abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2003 @ 14:01:04 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_14523838
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:02 schreef TeazNutz het volgende:

Geen netwerk he....in Duitsland....

Vreselijk ontopic, maar dit kan inderdaad het geval zijn. Ik woon zelf in Duitsland en buiten de stedelijke gebieden kan het regelmatig voorkomen dat je geen netwerk hebt (zelfs in het Ruhrgebied).

Voor de rest hoop ik alleen voor je Mien, dat je wat meer waardering voor jezelf krijgt en wat rust en regelmaat in je leven kan creeeren. Ik weet uit ervaring dat je daar erg van kan opknappen.

Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_14524555
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:51 schreef imago het volgende:

[..]

Hoor je nu zelf niet hoe egoïstisch dit is?

Het geluk van je kind is toch veel belangrijker dan of jij een vriend hebt of niet? Je wil een stabiele gezins-situatie, maar die zal er nooit zijn voor je kind als jij jouw geluk laat afhangen van het wel of niet hebben van een partner. Je moet zélf die stabiele situatie creëren!

En niemand heeft *recht* op een vriend of een relatie. Natuurlijk wil je dat graag, en ik heb ook topics vol gelezen over alle problemen die je hebt. Maar je eerste prioriteit is je kind.

En toch wil ik een partner
Noem me maar koppig, ordinair of wat dan ook, dit is gewoon wat ik wil.
Ook wil ik een stabiele situatie voor mijn zoon, met een lieve stiefvader.
Tegen de tijd dat mijn problemen over zijn ben ik een oud fossiel zolang ga ik echt niet wachten.
Op elk potje past een deksel, zelfs op die van moeilijke mensen zoals ik.
Ik weet tenminste wat ik mankeer en waar mijn zwakheden liggen. Ik ken ook mensen aan wie ook zat steekjes los zitten, maar die er niet voor uit komen en die ook een relatie hebben (gehad). Is niks mis mee in mijn ogen
pi_14524595
Okee Mien, duidelijk.
Jij gaat voor.
Ook op je kind.

Succes.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 10 november 2003 @ 14:27:06 #54
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14524642
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:48 schreef KRT het volgende:
Euh... nee. Hoe kom je daar nou weer bij?
Nee idd. Ik snap ook absoluut niet waar ze dit vandaan haalt .

Waar komt toch die kronkel vandaan dat iedereen 'recht' zou hebben op een relatie? Sommige mensen zijn om uiteenlopende redenen nu eenmaal voorbestemd om de rest van hun leven alleen te blijven.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 10 november 2003 @ 14:28:03 #55
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_14524681
Korte opsomming;
wanhopig op zoek
makkelijk doelwit
blijft losers aantrekken
Mien naar de klote
Kind doet niet echt terzake..als Mien maar gelukkig is

Iemand zei het ooit is heel pakkend;
vooral doorgaan

[<knip Censuur op Fok!>]
pi_14524695
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:25 schreef shmoopy het volgende:
Okee Mien, duidelijk.
Jij gaat voor.
Ook op je kind.

Succes.

Jeez.. eens inderdaad. Wat een egoisme..
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  maandag 10 november 2003 @ 14:29:25 #57
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_14524721
Ik begin nieuwsgierig te worden naar miens reactie op dit alles.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 10 november 2003 @ 14:29:27 #58
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14524722
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:24 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ook wil ik een stabiele situatie voor mijn zoon, met een lieve stiefvader.
Moet je vooral met van die drugsverslaafden annex gokverslaafden annex kunstenaars annex artiesten blijven aanpappen .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_14524817
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:24 schreef miendobbelsteen het volgende:

En toch wil ik een partner

Nou, dat is dan ook weer duidelijk.

Je stelt jouw eigen geluk boven dat van je zoontje.

Bah.

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_14524883
quote:
Je vliegt nu blijkbaar als een mot op iedere vlam af en vraagt je af waarom je steeds verbrand.
En dan ook nog eens een mot met een hele dikke plaat voor haar
kop. Leer je nooit iets uit je verleden? Volgens mij heeft het weinig nut om jouw advies te geven. Ik begrijp dan ook niet waarom je steeds wanhopige topics opent, terwijl je nooit iets met de feedback doet. Hou je dan gewoon bij je weblog. Veel succes met jouw leven (waar toevallig ook anderen deel vanuit maken, maar ja dat boeit natuurlijk niet) en bij deze is dit dan ook mijn laatste post in een topic van jou.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_14524956
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:53 schreef milagro het volgende:

[..]

Mien, sorry maa rik lees alleen maar gedoe met jou en die kerels.
Je kind gaat voor, dan maar even geen relatie.
Maar in 1 jaar tijd drie relaties is niet goed voor een kind, zeker niet als die gepaard gaan met ruzies en gedoe.
Wat is er mis met even een periode rust op dat vlak?
Hetis toch niet voor altijd?
Maar een jong kind heeft rust nodig om zich heen en niet een moeder die buiten haar borderline problemen ook nog eens energie moet steken in een of ander vent.
Steek je energie eens een jaartje in jezelf, je kind, kijk eens of er ms eenmogelijkheid is op part time werk met kinderopvang, ga een cursus volgen opdat je later, als je nu nog niet aan de slag wilt/kan een bredere keus hebt.

Bouw eerst een daaraan.
Die kerels zijn niet belangrijk even.
Met deze vent is het ook weer een knipperlicht relatie, schrijf je hier.
Dat is niet goed voor jou nu, niet goed voor je kindje.

Gun jezelf nu eens de tijd.

Maar goed, je doet maar
Luisteren doe je toch niet en hoef je ook niet natuurlijk.

Wat er mis mee is is dat het niet om een jaar gaat, maar waarschijnlijk voor hele lange tijd. Want ik hoor dit advies echt al jaren, 7 jaar om prec ies te zijn.
Ik zie mijzelf niet binnen zeer korte tijd "beter" worden psychisch, en dan kan ik wel wachten tot Sint Juttemis.
Ik begrijp wel dat jullie het goed bedoelen, maar het maakt 't er voor mij niet makkelijker op. Als alleenstaande moeder probeer ik te roeien met de riemen die ik heb, en hoop echt dat dit vriendje die emotioneel stabiel en rusitig is) de ware is.
Ik wil gewoon echt een partner, een goede wel te verstaan
pi_14524995
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:06 schreef Radiohoofdje het volgende:
Hebben jullie niet een dag afgesproken dat jullie elkaar weer zien? Dan kijk je daar naar uit
En ik begrijp best dat je er onzeker over kunt zijn dat hij niks laat horen. Want bij mijn vriendje was dat ook zo...en nou heeft hij het gister uitgemaakt.
Het kwam dus van 1 kant...en daar ben jij nou ook bang voor? Maar wacht gewoon tot hij terug is misschien is er wel helemaal niks aan de hand.
Ja, we gaan elkaar 1 dag in de 2 weken zien.
Het blijkt ook loos alarm, want hij zond me een lief sms-je.
Ik had me weer eens voor niks druk gemaakt

pi_14525087
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:37 schreef miendobbelsteen het volgende:

Ik begrijp wel dat jullie het goed bedoelen

Ojah? Waarom loop je dan op je weblog af te geven op de mensen in dit topic? Beweer je dat mensen hier vinden dat je geen vriend mag krijgen vanwege je problemen?

