abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2003 @ 15:02:31 #101
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_14525654
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:59 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Een kind neem je niet, een kind krijg je

Hebben wij weer is moeder MariaMien onbevlekt ontvangen
  maandag 10 november 2003 @ 15:02:54 #102
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_14525662
Nou ik moet toegeven dat de discussie weer flink verhit is!
Anyway, om ook even een bijdrage te leveren, al zal ik t wat minder boos brengen, ze hebben hier wel een beetje gelijk.
Ik kan me heus wel voorstellen dat je zelf eindelijk eens een goeie relatie wilt, waarin je krijgt wat je nodig hebt, zonder angst van verlatingen etc etc.
Het vervelende is, dat dat op deze manier niet zal gebeuren.
Als jij je zwak blijft opstellen tegenover mannen, dan maken sommige mannen daar gebruik van, wat we dus nu merken. Uiteindelijk resulteert dat dus in weer een verpeste relatie met alle vervelende gevolgen van dien.

Je kind zal je dit uiteindelijk absoluut niet in dank af gaan nemen. Tuurlijk hij is nu nog klein, hij begrijpt t allemaal nog niet zo goed. Nee goddank, anders zou hij zich waarschijnlijk ontzettend kut voelen.
Tuurlijk, hij heeft ook wel een vaderfiguur nodig, maar als hij al niet eens een moederfiguur heeft, dan ben je natuurlijk helemaal nergens.

Zoals je al zei, je wilt ondanks het feit dat het niet helemaal lekker is voor je kind, toch een vriend, toch zelf gelukkig zijn.
Je ziet echter dat het op deze manier ook niet lukt en dat je je kind bij jouw eigen mislukte relaties meesleept.
Je eigen leven zal je inderdaad niet snel probleemloos krijgen, maar je kan er op zn minst voor zorgen dat je kind zo min mogelijk onder jouw akkefietjes te lijden heeft.

Ook al wil je miskien je mannenjacht hier niet voor opgeven, probeer in ieder geval een manier te vinden waarop je de schade zoveel mogelijk beperkt.

maandag 10 november 2003 @ 15:03:41 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14525676
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:01 schreef shmoopy het volgende:
Edit.
Edit: reactie op edit

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 10-11-2003 15:18]

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 10 november 2003 @ 15:04:14 #104
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_14525698
quote:

[..]

Je werd op een ochtend wakker en je dacht, verrek, wie heeft die hummel hier neergelgd?

Dat is krijgen.

Voor de rest ben je er toch echt steeds zelf bij geweest.

CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
pi_14525702
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

A) Je moet geen relatie aangaan omdat je niet vrijgezel wil blijven. Je kunt een relatie aan gaan als je een stabiele omgeving voor jezelf en je kind hebt gecreerd en iemand ontmoet waar je van gaat houden.

B) Zie je niet dat je in deze situatie kennelijk steeds de fout ingaat als je op zoek gaat naar een relatie? Of jij reageert nu niet goed of je partners, we hebben er al een aantal keren voorbeelden van gezien hier. Waarom wil je per se nu een relatie, ten koste van de moeilijkheden die het nu steeds voor jou, je kind en je partner met zich meebrengt? Niemand zegt dat je eeuwig alleen moet blijven, maar je bent 26. Je hebt toch nog alle tijd als je wat verder in het proces van stabieler worden bent?

Ik wil nu een relatie, omdat ik steeds ouder word en steeds lelijker voor mijn gevoel.
Het was altijd mijn droom om voor mijn 30e gesetteld te zijn.
Sorry voor degenen die nu boos worden / zijn, maar dat is mijn belevingswereld.
En als ik dan toch zo'n kut moeder ben laat ik de kleine wel uit huis plaatsen Is hij tenminste van zo'n egoistische bitch van een moeder verlost! Wat een zegen voor hem
pi_14525725
quote:

[..]

