwens ook wel een mafkees, eerst zeuren dat ie weg wil en nu is ie aan het flippen op het duivelseiland.
pi_14523426
ja, die akelige lul had gewoon naar huis moeten gaan.
pi_14523493
Nog even wat ik vond:
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:09 schreef Ripley het volgende:

-Iedere week weer moet ik zo ontzettend lachen om robin. Hij word gruwelijk onderschat door de anderen volgens mij. Zo gauw als er nadenk proeven komen wint hij alles, hij neemt de rust en denkt na ipv zo maar wat te doen. Bovendien vond ik het ook opvallend dat hij de zwemtest won van Bjorn. Hij relativeert iedere keer alles op een prettige manier: "Dat gepraat over 2 bananan een uur lang, da's wel lachen". En hij brengt positiviteit en gezelligheid in het kamp.

-Oei, oei Ryan. Wat een haat bijna in zijn blikken naar Gio. Als je een echte vent bent zeg je gewoon er wat van ter plekke als je iets ziet en laat je niet een halve dag later die muts van een ilona het vervelende werk voor je doen.

-Jutta: stijgt in mijn achting door de eerlijke manier waarop ze Bjorn confronteerde met haar veranderde gevoelens. Ze had ook niks kunnen zeggen of achter zijn rug kunnen gaan zitten zeiken.

-Franka: leeft die nog?

-Ilona: hoort zichzelf wel heel graag praten en lijkt te denken dat ze de wijsheid in pacht heeft. Plus ik vond haaar blinde haat naar Bjorn wel erg overdreven. Ik vind het ook een hypocriete eikel, maar stel je in godsnaam niet zo aan, hij is niet de anti-christ of zo.

-Judge: Beetje makkelijk dat zeiken over Ryan. Hij is zelf ook niet bepaald vlot en krijgt wel erg snel allerlei extraatjes. Toch blijft ie iets ontwapenends houden.

-Giovani: is gevaarlijk volgens mij. Gaat over lijken om te winnen en ik zou niet graag ruzie met hem hebben als ik soms zijn blik zie. Loopt inderdaad wel altijd te kauwen en te snoepen, maar doet ook wel veel. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.

-Bjorn: blijft een sociaal gestoorde freak, maar hij went al een beetje.

-Geert: was lekker aan het flippen op duivelseiland. Wat een zweverige gelul.

Ik vraag me ook af waarom mensen Bjorn meer een survivor vinden dan bijvoorbeeld een Giovani of een Jutta. Zoveel meer heb ik hem niet zien doen op dat eiland en zoveel meer nut heeft ie niet voor het kamp. Hij heeft wel nul sociale vaardigheden en dat is ook een onderdeel van een echte robinson zijn.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 10 november 2003 @ 13:55:56 #19
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14523669
ilona is wel de enige die het recht voor zijn raap zegt, in tegenstelling tot de rest. het enige wat je ziet is gesmoes enzo, ist wel nie tussen judge en robin, dan is het wel een ander...

ilona is de engie die recht voor zijn raap dingen aan durft te kaarten (zie bananenkwestie) en ik zou iemand ook missens als ik daar een band mee had geschapen, dat maakt het des te menselijker...

bjorn is naar mijn mening niet de robinson daar hij in veel opzichten zijn meerderen moet zien, en daar hij taken op zich neemt omdat hij in de groep wilde liggen, niet omdat het noodzaak was.

gio is stiekem, ik vertrouw hem niet.. hij is een van de sterkeren en ik vind dat soms vreemd... iedreen is uitgeput behalve hij...

judge, bah, meeloper en denkt alleen aan eten

jutta vind ik een goeie, ze is eerlijk en houdt zich prima staande.

die andere vrouw, warvan me de naam is ontsproten is te veel op de achetrgrond

ryan blijft de egoist...

geert mag van mijn part door de eerst tsunami van da duivelseiland gespoeld worden ;r.

karen, ik mis haar nu al .

put
your
clothes
on!
  maandag 10 november 2003 @ 13:57:30 #20
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14523711
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:55 schreef Jerruh het volgende:
ilona is wel de enige die het recht voor zijn raap zegt, in tegenstelling tot de rest. het enige wat je ziet is gesmoes enzo, ist wel nie tussen judge en robin, dan is het wel een ander...

ilona is de engie die recht voor zijn raap dingen aan durft te kaarten (zie bananenkwestie) en ik zou iemand ook missens als ik daar een band mee had geschapen, dat maakt het des te menselijker...

Ze kan alleen maar herrie schoppen. Verder vind ik niet dat ze nou een echt constructieve bijdrage levert.
  maandag 10 november 2003 @ 13:59:15 #21
31609 mvroegin
You are gonna tell me.
pi_14523772
Die Franca lift ongemerkt een heel eind mee in het spel. En ook dat is een kwaliteit.
Gio is dan misschien de grote favoriet maar Jutta, Franca en Robin zijn hele gevaarlijke outstiders.
When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
pi_14523820
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:57 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ze kan alleen maar herrie schoppen.

Dat maakt het programma juist leuk

Verder vind ik niet dat ze nou een echt constructieve bijdrage levert.

Er zijn er wel meer die weinig doen, maar er niet op worden afgerekend.

maandag 10 november 2003 @ 14:00:48 #23
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14523821
quote:

[..]

Ze kan alleen maar herrie schoppen. Verder vind ik niet dat ze nou een echt constructieve bijdrage levert.

judge, ryan, robin (behalve lollig wezen) en die andere vrouw wel dan? misshcien zien we da niet, want zoals het me des te meer opvalt, krijgt iedereen wel een soort van karakter op tv...

als er een in mijn ogen nutteloos is, dan is hetjudge wel... die doet geen zak behalve over eten praten...

put
your
clothes
on!
  maandag 10 november 2003 @ 14:01:04 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14523839
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:50 schreef Ripley het volgende:
Nog even wat ik vond:
[..]

Ik vraag me ook af waarom mensen Bjorn meer een survivor vinden dan bijvoorbeeld een Giovani of een Jutta. Zoveel meer heb ik hem niet zien doen op dat eiland en zoveel meer nut heeft ie niet voor het kamp. Hij heeft wel nul sociale vaardigheden en dat is ook een onderdeel van een echte robinson zijn.

Echt niet
Robinson zijn is overleven. Robinson Crusoe zat ook in zijn eentje op zijn eiland en echt niet met 20 anderen. Die sociale vaardigheden zijn alleen tactisch handig, omdat kneuzen als Ilona je dan niet wegstemmen omdat je zo 'positief in het leven staat'.

Verder zoekt Bjorn altijd handige spulletjes voor de anderen en eten of karakollekes (zoals hij gisteren al zei). Hij ging altijd op zoek naar bruikbare spullen terwijl de rest van de huilies op de kuststrook bleef plakken.

[edit: tikfouten ]

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 10-11-2003 14:02]

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_14523861
quote:

[..]

Wat ik nogal vervelend vind is dat ze niet een op een met mensen praat als ze een probleem met ze heeft. Je probeert toch eerst samen iets op te lossen voordat je de hele groep er bij betrekt.

Met Bjorn vond ik dat al: eerst stemming maken onder de anderen en hem achter zijn rug zeiken en hem pas dan confronteren met de hele groep.

Met die bananen snap ik Ryan en Ilona ook niet: spreek Gio gewoon apart aan op wat je denkt. Misschien heeft hij een uitleg oid, maar doe dat iog voor je wantrouwen onderling kweekt in de hele groep.

pi_14523900
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:00 schreef Jerruh het volgende:

[..]
als er een in mijn ogen nutteloos is, dan is hetjudge wel... die doet geen zak behalve over eten praten...

Toen hij die proef verloor had hij meteen weggestemd moeten worden, want inzet heeft ie niet, maar hij is wel grappig
  maandag 10 november 2003 @ 14:05:53 #27
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14523983
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:01 schreef Ripley het volgende:
Wat ik nogal vervelend vind is dat ze niet een op een met mensen praat als ze een probleem met ze heeft. Je probeert toch eerst samen iets op te lossen voordat je de hele groep er bij betrekt.
Dat vind ik dus ook zo ergerlijk aan Ilona. Ze gaf Björn niet eens een kans om met haar te praten. Ze doet er dus niets aan om de groep een beetje bijelkaar te houden en te zorgen dat het onderling beter wordt. Wat heeft Björn haar nou werkelijk aangedaan?

En het is inderdaad zo dat Ryan en Judge ook niet veel uitspoken, alleen vind ik wel dat ze het leven met elkaar zo plezierig mogelijk proberen te houden. Ze proberen toch wel een eenheid te vormen en dat heb ik bij Ilona totaal niet. Zij zondert zich af en heeft echt schijt aan de rest... ik vind dat dus niet de juiste mentaliteit binnen een samenleving.