Ik stel het niet op prijs om daar geciteerd te worden op een manier die de zaken volkomen uit z'n verband rukt. Mensen hier proberen jou te helpen, omdat jij zo nodig weer een topic moet openen, en als dank plaats je zoiets op je weblog.

pi_14525130
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:53 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik zie een connectie tussen BHFH en Mien

Nou, we zijn beslist geen kloon hoor

Maar on topic: ik wil dus niet vrijgezel blijven, omdat ik diep in mijn hart verwacht dat mijn 'genezingsproces' wel eens jaren, zo nodig een heel leven, gaan duren en ik niet op mijn 50e pas de "prins op het witte paard" ga ontmoeten.
Ik ben nu jong, net als veel mensen van mijn leeftijd (26 jaar) wil ik een partner en me uiteindelijk settelen.
Ik kan het niet beter uitleggen, zal wel 1 van mijn kronkels zijn

pi_14525151
weet je wat het lullige is? jouw kind heeft later ws bindings problemen
en misschien ook wel een vorm van verlatings angst + heeft hij zoveel
"lieve stiefvaders" gehad dat hij niet meer weet wie wie was, ..
Om nog maar van het gebreken van een sociaale gedragscode te zwijgen.

Ik praat uit ervaring mien, dit doe je niet voor je kind, dit is puur eigenbelang
misschien niet slecht bedoelt, maar jij hebt aandacht nodig, en het
liefst word je aanbeden, en zodra ze je niet meer aanbidden (de verliefd-
heid verandert in houden van) raak jij in paniek en denk je dat ze je niet
meer leuk vinden ... en elke keer weer kom je dit tegen en tot de dag dat
jij daar aan gaat werken blijf je dit in elke relatie tegen komen ..
M.a.w ga er eens echt wat mee doen, en hou op met excuses maken
tegenover jezelf.

Succes,
Chantal

pi_14525181
Flikker toch een teringeind op met je alleenstaande-moedergejammer, dat zijn er meer, en ook met ieder hun problemen.
You're nothing special Mien, jouw probleem is alleen dat je kind er de dupe van wordt en dan gaat bij mij even het licht uit.
Het gaat hier niet om wat jij nodig hebt, maar in eerste instantie om wat Jesse nodig heeft.
En dat is geen moeder die als een hysterische nymfomane achter kerels aanrent en het hele huis bij elkaar jankt als het misgaat.
Vraag je jezelf wel eens af wat dat met je zoontje doet, zo'n moeder die het ook allemaal niet weet?

Ik kan je verzekeren, het is funest voor zijn gevoel van veiligheid.

En zet dit ook maar op je weblog, alles is tenslotte belangrijk als het om JOU gaat, en iedereen die daarbij in de weg loopt is lastig.

Gloeiende godverdomme, mens, neem dan geen kind!

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_14525192
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:42 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Maar on topic: ik wil dus niet vrijgezel blijven, omdat ik diep in mijn hart verwacht dat mijn 'genezingsproces' wel eens jaren, zo nodig een heel leven, gaan duren en ik niet op mijn 50e pas de "prins op het witte paard" ga ontmoeten.
Ik ben nu jong, net als veel mensen van mijn leeftijd (26 jaar) wil ik een partner en me uiteindelijk settelen.

Ik vind je wel een beetje geobsedeert door het vriendjesgedoe zeg. Sorry dat ik het zeg maar dat vind ik echt.
pi_14525205
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:25 schreef shmoopy het volgende:
Okee Mien, duidelijk.
Jij gaat voor.
Ook op je kind.

Succes.

Het draait idd alleen allemaal om wat JIJ wil...
Kind is eigenlijk alleen maar een last...

(sorry dat ik dat laatste zo stel hoor, maar dat is wel wat ik hier heel erg uit proef...)

pi_14525210
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:44 schreef shmoopy de waarheid
  maandag 10 november 2003 @ 14:47:00 #70
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_14525253
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:45 schreef imago het volgende:

[..]

pi_14525262
quote:

[..]

Wat er mis mee is is dat het niet om een jaar gaat, maar waarschijnlijk voor hele lange tijd. Want ik hoor dit advies echt al jaren, 7 jaar om prec ies te zijn.
Ik zie mijzelf niet binnen zeer korte tijd "beter" worden psychisch, en dan kan ik wel wachten tot Sint Juttemis.
Ik begrijp wel dat jullie het goed bedoelen, maar het maakt 't er voor mij niet makkelijker op. Als alleenstaande moeder probeer ik te roeien met de riemen die ik heb, en hoop echt dat dit vriendje die emotioneel stabiel en rusitig is) de ware is.
Ik wil gewoon echt een partner, een goede wel te verstaan

Weet je waarom jij dit al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren hoort, omdat jij al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren stront eigenwijs bent.