Maar in de meeste gevallen kies je erzelf voor
pi_14525726
quote:

[..]

En dan hup naar de creche, zodat je zinvol kan Fokken en webloggen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 10 november 2003 @ 15:06:18 #108
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_14525750
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:53 schreef miendobbelsteen het volgende:

Ik hou van mijn zoontje! Jij kan niet in mijn hart kijken!
Ik wil dat zowel hij als ik gelukkig zijn en zonder vaderfiguur is hij dat ook niet. Ik wil geen eenoudergezin

Je laat je geluk afhangen van 't feit of je een vriend hebt ja of nee?
Sorry mien, maar denk toch eens aan je kind.
Denk je dat die wanhopig zit te wachten op een 'vader' in zijn leven? Dat zijn geluk daarvan afhangt?
Nee, hij heeft nu meer dan ooit zijn moeder nodig. Maar mamma is meer op mannenjacht.

Ik vraag me af waarom ik eigenlijk reageer.
100 mensen kunnen dit roepen en dan snap je ''t nóg niet.

(Un)masking for the greater good.
pi_14525753
dat is niet nodig

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 10-11-2003 15:11]

pi_14525756
Ik ik ik.. Das het enige wat ik lees..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_14525759
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:23 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik heb al 3 dagen NIKS meer van mijn vriend gehoord, ondanks die zware diagnose vrijdag, die ik te horen kreeg en waar hij vanaf wist. Alleen een sms-je verstuurde hij me toen.... (wel een lief sms-je)
Vrijdag gevochten met mijn zwaar verslaafde ex, dat weet hij ook, en zelfs daar reageert hij niet op
Hij is muzikant en was het weekend in Duitslans aan het optreden, zou hij een ander hebben?
Ik voel me zo klote Hij reageert nergens op.
Maar anderen zeggen dat het kan komen omdat je met sommige telefoons geen bereik hebt in het buitenland. Maar hij had toch wel de moeite kunnen doen om me vanaf een vaste telefoon te bellen?

Ik ben zo gek op die jongen! maar ben zo bang dat hij mij niet wil, dat ik weer in een luchtkasteel ben gaan geloven. Door de borderline + nare ervaringen met mannen heb ik zo'n ongelofelijke last van verlatingsangst. Daardoor ben ik zo bang dat mijn vriend een andere, veel leukere, meid heeft leren kennen. Dat ik niet mooi, lief en leuk genoeg was voor hem, dat is mijn angst. Dat hij op me is uitgekeken en dat hij ,uit angst dat ik een suicidepoging of zoiets doe (wat ik niet doe!), dat hij daarom niks laat horen, dat hij het daarom niet uit durft te maken. Dat hij me eigenlijk stiekem allang zat is (zou ik heel goed kunnen begrijpen, zo bijzonder ben ik nu ook weer niet. Mannen vallen alleen op mijn uiterlijk, want mijn karakter is klote)
Ik snap het niet! Want vrijdag kreeg ik nog een lief sms-je. Zouden zijn vrienden soms gezegd hebben dat hij met "die lijp" moet stoppen?
Ik kan niet zonder hem, wil zo graag dat het goedkomt. Maar elke dag dat ik niks van hem hoor wordt de kans steeds kleiner..........
He bah, ik wil niet zo negatief denken! Maar heb gewoon zo behoefte aan de bevestiging dat hij wél gek op me is (ondanks dat sommige anderen denken dat hij me maar voor 1 ding heeft gebruiktt...)
Bij mij kwam hij heel integer over en ik kan niet gelogen dat hij zo'n schoft is. Maar waarom laat hij dan niks horen?

Okee, deze opmerking is niet lullig bedoeld ofzo....
Maar als ik dit zo lees zou ik (als man) ook hard wegrennen.

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 10-11-2003 15:07]

pi_14525769
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:04 schreef miendobbelsteen het volgende:

En als ik dan toch zo'n kut moeder ben laat ik de kleine wel uit huis plaatsen Is hij tenminste van zo'n egoistische bitch van een moeder verlost! Wat een zegen voor hem

wat een zelf-medelijden proef ik in dit stukje tekst
sorry dat ik dit moet zeggen...

Ik bemoei me er liever niet mee...maarja, heb ik nu toch al gedaan

[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 10-11-2003 15:15]

pi_14525783
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:50 schreef Riann het volgende:
Mien waarom open je nog dit soort topics.
Je krijgt toch steeds hetzelfde te horen. En je doet er niks mee...

Wat had je nou verwacht van dit topic????

Ik was weer naief aan het hopen op normale reacties waar ik wat mee kan, hoe dom van mij...... Ik zal voortaan wel posten onder een kloon in serieuze topics
  maandag 10 november 2003 @ 15:07:45 #114
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_14525784
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:44 schreef shmoopy het volgende:
Gloeiende godverdomme, mens, neem dan geen kind!
Vooral deze zin is HEEL erg van toepassing...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_14525791
Ik vraag me toch sterk af:

Heeft het nog wel zin om hierover door te gaan???

Iedereen word er maar ongelukkig van. Mien wil niet luisteren. En doet toch waar ze zelf zin in heeft (haar goed recht). En de rest zit zich op te fokken omdat Mien niet wil luisteren.

pi_14525800
quote:

[..]

Ik wil nu een relatie, omdat ik steeds ouder word en steeds lelijker voor mijn gevoel.

Als je een relatie wilt baseren op leeftijd en uiterlijk kun je er net zo goed niet aan beginnen, want dan loopt het zeker spaak.
quote:
Misschien wordt het tijd om je idealen enigszins aan de realiteit aan te passen.
quote:
Ah, de slachtofferrol. .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_14525819
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:07 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Ik was weer naief aan het hopen op normale reacties waar ik wat mee kan, hoe dom van mij...... Ik zal voortaan wel posten onder een kloon in serieuze topics

Ik denk dat in sommige gevallen idd een kloon beter is.
Al zitten hier ook genoeg serieuse normale en goed bedoelde reacties tussen.

[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 10-11-2003 15:10]

pi_14525842
quote:

[..]

Al eerder gevraagd: waarom vind je jezelf in godsnaam zo zielig?? Dat ben je niet, tja je hebt problemen en je bent een alleenstaande moeder.
So fucking be it, je bent de enige niet! Grow up..
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  maandag 10 november 2003 @ 15:10:20 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14525850
quote:

[..]

Je bent 26 (als ik het goed heb) !!! Iedereen wordt ouder, dat heet leven. Maar bij ouder worden hoort ook wijzer worden.

Het was ook altijd mijn droom om voor mijn 30ste gesetteld te zijn, ben nu 35 en dat settelen is er (nog) niet. Tant pis, dan maar.
Want ik word dan wel ouder, maar ook mooier. Omdat ik mezelf steeds beter leer kennen en mijn eigen plek op deze wereldkloot steeds beter begrijp en invul.

Dromen: hartstikke mooi, maar ga er je werkelijkheid niet op forceren, dat leidt alleen maar tot deceptie op deceptie!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_14525852
=edit=

heeft toch geen zin

[Dit bericht is gewijzigd door Phuturistixxx op 10-11-2003 15:21]

pi_14525866
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:07 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Je was aan het hopen dat mensen je gelijk zouden geven.. Je was aan het hopen dat ze zouden zeggen Mien het komt allemaal wel goed..

Dit zijn normale reacties.. mensen die zeggen wat ze er van vinden gezien je topics die je opent en in het verleden zijn geopend..

Een kloon zou je niet helpen.. Aan de manier van posten kunnen ze zeker achterhalen wie je bent.. Niet posten is dan een betere oplossing..

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 10 november 2003 @ 15:11:49 #122
12221 Tijn