[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 28-12-2003 19:32]
quote:Ja, maar dat ligt aan je DNS gok ik
Op zondag 28 december 2003 15:56 schreef Seal_force het volgende:
Hij doet het niet meer en ik kan niet updaten
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:41 schreef DigiJasper het volgende:
Red Alert 2, programmatje gezochtWie kan me aan FSGS helpen? De site is down.
quote:Dankjewel
Op woensdag 31 december 2003 12:50 schreef FallenAngel666 het volgende:
Gevonden en even geupload naar m'n webspace.
Heb trouwens geen idee of het werkt, want ik heb het eigenlijk nooit getest
quote:Jawel hoor.
Op woensdag 31 december 2003 16:16 schreef StefQ het volgende:
Is er echt geen mogelijkheid om lanned met een XP computer te spelen
quote:In compatibility mode voor Win95/Win98 start ie en kan ik hem configgen, maar dan stopt ie er na 10 sec mee.
Op woensdag 31 december 2003 16:14 schreef DigiJasper het volgende:[..]
Dankjewel
Alleen de server loopt vast in Win XP én 2000
*Goes figure
quote:Hmmja ik hoop dat dat wel werkt. Anders zou ik m'n server moeten herinstallen met win 98
Op woensdag 31 december 2003 17:53 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
In compatibility mode voor Win95/Win98 start ie en kan ik hem configgen, maar dan stopt ie er na 10 sec mee.
Ik zal eens kijken of ik hem onder Win98 aan de praat krijg.
quote:Zelfde verhaal onder Win98 als onder XP met compatibility mode, hij probeert ergens een dat file vandaan te halen na het starten van de server en dan knalt ie eruit met een foutmelding. Ik heb al verschillende configuraties geprobeerd en tot nu toe geen succes.
Op woensdag 31 december 2003 19:11 schreef DigiJasper het volgende:[..]
Hmmja ik hoop dat dat wel werkt. Anders zou ik m'n server moeten herinstallen met win 98
Zowel server als clients.
quote:Dankjewel
Op woensdag 31 december 2003 19:45 schreef FallenAngel666 het volgende:
Heb even op google gezocht en wat andere versies gevonden die je evt. kan proberen:Zowel server als clients.
quote:kvind emperor juist super cool...aleen krijg ik em niet aan in windows xp...:N
Op zondag 9 november 2003 22:09 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vond dune 2 trouwens ook geweldig, command & conquer 1 heb ik nooit zo leuk gevonden. En Tiberian sun viel me tegen omdat ik er teveel van verwachtte.RA2 vond ik wel weer erg leuk, en Generals is me ook goed bevallen. De vervolgen op Dune waren helaas niet zo goed moet ik zeggen.
quote:t gaat er niet om of t een oud spel is, maar of t een goed/cool spel is... al is ie 100000 jaartjes oud
Op zondag 9 november 2003 21:42 schreef TheFes het volgende:
wat een moeite voor zo'n oud spel
ontopic: wel cool verhaaltje, ts
quote:Bij mij draait de server onder XP Pro zonder compatibility mode prima
Op woensdag 31 december 2003 20:54 schreef DigiJasper het volgende:[..]
Dankjewel
eens kijken....
quote:knurft
Op vrijdag 14 november 2003 15:56 schreef neggix het volgende:
-edit-Moet natuurlijk wel ra1 installeren en niet cs
imho de beste game die er is, toch maar weer eens installeren
Ik ben nadat ik vorige week Ra1 uitgespeeld had weer begonnen aan Ra2 en ik ben nu in t laatste level ![]()
quote:Ik kan ook verbinding maken met mijn FSGS server in Tiberian Sun (alleen lokaal getest)!
Op donderdag 1 januari 2004 01:07 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Bij mij draait de server onder XP Pro zonder compatibility mode prima
Verbinden met de server heb ik nog niet getest.
Edit: Werkt ook goed ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door FallenAngel666 op 01-01-2004 17:54]
Ik zal even de situatie uitleggen:
Ik speel regelmatig via netwerk RA2 met een maat van me via 2 100Mbit netwerkkaartjes met een UTP-crosslink kabel ertussen (en geprobeerd met switch ertussen). De game doet het verder, da's op zich het probleem niet. We spelen bijvoorbeeld een battle tegen elkaar.
Alleen als je zeg maar aan het bouwen bent en je leger steeds meer aan het uitbreiden bent wordt de lag die dat met zich meebrengt steeds en steeds erger. Als ik bijvoorbeeld 16 vliegtuigjes richting zijn kamp stuur na een tijdje dan is het simpelweg niet meer te spelen. Enorme vertraaaaging.
Ik snap werkelijk niet waar dit aan ligt, want we spelen dit spel beiden op een goede pc (beiden 1,7Ghz cpu, 128MB videokaartje, 768MB ram).
Ik heb al een aantal instellingen veranderd waarvan ik dacht dat die misschien tot een verbetering zouden kunnen leiden. Zo heb ik in de properties van het IPX/SPX protocol de frametype op beide pc's veranderd naar "Ethernet II", "Ethernet 802.3" en "auto detect" maar niets heeft effect.
We draaien overigens ook allebei patch 1.006 (de meest recente) van RA2 en hebben ook beiden 2 verschillende keys (logisch, anders zou ie het helemaal niet doen).
Hebben nog andere mensen last van dit probleem en zo ja, wat zijn eventuele oplossingen?
Want ik word zo onderhand erg moe van dit gekloot en het maakt de lol van het multiplayeren over LAN een stuk minder
Bedankt alvast voor opbouwende reacties!
N.b FSGS draait hier onder WinXP Pro
[Dit bericht is gewijzigd door FallenAngel666 op 01-01-2004 23:10]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |