abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2003 @ 22:12:00 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14511341
Geweldig topic!

Schouderklopje voor de TS

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 9 november 2003 @ 22:13:34 #27
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14511384
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:55 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Juist niet
Tiberian Sun is echt een goed spel, alleen de futuristische look viel voor veel mensen tegen. Red Alert 2 was ook goed.
Generals is echter het meest waardeloze deel uit de hele serie

Generals is top, eindelijk goeie graphics, erg goeie zelfs, en de gameplay is ook toppi.
pi_14512719
Door EA is het oude goede concept van Westwood verneukt.
History can't change the past, the future can.
pi_14513813
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:45 schreef Joesoef het volgende:
Ik heb het uren gespeeld.
Jammer dat veel opvolgers (behalve Generals) gewoon crap waren.
Geef mij maar de spellen van Blizzard.
Ik vind Red Alert 2 beter dan Generals. ik heb generals ook nauwelijks gespeeld meer.
pi_14518970
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:43 schreef hmmmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik vind Red Alert 2 beter dan Generals. ik heb generals ook nauwelijks gespeeld meer.

Dat had ik ook, ik vond generals niet echt slechter, maar ik heb het wel veel eerder aan de kant gezet dan de andere C&C's
  maandag 10 november 2003 @ 12:11:35 #31
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_14520746
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:03 schreef Cybarite het volgende:
Verhaallijn klopt trouwens geen reet van !

Stalin laat een russische wetenschapper een machine ontwikkelen waarmee hij terug in de tijd kan. Stalin loopt vervolgens naar hitler en zegt : "Mr. Hitler."
"Was ist los ?" en dan schudt hij zijn hand en word hij geelectrocuteerd. Dat is tenminste wat ik meen te hebben gezien in het introfilmpje...
Einstein ontwikkeld een chrono-machine waarmee hij objecten van de een op de andere seconde kan transporteren voor de Alllies. De Soviets weten dat ook en vooral aan het eind van het spel draait het er bij beide kanten om dat je die uitvindingen uitschakelt.

Klopt wel hoor
Dat wordt zelfs in de installatie van Red Alert 2 nog even haarfijn uitgelegd allemaal. En uit het intro filmpje van Red Alert zou het toch ook echt duidelijk moeten zijn!
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_14523653
Mooie OP>
  maandag 10 november 2003 @ 15:02:11 #33
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_14525646
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:03 schreef Cybarite het volgende:
Stalin laat een russische wetenschapper een machine ontwikkelen waarmee hij terug in de tijd kan. Stalin loopt vervolgens naar hitler en zegt : "Mr. Hitler."
"Was ist los ?" en dan schudt hij zijn hand en word hij geelectrocuteerd. Dat is tenminste wat ik meen te hebben gezien in het introfilmpje...
Einstein ontwikkeld een chrono-machine waarmee hij objecten van de een op de andere seconde kan transporteren voor de Alllies. De Soviets weten dat ook en vooral aan het eind van het spel draait het er bij beide kanten om dat je die uitvindingen uitschakelt.
Sorry om je te teleurstellen maar het is niet Stalin die terug gaat in de tijd ! maar gewoon een knecht van Einstein !

Geweldig spel !, ik heb alleen de Soviets uitgespeeld, de allies vond ik te zwak (in red 2 zijn ze juist te sterk)

Ik weet nog hoe dat ik de laatste missie van de Soviets heb uitgespeeld, namelijk door een bouwplaats van de allies te pakken met een engineer en daarmee soviet-cruiser te maken

Please Move The Deer Crossing Sign
  maandag 10 november 2003 @ 18:08:19 #34
13936 w-mmm
Ben ik gek of ben jij het?
pi_14530892
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:02 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Sorry om je te teleurstellen maar het is niet Stalin die terug gaat in de tijd ! maar gewoon een knecht van Einstein !

Geweldig spel !, ik heb alleen de Soviets uitgespeeld, de allies vond ik te zwak (in red 2 zijn ze juist te sterk)

Ik weet nog hoe dat ik de laatste missie van de Soviets heb uitgespeeld, namelijk door een bouwplaats van de allies te pakken met een engineer en daarmee soviet-cruiser te maken

Het is ook geen knecht van Einstein. Einstein gaat zelf terug in de tijd, die knecht zie je wel in het filmpje. Als Einstein terug komt vraagt die knecht nog: "Is it done professor?". En dan zegt Einstein iets van: "Time will tell, sooner or later, time will tell".
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_14530952
Je mag hier toch ook Red Alert 2 en Red Alert 2 Yuri's revenge berichten plaatsen ?
  maandag 10 november 2003 @ 18:11:09 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14530980
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:10 schreef Seal_force het volgende:
Je mag hier toch ook Red Alert 2 en Red Alert 2 Yuri's revenge berichten plaatsen ?
Van mij wel, maar het is in principe RA 1. RA 2 heeft een eigen topic geloof ik
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 10 november 2003 @ 22:26:54 #37
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_14538667
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:08 schreef w-mmm het volgende:

[..]

Het is ook geen knecht van Einstein. Einstein gaat zelf terug in de tijd, die knecht zie je wel in het filmpje. Als Einstein terug komt vraagt die knecht nog: "Is it done professor?". En dan zegt Einstein iets van: "Time will tell, sooner or later, time will tell".

Klopt helemaal
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_14595604
Dit spel vroeger ZOO vaak via Null Modem gedaan
Ik zie u eik. pas dat er een patch voor XP is Maar ff erbij doen en weer lekker dit gaan spelen. Dit was toch wel HET spel waar ik het langst mee bezig ben geweest. De gameplay is gewoon zo super
O+ BlaBlub O+
pi_14610670
Ik heb het geinstalleerd, op de juiste wijze, en krijg het aan de praat onder Windows XP Pro.

Alleen ik kan niet op internet spelen ik moet me inschrijven bij Westwood online en dat tooltje op de FTP van westwood is ten eerste gruwelijk out-of-date en ten tweede kan hij geen verbinding maken met Westwood (allicht niet nee met die overname door EA )

Hoe hebben jullie het aan de praat gekregen ?

P.S. Ik heb me via de Ra2 cd geprobeerd me aan te melden alleen ik zou een activatie mailtje ontvangen alleen ik krijg niks ...

pi_14611833
Moeten Ra 1 plaatjes zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 14-11-2003 16:34]

pi_14612942
We hebben het hier over RA 1, niet 2.
pi_14612998
quote:
Op donderdag 13 november 2003 19:27 schreef Cybarite het volgende:
We hebben het hier over RA 1, niet 2.
weet ik maar je mag ook berichten plaatsen van Ra 2
pi_14613102
Kijk eens naar de post vd TS dan.
  donderdag 13 november 2003 @ 19:39:15 #44
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_14613262
quote:
Op donderdag 13 november 2003 19:29 schreef Seal_force het volgende:
weet ik maar je mag ook berichten plaatsen van Ra 2
Ja oke, maar RA2 is gay. RA1 is trui.

Alles dat erna kwam was echt pure bagger... TS was gewoon geen flikker aan, en RA2 nam je gewoon niet serieus, vooral door die ongelovelijk KUTTE eindfilmpjes. (Niet zo kut als het wegzijn van de tussenfilmpjes als in Generals, maar toch.)

C&C en RA1 zijn gewoon heilig. Ik weet nog dat ik de hele dag mijn broer zat te narren omdat ik als eerste de NOD campaign van C&C had uitgespeeld. Toen had C&C reeks nog een echte 'feeling.'

Ik ga naar huis.
  donderdag 13 november 2003 @ 21:28:00 #45
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_14616378
quote:
Op donderdag 13 november 2003 17:59 schreef Cybarite het volgende:
Ik heb het geinstalleerd, op de juiste wijze, en krijg het aan de praat onder Windows XP Pro.

Alleen ik kan niet op internet spelen ik moet me inschrijven bij Westwood online en dat tooltje op de FTP van westwood is ten eerste gruwelijk out-of-date en ten tweede kan hij geen verbinding maken met Westwood (allicht niet nee met die overname door EA )

Hoe hebben jullie het aan de praat gekregen ?

P.S. Ik heb me via de Ra2 cd geprobeerd me aan te melden alleen ik zou een activatie mailtje ontvangen alleen ik krijg niks ...

Met Gamepsy Arcade kan je nog online spelen als het goed is.
WOL servers zijn down

Je moet wel de Internet patch downloaden, die kan je via PlanetCnC wel vinden (link staat in de OP).

Signature:
Maximaal
4
regels
pi_14617319
Ik heb een hekel aan GameSpy . Traag buggy spyware bloatware

WOL is niet down ik zat wat te grasduinen in het startmenu en ik zit nu wel ineens in westwood online. Je kan een willekeurige nick/pass invullen.

Er zijn wel degelijk games bezig maar die waren voor The Aftermath...

Weet er iemand maar ik The Aftermath & Counterstrike uitbreidingen kan kopen ? Intertoys site werkt niet, bart-smit is down ...

Als ik een game wil hosten klaagt ie dat ik patch 1.08 moet hebben terwijl ik die allang heb geinstalleerd. Hij kan vervolgens niet connecten met de update servers (die zijn down ja...)

Maar dat GameSpy hoe kan een oude game als RA hier mee samenwerken ???

donderdag 13 november 2003 @ 22:14:16 #47
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14617578
Kan je hem online spelen?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 13 november 2003 @ 22:17:36 #48
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14617655
Ik kan hem nergens meer vinden
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 13 november 2003 @ 22:38:29 #49
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_14618214
De FAQ zou even aangepast moeten worden:

Hoe speel ik Red Alert via mijn netwerk (LAN) onder Windows?

Algemeen:

• Installeer het IPX/SPX-compatible protocol op alle machines die deelnemen aan het spel.
  • Wanneer een pc over meer dan één netwerkadapter beschikt, schakel de overbodige netwerkadapter dan uit via het apparaatbeheer in het configuratiescherm.
  • Start Red Alert en zorg dat slechts één van de pcs een nieuw spel start, de rest kan dan aan dat spel deelnemen.

Windows 2000 / XP:

• Download en installeer de multiplayer patch 3.0.3.
  • Voer de bovenstaande algemene stappen uit.
  • Zorg dat de Windows XP/2000 machine als Server draait!

Hoe speel ik Red Alert via internet?

Signature:
Maximaal
4
regels
pi_14635096
quote:
Op donderdag 13 november 2003 18:46 schreef Seal_force het volgende:
ScreenShots.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders upload jij ff allemaal BMP plaatjes.. niet echt aardig voor de modemers onder ons, trouwens ook niet voor de kabelaars

Geweldig spel was het, 2 was ook leuk alleen jammer dat die GI units te sterk waren

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')