Naar mijn idee doet Ilona ook iets te veel haar best om tegen de stroom in te gaan. Een beetje de Kijk-mij-eens-een-eigen-mening-hebben attitude. Vind het totaal ongepast in deze situatie, aangezien je toch tot compromissen moet kunnen komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 10-11-2003 14:09]

maandag 10 november 2003 @ 14:07:08 #28
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14524020
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:03 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Toen hij die proef verloor had hij meteen weggestemd moeten worden, want inzet heeft ie niet, maar hij is wel grappig

ik heb gisteren inderdaad gelachen. het was de zoveelste keer dat ik "dit is echt het lekkerste dat ik heb gegeten, je houdt dat niet voor mogelijk" of iets in die richting uit zijn mond had gehoord .

voor mij is een robinson die onder alle omstandigheden kan overleven, zowel met mensen als zonder mensen, dus het sociale speelt wel mee, als je dat niet kan, kan je niet overleven waar mensen bij zijn, want dan ben je de zwakkere en wordt je weggebonjourd. expeditie robinson is het spel dat er voor zorgt die balans tussen sociaal en eenzaam bij je naar boven probeert te halen denk ik...

put
your
clothes
on!
pi_14524021
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Echt niet
Robinson zijn is overleven. Robinson Crusoe zat ook in zijn eentje op zijn eiland en echt niet met 20 anderen. Die sociale vaardigheden zijn alleen tactisch handig, omdat kneuzen als Ilona je dan niet wegstemmen omdat je zo 'positief in het leven staat'.

Verder zoekt Bjorn altijd handige spulletjes voor de anderen en eten of karakollekes (zoals hij gisteren al zei). Hij ging altijd op zoek naar bruikbare spullen terwijl de rest van de huilies op de kuststrook bleef plakken.

[edit: tikfouten ]

Dan hebben we een andere definitie in dit geval. Ik denk dat Bjorn prima alleen op een eilandje kan overleven. Alleen is in dit programma de echte robinson de persoon die en kan overleven in de groep en de ontberingen van het eiland aankan. En dat is Bjorn dus niet

Hij is wel eeen robinson in de robinson crusoe gedachte, maar niet in de expeditie robinson gedachte.

maandag 10 november 2003 @ 14:09:53 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_14524107
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:03 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Hij bevestigt gewoon alle vooroordelen:
een luie neger die vretend op een tropisch eiland wil zitten.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 10 november 2003 @ 14:11:34 #31
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14524169
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:09 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.

friday .
put
your
clothes
on!
pi_14524179
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:09 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.

Dus dan zou hij die bananen moeten hebben gejat
  maandag 10 november 2003 @ 14:35:29 #33
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_14524898
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:42 schreef toska het volgende:
Ik vind Ilona wel leuk .
Ik ook!

En Björn vind ik ook zeker niet meer Robinson dan bijvoorbeeld Giovanni. Hij ziet er wel het meest uit als een verwilderde bosaap dus als dat de definitie is van de echte Robinson.....
Maar verder, nee hij heeft goed z'n best gedaan met voedsel zoeken etc. etc. maar niet zo bijster veel dan de meeste anderen. (uitzonderingen daargelaten!) En daarnaast vind ik het gewoon een rare psycho.
En hij gaat toch nooit winnen want de weggestemde kanditaten kiezen uiteindelijk toch de Robinson? Nou, dan kan hij het mooi schudden!

[Dit bericht is gewijzigd door Lady_J op 10-11-2003 14:36]

In Vino Veritas
pi_14526095
ik ben geen , ik ben een individu !!!
________
Blaat
  maandag 10 november 2003 @ 15:25:39 #35
58921 Day
You can fly!
pi_14526304
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:35 schreef Lady_J het volgende:

[..]

Ik ook!

En Björn vind ik ook zeker niet meer Robinson dan bijvoorbeeld Giovanni. Hij ziet er wel het meest uit als een verwilderde bosaap dus als dat de definitie is van de echte Robinson.....
Maar verder, nee hij heeft goed z'n best gedaan met voedsel zoeken etc. etc. maar niet zo bijster veel dan de meeste anderen. (uitzonderingen daargelaten!) En daarnaast vind ik het gewoon een rare psycho.
En hij gaat toch nooit winnen want de weggestemde kanditaten kiezen uiteindelijk toch de Robinson? Nou, dan kan hij het mooi schudden!

Wat is er dan zo Robinson aan Ilona?
Het enige waar zij goed in is, is zeiken en haar energie verspillen aan anderen haten.

Als dit een werkelijke situatie was, als ze echt zou moeten survivalen op een eiland met een groepje mensen, zonder camera's e.d. erbij en zonder een geldprijs, zou ze aan dat gezeik van haar geen moer hebben. Want dan moet je iedereen gewoon nemen zoals hij is en er het beste van proberen te maken.

Wat ik nog het meest hypocriete van haar vindt is dat ze Björn kwalijk neemt dat hij zat te smilen toen Karen eruit moest, terwijl ze al eerder met de andere dames een komplot heeft gesmeed om Björn eruit te stemmen. Met andere woorden, zij mag wel, maar als een ander het doet is het ineens not done. Laf vond ik het ook dat ze wegliep (iets waar ze hem altijd van beschuldigd) toen Björn haar confronteerde en dingen uit wilde praten. En daarna lekker stoer doen voor de groep: ik heb hem op z'n plek gezet. Hoe dan? Door weg te lopen toen het hoog op liep? Lekker stoer hoor!

En wat haar bijdrage aan het groepsgebeuren betreft, zoveel zie ik Ilona niet doen hoor! Dat geldt wel voor meer, Judge maakt ook liever zijn handen niet vuil. Maar die heeft dan ook niet zo'n grote bek als Ilona.

I am gonna shine
pi_14526425
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:19 schreef Qarinx het volgende:

Precies, dat verwend irritant klein kind heeft nog geen seconde honger geleden of gewerkt, ze is alleen bezig met haar persoonlijke hetze tegen Björn.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 10 november 2003 @ 15:31:39 #37
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_14526503
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:25 schreef Day het volgende:

[..]

Het enige waar zij goed in is, is zeiken en haar energie verspillen aan anderen haten.

Inderdaad. Dat je die Bjorn niet trekt, soit.

Maar je continu op kinderlijke wijze het glazuur van je tanden haten, is kolder en irritant.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 10 november 2003 @ 15:40:09 #38
58921 Day
You can fly!
pi_14526793
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:31 schreef Verbal het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat je die Bjorn niet trekt, soit.

Maar je continu op kinderlijke wijze het glazuur van je tanden haten, is kolder en irritant.

V.

Precies!
Gisteravond zei ze ook zoiets van: Al word ik 3 seconden na Björn van het eiland gestemd, dat geeft niet. Als hij maar eerder van het eiland af is!

M.a.w.: ik ben niet aan het survivalen, ik ben bezig met een persoonlijke hetze tegen 1 persoon. Okay, nu is Björn dus weg. Gaat ze nu eindelijk 'ns iets nuttigs doen op dat eiland? Dat zou wel moeten, want volgens haar was hij de enige stoorzender.

Ik hoop voor d'r dat ze Björn op Duivelseiland tegenkomt. Waar het ongetwijfeld weer zo zal zijn dat hij voor het eten zorgt en het vuur aanhoudt voor beiden, want aan dat soort dingen besteedt Iloontje liever geen aandacht. Nee, zij is druk bezig met anderen haten. Dan ben je pas aan het survivalen en dan ben je pas een echte Robinson!

Yeah right!

I am gonna shine
  maandag 10 november 2003 @ 16:18:10 #39
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_14527915
Bjorn is wat mij betreft de echte robinson van deze expeditie. Maar ik zie 'm toch liever niet winnen, omdat ik het gewoon een eikel vind. Als je het goed bekijkt verdient ie het wel; hij is tenslotte fysiek en vooral mentaal de sterkere (voornamelijk in de proeven). Ilona is gewoon een bitch, maargoed, ik ben wel blij dat zij nou juist de reden is geweest dat Bjorn is opgezout. Ik hoop dat Bjorn vroeg of laat afvalt, al voor de finale. Geert is ook een mietje, maar alles liever als Bjorn
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_14527996
Moeten we niet ns een B&H-topic openen voor Judge ?
  maandag 10 november 2003 @ 16:23:28 #41
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14528093
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:20 schreef karoltje het volgende:
Moeten we niet ns een B&H-topic openen voor Judge ?
Doe dan maar in Lifestyle... gaat toch voornamelijk over eten die jongen.
pi_14528199
Bjorn na de eilandraad:

Ik eet vanavond ijs en jullie de karakollen die IK verzameld heb

pi_14528331
Ik vind Ilona echt een boutwijf..
Die gaat ze nog wel 'vangen' denk ik.
Lekker ook als je gaat solliciteren later als je baas dat programma heeft gezien: Ik denk niet dat onze bedrijfsfilosofie overeenstemt met die van jou, vandaar dat wij de vacature niet geschikt voor u vinden..
hahaha
Yeah baby Yeah!
pi_14528417
quote:

bjorn is naar mijn mening niet de robinson daar hij in veel opzichten zijn meerderen moet zien, en daar hij taken op zich neemt omdat hij in de groep wilde liggen, niet omdat het noodzaak was.

gio is stiekem, ik vertrouw hem niet.. hij is een van de sterkeren en ik vind dat soms vreemd... iedreen is uitgeput behalve hij...

judge, bah, meeloper en denkt alleen aan eten

jutta vind ik een goeie, ze is eerlijk en houdt zich prima staande.

die andere vrouw, warvan me de naam is ontsproten is te veel op de achetrgrond

ryan blijft de egoist...

geert mag van mijn part door de eerst tsunami van da duivelseiland gespoeld worden ;r.

karen, ik mis haar nu al .

Sorry maar met alleen vrouwen op een eilnad ben je binnen 2 uur door je eten heen en dan?

Yeah baby Yeah!
  maandag 10 november 2003 @ 17:20:06 #45
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_14529575
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:32 schreef Elgigante het volgende:
Ik vind Ilona echt een boutwijf..
Die gaat ze nog wel 'vangen' denk ik.
Lekker ook als je gaat solliciteren later als je baas dat programma heeft gezien: Ik denk niet dat onze bedrijfsfilosofie overeenstemt met die van jou, vandaar dat wij de vacature niet geschikt voor u vinden..
hahaha
Nee bjorn zal het goed doen Heb ik toch liever zo'n Ilona in mijn bedrijf als zo'n sociofoob als bjorn.
  maandag 10 november 2003 @ 17:26:30 #46
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14529733
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:20 schreef Afwezig het volgende:
Nee bjorn zal het goed doen Heb ik toch liever zo'n Ilona in mijn bedrijf als zo'n sociofoob als bjorn.
Dat beweert toch niemand....? Maar het is in ieder geval wel een harde werker.. daar is geen twijfel over mogelijk.
pi_14530062
Stel dat ze wordt weggestemd en naar het eiland van Bjorn gaat.
  maandag 10 november 2003 @ 18:39:01 #48
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_14531757
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:26 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Dat beweert toch niemand....?

Jawel, ik.
  maandag 10 november 2003 @ 19:01:18 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14532449
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:38 schreef Mes het volgende:
Stel dat ze wordt weggestemd en naar het eiland van Bjorn gaat.

Jaaa jaaaa jaaaa het ideale scenario!
  maandag 10 november 2003 @ 19:11:41 #50
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_14532765
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

*g*
Ik denk eigk dat Ryan de volgende is.

Maar zie het voor je; Bjorn gaat in op de deal van Geert om zichzelf veilig te stellen ipv een duel. Dan komt Ilona, en dan zit Bjorn met de morele verplichting om Ilona ook het voorstel te doen. Ik denk niet dat Bjorn dat doet Maarja, ik vraag me ook af of hij zo eerlijk is om dan ook nu tegen Geert te zeggen dat hij niet op die deal in gaat, en dus wilt strijden voor het eiland.

pi_14532923
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

pi_14534752
Bjorn gaat winnen, komt terug om Ilona een poepie te laten ruiken. Ofzo.
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  maandag 10 november 2003 @ 20:35:10 #53
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_14535179
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:39 schreef Vibromass het volgende:
Geert stelt voor dat als degene die op Gual komt heel graag wil blijven, dat degene die er al is dan zonder duel weggaat. Zodat niemand meteen bij aankomst van het eiland afgegooid wordt en iedereen een tijdje Gual kan ervaren, om daarna vrijwillig weg te gaan.

Ik hoop dat Bjorn ok zegt en vervolgens gewoon het duel aangaat met de volgende.

Dat hoop ik ook!! Geert wilde toch zo graag weg? En dan nu dit voorstel? Ik zou zeggen tuurlijk Geert, goed idee, doen we. Ga maar En dan met de mensen die niet vrijwillig weggegaan zijn het duel vol aangaan, it's a game!!

Dat vind ik nog het leukste aan ER. Alle deelnemers doen zo moeilijk over relaties en vriendschap etc. Vooral Ilona, die snapt het spel echt niet. Het gaat er namelijk helemaal niet om of je met mensen overweg kunt etc.(tuurlijk, het maakt het allemaal wat draaglijker); ER is een spel en de winnaar krijgt 50.000 pleuro!
(En iedereen die zegt dat hij/zij niet wil winnen en dat het geld hem/haar niet interesseert, maar meedoet voor de ervaring, liegt)
Robin snapt dat het beste. "Dit spel wordt gespeeld van eilandraad tot eilandraad...." Vriendschap etc. telt helemaal niet, je moet op je eigen concurrenten stemmen en niet teveel opvallen. Haatgevoelens hebben voor iemand is Game on!

Feyenoord!!! * Barça
pi_14547013
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:18 schreef err het volgende:

In het spoiler topic staat wat informatie over de Zweedse producent van het progamma.
pi_14547036
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:34 schreef err het volgende:
ehm...heb je geen link? Ik kan moeilijk 28 delen door gaan zitten spitten...nja ik google wel ff

-edit: niets.
link graag

Uit het spoilertopic dus. Volgens mij wordt er niets verteld over de deelnemers zelf (de winnaar, finalisten e.d.), het is een artikel uit de Intermediair en gaat over hoe de boel op poten is gezet en hoe de organisatie is enzo.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:46 schreef JeOma het volgende:
U vraagt, wij draaien.
Lekker lomp, niet geresized, sorry modemgebruikers.

pagina 1 artikel Intermediair
pagina 2 artikel Intermediair
pagina 3 artikel Intermediair

Deze post zwerft nog ergens rond op Fok!, ik had het gisteren al geplaatst en ben hem kwijt.
  dinsdag 11 november 2003 @ 11:33:13 #56
44699 err
pi_14547957
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 11:02 schreef elcastel het volgende:

[..]

Uit het spoilertopic dus. Volgens mij wordt er niets verteld over de deelnemers zelf (de winnaar, finalisten e.d.), het is een artikel uit de Intermediair en gaat over hoe de boel op poten is gezet en hoe de organisatie is enzo.
[..]

Deze post zwerft nog ergens rond op Fok!, ik had het gisteren al geplaatst en ben hem kwijt.

danke
pi_14548006
Ik begin me hoe langer hoe meer te verheugen op Ilona's blik als ze opeens oog in oog met Bjorn in de finale komt te staan

(als zij het haalt tenminste... maar wat lijkt me dat lachen, ik wil dat verbouwereerde bekkie van haar wel eens zien)

________
Blaat
pi_14550529
Ik hoop dus niet dat Ilona de finale haalt. Ze mag Björn natuurlijk wel even ontmoeten op het duivelseiland.
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:15:02 #59
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_14550942
Bjorn is heel sluw op zijn eigen manier. Die belooft Geert dat hij de volgende persoon ook hetzelfde aanbod zal doen en steekt een dikke vinger op als Geert zonder battle van het eiland is. Voor de camera zal hij vervolgens uitleggen dat hij toch echt geen eerverlies heeft aangezien het maar een spelletje is.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_14557266
Ik denk dat als Bjorn een belofte maakt, hij daar zich ook aan zal houden.

Zou echt een vuile actie van hem zijn, totaal niet fair en ook niet slim, hij zal er niet populairder op worden!

pi_14558618
Dat gezicht van Ilona als ze Björn tegenkomt in de finale. ...... .
  dinsdag 11 november 2003 @ 18:09:35 #62
58921 Day
You can fly!
pi_14559491
Even een vraagje.

De meeste zijn flink op de hand van Robin. Maar eigenlijk is hij het achterbakst van allemaal, want hij houdt iedereen voor de gek.

Nu zat ik me af te vragen. Als de uitgestemde Robinsons alle beelden nu zien (weet niet zeker of dat zo is). Denken jullie dan dat ze voor Robin als winnaar stemmen?

I am gonna shine
pi_14559538
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:09 schreef Day het volgende:
Even een vraagje.

De meeste zijn flink op de hand van Robin. Maar eigenlijk is hij het achterbakst van allemaal, want hij houdt iedereen voor de gek.

Nu zat ik me af te vragen. Als de uitgestemde Robinsons alle beelden nu zien (weet niet zeker of dat zo is). Denken jullie dan dat ze voor Robin als winnaar stemmen?

Hoezo is hij het achterbakst? Ze willen allemaal winnen toch? Hij wil winnen, maar verliest zichzelf verder niet volgens mij
  dinsdag 11 november 2003 @ 18:15:40 #64
58921 Day
You can fly!
pi_14559627
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoezo is hij het achterbakst? Ze willen allemaal winnen toch? Hij wil winnen, maar verliest zichzelf verder niet volgens mij

Met achterbaks bedoel ik dat Robin duidelijk een strategie heeft. Hij zorgt dat hij met iedereen vriendjes blijft, maar meent het duidelijk (voor ons dan) niet met alle deelnemers. Zeker wat dat 'geen achterklap' betreft is hij niet eerlijk, want hij roddelt wel degelijk.

Maar goed, de ex-deelnemers zullen dat nu natuurlijk zien. Daarom vraag ik me af of ze hem na het zien van de beelden nog steeds oprecht en aardig zullen vinden.

I am gonna shine
pi_14559654
Robin die is gewoon de slimste, houdt iedereen te vriend en is grappig, heeft geen vijanden en probeert gewoon op zijn manier de expeditie te winnen.
pi_14559677
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:15 schreef Day het volgende:

[..]

Met achterbaks bedoel ik dat Robin duidelijk een strategie heeft. Hij zorgt dat hij met iedereen vriendjes blijft, maar meent het duidelijk (voor ons dan) niet met alle deelnemers. Zeker wat dat 'geen achterklap' betreft is hij niet eerlijk, want hij roddelt wel degelijk.

Maar goed, de ex-deelnemers zullen dat nu natuurlijk zien. Daarom vraag ik me af of ze hem na het zien van de beelden nog steeds oprecht en aardig zullen vinden.

Wij vinden hem ook voor een groot deel nog aardig, dus het zal wel meevallen

Goed, hij is niet perfect, maar wie is dat wel?

pi_14559785
Ik vind het niet achterbaks van Robin, maar juist slim! Hij probeert te winnen op een sociale manier.

Giovanni is pas achterbaks! Die probeert te winnen op een asociale manier. Door voedsel te stelen bijvoorbeeld.
Björn vond ik ook een beetje achterbaks, toen Esther er nog was.

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 11 november 2003 @ 18:23:07 #68
58921 Day
You can fly!
pi_14559805
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:18 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wij vinden hem ook voor een groot deel nog aardig, dus het zal wel meevallen

Goed, hij is niet perfect, maar wie is dat wel?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat hij het spel het slimst speelt. Probleem is alleen dat wij niet mogen stemmen .
En als ik zie hoe mensen als Ilona, Karen en Geert reageren op 'oneerlijkheid' (laten we het over hun eerlijk zijn maar even niet hebben), vraag ik me toch af of zij nog op hem zullen stemmen.
En zij hebben toch stemrecht, of niet?
I am gonna shine
pi_14569388
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:45 schreef karoltje het volgende:
Ik denk dat als Bjorn een belofte maakt, hij daar zich ook aan zal houden.

Zou echt een vuile actie van hem zijn, totaal niet fair en ook niet slim, hij zal er niet populairder op worden!

Ik vermoed dat Björn vindt dat een dergelijke actie bij het spel hoort. Geert zal er bij de laatste eilandraad wel op terug komen als Björn de finale haalt maar ik denk niet dat de andere afvallers daardoor anders gaan stemmen. Als Geert als gevolg van een door hem zelf bedachte wet het duel niet aangaat is dat zijn eigen verantwoordelijkheid.
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:09 schreef Day het volgende:
Even een vraagje.

Het stemmen voor een winnaar heeft plaatsgevonden tijdens de laatste eilandraad. De afvallers hebben dus al gestemd als ze de beelden zien. Als Robin het spel wint door iedereen voor de gek te houden vind ik dat niet achterbaks, dan speelt hij het spel juist goed.
pi_14569438
Ik denk trouwens dat de programmamakers een duel zullen bedenken dat sowieso door Björn gewonnen zal worden aangezien hij meer kijkers trekt dan Geert.
  woensdag 12 november 2003 @ 11:12:26 #71
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_14573541
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:25 schreef Day het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat zij moet winnen....
Ik vind haar gewoon leuker dan die akelige Björn.
In Vino Veritas
pi_14577786
quote:

ilona is de engie die recht voor zijn raap dingen aan durft te kaarten (zie bananenkwestie)

denk iedereen dat ze iedereen mannepuleert en zo angel is het niet. Recht voor de mond als haar uit komt. En wat doet zij om te overleven. ( )

Trouwens. BJORN is voor mij de ech te robinson.

-weet eten te vinden
-weet wat zijn zwaken kant zijn
-hij een mening ,maar is 1x onderuit gegaan ,maar jij het zelfde in de suatie gedaan (eerst niemand die helpt; daarna een dag wel!. ,jij zal precies het zelfde hebben gedaan ( de dames "zwart" maken))

pi_14577844
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:01 schreef deathwishx5 het volgende:

[..]

denk iedereen dat ze iedereen mannepuleert en zo angel is het niet. Recht voor de mond als haar uit komt. En wat doet zij om te overleven. ( )

-weet eten te vinden
-hij een mening ,maar is 1x onderuit gegaan ,maar jij het zelfde in de suatie gedaan (eerst niemand die helpt; daarna een dag wel!. ,jij zal precies het zelfde hebben gedaan ( de dames "zwart" maken))

Het gaat niet om het zwart maken alleen, het gaat er ook om dat ie als ie op de spot gezet wordt door Gio te laf is om recht uit te komen voor wat ie vindt.
pi_14577996
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het gaat niet om het zwart maken alleen, het gaat er ook om dat ie als ie op de spot gezet wordt door Gio te laf is om recht uit te komen voor wat ie vindt.

wat zal jij doen
pi_14578520
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:10 schreef deathwishx5 het volgende:

[..]

wat zal jij doen

Ik zeg het gewoon tegen de persoon zelf als iets me stoort. Maakt me ook niet altijd populair, maar mensen weten wel wat ze aan je hebben.
pi_14579115
lees wat roddels dat Karen en Ilona iets met elkaar zouden hebben.... vind ik niet geheel onlogisch aangezien ze altijd wel erg close waren.
Daarbij vind ik Karen toch wel in het stereotyp 'pot' vallen: mannelijke uitstraling en een intense (mannen)haat....

Iemand met meer info of een bevestiging?

[url=http://www.studentenforum.net]StudentenForum[/url] - dé ontmoetingsplaats voor studenten
pi_14587098
Karen lijkt me echt zo'n pot die met een voorbind-dildo aan de gang gaat .
pi_14587462
quote:
Op woensdag 12 november 2003 00:46 schreef Bus watcher het volgende:
Ik denk trouwens dat de programmamakers een duel zullen bedenken dat sowieso door Björn gewonnen zal worden aangezien hij meer kijkers trekt dan Geert.
Ze willen natuurlijk dé confrontatie met Ilona/Björn. .
  FOK!fossiel woensdag 12 november 2003 @ 20:03:59 #79
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14587665
het schijnt in de roddelbladen te staan.... Echt verbaasd ben ik niet dat Karen en Ilona wat hebben....

Volgens Ilona kon Karen haar 's nachts zo lekker warm houden.....

woensdag 12 november 2003 @ 20:04:06 #80
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_14587671
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:01 schreef deathwishx5 het volgende:

[..]

-weet eten te vinden

Hij weet niet wat zijn zwakke kanten zijn, want hij vind zichzelf nogsteeds eerlijk en oprecht. En je bent wel erg naief als je de 'dames' op die manier zwart maakt. Je wist dat ze vroeg of laat terug kwamen. Dat het de volgende dag zou zijn wist alleen niemand. Ik denk dat ze allemaal wel eten weten te vinden, alleen sommige doen er meer moeite voor als anderen. En als je toch al zo weinig eet en verwakt bent; beter lui dan moe, ik zou ook de kantjes eraf lopen.
Maar Bjorn is gewoon een galbak. Hoe sneller ie defenitief weg is, hoe beter. Het eerste echte signaal vanuit de groep is al gekomen, nu moet er alleen nog iemand zijn die het geheel tot een goed einde brengt.
  woensdag 12 november 2003 @ 20:04:49 #81
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_14587694
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:39 schreef schatje het volgende:
Karen lijkt me echt zo'n pot die met een voorbind-dildo aan de gang gaat .
  FOK!fossiel woensdag 12 november 2003 @ 20:13:21 #82
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14587928
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:22 schreef texelonia het volgende:
Giovanni is pas achterbaks! Die probeert te winnen op een asociale manier. Door voedsel te stelen bijvoorbeeld.
misschien heeft hij dat geeneens gedaan.... Ik verdenk Ryan er van het verzonnen te hebben om Gio een loer te draaien. Het vage was dat hij het via Ilona speelde... Als je 's nachts zoiets ziet, dan trek je toch meteen je muil open??

Zondag zullen we het weten....

pi_14589068
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:03 schreef cptmarco het volgende:
het schijnt in de roddelbladen te staan.... Echt verbaasd ben ik niet dat Karen en Ilona wat hebben....

Volgens Ilona kon Karen haar 's nachts zo lekker warm houden.....

kon die toch nog bij iemand uithuilen.

Weet je wat, zetten we karen en ilona samen op het eiland zonder speedboot en radio.

RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_14589116
De geruchten gingen dat een kandidaat een ander met een mes aan zou vallen. Iemand nog iets van gehoord?
pi_14589164
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:13 schreef cptmarco het volgende:

[..]

misschien heeft hij dat geeneens gedaan.... Ik verdenk Ryan er van het verzonnen te hebben om Gio een loer te draaien. Het vage was dat hij het via Ilona speelde... Als je 's nachts zoiets ziet, dan trek je toch meteen je muil open??

Zondag zullen we het weten....

mwah lijkt me sterk.. geen hond die dan nog een auto bij hem gaat kopen als ze dit weten
pi_14589981
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:13 schreef cptmarco het volgende:

... Ik verdenk Ryan er van het verzonnen te hebben om Gio een loer te draaien. (...)

Heb ik ook heel even aangedacht
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  woensdag 12 november 2003 @ 22:26:42 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14591670
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:00 schreef PavelNedved het volgende:
De geruchten gingen dat een kandidaat een ander met een mes aan zou vallen. Iemand nog iets van gehoord?
Misschien opent Gio deze week een aanval op Ryan?
  woensdag 12 november 2003 @ 22:34:41 #88
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_14591975
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Misschien opent Gio deze week een aanval op Ryan?

Bjorn achter Geert, als ie het duel verliest?
  donderdag 13 november 2003 @ 09:44:28 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14597692
quote:
Kijk even in topic 12 of zo, daar vind je misschien meer. Was ergens rond uitzending 4 dat dat de hype was. Is niet gebeurd.
Achterhaald, oud etc.
  donderdag 13 november 2003 @ 09:48:33 #90
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_14597763
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:46 schreef HubJub het volgende:
lees wat roddels dat Karen en Ilona iets met elkaar zouden hebben.... vind ik niet geheel onlogisch aangezien ze altijd wel erg close waren.
Daarbij vind ik Karen toch wel in het stereotyp 'pot' vallen: mannelijke uitstraling en een intense (mannen)haat....

Iemand met meer info of een bevestiging?

Ze hebben wat met elkaar inderdaad!
Ilona komt uit Amstelveen (net als ik van oorsprong) en een paar vrienden van haar ken ik ook en het is dus echt zo.
Gister waren Ilona en Karen in een restaurant in Amsterdam waar ik ook was en ze waren duidelijk verliefd. De hele tijd aan elkaar zitten en zo.
De vriendin waar ik mee was kende haar en toen kwam ze nog even met ons praten. En we hebben haar gevraagd wie er gaat winnen maar dat mocht ze eigenlijk nog niet zeggen, jammer genoeg!!
Maar ik weet in ieder geval wie er niet gaat winnen maar dat ga ik niet zeggen want dat vinden de meeste hier zeker niet leuk denk ik.
In Vino Veritas
pi_14598139
Je kunt het in het spoilertopic zetten Lady_J.
  donderdag 13 november 2003 @ 10:17:21 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14598351
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:48 schreef Lady_J het volgende:

[..]

Ze hebben wat met elkaar inderdaad!
Ilona komt uit Amstelveen (net als ik van oorsprong) en een paar vrienden van haar ken ik ook en het is dus echt zo.
Gister waren Ilona en Karen in een restaurant in Amsterdam waar ik ook was en ze waren duidelijk verliefd. De hele tijd aan elkaar zitten en zo.
De vriendin waar ik mee was kende haar en toen kwam ze nog even met ons praten. En we hebben haar gevraagd wie er gaat winnen maar dat mocht ze eigenlijk nog niet zeggen, jammer genoeg!!
Maar ik weet in ieder geval wie er niet gaat winnen maar dat ga ik niet zeggen want dat vinden de meeste hier zeker niet leuk denk ik.

Ilona is overduidelijk het mannetje
pi_14598502
Farima zou een zoontje hebben gekregen: Lees hierrrr!
  donderdag 13 november 2003 @ 10:33:00 #94
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_14598699
quote:
Op donderdag 13 november 2003 10:07 schreef Bus watcher het volgende:
Je kunt het in het spoilertopic zetten Lady_J.
Heb ik gedaan!! Thanks!
In Vino Veritas
pi_14600994
quote:
Wekenlang 'overleven' op het Robinson-eiland heeft voor Ilona en Karen een verrassend gevolg gehad, zo meldt het weekblad Privé. Duidelijk was dat de twee het erg goed konden, maar nu blijkt er ook daadwerkelijk een relatie te zijn ontstaan. Hoewel beiden hun oude leventje ondertussen weer hebben opgepakt, de één in Nederland en de ander in Belgie, vertellen ingewijden dat ze stapelverliefd zijn en geregeld op en neer reizen. Voor de vrienden van Ilona, die o.a. in de Bloemendaalse Strandtent Woodstock werkt, was het een grote verrassing toen zij uit de kast kwam.
bron
  donderdag 13 november 2003 @ 20:28:07 #96
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_14614753
Indertijd hadden ze het over de 4e aflevering waarin iemand met een mes achterna gezeten zou worden ofzo... bleek broodje aap, maaar......

Het kan natuurlijk ook de 4e aflevering *na* de samensmelting zijn...en da's zondag a.s.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_14649497
quote:
Karen voelt zich bij de neus genomen

LEUVEN - Lui, haatdragend, gifspuwend... Als we sommige kranten mogen geloven, is Karen uit Expeditie Robinson geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Valt wel mee, weten we intussen. "Eerst was Esther de bitch, toen Ilona, en nu ben ik aan de beurt", zegt de Leuvense. "Dat doet pijn omdat het onterecht is. Ik heb alle reden om boos te zijn, alleen laten de makers dat niet zien."

"Toen Franca besloot een eindje verderop te gaan liggen, hebben Ilona en ik haar vergezeld", steekt Karen van wal. "Maar op televisie lijkt het alsof alleen Ilona en ik apart gingen slapen. Voor de kijkers is dat de reden waarom ik eruit ben gestemd, ik weet wel beter. Ik had daarvoor amper één tegenstem gehad, ik had wel degelijk de handen uit de mouwen gestoken en we sliepen met drié vrouwen apart, niet met twee. Ik begrijp dat het niet makkelijk is om dertien uur te knippen uit negenhonderd uur materiaal, maar dit vind ik niet kunnen. Ik voel me bedrogen."

"Wat er op tv getoond is, heeft weinig te maken met de realiteit. Alles wat ik op Gual tegen de camera zeg, dateert van mijn eerste dag op dat eiland, vlak nadat ik er was uitgestemd. Van de tweede, de derde en de vierde dag hebben ze haast niks gefilmd. Mijn boze uitspraken zijn verspreid over drie afleveringen. 'Ga eens op het trapje zitten met die machete in je hand', zei de cameraploeg toen ze Geert zag aankomen.

Akkoord, maar een hartelijke ontvangst kreeg Geert toch niet. "Weet je, Geert had al voor de samensmelting last van heimwee. Het was flauw dat hij mij wegstemde terwijl hij zelf naar huis wilde. Daarom heb ik hem niet met open armen ontvangen op Gual."

Waarom heeft Karen meegedaan aan Expeditie Robinson? "Ik heb drie jaar veel gereisd, ik heb in Nicaragua een jongen leren kennen en samen hebben we een tijdje in Jeruzalem gewoond. Daar ben ik twee keer aan een aanslag ontsnapt. Het ging goed tussen ons, maar mijn leven wilde ik er niet voor geven. In oktober 2002 ben ik teruggekomen, in januari heb ik me ingeschreven voor Expeditie Robinson. Precies op tijd: ik wilde opnieuw gaan reizen, maar ik had geen geld (lacht)."

Steven VANCLEEF

(met dank aan E-Cafe)

[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 15-11-2003 01:21]

zaterdag 15 november 2003 @ 01:20:44 #98
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_14649515
quote:
Fatima was zwanger .
... hier geweest te zijn!!!!
pi_14649655
Uit interview met Roos:
quote:
Momenteel zijn er onderhandelingen voor een laatste Expeditie Robinson, maar het is nog niet zeker of die er komt.''
pi_14653130
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 01:27 schreef -Mk- het volgende:
Uit interview met Roos:
[..]
Die komt er wel joh .
pi_14653175
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Die komt er wel joh .

Maar dan nog, het is de laatste

Achja, aan al het mooie komt een einde

pi_14653561
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:14 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Maar dan nog, het is de laatste

Achja, aan al het mooie komt een einde

Als de kijkcijfers nog hoger zullen misschien ook weer niet.
pi_14657023
Morgen dubbele aflevering voor mij, want vorige week heb ik gemist. .
pi_14657438
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:23 schreef Day het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat hij het spel het slimst speelt. Probleem is alleen dat wij niet mogen stemmen .

Er staat me iets bij dat vorig jaar het publiek ook nog kon stemmen. Dat je zeg maar een winnaar had die was gekozen door de deelnemers en een publiekswinnaar. Of zit ik nou helemaal fout?
  zaterdag 15 november 2003 @ 19:30:09 #105
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14662080
Nog 24 uur voor de update
  zaterdag 15 november 2003 @ 20:06:11 #106
521 ruby
Hell yeah!
pi_14662880
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 19:30 schreef Qarinx het volgende:
Nog 24 uur voor de update
Het wordt weer druk morgenavond... Eerst Fransje Bauer, dan Expeditie Robinson en als klap op de vuurpijl Patty's Posse.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 15 november 2003 @ 20:12:44 #107
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14663011
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 20:06 schreef ruby het volgende:

[..]

Het wordt weer druk morgenavond... Eerst Fransje Bauer, dan Expeditie Robinson en als klap op de vuurpijl Patty's Posse.

Hoe laat komt Patty????
  zaterdag 15 november 2003 @ 20:19:13 #108
521 ruby
Hell yeah!
pi_14663145
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 20:12 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Hoe laat komt Patty????

Om 22.55 uur op Yorin.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 16 november 2003 @ 12:35:15 #109
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14673342
Ah, zondag.
  zondag 16 november 2003 @ 12:48:30 #110
28560 toska
Let's All Chant
pi_14673622
Ben er vanavond niet bij
pi_14674020
quote:
Op zondag 16 november 2003 12:48 schreef toska het volgende:
Ben er vanavond niet bij
Verjaardig?? Werken??
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 13:11:51 #112
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14674032
quote:
Op zondag 16 november 2003 12:35 schreef elcastel het volgende:
Ah, zondag.
inderdaad
  zondag 16 november 2003 @ 13:29:36 #113
28560 toska
Let's All Chant
pi_14674359
quote:
Op zondag 16 november 2003 13:11 schreef schatje het volgende:

[..]

Verjaardig?? Werken??

sex
  zondag 16 november 2003 @ 13:30:55 #114
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14674380
quote:
Op zondag 16 november 2003 13:29 schreef toska het volgende:

[..]

sex

Kan ook met de tv aan
  zondag 16 november 2003 @ 13:34:15 #115
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14674447
quote:
Op zondag 16 november 2003 13:29 schreef toska het volgende:
sex
Je kan de sex toch ook even opnemen ?
  zondag 16 november 2003 @ 13:37:15 #116
28560 toska
Let's All Chant
pi_14674522
hehehe , nooit goede sex uitstellen of tv kijken Foei

Wens jullie ook een goede avond

pi_14675700
Vanavond schijnt de meest heftige uitzending ooit te worden volgens het productieteam
  zondag 16 november 2003 @ 14:38:31 #118
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14675736
quote:
Op zondag 16 november 2003 12:48 schreef toska het volgende:
Ben er vanavond niet bij
Ach wat jammer
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zondag 16 november 2003 @ 14:38:52 #119
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14675743
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:36 schreef -Mk- het volgende:
Vanavond schijnt de meest heftige uitzending ooit te worden volgens het productieteam
vertel!
  zondag 16 november 2003 @ 14:41:45 #120
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14675796
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:36 schreef -Mk- het volgende:
Ik ben echt benieuwd!
Nog een paar uur!
pi_14675797
Ik heb er weer zin an.

Eigenlijk had ik me voorgenomen na de samensmelting niet meer te kijken omdat ik er niet zoveel aan vind dit jaar (misschien ook omdat ik het er op fok niet meer over kan hebben omdat de topics zo snel gaan) maar toch ben ik vorige week weer gezwikt omdat Ilona er niet uit werd gestemd.

Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren!

pi_14676203
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:38 schreef Vibromass het volgende:

[..]

vertel!

Ja verder weet ik dus niks (gelukkig )
pi_14676294
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:41 schreef Stranger het volgende:
Ik heb er weer zin an.

Eigenlijk had ik me voorgenomen na de samensmelting niet meer te kijken omdat ik er niet zoveel aan vind dit jaar (misschien ook omdat ik het er op fok niet meer over kan hebben omdat de topics zo snel gaan) maar toch ben ik vorige week weer gezwikt omdat Ilona er niet uit werd gestemd.

Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren!

Het is nogal jammer dat de expeditie dit jaar op een wel erg extreme manier in elkaar gezet is. Voor mij is het nog altijd:

1. Expeditie Robinson 2000 (alles nieuw, kandidaten deden het meer voor de ervaring, niet om perse te winnen. Men was minder "camerageil".
2. Expeditie Robinson 2002
3. Expeditie Robinson 2001
4. Expeditie Robinson 2003 (kandidaten zijn niet super en er is meer gekozen voor een soort soap-verhaallijn. Sommige kandidaten zijn camerageil.)

pi_14676410
Goed plan zo'n lijstje

1. Expeditie Robinson 2002 (Jammer dat het begon met een mannen en vrouweneiland, maar toen het gewoon bij elkaar was en weer de 'oude' expeditie werd vond ik het toch wel de beste, leuke verhoudingen, echte honger, het meest afzien.)
2. Expeditie Robinson 2000 (Eigenlijk even leuk, leuke kandidaten, leuke splitsing tussen lui en werken, net nieuw dus nog niet even extreem)
3. Expeditie Robinson 2003 (Er gebeurt toch redelijk veel)
4. Expeditie Robinson 2001 (Voorspelbare stemrondes, gebeurt weinig, enige dat positiever was t.o.v. de andere expedities was Melanie )

pi_14676514
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:11 schreef Stranger het volgende:
Goed plan zo'n lijstje

1. Expeditie Robinson 2002 (Jammer dat het begon met een mannen en vrouweneiland, maar toen het gewoon bij elkaar was en weer de 'oude' expeditie werd vond ik het toch wel de beste, leuke verhoudingen, echte honger, het meest afzien.)
2. Expeditie Robinson 2000 (Eigenlijk even leuk, leuke kandidaten, leuke splitsing tussen lui en werken, net nieuw dus nog niet even extreem)
3. Expeditie Robinson 2003 (Er gebeurt toch redelijk veel)
4. Expeditie Robinson 2001 (Voorspelbare stemrondes, gebeurt weinig, enige dat positiever was t.o.v. de andere expedities was Melanie )

2001 was echt wel matig ja..
pi_14676559
Ik had trouwens verwacht dat Roos elke keer hetzelfde zou zeggen:

"deze expeditie hoeft voor jou nog helemaal niet afgelopen te zijn" Maar tegen Bjorn zei ze het op een andere manier .

pi_14678961
Okay, wie vliegt eruit?
pi_14678981
Ik zet mijn geld op Ryan.
pi_14680725
Owkeej het is weer zondagavond .. Ik ben weer van de partij!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  zondag 16 november 2003 @ 19:00:56 #130
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14681086
30 minuten voor de update

Bier koud

pi_14681541
1. ER 2000
2. ER 2003
3. ER 2002
4. ER 2001
  zondag 16 november 2003 @ 19:20:55 #132
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14681547
Mooooooooooooooooiiieeeee teaser op Net5, jankende Gio, Ryan de pineut, hoop gekissebis.
pi_14681635
quote:
Op zondag 16 november 2003 17:21 schreef Stranger het volgende:
Ik zet mijn geld op Ryan.
Lijkt er wel op ja.

Immuniteitsproef kan nog leuk worden.

pi_14681790
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:20 schreef elcastel het volgende:
Mooooooooooooooooiiieeeee teaser op Net5, jankende Gio, Ryan de pineut, hoop gekissebis.

dit gaat weer een leuke aflevering worden.. Gio heeft de bananen niet gejat whahaha waar je je op zo'n eiland allemaal al wel niet druk om kan maken
Mijn games
  zondag 16 november 2003 @ 19:37:12 #135
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14681963
Ik zie nu dat aapje weer, wat een super beestje is dat.
Björn ook vol verwondering.
  zondag 16 november 2003 @ 19:39:00 #136
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_14682011
Is het jullie al eens opgevallen dat steeds bij proeven de regiseur het zo brengt dat je eerst denkt zij wint, en achteraf wint de ander toch. Zo denk ik dat ze de 'trailer' voor vanavond ook in elkaar hebben gezet.

Gio huilt, omdat hij erbij is gelapt door Ryan, maar achteraf zal Ryan de l*l zijn en moet hij naar huis.

Maar dat het tussen Gio en Ryan zal gaan lijkt me duidelijk, wat gebeurt er op het duivelseiland vanavond??? Ik hoop dat Geert wint.

....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_14682048
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:39 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Is het jullie al eens opgevallen dat steeds bij proeven de regiseur het zo brengt dat je eerst denkt zij wint, en achteraf wint de ander toch. Zo denk ik dat ze de 'trailer' voor vanavond ook in elkaar hebben gezet.

Gio huilt, omdat hij erbij is gelapt door Ryan, maar achteraf zal Ryan de l*l zijn en moet hij naar huis.

Maar dat het tussen Gio en Ryan zal gaan lijkt me duidelijk, wat gebeurt er op het duivelseiland vanavond??? Ik hoop dat Geert wint.

Geert moet optiefen!.. Wat een lul.. Nee stem mij maar weg.. anti climax anders.. flikker dan ook gewoon echt op naar huis... Sorry moest er ff uit
Mijn games
  zondag 16 november 2003 @ 19:40:43 #138
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14682055
Ik kreeg nu het idee dat niemand het verhaal van Ryan geloofde en hij de lul was, natuurlijk gepaard met een sterk staaltje Gio . Ik ben benieuwd.
  zondag 16 november 2003 @ 19:41:28 #139
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14682068
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:40 schreef Hakkert het volgende:
Geert moet optiefen!.. Wat een lul.. Nee stem mij maar weg.. anti climax anders.. flikker dan ook gewoon echt op naar huis... Sorry moest er ff uit
Jij mag dat en het klopt ook nog.
pi_14682104
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:41 schreef elcastel het volgende:

[..]

Jij mag dat en het klopt ook nog.

waar is schatje ergens?

Mijn games
pi_14682105
Misschien heeft Ryan het verzonnen en hij heeft hij zelf stiekem 2 bananen opgegeten.

Maar iig: Björn weet wel wat de vrouwen met die bananen hebben gedaan!

pi_14682116
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:43 schreef Alcatraz het volgende:
Misschien heeft Ryan het verzonnen en hij heeft hij zelf stiekem 2 bananen opgegeten.

Maar iig: Björn weet wel wat de vrouwen met die bananen hebben gedaan!

hehehe die hebben ze niet opgegeten
Mijn games
  zondag 16 november 2003 @ 19:46:56 #143
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14682210
Zou Gio gewoon een bananenschil hebben opgeruimd ofzo, of had Ryan hem ook zien kauwen ? Hij keek namelijk zo verdrietug net.
pi_14682363
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:46 schreef elcastel het volgende:
Zou Gio gewoon een bananenschil hebben opgeruimd ofzo, of had Ryan hem ook zien kauwen ? Hij keek namelijk zo verdrietug net.
Ryan heeft het gewoon gedaan en wil Gio weghebben..

ik geef hem geen ongelijk

Mijn games
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 19:58:03 #145
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14682509
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:52 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Ryan heeft het gewoon gedaan en wil Gio weghebben..

Daar hou ik het voorlopig ook nog steeds op.... Na vanavodn zullen we het weten....

Vanavond eindelijk RUZIE......

pi_14682544
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:58 schreef cptmarco het volgende:

[..]

Daar hou ik het voorlopig ook nog steeds op.... Na vanavodn zullen we het weten....

Vanavond eindelijk RUZIE......

yeah.. dit gaat denk ik 1 van de leukste afleveringen worden.. Ik denk dat immuniteit deze keer belangrijk wordt voor ryan en gio
Mijn games
  zondag 16 november 2003 @ 19:59:14 #147
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14682546
Volgens mij liep Ilona ook te piepen over Ryan en die bracht het hele euvel juist ter sprake, klinkt als interessant.
pi_14682583
ow trouwens.. die judge zwijnt er nu mooi tussendoor he.. Die luie flikker doet nix en wordt niet weggestemd, omdat anderen ruzie hebben.. hmmm
Mijn games
pi_14682597
Zo even kijken weer.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 16 november 2003 @ 20:02:31 #150
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14682635
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:00 schreef Hakkert het volgende:
ow trouwens.. die judge zwijnt er nu mooi tussendoor he.. Die luie flikker doet nix en wordt niet weggestemd, omdat anderen ruzie hebben.. hmmm
Hmmm dus Ilona speelt man en Judge speelt vrouw zeg maar.
pi_14682690
Ik hoop dat er geen DOS attack komt, zoals vorige week. Tering, wat was dat erg zeg.
  zondag 16 november 2003 @ 20:05:27 #152
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14682709
Was dat nou zo'n DOS drama dan ?
  zondag 16 november 2003 @ 20:09:27 #153
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_14682824
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:04 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat er geen DOS attack komt, zoals vorige week. Tering, wat was dat erg zeg.
(D) om (O)nzinnig (S)preken?????
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:12:14 #154
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14682898
quote:
inderdaad... je kon niet eens fatsoenlijk posten.....
  zondag 16 november 2003 @ 20:13:21 #155
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14682917
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:12 schreef cptmarco het volgende:
inderdaad... je kon niet eens fatsoenlijk posten.....
Of een nieuw topic openen.
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:13:29 #156
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14682927
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:02 schreef elcastel het volgende:

[..]

Hmmm dus Ilona speelt man en Judge speelt vrouw zeg maar.

Mijn games
pi_14682940
quote:
schatje je bent er weer
Mijn games
pi_14682948
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:05 schreef elcastel het volgende:
Was dat nou zo'n DOS drama dan ?
Het ging zo langzaam.
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:09 schreef rickmans het volgende:
er draaiden vijf grote queries (geen idee van wie afkomstig), die zorgden voor een lichte vertraging ), maar goed die zijn gekilled .
pi_14682965
-

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 16-11-2003 20:15]

pi_14682969
quote:
Mannetje, als dit is afgelopen dan kom ik jou nog wel tegen.
Ben nu wel benieuwd wie dit gaat zeggen... Gio?
pi_14682977
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:14 schreef Hakkert het volgende:

[..]

schatje je bent er weer

Hoi .
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:16:29 #163
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14682989
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:15 schreef schatje het volgende:
-
je in het algemene en niet persoonlijk
  zondag 16 november 2003 @ 20:17:04 #164
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14683006
Ik ben zooooooooooooooo benieuwd!
Ik kan niet wachten!

Het valt me trouwens op dat die update niet om 19.30 begint, maar eerder... of staan bij mij in huis de klokken allemaal niet goed?

pi_14683008
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:14 schreef Bastard het volgende:

Het bananenvraagstuk bereikt zo zijn hoogtepunt.

Zou Gio ze hebben opgegeten of zou Ryan ze hebben gejat om Gio er bij te naaien of zou bjorn gelijk krijgen en hebben de vrouwen een nachtelijk pleziertje gehad met de bananen.. Vanavond op Net5!

Ik moet de reclame in

Mijn games
  zondag 16 november 2003 @ 20:17:52 #166
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14683032
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:14 schreef schatje het volgende:
Het ging zo langzaam.
Dat wist ik, ik wist alleen de oorzaak niet.
pi_14683035
Marco is dur ook weer.. wordt weer een gezellig avondje ER
Mijn games
pi_14683038
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:16 schreef cptmarco het volgende:

[..]

je in het algemene en niet persoonlijk

Ik hapte te snel .
  zondag 16 november 2003 @ 20:18:23 #169
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14683050
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:17 schreef Qarinx het volgende:
Ik ben zooooooooooooooo benieuwd!
Ik kan niet wachten!

Het valt me trouwens op dat die update niet om 19.30 begint, maar eerder... of staan bij mij in huis de klokken allemaal niet goed?

Ik heb ook sterk de indruk dat ie iets van 2-3 minuten te vroeg is
pi_14683082
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:17 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dat wist ik, ik wist alleen de oorzaak niet.

Swets zou er achterzitten, dat opperde men hier en daar.

Lijkt me onzin.

pi_14683129
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:19 schreef schatje het volgende:

[..]

Swets zou er achterzitten, dat opperde men hier en daar.

Lijkt me onzin.

Ik begin toch wel te twijfelen aan die gast...
Mijn games
pi_14683175
Maar goed weer over ER
Mijn games
pi_14683189
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:21 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Ik begin toch wel te twijfelen aan die gast...

Nouja, laten het maar lekker over ER hebben .

Ik hoop dat de hel echt losbreekt.

pi_14683203
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:23 schreef Hakkert het volgende:
Maar goed weer over ER
GAMMA
pi_14683221
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:23 schreef schatje het volgende:

[..]

GAMMA

Ik was eerst
Mijn games
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:26:02 #176
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14683262
ik heb toch wel een hoge verwachting van deze aflevering... de voorstukjes waren erg leuk... Ik heb weer een beetje het aflevering vier gevoel...
  zondag 16 november 2003 @ 20:26:32 #177
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14683277
Gio vs Ryan
pi_14683282
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:26 schreef cptmarco het volgende:
ik heb toch wel een hoge verwachting van deze aflevering... de voorstukjes waren erg leuk... Ik heb weer een beetje het aflevering vier gevoel...
Waar ging die ook alweer over?
Mijn games
  zondag 16 november 2003 @ 20:26:46 #179
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_14683289
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:26 schreef cptmarco het volgende:
Ik ook ja .
  zondag 16 november 2003 @ 20:26:57 #180
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14683294
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:26 schreef Hakkert het volgende:
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:27:12 #181
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14683303
quote:

[..]

Bjorn: ik ben ze beu!
  zondag 16 november 2003 @ 20:27:22 #182
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_14683309
quote:

[..]

Iedereen dacht dat Bjorn ging flippen (met een mes achter de meiden aan ) maar later bleek Fatima zwanger te zijn!
  zondag 16 november 2003 @ 20:27:27 #183
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14683315
momentje nog.
pi_14683324
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:27 schreef cptmarco het volgende:

[..]

die was goed!!!
Mijn games
  zondag 16 november 2003 @ 20:28:11 #185
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14683334
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:27 schreef cptmarco het volgende:
Owja, maar met een mes achter de meiden aan
pi_14683351
quote:

[..]

Judge die Ryan een eikel noemt.
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:29:00 #187
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14683354
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:28 schreef Qarinx het volgende:

[..]

ook.... de meest wilde geruchten waren er toen over één van de leiders....
  zondag 16 november 2003 @ 20:29:05 #188
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14683356
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:27 schreef elcastel het volgende:
momentje nog.
Dit reclameblok duurt wel altijd lang vind ik...

Maarre kijken jullie allemaal vanachter de pc vandaan?

zondag 16 november 2003 @ 20:29:18 #189
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14683359
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:28 schreef Qarinx het volgende:
Dat was dus het Fatima verhaal uiteindelijk. Best jammer op zich.
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:29:36 #190
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14683369
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:29 schreef Qarinx het volgende:

[..]

ik wel.... tv staat naast mijn pc....

Het begint (bijna)....

pi_14683371
Bijna
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zondag 16 november 2003 @ 20:29:48 #192
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14683372
quote:
Ja
  zondag 16 november 2003 @ 20:30:18 #193
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14683383
quote:

[..]

Ik kijk meestal op m'n wintv in een venstertje

vriendin heeft tv geclaimd

[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 16-11-2003 20:30]

zondag 16 november 2003 @ 20:30:31 #194
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_14683386
quote:

[..]

Nee en ik ga nu naar beneden.. . tot over een uur !
pi_14683399
quote:

[..]

Mijn games
pi_14683420
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:29 schreef cptmarco het volgende:

[..]

ik wel.... tv staat naast mijn pc....

Het begint (bijna)....

Me too, rechts van me.
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:32:01 #197
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14683432
Ik wil ruzie .
pi_14683440
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:32 schreef cptmarco het volgende:
oh ja Geert met zijn vage "wet"...

De bedoeling snap ik nog steeds niet.

Bjorn doet nu ff mee en straks weet tie nergens meer van
Mijn games
  zondag 16 november 2003 @ 20:32:38 #200
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14683442
quote:
Die wet wordt toch al snel geschrapt door Björn, is meer een waan van Geert.
  zondag 16 november 2003 @ 20:32:59 #201
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14683445
quote:
oh ja Geert met zijn vage "wet"...

Hij wil iedereen een kans op een tijdje gual-beleving gunnen. En stelt dus voor dat als een nieuwkomer wil blijven dat degene die er al is vrijwillig weggaat zonder uitdaging.
pi_14683456
"Een Barbiepop die hier niet thuishoort."
  zondag 16 november 2003 @ 20:33:28 #203
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14683459
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:32 schreef schatje het volgende:
Ik wil ruzie .
Kom maar op
pi_14683465
Gio is een lul!
Mijn games
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:34:00 #205
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14683472
Het is aan het broeien.
pi_14683490
hehehe wat brengt robin dat lekker onder woorden
Mijn games
pi_14683498
Wat een flapdrol die Geert met z'n geblaat.
pi_14683509
geeeeert trapt er in.. Wat een domme miep
Mijn games
  zondag 16 november 2003 @ 20:35:50 #210
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14683510
Geert gaat weg
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:35:52 #211
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14683511
Geert is echt niet goed bij zijn hoofd.... Iedereen wil toch in de finale komen....

Geert geeft zijn plek op ?????

pi_14683512
Ah mooi, Geert met zijn vage verhaal
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_14683519
Sukkelaar.
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:36:25 #214
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 16 november 2003 @ 20:36:25 #215
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14683523
Oooh wat slechte insteek van Ryan.
  zondag 16 november 2003 @ 20:36:36 #216
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14683527
Zwaar weer..

pi_14683529
Heibel!!
pi_14683536
Wees vooral gefrustreerd, gooi het eruit.
  zondag 16 november 2003 @ 20:37:31 #219
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14683541
Doei Geert.
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:37:36 #220
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14683543
whahaha ik lig in een deuk om bjorn
Mijn games
pi_14683548
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:37 schreef elcastel het volgende:
Doei Geert.
Is hij echt weg nou??
pi_14683552
wil judge zijn mond houden
Mijn games
pi_14683557
Holmaatje spreekt.
  zondag 16 november 2003 @ 20:38:38 #225
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14683559
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:38 schreef schatje het volgende:
Is hij echt weg nou??
Dat maak ik eruit op, Björn gaat genieten.
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:39:04 #226
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 16 november 2003 @ 20:39:07 #227
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14683563
Owww.. het gaat over om uit de pan snoepen, niet over die bananen.
  zondag 16 november 2003 @ 20:39:15 #228
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14683568
Judge heeft het over hebberds. Ryan: "Moet jij zeggen"
pi_14683571
gatver gio maakt gebruik van judge.. viezerd poepstinkerd is het
Mijn games
  zondag 16 november 2003 @ 20:40:21 #230
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14683582
Björn
Prachtig, prachtig, prachtig, hehehe
pi_14683584
whahaha bjorn is weer in zijn nopjusss
Mijn games
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:40:24 #232
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14683587
Bjorn is weer in zijn nopjeeeees
pi_14683588
Heerlijk genieten dit.
  zondag 16 november 2003 @ 20:40:38 #235
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14683592
Haha Björn is weer sterk bezig, kinderlijk plezier
  zondag 16 november 2003 @ 20:40:42 #236
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14683594
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:39 schreef cptmarco het volgende:
Judge doet van zich spreken...... Mr Ken in tha House.....
Zwaktebod.

Ryan komt wel even in de picture deze aflevering.

FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:41:24 #237
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14683611
Robin goed bezig.. nu komt het!!!
Mijn games
pi_14683613
Gio is echt woest.
  zondag 16 november 2003 @ 20:42:09 #240
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14683620
pi_14683624
nee he.. franca aant woord

Judge FLIKKER OP!

Mijn games
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:42:48 #242
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 16 november 2003 @ 20:42:52 #243
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14683638
Judge da gangsta: "Somebody blew up.. like a motherfukka"
pi_14683647
Zwak van Ryan om tegen Robin te zeggen dat het niet boeit wat die zegt.
pi_14683652
En alweer talloze Engelse uitspraken
pi_14683663
iedereen op het bord van ryan
Mijn games
pi_14683667
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:42 schreef Vibromass het volgende:
[afbeelding]
Geweldig .
pi_14683677
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:43 schreef Starfish het volgende:
En alweer talloze Engelse uitspraken
.
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:44:43 #249
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14683678
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:43 schreef Hakkert het volgende:
iedereen op het bord van ryan
het valt wel op....
pi_14683686
dag Ryan
Mijn games
  zondag 16 november 2003 @ 20:45:02 #251
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_14683687
alle heren hebben bij mij afgedaan
pi_14683690
Domme Franca.
  zondag 16 november 2003 @ 20:45:25 #253
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14683692
Franca d'r eigen bord.
pi_14683697
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:45 schreef Cybart het volgende:
alle heren hebben bij mij afgedaan
Waarom??
pi_14683704
vol
  FOK!fossiel zondag 16 november 2003 @ 20:45:57 #256
8443 cptmarco
it's captain...
pi_14683705
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:45 schreef elcastel het volgende:
Franca d'r eigen bord.

mikken is blijkbaar toch nog wel lastig...

En Gio wint weer

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')