Een kind gaat voor ALLES, Mien!

Jij draait de zaken om, weet je dat.
Een stabiele relatie komt pas als JIJ lekker in je vel zit.
en niet andersom, jij gaat niet lekker in je vel zitten omdát je een relatie hebt.

Kijk nu eens dit gedoe met die Bulgaar.
Een maand geleden amper schreef je nog dat hij je gebruikt had, nooit om je gegeven had en nu ineens is hij weer de liefde van je leven???

Denk toch verdomme eens na, Mien!
Jij bent zo wanhopig op zoek , dat je je als een agfhankelijk kind vastklampt aan iedere vent die jou in beginsel positieve aandacht schenkt.
En slaat dat na verloop van tijd om in negatieve aandacht, dan ga jij je daar op concentreren, op jouw verdrietjes en gemisjes.

Terwijl er verdomme een klein kind naast je staat die een sterke moeder nodig heeft, niet een of ander van lapzwansen afhankelijk labiel neuroot.

Sorry hoor, maar ik ben echt kwaad.

Ik lees alleen maar IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK

en je kind is maar bijzaak.

Je stort je binnen een jaar tijd in drie relaties die allemaal op niets uitlopen en waarom??

DOOR JOU, Mien, door je wanhopig gedrag naar mannen toe.

Wees verdomme een volwassen en neem verdomme je verantwoordelijkheid eindelijk eens.

Je kind is NUMMER 1, niet jouw sexleven, niet jouw gebroken hartje, iets dat je keer op keer ZELF breekt.

En al die zaken zouden jou moeten doen beseffen dat jij pas een volwaardige relatie kan hebben als je ZELF emomtioneel volwaardig bent.
En daar krijg je therapie voor.
Kijk eens naar Moonah, naar Semtex, die hebben ook eerst gezorgd dat ze met zichzelf uit de voeten konden, pas dán was er plaats voor een stabiele relatie.

Verdomme Mien, je hebt een KIND, weet je , JOUW kind.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14525265
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:42 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

A) Je moet geen relatie aangaan omdat je niet vrijgezel wil blijven. Je kunt een relatie aan gaan als je een stabiele omgeving voor jezelf en je kind hebt gecreerd en iemand ontmoet waar je van gaat houden.

B) Zie je niet dat je in deze situatie kennelijk steeds de fout ingaat als je op zoek gaat naar een relatie? Of jij reageert nu niet goed of je partners, we hebben er al een aantal keren voorbeelden van gezien hier. Waarom wil je per se nu een relatie, ten koste van de moeilijkheden die het nu steeds voor jou, je kind en je partner met zich meebrengt? Niemand zegt dat je eeuwig alleen moet blijven, maar je bent 26. Je hebt toch nog alle tijd als je wat verder in het proces van stabieler worden bent?

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_14525277
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Mien, dat je zo dramatisch reageert op 3 dagen geen contact hebben met je vriend komt wel heel erg beklemmend over op me. Leg je normaal gesproken ook zo nadrukkelijk 'beslag' op hem?

Ja maar alleen als ik de indruk heb dat hij vcan me afwil. Hoe meer afstand hij neemt, hoe meer ik me opdring
pi_14525311
quote:

[..]

Edit: doe us ff subtiel of zo

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 10-11-2003 15:09]

pi_14525344
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:48 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Ja maar alleen als ik de indruk heb dat hij vcan me afwil. Hoe meer afstand hij neemt, hoe meer ik me opdring

En dat heb je bij iedere scheet die hij laat, dus die man heeft ook geen leven... als mijn vriendin zo zou zijn dan had ik allang aju gewuifd...

omg...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')