Ik vind dit spel vergeleken met C&C toch duidelijk zwakker!quote:Op zondag 9 november 2003 21:50 schreef RuiDaSilva het volgende:
Het spel der spellen!!!!!!!!!!!!
Iets beters bestaat er gewoon niet..........
Voor mij persoonlijk is dit het beste spel ooit gemaakt.
Zelf heel veel plezier gehad met Total Annihilation, zelfde genre, maar je moet ervan houden! Ik weet wel dat er veel fans van dit spel zijn dus je kan ernaar zoeken.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:45 schreef TamaraB het volgende:
Mijn vader speelt Red alert 1 en 2 heel vaak. Dat is het enige spel dat hij ooit speelt, verder geeft hij niks om spelletjes. Hij vraagt nu voor zijn verjaardag nog zo'n spel. Alleen is er 1 probleem, hij heeft een pentium 500 dus Generals draait niet. Weet iemand wat ik wel kan kopen, zo'n zelfde soort spel, niet te hoge systeemeisen? Ik speel zelf nooit zulke spellen, dus ik heb echt geen idee.
wat mij betreft het leukste spel ooitquote:Op zondag 9 november 2003 21:42 schreef TheFes het volgende:
wat een moeite voor zo'n oud spel
... inderdaad, wasquote:Op zondag 26 september 2004 12:56 schreef Nkjez het volgende:
zo zo dit is pas een goede topic!
ik ga dit vandaag op me eigen netwerk spelen, om oude "memories" terug te halen
en omdat ik er goed in was![]()
Bij bart smit krijgen wij hem nog geregeld binnen.quote:Op zondag 26 september 2004 18:55 schreef Onderbroek het volgende:
waar kan je die eigenlijk nog kopen?
En ook nog steeds geen Windows XP.quote:Op zondag 26 september 2004 17:41 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik heb nog steeds geen compatibiliteit tabje
nee kloptquote:Op zondag 26 september 2004 21:55 schreef Cybarite het volgende:
[..]
En ook nog steeds geen Windows XP.
Heel dom dus....quote:Op maandag 27 september 2004 21:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
nee klopt![]()
Zag RA ook bij de Kruidvat liggen, in een box met nog een paar spellen voor 12 euro ofzo iets.quote:Op zondag 26 september 2004 18:55 schreef Onderbroek het volgende:
waar kan je die eigenlijk nog kopen?
In het spel linksboven op Options klikken dan komt er een menu tevoorschijn.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:51 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Zag RA ook bij de Kruidvat liggen, in een box met nog een paar spellen voor 12 euro ofzo iets.
Heb RA nu ook op de comp staan.... alleen loopt zooooo snel. Iemand een idee hoe ik kan instellen dat de poppetjes niet meer zo snel over het scherm rennen??
Het zit ook in Service Pack 2quote:Op zondag 26 september 2004 21:55 schreef Cybarite het volgende:
En ook nog steeds geen Windows XP.
.. van Windows 2000.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het zit ook in Service Pack 2.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:34 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
In het spel linksboven op Options klikken dan komt er een menu tevoorschijn.
Hier kies je de optie Game Controls en daar pas je met de schijfbalk Game Speed de snelheid aan.
Doe dit ook voor de Scroll Rate anders vlieg je over het scherm heen bij het bewegen van de muis.
Ja, iddquote:Op donderdag 25 november 2004 21:24 schreef the_opposite het volgende:
Ja Red Alert, leuk spel was dat. Heb ´m destijds nog origineel gekocht, in de goeie ouwe tijd toen Westwood nog niet was opgekocht door Electronic Arts, en het draaide als een tierelier op mn supersnelle pentium 166mmx, met 3dfx voodoo. Maargoed das ook alweer een eeuw terug
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |