jammer da bjorn er toch uit is, minder rellen enzo .
maar mijn stem gaa wederom naar ilona .
is er ergens achtergrondinfo te vinden over ER? The making of enzo.
quote:AMEN!!!!!
Op maandag 10 november 2003 11:03 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Alleen maar afzeikt achter hun rug? Hij heef't één keer richting de mannen zijn frustratie van zich afgepraat nadat ie een flinke tijd in die kudde zeugen met Miss Esther Piggy z'n bloedstinkende best heeft gedaan om het hun naar de zin te maken. En wat kreeg ie: stank voor dank. Nou dan kan ik me goed voorstellen dat je even moet afblazen. Dat had ie gewoon moeten toegeven ook, maar om de lieve vrede probeerde ie het allemaal wat te verzachten. En verder: stemafspraken? Daar staat ie zeker niet alleen in. Over anderen praten? Ik hoor hem dat zelden doen. Hij probeert met Pukkellipje de zaak uit te praten en nou nou wat een kans kreeg ie van haar...
Ik hoop dat Björn op Duivelseiland na Geert alle volgende uitvallers onder hun poeperd trapt en uiteindelijk gewoon wint want hij is de enige echte robinson. I rest my case.
[Dit bericht is gewijzigd door Day op 10-11-2003 13:21]
quote:Ilona mogen ze wat mij betreft, zonder speedboot, na het programma op het duivelseiland achterlaten..
Op maandag 10 november 2003 13:17 schreef Jerruh het volgende:
maar mijn stem gaa wederom naar ilona.
quote:Ja, ik zag je post niet meer, er is of in een eerder deel een artikel geplaatst of in het spoilertopic dacht ik (pas op daar). Effe de search gebruiken en doorscrollen dus, was best interessant, kun je lezen hoe het is opgezet enzo .... Als je dat bedoelde althans.
Op maandag 10 november 2003 13:18 schreef err het volgende:
had ik in het vorige topic gepost;is er ergens achtergrondinfo te vinden over ER? The making of enzo.
quote:Ligt eraan wat voor proef denk ik.. blijkt wel weer dat Björn bepaalde zwakke punten heeft.
Op maandag 10 november 2003 13:21 schreef Myster_E het volgende:
Bjorn () trapt Geert wel van het eiland af neem ik aan.
quote:En dan hier ff linken
Op maandag 10 november 2003 13:20 schreef elcastel het volgende:[..]
Ja, ik zag je post niet meer, er is of in een eerder deel een artikel geplaatst of in het spoilertopic dacht ik (pas op daar). Effe de search gebruiken en doorscrollen dus, was best interessant, kun je lezen hoe het is opgezet enzo .... Als je dat bedoelde althans.
quote:ehm...heb je geen link? Ik kan moeilijk 28 delen door gaan zitten spitten...nja ik google wel ff
Op maandag 10 november 2003 13:20 schreef elcastel het volgende:[..]
Ja, ik zag je post niet meer, er is of in een eerder deel een artikel geplaatst of in het spoilertopic dacht ik (pas op daar). Effe de search gebruiken en doorscrollen dus, was best interessant, kun je lezen hoe het is opgezet enzo .... Als je dat bedoelde althans.
-edit: niets.
link graag
[Dit bericht is gewijzigd door err op 10-11-2003 13:38]
quote:Dat houdt ze helemaal niet vol, die huilie
Op maandag 10 november 2003 13:27 schreef ozzietukker het volgende:
-----
Ilona mogen ze wat mij betreft, zonder speedboot, na het programma op het duivelseiland achterlaten..
-----
![]()
![]()
quote:Daar hebben wij dan niets meer mee te maken
Op maandag 10 november 2003 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
Dat houdt ze helemaal niet vol, die huilie
Ik kwam 'r achter omdat Anita Chambliss op ze arm getatoueerd staat, ze volledige naam is Judge Lee Chambliss
quote:Ik vraag me ook af waarom mensen Bjorn meer een survivor vinden dan bijvoorbeeld een Giovani of een Jutta. Zoveel meer heb ik hem niet zien doen op dat eiland en zoveel meer nut heeft ie niet voor het kamp. Hij heeft wel nul sociale vaardigheden en dat is ook een onderdeel van een echte robinson zijn.
Op maandag 10 november 2003 12:09 schreef Ripley het volgende:-Iedere week weer moet ik zo ontzettend lachen om robin. Hij word gruwelijk onderschat door de anderen volgens mij. Zo gauw als er nadenk proeven komen wint hij alles, hij neemt de rust en denkt na ipv zo maar wat te doen. Bovendien vond ik het ook opvallend dat hij de zwemtest won van Bjorn. Hij relativeert iedere keer alles op een prettige manier: "Dat gepraat over 2 bananan een uur lang, da's wel lachen". En hij brengt positiviteit en gezelligheid in het kamp.
-Oei, oei Ryan. Wat een haat bijna in zijn blikken naar Gio. Als je een echte vent bent zeg je gewoon er wat van ter plekke als je iets ziet en laat je niet een halve dag later die muts van een ilona het vervelende werk voor je doen.
-Jutta: stijgt in mijn achting door de eerlijke manier waarop ze Bjorn confronteerde met haar veranderde gevoelens. Ze had ook niks kunnen zeggen of achter zijn rug kunnen gaan zitten zeiken.
-Franka: leeft die nog?
-Ilona: hoort zichzelf wel heel graag praten en lijkt te denken dat ze de wijsheid in pacht heeft. Plus ik vond haaar blinde haat naar Bjorn wel erg overdreven. Ik vind het ook een hypocriete eikel, maar stel je in godsnaam niet zo aan, hij is niet de anti-christ of zo.
-Judge: Beetje makkelijk dat zeiken over Ryan. Hij is zelf ook niet bepaald vlot en krijgt wel erg snel allerlei extraatjes. Toch blijft ie iets ontwapenends houden.
-Giovani: is gevaarlijk volgens mij. Gaat over lijken om te winnen en ik zou niet graag ruzie met hem hebben als ik soms zijn blik zie. Loopt inderdaad wel altijd te kauwen en te snoepen, maar doet ook wel veel. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.
-Bjorn: blijft een sociaal gestoorde freak, maar hij went al een beetje.
-Geert: was lekker aan het flippen op duivelseiland. Wat een zweverige gelul.
ilona is de engie die recht voor zijn raap dingen aan durft te kaarten (zie bananenkwestie) en ik zou iemand ook missens als ik daar een band mee had geschapen, dat maakt het des te menselijker...
bjorn is naar mijn mening niet de robinson daar hij in veel opzichten zijn meerderen moet zien, en daar hij taken op zich neemt omdat hij in de groep wilde liggen, niet omdat het noodzaak was.
gio is stiekem, ik vertrouw hem niet.. hij is een van de sterkeren en ik vind dat soms vreemd... iedreen is uitgeput behalve hij...
judge, bah, meeloper en denkt alleen aan eten
jutta vind ik een goeie, ze is eerlijk en houdt zich prima staande.
die andere vrouw, warvan me de naam is ontsproten is te veel op de achetrgrond
ryan blijft de egoist...
geert mag van mijn part door de eerst tsunami van da duivelseiland gespoeld worden ;r.
karen, ik mis haar nu al .
quote:Ze kan alleen maar herrie schoppen. Verder vind ik niet dat ze nou een echt constructieve bijdrage levert.
Op maandag 10 november 2003 13:55 schreef Jerruh het volgende:
ilona is wel de enige die het recht voor zijn raap zegt, in tegenstelling tot de rest. het enige wat je ziet is gesmoes enzo, ist wel nie tussen judge en robin, dan is het wel een ander...ilona is de engie die recht voor zijn raap dingen aan durft te kaarten (zie bananenkwestie) en ik zou iemand ook missens als ik daar een band mee had geschapen, dat maakt het des te menselijker...
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:57 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ze kan alleen maar herrie schoppen.
Dat maakt het programma juist leuk
Verder vind ik niet dat ze nou een echt constructieve bijdrage levert.
Er zijn er wel meer die weinig doen, maar er niet op worden afgerekend.
quote:judge, ryan, robin (behalve lollig wezen) en die andere vrouw wel dan? misshcien zien we da niet, want zoals het me des te meer opvalt, krijgt iedereen wel een soort van karakter op tv...
Ze kan alleen maar herrie schoppen. Verder vind ik niet dat ze nou een echt constructieve bijdrage levert.
als er een in mijn ogen nutteloos is, dan is hetjudge wel... die doet geen zak behalve over eten praten...
quote:Echt niet
Op maandag 10 november 2003 13:50 schreef Ripley het volgende:
Nog even wat ik vond:
[..]Ik vraag me ook af waarom mensen Bjorn meer een survivor vinden dan bijvoorbeeld een Giovani of een Jutta. Zoveel meer heb ik hem niet zien doen op dat eiland en zoveel meer nut heeft ie niet voor het kamp. Hij heeft wel nul sociale vaardigheden en dat is ook een onderdeel van een echte robinson zijn.
Verder zoekt Bjorn altijd handige spulletjes voor de anderen en eten of karakollekes (zoals hij gisteren al zei). Hij ging altijd op zoek naar bruikbare spullen terwijl de rest van de huilies op de kuststrook bleef plakken.
[edit: tikfouten ]
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 10-11-2003 14:02]
quote:Wat ik nogal vervelend vind is dat ze niet een op een met mensen praat als ze een probleem met ze heeft. Je probeert toch eerst samen iets op te lossen voordat je de hele groep er bij betrekt.
Ze kan alleen maar herrie schoppen. Verder vind ik niet dat ze nou een echt constructieve bijdrage levert.
Met Bjorn vond ik dat al: eerst stemming maken onder de anderen en hem achter zijn rug zeiken en hem pas dan confronteren met de hele groep.
Met die bananen snap ik Ryan en Ilona ook niet: spreek Gio gewoon apart aan op wat je denkt. Misschien heeft hij een uitleg oid, maar doe dat iog voor je wantrouwen onderling kweekt in de hele groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |