quote:Je ziet dat ook duidelijk aan hem: Gio is de enige die z'n spieren nog heeft, terwijl de rest sterk is vermagerd (zelfs Bjorn) en Gio voelt zich ook nooit zwak. Rara hoe zou dat komen?
Op zondag 9 november 2003 21:45 schreef Mes het volgende:
Gio heeft ze gejat! De hufter.
En hij snoept ook nog eens uit de pannen tijdens het koken.
quote:Wat ik wel opvallend vond, is dat Gio tijdens die discussie over de bananen even wegliep om het vuur "aan te blazen". Beetje vluchtgedrag naar mijn idee.
Op zondag 9 november 2003 22:13 schreef SEMTEX het volgende:Je ziet dat ook duidelijk aan hem: Gio is de enige die z'n spieren nog heeft, terwijl de rest sterk is vermagerd (zelfs Bjorn) en Gio voelt zich ook nooit zwak. Rara hoe zou dat komen?
quote:Idd viel mij ook al op.
Op zondag 9 november 2003 22:11 schreef Qarinx het volgende:
Wat ik wel raar vind, is dat hij in die filmpjes waarin hij tegen de camera spreekt ook glashard ontkent. Hij weet toch dat de cameraploeg erbij heeft gestaan en wellicht ook iets heeft opgenomen... dus dat als de beelden achteraf door de deelnemers gezien zouden worden, het liegen niet echt in z'n voordeel zou werken. Ik weet dus niet of ik wel moet geloven dat Gio die bananen heeft opgegeten.. maar aan de andere kant, al die afleveringen worden ook gewoon interessant gemonteerd.
quote:Viel mij ook op.
Op zondag 9 november 2003 22:14 schreef Qarinx het volgende:[..]
Wat ik wel opvallend vond, is dat Gio tijdens die discussie over de bananen even wegliep om het vuur "aan te blazen". Beetje vluchtgedrag naar mijn idee.
quote:En die blik tijdens de eilandraad toen het onderwerp weer ter sprake kwam...
Viel mij ook op. Vond z'n reactie ook raar. Normaal is hij heel fel, en als er eten verdwijnt (het ergste wat er kan gebeuren) dan reageert hij nauwlijks en zal er wel verkeerd geteld zijn...
quote:Viel jou dat ook al op? hahahahaha
Op zondag 9 november 2003 22:21 schreef Elevation het volgende:[..]
Viel mij ook op.
Vond z'n reactie ook raar. Normaal is hij heel fel, en als er eten verdwijnt (het ergste wat er kan gebeuren) dan reageert hij nauwlijks en zal er wel verkeerd geteld zijn...
die klote camera zoomde er vol op in en het is zo bewerkt dat zelfs een baby van 2 maanden wel opmerkt dat Gio verdacht deed
quote:Wat probeer je te zeggen... dat het overduidelijk is dat Gio het heeft gedaan.. of dat de programmamakers je dat graag willen laten geloven?
Op zondag 9 november 2003 22:35 schreef Loona35 het volgende:
die klote camera zoomde er vol op in en het is zo bewerkt dat zelfs een baby van 2 maanden wel opmerkt dat Gio verdacht deed
quote:Hij wist niet dat iemand hem had gezien met die schil of zei hij van wel? Nee.
Op zondag 9 november 2003 22:09 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Alstie die bananen niet had opgegeten had ie vast wel eerlijk gezegd hoe hij aan die schil kwam..
Imo trieste actie van Gio...
Gio
Een paar quotes :
Karen als ze het programma moet verlaten : Ik ben zeker niet verbitterd.
Björn als de aap een kokosnoot uit een boom gooit : O wat deed je dat mooi.
Ilona die vooral bezig is met haar haat voor Björn : Ik kan goed met Robin opschieten. Ik denk omdat we allebei positief in het leven staan.
Robin over de vermiste bananen : Als iemand het gedaan heeft, dat 'n brandt in de hel.
Björn : Ik denk dat vooral de vrouwen die bananen gebruikt hebben, maar dan voor iets anders dan op te eten.
Björn als hij naar het duivelseiland gaat : It ain't over 'til it's over.
Björn had nog een aardige over misverstanden en loeiende koeien maar dat ging te snel.
quote:Klopt en er komt steeds hetzelfde uit en omdat dat gezeik is, heeft ze een echte zeikstem verkregen. Jammer hoor.
Op zondag 9 november 2003 22:56 schreef -Mk- het volgende:
Ik kan die stem van ilona echt niet meer uitstaan
quote:Iets van: "het is een bende koeien: als er één begint te loeien, gaat de rest ook loeien. En als er een begint te lopen, sjokt de rest erachter aan om naar de stal te gaan om gemolken te worden. Ik zal dat nooit doen, want ik ben een individu"
Björn had nog een aardige over misverstanden en loeiende koeien maar dat ging te snel.
BJORN
quote:Dat het iig over duidelijk is dat die suggestie gewekt word...
Op zondag 9 november 2003 22:39 schreef Qarinx het volgende:[..]
Wat probeer je te zeggen... dat het overduidelijk is dat Gio het heeft gedaan.. of dat de programmamakers je dat graag willen laten geloven?
quote:Ik kan alles wel uitkotsen van dat vieze over het paard getilde rotkind
Ik kan die stem van ilona echt niet meer uitstaan
Van enkele eilandbewoners kan ik me nauwelijks voorstellen dat die zich ooit nog in het openbaar durven te vertonen, zoals stokertje Ilona, bijlmoordenaar Robin en sjamaan Geert woehaaahahaha
En ik durf er m'n hand voor in het vuur te steken dat Gio wel degelijk die bananen op heeft gegeten! Hij was veels te stil. Wat een over de paard getilde, arrogante zak is dat trouwens!
Nou ja ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren
quote:Ryan
Op zondag 9 november 2003 23:28 schreef DarkElf het volgende:
Gio keek ook wel typisch tijdens de eilandraad vond ikNou ja ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren
En Franca zou weleens heel ver kunnen komen. Ze valt niet op, hoort nooit wat negatiefs over haar, ik denk dat ze het daar lang mee volhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |