quote:Hebben wij weer is moeder MariaMien onbevlekt ontvangen
Op maandag 10 november 2003 14:59 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Een kind neem je niet, een kind krijg je
Je kind zal je dit uiteindelijk absoluut niet in dank af gaan nemen. Tuurlijk hij is nu nog klein, hij begrijpt t allemaal nog niet zo goed. Nee goddank, anders zou hij zich waarschijnlijk ontzettend kut voelen.
Tuurlijk, hij heeft ook wel een vaderfiguur nodig, maar als hij al niet eens een moederfiguur heeft, dan ben je natuurlijk helemaal nergens.
Zoals je al zei, je wilt ondanks het feit dat het niet helemaal lekker is voor je kind, toch een vriend, toch zelf gelukkig zijn.
Je ziet echter dat het op deze manier ook niet lukt en dat je je kind bij jouw eigen mislukte relaties meesleept.
Je eigen leven zal je inderdaad niet snel probleemloos krijgen, maar je kan er op zn minst voor zorgen dat je kind zo min mogelijk onder jouw akkefietjes te lijden heeft.
Ook al wil je miskien je mannenjacht hier niet voor opgeven, probeer in ieder geval een manier te vinden waarop je de schade zoveel mogelijk beperkt.
quote:Edit: reactie op edit
Op maandag 10 november 2003 15:01 schreef shmoopy het volgende:
Edit.
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 10-11-2003 15:18]
quote:Je werd op een ochtend wakker en je dacht, verrek, wie heeft die hummel hier neergelgd?
Dat is krijgen.
Voor de rest ben je er toch echt steeds zelf bij geweest.
quote:Ik wil nu een relatie, omdat ik steeds ouder word en steeds lelijker voor mijn gevoel.
Op maandag 10 november 2003 14:47 schreef Ripley het volgende:[..]
A) Je moet geen relatie aangaan omdat je niet vrijgezel wil blijven. Je kunt een relatie aan gaan als je een stabiele omgeving voor jezelf en je kind hebt gecreerd en iemand ontmoet waar je van gaat houden.
B) Zie je niet dat je in deze situatie kennelijk steeds de fout ingaat als je op zoek gaat naar een relatie? Of jij reageert nu niet goed of je partners, we hebben er al een aantal keren voorbeelden van gezien hier. Waarom wil je per se nu een relatie, ten koste van de moeilijkheden die het nu steeds voor jou, je kind en je partner met zich meebrengt? Niemand zegt dat je eeuwig alleen moet blijven, maar je bent 26. Je hebt toch nog alle tijd als je wat verder in het proces van stabieler worden bent?
quote:Maar in de meeste gevallen kies je erzelf voor
quote:En dan hup naar de creche, zodat je zinvol kan Fokken en webloggen.
quote:Je laat je geluk afhangen van 't feit of je een vriend hebt ja of nee?
Op maandag 10 november 2003 14:53 schreef miendobbelsteen het volgende:Ik hou van mijn zoontje!
Jij kan niet in mijn hart kijken!
Ik wil dat zowel hij als ik gelukkig zijn en zonder vaderfiguur is hij dat ook niet. Ik wil geen eenoudergezin
Ik vraag me af waarom ik eigenlijk reageer.
100 mensen kunnen dit roepen en dan snap je ''t nóg niet.
quote:Okee, deze opmerking is niet lullig bedoeld ofzo....
Op maandag 10 november 2003 10:23 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik heb al 3 dagen NIKS meer van mijn vriend gehoord, ondanks die zware diagnose vrijdag, die ik te horen kreeg en waar hij vanaf wist. Alleen een sms-je verstuurde hij me toen.... (wel een lief sms-je)
Vrijdag gevochten met mijn zwaar verslaafde ex, dat weet hij ook, en zelfs daar reageert hij niet op
Hij is muzikant en was het weekend in Duitslans aan het optreden, zou hij een ander hebben?![]()
Ik voel me zo kloteHij reageert nergens op.
Maar anderen zeggen dat het kan komen omdat je met sommige telefoons geen bereik hebt in het buitenland. Maar hij had toch wel de moeite kunnen doen om me vanaf een vaste telefoon te bellen?Ik ben zo gek op die jongen! maar ben zo bang dat hij mij niet wil, dat ik weer in een luchtkasteel ben gaan geloven. Door de borderline + nare ervaringen met mannen heb ik zo'n ongelofelijke last van verlatingsangst. Daardoor ben ik zo bang dat mijn vriend een andere, veel leukere, meid heeft leren kennen. Dat ik niet mooi, lief en leuk genoeg was voor hem, dat is mijn angst. Dat hij op me is uitgekeken en dat hij ,uit angst dat ik een suicidepoging of zoiets doe (wat ik niet doe!), dat hij daarom niks laat horen, dat hij het daarom niet uit durft te maken. Dat hij me eigenlijk stiekem allang zat is (zou ik heel goed kunnen begrijpen, zo bijzonder ben ik nu ook weer niet. Mannen vallen alleen op mijn uiterlijk, want mijn karakter is klote)
Ik snap het niet! Want vrijdag kreeg ik nog een lief sms-je. Zouden zijn vrienden soms gezegd hebben dat hij met "die lijp" moet stoppen?
Ik kan niet zonder hem, wil zo graag dat het goedkomt. Maar elke dag dat ik niks van hem hoor wordt de kans steeds kleiner..........
He bah, ik wil niet zo negatief denken! Maar heb gewoon zo behoefte aan de bevestiging dat hij wél gek op me is (ondanks dat sommige anderen denken dat hij me maar voor 1 ding heeft gebruiktt...)
