Nogmaals: dit is geen bashtopic!
quote:Hij lijkt mij meer gebaat bij een stabielere moeder dan bij telkens wisselende, verkeerde vaderfiguren
Op maandag 10 november 2003 14:53 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ik hou van mijn zoontje!
Jij kan niet in mijn hart kijken!
Ik wil dat zowel hij als ik gelukkig zijn en zonder vaderfiguur is hij dat ook niet. Ik wil geen eenoudergezin
quote:Hoe weet jij nou of hij zonder vaderfiguur gelukkig is??
Op maandag 10 november 2003 14:53 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik wil dat zowel hij als ik gelukkig zijn en zonder vaderfiguur is hij dat ook niet. Ik wil geen eenoudergezin
(oh Mien, wat zeg je nou weer allemaal)??
Antwoord lijkt me duidelijk: hij is gelukkig met een stabiele moeder!! (+ zie andere antwoorden)
quote:Jeetje, open je ogen eens! En stel je eens open en laat wat tot je doordringen! Jij luistert alleen naar dingen die je wil horen en de rest wuif je gewoon weg. Dus heel fok! hier is raar? Gaat er niet een belletje rinkelen dat het probleem misschien bij jouzelf kan liggen?!
Op maandag 10 november 2003 15:07 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik was weer naief aan het hopen op normale reacties waar ik wat mee kan, hoe dom van mij...... Ik zal voortaan wel posten onder een kloon in serieuze topics
Wat zou ik je graag iets doen, zodat het misschien allemaal een beetje goed valt daarboven en je ook werkelijk maar iets van al dit advies aantrekt.
Je negeert alles wat er gezegd wordt en niet in jouw straatje past gewoon totaal. Iedereen probeert je hier te adviseren, maar je sluit je er gewoon voor af en bent blijkbaar toch erg overtuigd, dat de manier waarop jij bezig bent goed is, omdat JIJ dat zo nu eenmaal zo wil. bah.
Ik mag hopen dat je een keer wakker wordt en je zoontje een stabiele omgeving kan bieden en een moeder die er voor hem kan zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door ObsEssie op 10-11-2003 15:29]
quote:Ok.
Op maandag 10 november 2003 15:20 schreef zwaaibaai het volgende:Nogmaals: dit is geen bashtopic!
Mien, je bent goed bezig, meid
Kop op, en als het mis gaat met deze gozer, is de volgende misschien wel je grote liefde! Of degene daarna. Of daarna. Voor je kind het huis uit gaat moet het toch lukken een geschikte vader te vinden lijkt me zo. Succes ermee!
quote:Hm met normale reacties doe je ook niks
Op maandag 10 november 2003 15:07 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik was weer naief aan het hopen op normale reacties waar ik wat mee kan, hoe dom van mij...... Ik zal voortaan wel posten onder een kloon in serieuze topics
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:23 schreef Tijn het volgende:[..]
Ok.
Kop op, en als het mis gaat met deze gozer, is de volgende misschien wel je grote liefde! Of degene daarna. Of daarna. Voor je kind het huis uit gaat moet het toch lukken een geschikte vader te vinden lijkt me zo. Succes ermee!
En ik dacht dat ik sarcastisch was
!
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:20 schreef zwaaibaai het volgende:Nogmaals: dit is geen bashtopic!
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:23 schreef Tijn het volgende:[..]
Ok.
OT: Mien, ipv van alle adviezen weg te wuiven zou je er ook iets mee kunnen doen. Als je zo doorgaat, ga jij en je kind er aan onderdoor. Eerst jijzelf stabiel worden, je leven op orde krijgen, dan pas een relatie. Een relatie moet een aanvulling zijn op je leven, niet een noodzaak!
quote:Je krijgt behoorlijk de wind van voren in dit topic, m.i. behoorlijk terecht. Nu draai je de boel om, en ga je zielig lopen doen. Ik ben een tijd alleen staande vader geweest, maar ik heb nooit het idee in mijn hoofd gehad dat mijn zoon niet gelukkig was omdat hij in een 1 ouder gezin leefde.
Op maandag 10 november 2003 15:04 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ik wil nu een relatie, omdat ik steeds ouder word en steeds lelijker voor mijn gevoel.
Het was altijd mijn droom om voor mijn 30e gesetteld te zijn.
Sorry voor degenen die nu boos worden / zijn, maar dat is mijn belevingswereld.
En als ik dan toch zo'n kut moeder ben laat ik de kleine wel uit huis plaatsenIs hij tenminste van zo'n egoistische bitch van een moeder verlost! Wat een zegen voor hem
Het laatste wat je wilt is dat je kind over 15/20 jaar tegen je zegt dat jij emotioneel afwezig was tijdens zijn opgroeien, omdat jij geforceerd op zoek was naar een partner.
Zet nu eens een stap achteruit, en kijk naar je eigen gedrag, zonder je daarbij te laten leiden door je hevige hunkering naar een partner.....gewoon puur naar je eigen situatie kijken....dan moet je toch zien dat dit niet de gezonde manier is, dat dit slopend is voor jezelf en belangerijker voor je kind
quote:Toevallig die column in de Metro gelezen vandaag?
Op maandag 10 november 2003 15:02 schreef nossio het volgende:
als je zo denkt,heeft therapie ook weinig nut meer
Waarom kan iedereen zo maar kinderen krijgen![]()
quote:Niet te streng he, tis geen bashtopic ofzo.
Op maandag 10 november 2003 15:28 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
OT: Mien, ipv van alle adviezen weg te wuiven zou je er ook iets mee kunnen doen. Als je zo doorgaat, ga jij en je kind er aan onderdoor. Eerst jijzelf stabiel worden, je leven op orde krijgen, dan pas een relatie. Een relatie moet een aanvulling zijn op je leven, niet een noodzaak!
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:00 schreef Logician het volgende:
Ik herken wel dingen, ik was 2 dagen 18 toen ik Chavez mijn oudste kreeg
en had geen vaste relatie (vader was een eikel die ik dus aan de kant heb gezet)
En toen was er ineens niemand .. nou is mijn moeder toevallig BL en heb ik met
haar precies hetzelfde meegemaakt als jij nu jouw kind aandoet, en wat dacht je
de eerste jaren van mijn kind zijn leven heb ik precies hetzelfde gedaan, ik wist
nml niet beter! Ik had van mijn moeder nooit geleerd wat "liefde" was mijn moeder
was zo druk bezig met haar uiterlijk, mannen en sexy gevonden worden dat ik tot
een paar jaar geleden dacht dat seks en liefde hetzelfde waren, met als gevolg
dat ik veel te jong aan seks begon omdat ik niet beter wist, en dat ik van vriendje
naar vriendje ging zonder er bij na te denken, op den duur kwam ik erachter dat het
bij andere mensen anders was, ik kreeg van sommige mensen zelfs een "naam" toen zijn
mijn ogen open gegaan en ben ik heel hard aan mezelf gaan werken, en kijk nu!
Eindelijk een leuke relatie, huisje boompje beestje kindjes etc..
Weet wat je je kind aandoet Mien, BL is niet alleen jouw probleem
Je kind krijgt er zo veel van mee, kinderen imiteren nml en ze nemen
jouw gedrag over ... ze hebben nml geen ander voorbeeld ... wees eens eerlijk
tegen over jezelf en je kind.
quote:Gelul. Iedereen wordt ouder en iedereen vindt diegene waarvan hij/zij van denkt dat het de juiste keus is... Of je nou 16 of 46 bent, er zal vast wel IEMAND zijn die jou leuk vind, en ONGEACHT hoe je eruit ziet (waarom denk je dat de wereld zo vol is met meer minder-mooie mensen dan mooie mensen?)
Ik wil nu een relatie, omdat ik steeds ouder word en steeds lelijker voor mijn gevoel.
quote:Na je 30e sterf je immers
quote:Dat zeggen we niet. Er is ruimte ZAT voor verbetering van de situatie. Iedereen heeft tijd voor zichzelf nodig, en als je dat niet kunt geven ondanks ALLES dan kun je beter even een rem erop gooien...
En als ik dan toch zo'n kut moeder ben laat ik de kleine wel uit huis plaatsenIs hij tenminste van zo'n egoistische bitch van een moeder verlost! Wat een zegen voor hem
quote:Ik ben zelf ook 26, word ook steeds een jaartje ouder
Tuurlijk, veel mensen dromen van settlen voor hun 30ste. Een vriendin van mij had diezelfde haast van jou ook. De ene na de andere man kwam ze tegen, maar nooit wilde het lukken. Ze wilde ook graag kinderen en raakte zelfs een beetje wanhopig. Toen werd ze dertig en ging ze die zelf opgelegde deadline dus nooit meer halen. Het leek wel of er een rust over haar kwam en ze ging zich er minder druk om maken. Nu is ze 33. Ze gaat dit jaar trouwen en heeft ondertussen een kindje gekregen met haar aanstaande. Zo gauw ze zelf beter in haar vel zat, leerde ze een hartstikke leuke man kennen ipc al die randfiguren.
quote:toevallig niet,ga nooit met openbaar vervoer
Op maandag 10 november 2003 15:28 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Toevallig die column in de Metro gelezen vandaag?
quote:aLS je dit nou gewoon leest Mien, dan zijn we klaar
Op maandag 10 november 2003 15:29 schreef Logician het volgende:
Met pijn in mijn hart, omdat dit toch wel een heel erg persoonlijke reactie is, dus nogmaals ....
[..][/b]
quote:Stond een leuke column in, getiteld 'Elke debiel mag een kind krijgen'
Op maandag 10 november 2003 15:31 schreef nossio het volgende:
toevallig niet,ga nooit met openbaar vervoer
N.a.v. één of ander tv-programma over laagbegaafden die een kind hadden, en die begeleid werden door een heel team van sociaal werkers etc. om de situatie enigszins een beetje acceptabel voor het kind te houden.
Zou wel een goed stuk zijn voor Mien ook, wat erin wordt gezegd is ook direct op haar van toepassing. Niet dat Mien zwakbegaafd is overigens.
quote:Precies! Vage sloebers met gladde praatjes genoeg, de hele stad zit er vol mee
Op maandag 10 november 2003 15:23 schreef Tijn het volgende:
Mien, je bent goed bezig, meidKop op, en als het mis gaat met deze gozer, is de volgende misschien wel je grote liefde! Of degene daarna. Of daarna. Voor je kind het huis uit gaat moet het toch lukken een geschikte vader te vinden lijkt me zo. Succes ermee!
quote:Doet ze toch niet..... ze luisterd toch niet
Op maandag 10 november 2003 15:34 schreef Frenkie het volgende:[..]
aLS je dit nou gewoon leest Mien, dan zijn we klaar
einde discussie
quote:dat zijn jouw woorden
Op maandag 10 november 2003 15:44 schreef Lemmeb het volgende:[..]
....
Zou wel een goed stuk zijn voor Mien ook, wat erin wordt gezegd is ook direct op haar van toepassing. Niet dat Mien zwakbegaafd is overigens.
quote:Logician, je bent inderdaad een Super Mevrouw.
Op maandag 10 november 2003 15:29 schreef Logician het volgende:
Met pijn in mijn hart, omdat dit toch wel een heel erg persoonlijke reactie is, dus nogmaals ....
[..][/b]
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:46 schreef Riann het volgende:[..]
Doet ze toch niet..... ze luisterT toch niet
quote:Nou Semtex, ik weet dat je die ziekte ook hebt/ had, maar er zit een wereld van verschil tussen de posts van jou, en die van Mien.
Op maandag 10 november 2003 15:00 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat hebben alle borderliners, ik vind mezelf soms ook heeel erg zielig
Van jou heb ik nog nooit zulke vol met zelfmedelijden topics gezien.
heb ook nog niet goed gezocht eigenlijk
quote:*kuch* Toen ze in een donker verleden nog onder een andere naam postte...
Op maandag 10 november 2003 15:50 schreef Icicle het volgende:[..]
Nou Semtex, ik weet dat je die ziekte ook hebt/ had, maar er zit een wereld van verschil tussen de posts van jou, en die van Mien.
Dus in mijn opvatting hoeft een "borderliner" niet altijd zo te doen.. Zoiemand weet toch wel waar ze mee bezig is? Ik begrijp dat niet hoe je jezelf zo laat afbekken hier op Fok!. Als je zo'n topic opent weet je dat dit gebeurt.Van jou heb ik nog nooit zulke vol met zelfmedelijden topics gezien.
heb ook nog niet goed gezocht eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |