abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2003 @ 21:43:41 #176
41509 Mes
Go Cat!
pi_14510717
Bjorn komt op een gegeven moment met Ilona op het eiland!
pi_14510721
Shamaan Geert .... LOLz
pi_14510722
Misschien heeft de productiecrew wel de bananen "geleend".
Of loopt er nog een aap rond op het eiland.

Pff, gewoon een hele week wachten op het antwoord

pi_14510737
Wat een achterbakse klootzak die Gio zeg, ik hoop dat de waarheid volgende week uitkomt en iedereen zich tegen hem keert.

Ik vond het wel zielig voor Ryan ik snap niet waarom de andere mannen zo'n hekel aan hem hebben, wat doet die eigenlijk verkeerd?

En Bjorn's exit, ondanks dat ik hem niet kon uitstaan vond ik het wel een beetje zielig voor hem. Hij zorgde wel voor het grootste vermaak elke aflevering

Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 9 november 2003 @ 21:45:27 #180
41509 Mes
Go Cat!
pi_14510753
Gio heeft ze gejat! De hufter.
En hij snoept ook nog eens uit de pannen tijdens het koken.
  zondag 9 november 2003 @ 21:45:30 #181
52087 Lynneke
As if... :P
pi_14510756
Hahaha.. Geert flipt echt op dat eiland, en Karen flipte er ook al... volgens mij is het echt een duivelseiland.. ben benieuwd hoe vreemd Bjorn gaat doen> Want vreemder dan ie al aws, dat kan toch bijna niet? :-P

Robin en Judge vind ik echt nog steeds het schattigst. En wel lol die ruzie over die 2 bananen.. hahaha! Maar Gio heeft ze toch gewoon gestolen, of niet dan?

Volgens mij is Robin wle het slimste want bij al die denk proeven wint hij. Gio is physiek het sterkste denk ik.

Wel goed dat Bjorn eruit is. Ik weet wel bijna zeker da thij Geert zal verslaan op het duivelseiland, hij wil gewoon te graag. En een eiland voor hem alleen is de ultieme utidaging.

Die wet die geert op zn eiland heeft gesteld slaat eigenlijk nergens op. Ik denk dat Bjorn zal zeggen dat hij het ook aan de volgende zal voorstellen en daardoor zo op het eiland mag blijven, en dat ie dat dan uiteindelijk niet doet. Zo sneaky is hij wel...

Zo dat was even mijn mening

"Live the life you love and love the life you live"
  zondag 9 november 2003 @ 21:45:52 #182
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14510763
Volgens mij is dat hele gedoe met die bananen een grote non-issue, heeft die Franca gewoon niet goed gekeken en heeft Ryan 's nachts lopen hallucineren, het gaat toch helemaal nergens over..
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zondag 9 november 2003 @ 21:47:05 #183
41509 Mes
Go Cat!
pi_14510789
Denk ik ook en dan ontmoet hij Ilona!
pi_14510854
Waarom moet Judge huilen volgende keer?
Hoop dat ie in elkaar is geslagen (of erger.. )
  zondag 9 november 2003 @ 21:51:56 #185
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_14510895
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vond het wel zielig voor Ryan ik snap niet waarom de andere mannen zo'n hekel aan hem hebben, wat doet die eigenlijk verkeerd?
Alfa-mannetje. Er kan maar 1 alfa mannetje zijn in een groep. Soort van Highlander... jeweetwel: "There can be only one".

Gio is het alfa-mannetje bij de andere mannen, zeg maar dat hij het opperteefje was van de groep Judge, Robin en Bjorn. Terwijl Ryan weer een soort van opperteefje is bij de vrouwen. Dat botst, maar Gio heeft meer aanzien bij de vrouwen dan Ryan heeft bij de mannen, dus dat kan hem de kop kosten...

De Ken opmerkingen zijn deels jaloezie. Hij ziet er goed uit, is succesvol en geniet aanzien bij de wijfjes. Dat maakt het voor Gio makkelijker om de andere mannetjes te overtuigen dat hij het opperteefje is.

Vrij elementair allemaal. De andere mannetjes voelen zich in hun kruis gegrepen en in hun mannelijkheid aangetast door Ryan's succes bij de wijfjes op het eiland.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_14510912
quote:
Hoop dat ie in elkaar is geslagen (of erger..
raar mannetje ben jij zeg!....
  zondag 9 november 2003 @ 21:55:13 #187
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14510960
Woei Geert heeft gewonnen!

Ryan had z'n mond open moeten trekken, dan had hij waarschijnlijk ook Björns hachie gered......

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 9 november 2003 @ 21:56:02 #188
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_14510970
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:50 schreef Molletje het volgende:
Hoop dat ie in elkaar is geslagen (of erger.. )
of erger...? Denk je dat een aantal gekke rituelen van het duivelseiland zijn overgewaaid naar het andere eiland en dat Judge het slachtoffer word van de allereerste Eiland-besnijdenis.

Wat overigens over een maandje in tv-film vorm word uitgezonden op Net vijf op de dinsdagavond onder de naam:

"When home-circumcisions go horribly wrong: what little Judge lost."

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_14510974
Getverderrie wat is die Ilona een vies vuil verwend-enigst-kind misbakseltje

En had die knurft van een Ryan niet op zichzelf kunnen stemmen zodat Björn nu nog gewoon op Kelapa had gezeten??!

Als Ryan eruit was gevlogen had Ilona de volgende keer niet eens genoeg papier gehad voor al die puberale uitroeptekens op haar stembiljet bah bah bah

Wel gaaf dat Björn Roos niet eens liet uitpraten: kom op meid we gaan

Leave it to me. We're checking out.
pi_14511013
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:55 schreef Qarinx het volgende:Ryan had z'n mond open moeten trekken, dan had hij waarschijnlijk ook Björns hachie gered......
Of zelf er keihard uitgestemd worden..
sig verwijderd door FA
pi_14511027
Ik denk niet dat Gio eruit gaat omdat hij het eten zo lekker kan klaarmaken.... Hij zal inderdaad wel de wind van voren krijgen van Ryan. Ik denk gewoon dat Ryan iets te ver is gegaan en daarom de hele groep op z'n kop zet met name Robin en Judge...
pi_14511030
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:53 schreef Boris99 het volgende:

[..]

raar mannetje ben jij zeg!....

zondag 9 november 2003 @ 22:00:53 #193
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14511064
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:58 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Of zelf er keihard uitgestemd worden..

Denk dat hij daar nu meer kans op heeft.. er gaat namelijk te veel tijd overheen en de diefstal van 2 bananen ligt niet meer zo vers in het geheugen. Elke dag groeit men dichter naar elkaar toe.. dus als hij dit nu 4 dagen later vertelt, dan heeft hij meer kans dat hij niet geloofd wordt en dat de groep zich tegen hem keert... wat ook gaat gebeuren denk ik. Een huilende Judge, omdat z'n beste maatje Gio wordt beschuldigd.

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 09-11-2003 22:02]

pi_14511119
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:00 schreef Qarinx het volgende:

[..]Denk dat hij daar nu meer kans op heeft.. er gaat namelijk te veel tijd overheen en de diefstal van 2 bananen ligt niet meer zo vers in het geheugen. Elke dag groeit men dichter naar elkaar toe.. dus als hij dit nu 4 dagen later vertelt, dan heeft hij meer kans dat hij niet geloofd wordt en dat de groep zich tegen hem keert... wat ook gaat gebeuren denk ik. Een huilende Judge, omdat z'n beste maatje Gio wordt beschuldigd.

Dat is ook mogelijk. Maar de vraag is of de groep gaat twijfelen aan de geloofwaardigheid van Gio. Het is natuurlijk wel makkelijk voor hem om met de voedselvoorraad te sjoemelen, omdat hij het rantsoen in de gaten houdt en alles klaarmaakt. Als Ryan medestanders krijgt (dan zal hij het toch van de vrouwen moeten hebben denk ik) gaat de rest misschien ook twijfelen..
sig verwijderd door FA
pi_14511138
Je kan je vragen aan Judge kwijt op [http]http://www.expeditierobinson.net/[/http]

Rechtsboven zie je Judge's hoekje...

zondag 9 november 2003 @ 22:06:31 #196
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_14511180
Ik heb het eerste kwartier gemist .

Kan iemand vertellen hoe die meid van dat Duivelseiland weggegaan is (met een proef ?).

Baaaaaaaaaaaaayyyz
  zondag 9 november 2003 @ 22:07:14 #197
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14511207
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is ook mogelijk. Maar de vraag is of de groep gaat twijfelen aan de geloofwaardigheid van Gio. Het is natuurlijk wel makkelijk voor hem om met de voedselvoorraad te sjoemelen, omdat hij het rantsoen in de gaten houdt en alles klaarmaakt. Als Ryan medestanders krijgt (dan zal hij het toch van de vrouwen moeten hebben denk ik) gaat de rest misschien ook twijfelen..
Ik denk dat ze op dit moment niet zo heel rationeel meer denken. Ze denken meer in de trant van "Met wie kan ik het goed vinden op dit eiland en met wie kan ik het tot aan het einde volhouden..". Ryan heeft weinig krediet opgebouwd.. hij heeft eigenlijk niemand met wie hij echt close is en sukkelt maar een beetje door. Gio daarentegen heeft iedereen aan z'n lippen hangen, omdat hij voor het eten zorgt. Denk dus niet dat Ryan veel steun krijgt in deze.. want als Ilona er echt mee had gezeten, dan had ze het ook wel aan Franca en Jutta verteld.
  zondag 9 november 2003 @ 22:08:13 #198
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14511230
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:06 schreef eMAeRCe het volgende:
Ik heb het eerste kwartier gemist .

Kan iemand vertellen hoe die meid van dat Duivelseiland weggegaan is (met een proef ?).

Yup, ze moesten allebei op de evenwichtsbalk staan en steeds een stapje naar voren doen. Karen stond niet stabiel en is eraf gevallen. Verbaasde me echt, aangezien ze zo lang op turnen heeft gezeten.
pi_14511232
Ik geloof pas dat Gio die bananen heeft gegeten als er een bewijs is. pas als je ziet dat hij dat heeft gedaan of als hij het toegeeft. Je zag niet duidelijk op die beelden dat hij een banaan aan het eten was, je zag hem alleen met een schil.

Heeft niemand screens ofzo van die ochtend?

Vind ik
  zondag 9 november 2003 @ 22:09:31 #200
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_14511269
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:08 schreef Leila het volgende:
Ik geloof pas dat Gio die bananen heeft gegeten als er een bewijs is. pas als je ziet dat hij dat heeft gedaan of als hij het toegeeft. Je zag niet duidelijk op die beelden dat hij een banaan aan het eten was, je zag hem alleen met een schil.
Alstie die bananen niet had opgegeten had ie vast wel eerlijk gezegd hoe hij aan die schil kwam..

Imo trieste actie van Gio...

Baaaaaaaaaaaaayyyz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')