abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14521789
Wat een pracht album is het geworden

Dit is dus het album dat de platenmaatschappij van Ryan Adams niet wilde publiceren omdat het teveel 'downbeat' zou zijn. Ik vind dit album eigenlijk veel mooier dan het album Rock 'n Roll wat tegelijkertijd is uitgebracht.

Track List:
1. Political Scientist
2. Afraid Not Scared
3. This House Is Not For Sale
4. Love Is Hell
5. Wonderwall
6. The Shadowlands
7. World War 24
8. Avalanche
9. Caterwaul (Bonus Track)
10. Halloween (Bonus Track)

Het nummer Wonderwall is een cover van Oasis

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14521915
Rock 'n Roll wordt ook echt neergesabeld door journalisten, ik vind er ook niks aan. Deze heb ik nog niet gehoord, maar vind van het vorige album de downtempo nummers wel ok dus ben benieuwd.
Aldus.
  maandag 10 november 2003 @ 13:10:56 #3
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_14522298
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:52 schreef Dezz het volgende:

Het nummer Wonderwall is een cover van Oasis

[afbeelding]

huh wonderwall van oasis was toch al een cover
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
  maandag 10 november 2003 @ 17:41:42 #4
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_14530139
The Shadowlands
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_14530208
Ik heb deze en Rock 'n' Roll toevallig net vanmiddag beluisterd in de platenzaak en ik vond Rock 'n' Roll ook geen klap aan. Love is hell vond ik wel mooier klinken maar ik heb hem toch niet gekocht.
pi_14581226
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:44 schreef rooierooie het volgende:
Ik heb deze en Rock 'n' Roll toevallig net vanmiddag beluisterd in de platenzaak en ik vond Rock 'n' Roll ook geen klap aan. Love is hell vond ik wel mooier klinken maar ik heb hem toch niet gekocht.
Slecht hoor sponsor de goede artiesten nou eens
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')