Van Sbs6:
quote:
rolinscha
Geplaatst: 10-03-2005 22:54:53
Sowww dan die ene tonnie ofzo die vandaag in de uitzending was uit duindorp dat is een lekker binkie die wil ik wel beter leren kennen :p volgens mij ken ikm wel van het op stap gaan als ie t toevallig lees mag tie me wel toevoege op linsey4you@hotmail.com :p xxxxies linsey
quote:
jantina
Geplaatst: 09-03-2005 01:39:33
we zijn niet blij met sbs6,en wat ze nederland laten zien.wij zijn ook opgenomen in onse wijk,wat geen probleem wijk is,en de beelden die er zijn is allemaal met voorbedachte rade!wand we moesten niet alleen saai aan de eethoek gaan zitten,dat vond sbs6 niks,nou als ze een feestje willen zijn we wel van de partij en heeelemaal als de bier gratis is ,toch.dus willen ze alleen maar de feestjes laten zien,en liefst eerst bier en dan ruzie dat zijn toch kijkcijfers!maar er werd niet verteld dat deze beelden zo negatief in het nieuws zou komen,het zou gaan over volksbuurten die gerenoveerd werden en waar het nog gezellig was en iedereen voor elkaar klaar stond.een reallive maar! dan moeten ze zelf geen bier in huis halen,en laat die mensen dan gewoon hun gang gaan ,dan krijg je heele andere beelden,en geen aso,s wand dat provoceert sbs6 zelf met een leugen en wat kratten,en tuurlijk met bier op en een camera,wil iedereen wel op vallen ,wand deze wijk is toch veel leuker dan die andere he.maar had ons dan wel de waarheid verteld,dan hadden jullie echte beelden van het gewoone leven gehad.en niet van een paar zuipende feest beesten,die gratis bier krijgen en dat ook nog aan de einde van de maand.leuk voor de kids als ze maandag weer naar school moeten!!! en we konden stoppen waneer we wouden,nou we hebben ze nooit meer gezien!en we geven ook geen toesteming om de beelden zo uit te laten zenden niet op deze manier niet onze wijk.we voelen ons genaait,en straks heel nederland!!!dit is geen realive meer .echt nie ps oosterpark groningen,
Dat taalniveau
![]()
quote:
taffie
Geplaatst: 07-03-2005 20:00:29
ja dat snap ik. maar heb door de omstandich heden mijn school niet af kunnen maken vandaar de taal fouten kan het ook niet meer in halen maar even goed weet ik dat niet ieder boos of negatief is maar maak me zorgen over mijn zusje en zie er is nu een hond ge dood waar om dan dank zij deze uit zending en mijn zwager zit nu ook vast in het hok sins sbs er geweest is zou het daar aan ligen en die hond dann ???
Dit is gewoon te grappig om te lezen
![]()
Wat een volk