abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2003 @ 19:44:26 #1
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_14507997
Hallo lieve users,

Zoals jullie allemaal weten, zijn er tegenwoordig veel peer-to-peer programma's te downloaden, waarmee men allerlei legale danwel illegale zachte waren kan downloaden. Ik hoef het niet uit te leggen denk ik.

Zo is er ook Bittorent. Een handig programma, met een nog handiger systeem om de software uit te wisselen, namelijk URLs die je gewoon in IE kan plakken. Oftewel, plak het linkje in je post, en iedereen die klikt, krijgt de betreffende zooi in een download venstertje.

Omdat ook na herhaald waarschuwen er nog steeds van dit soort, en andere linkjes werden uitgewisseld, worden er voorlopig géén topics over p2p programma's open gelaten. Dat geldt dus ook voor Kazaa, Soulseek, eMule, etcetera.

Alle vragen over die programma's zijn toch aleens gesteld, dus de search biedt genoeg antwoorden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sander op 04-09-2004 00:28:08 ]
  maandag 10 november 2003 @ 18:53:19 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_14532216
Met een aanvulling van Lucille:
quote:
Alleen moet je het niet zien als een maatregel van de moderators om iedereen onwetend of monddood te maken (zoals censuur in sommige landen wordt toegepast), maar moet je het eerder zien als een maatregel die is ontstaan doordat een bepaalde groep herhaaldelijk met voeten de regels aan het overtreden is. De boel is dus een beetje verziekt door een stel users en daar moeten de goede users onder lijden. Wij betreuren dit ook, geloof me.
Het grote Digital Corner Feedback topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')