Bij mij kwam hij heel integer over en ik kan niet gelogen dat hij zo'n schoft is. Maar waarom laat hij dan niks horen?![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 10-11-2003 15:07]
quote:wat een zelf-medelijden proef ik in dit stukje tekst
Op maandag 10 november 2003 15:04 schreef miendobbelsteen het volgende:En als ik dan toch zo'n kut moeder ben laat ik de kleine wel uit huis plaatsen
Is hij tenminste van zo'n egoistische bitch van een moeder verlost! Wat een zegen voor hem
Ik bemoei me er liever niet mee...maarja, heb ik nu toch al gedaan ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 10-11-2003 15:15]
quote:Ik was weer naief aan het hopen op normale reacties waar ik wat mee kan, hoe dom van mij...... Ik zal voortaan wel posten onder een kloon in serieuze topics
Op maandag 10 november 2003 14:50 schreef Riann het volgende:
Mien waarom open je nog dit soort topics.
Je krijgt toch steeds hetzelfde te horen. En je doet er niks mee...Wat had je nou verwacht van dit topic????
quote:Vooral deze zin is HEEL erg van toepassing...
Op maandag 10 november 2003 14:44 schreef shmoopy het volgende:
Gloeiende godverdomme, mens, neem dan geen kind!
Heeft het nog wel zin om hierover door te gaan???
Iedereen word er maar ongelukkig van. Mien wil niet luisteren. En doet toch waar ze zelf zin in heeft (haar goed recht). En de rest zit zich op te fokken omdat Mien niet wil luisteren.
quote:Als je een relatie wilt baseren op leeftijd en uiterlijk kun je er net zo goed niet aan beginnen, want dan loopt het zeker spaak.
Op maandag 10 november 2003 15:04 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ik wil nu een relatie, omdat ik steeds ouder word en steeds lelijker voor mijn gevoel.
quote:Misschien wordt het tijd om je idealen enigszins aan de realiteit aan te passen.
Het was altijd mijn droom om voor mijn 30e gesetteld te zijn.
Sorry voor degenen die nu boos worden / zijn, maar dat is mijn belevingswereld.
quote:Ah, de slachtofferrol.
En als ik dan toch zo'n kut moeder ben laat ik de kleine wel uit huis plaatsenIs hij tenminste van zo'n egoistische bitch van een moeder verlost! Wat een zegen voor hem
quote:Ik denk dat in sommige gevallen idd een kloon beter is.
Op maandag 10 november 2003 15:07 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ik was weer naief aan het hopen op normale reacties waar ik wat mee kan, hoe dom van mij...... Ik zal voortaan wel posten onder een kloon in serieuze topics
[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 10-11-2003 15:10]
quote:Al eerder gevraagd: waarom vind je jezelf in godsnaam zo zielig?? Dat ben je niet, tja je hebt problemen en je bent een alleenstaande moeder.
Ik wil nu een relatie, omdat ik steeds ouder word en steeds lelijker voor mijn gevoel.
Sorry voor degenen die nu boos worden / zijn, maar dat is mijn belevingswereld.
En als ik dan toch zo'n kut moeder ben laat ik de kleine wel uit huis plaatsenIs hij tenminste van zo'n egoistische bitch van een moeder verlost! Wat een zegen voor hem
quote:Je bent 26 (als ik het goed heb) !!! Iedereen wordt ouder, dat heet leven. Maar bij ouder worden hoort ook wijzer worden.
Het was ook altijd mijn droom om voor mijn 30ste gesetteld te zijn, ben nu 35 en dat settelen is er (nog) niet. Tant pis, dan maar.
Want ik word dan wel ouder, maar ook mooier. Omdat ik mezelf steeds beter leer kennen en mijn eigen plek op deze wereldkloot steeds beter begrijp en invul.
Dromen: hartstikke mooi, maar ga er je werkelijkheid niet op forceren, dat leidt alleen maar tot deceptie op deceptie!
quote:Je was aan het hopen dat mensen je gelijk zouden geven.. Je was aan het hopen dat ze zouden zeggen Mien het komt allemaal wel goed..
Ik was weer naief aan het hopen op normale reacties waar ik wat mee kan, hoe dom van mij...... Ik zal voortaan wel posten onder een kloon in serieuze topics
Dit zijn normale reacties.. mensen die zeggen wat ze er van vinden gezien je topics die je opent en in het verleden zijn geopend..
Een kloon zou je niet helpen.. Aan de manier van posten kunnen ze zeker achterhalen wie je bent.. Niet posten is dan een betere oplossing..
quote:Edit: reactie op edit
Op maandag 10 november 2003 15:06 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Edit
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 10-11-2003 15:16]
quote:auw. pijnlijke opmerking..
lieve miendobbelsteen, er regaeren in dit topic een paar vrouwelijke figuren die met begrip reageren op je situatie, maar die zeker ook een aantal problemen aankaarten die een oplossing nodig hebben!
lees het, en snap het! hoe stom het uit mijn mond klinkt, maar zoek eens vastigheid, en vooral als ik lees dat je een kind hebt: geef dat kind het recht op een moeder! die moeder ben jij en jij kan er alleen maar voor het kind zijn als je zelf goed en vast in je vel zit!
quote:Zal niet veel uithalen als die kloon dezelfde onzin uit blijft kramen. Dan krijg je binnen de kortste keren dezelfde situatie.
Maar ja, goed, het werd al eerder gezegd, zelfmedelijden en de slachtofferrol. Edit
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 10-11-2003 15:19]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |