abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16251670
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:00 schreef Ambivalent het volgende:

[..]

Ja snap ik, ik vind die tekst juist een beetje , Daarom ga ik hem ook vertalen

idd. nix beterz te doen?
pi_16251712
Hehe, laten we maar zeggen dat het nuttig is voor de ontwikkeling van de beheersing van de Engelse taal

En het is best leuk btw!!

Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  woensdag 14 januari 2004 @ 14:17:20 #153
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_16252097
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 13:57 schreef Ambivalent het volgende:

[..]

Dat Huns vs Romans stukje

Yep,the huns klinken lekker agressief en de romans zeer mooi in koor.Geniaal.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  woensdag 14 januari 2004 @ 16:35:08 #154
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16256731
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 13:57 schreef Ambivalent het volgende:

[..]

Dat Huns vs Romans stukje

Die lange schreeuwen ertussen door vind ik wel stoer.

Ik moet trouwens zeggen dat ik Gettysburg eigenlijk helemaal niet zo goed vind. The Devil To Pay is wel heel goed maar daarna word het echt nummer ik stoor me op deze cd echt aan het groot aantal stukken dat er een hele groep tegelijk zingt. De trilogie is ook gewoon te rustig voor Tim het klinkt echt niet met hem. Het einde van High Water Mark met Tim als bedroefde generaal vond ik eigenlijk gewoon belachelijk. Jammer verder staan er gelukkig wel een hoop goede nummers op zoals Waterloo, Atilla, en Valley Forge. Ik vind hem dus redelijk maar echt geen topper terwijl hij het denk ik wel had kunnen zijn.

pi_16258092
Ik vind die trilogie eigenlijk geweldig. Dat tweede stuk ook met dat superbasloopje erin en die tekstuele climaxen in Highwater Mark. Prachtig.
  woensdag 14 januari 2004 @ 18:38:49 #156
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_16260128
Tim's zang op de trilogie is anders 1 van zijn beste,zo niet zijn beste, zangpartijen ooit.
pi_16263020
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 18:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Tim's zang op de trilogie is anders 1 van zijn beste,zo niet zijn beste, zangpartijen ooit.
Hmmm, ik moet nog wennen aan zijn zang in de rustige nummers en stukken. En de agressievere nummers en stukken klinkt hij echt super beter dan Matt vind ik, maar in de rustige passages moet hij voor mij nog groeien (hopelijk)

Verder een supercd en die trilogie is echt

www.biopsychiatry.com
pi_16263429
Ik vind The Glorious Burden in ieder geval beter dan Horror show, maar kan naar mijn mening nog niet tippen aan al het eerdere werk. Ik vind dat Owens best goed zingt trouwens en heb niet het gevoel gehad dat ik naar iets niet-Iced Earths aan het luisteren was.

Waar ik nog steeds niet aan kan wennen is het drumwerk van Christy. 't zal ongetwijfeld een technisch zeer begaafde drummer zijn, maar op de een of andere manier drukt hij toch een iets te grote stempel op de cd. Te vaak breaks waar een gewoon ritme veel beter tot zijn recht zou komen (naar mijn idee). Dit had ik ook al bij Horror Show, en The Glorious Burden onderbouwt mijn mening van toen nog meer.

Daarnaast vind ik ook de productie (en dan weer met name de drums) wat minder. Het klinkt naar mijn idee allemaal net niet vet genoeg. Daarentegen vind ik de zang wel erg goed klinken.

Ik ben verder geen kenner, maar ik geef even mijn mening weer

pi_16264745
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:29 schreef BigBear het volgende:
Ik vind The Glorious Burden in ieder geval beter dan Horror show, maar kan naar mijn mening nog niet tippen aan al het eerdere werk. Ik vind dat Owens best goed zingt trouwens en heb niet het gevoel gehad dat ik naar iets niet-Iced Earths aan het luisteren was.

Waar ik nog steeds niet aan kan wennen is het drumwerk van Christy. 't zal ongetwijfeld een technisch zeer begaafde drummer zijn, maar op de een of andere manier drukt hij toch een iets te grote stempel op de cd. Te vaak breaks waar een gewoon ritme veel beter tot zijn recht zou komen (naar mijn idee). Dit had ik ook al bij Horror Show, en The Glorious Burden onderbouwt mijn mening van toen nog meer.

Daarnaast vind ik ook de productie (en dan weer met name de drums) wat minder. Het klinkt naar mijn idee allemaal net niet vet genoeg. Daarentegen vind ik de zang wel erg goed klinken.

Ik ben verder geen kenner, maar ik geef even mijn mening weer

Het drumwerk vind ik zeker niet storend en ook niet slecht in de productie, ik vind dat Richard zeker wel wat toevoegd, maar niet overdreven, verder ben ik het er wel mee eens dat het een technische drummer is (niet voor niets bij Death en Control Denied gespeeld onder de altijd kritische C.S.), maar ik vind niet dat hij overdrijft op dit album.
Verder vind ik de productie erg goed, maar dat is natuurlijk wel persoonlijk, het klinkt allemaal lekker helder en direct, gewoon lekker.
www.biopsychiatry.com
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 januari 2004 @ 21:28:58 #160
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16265057
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:17 schreef Ambivalent het volgende:
Verder vind ik de productie erg goed, maar dat is natuurlijk wel persoonlijk, het klinkt allemaal lekker helder en direct, gewoon lekker.
erg mee eens. En gelukkig is er niet geprobeerd om alles zo hard mogelijk te laten klinken, want dan gaat dat meestal erg ten koste van andere zaken.
In verhouding met andere albums van de laatste tijd (lees: paar jaar) klinkt alles dus wel wat zachter, en moet je de volumeknop dus maar wat verder open zetten.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 15 januari 2004 @ 09:32:20 #161
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_16276540
Ik vind deze helderdere productie ook beter klinken.Past prima bij de composities.Christy had naar mijn mening wel wat meer mogen experimenteren naar mijn mening.
pi_16318297
Iemand de video van when the eagle cries al gezien? is ook te vinden op launch.yahoo.com erg mooi weer!!
www.biopsychiatry.com
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 januari 2004 @ 16:56:24 #163
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16318486
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:49 schreef Ambivalent het volgende:
Iemand de video van when the eagle cries al gezien? is ook te vinden op launch.yahoo.com erg mooi weer!!
gezien, maar ik vind het een beetje te sentimenteel.
Het nummer zelf gaat wel, maar de clip erbij vind ik niks.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_16318612
Ik vind hem opzich wel mooi, hij doet me echt wel wat, gaaf dat het ook de akoestische versie is.
Het nummer vind ik btw ook steeds beter worden!
www.biopsychiatry.com
  vrijdag 16 januari 2004 @ 17:08:15 #165
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16318793
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:49 schreef Ambivalent het volgende:
Betere vraag: heeft iemand de video van the reckoning al gezien en zoja, waar dan?
pi_16318906
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 17:08 schreef Djaser het volgende:

[..]

Betere vraag: heeft iemand de video van the reckoning al gezien en zoja, waar dan?

is daar een video van dan?
www.biopsychiatry.com
pi_16337814
-edit-
Laat maar, verkeerd gelezen
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zaterdag 17 januari 2004 @ 16:55:43 #168
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16344006
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 17:12 schreef Ambivalent het volgende:

[..]

is daar een video van dan?

Die is er.
.
.
.
Meer informatie zou ik graag willen geven maar die heb ik niet behalve dat ik er zeker van ben dat hij bestaat.
pi_16353869
Mooie uitvoering van de cd. Tekeningen zijn erg mooi.
  zondag 18 januari 2004 @ 12:48:53 #170
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16363365
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:17 schreef Seborik het volgende:
Mooie uitvoering van de cd. Tekeningen zijn erg mooi.
Ik vind hem nogal onhandig, dat boekje en die cds zijn er kut in te proppen net zoals Alive in Athens, ik geef echt de voorkeur aan gewoon een dubbel cd doosje.
pi_16363506
De video van When The Eagle Cries is opzich wel vet, alleen die Ripper staat er zo dom bij, alsof ie zich moet bewijzen ofzo, kweetet nie
En wat is dat voor krijs op het einde? gingie daar stuk ofzo?

Het hele nummer doet me nix, totdat je Barlow hoort zingen, dan krijg ik echt kippenvel, kan het nog steeds niet geloven.

Khad het met een vriend erover dat er toch wel minimaal 1 CD moet zijn met de zang van Barlow, en die zouden we heel graag willen hebben, mjah kweet Jon's nummer niet

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zondag 18 januari 2004 @ 13:17:22 #172
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_16364170
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:54 schreef metallicattim het volgende:

Het hele nummer doet me nix, totdat je Barlow hoort zingen, dan krijg ik echt kippenvel, kan het nog steeds niet geloven.

Dat is jon die je hoort,niet matt.
  zondag 18 januari 2004 @ 13:18:09 #173
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16364185
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:17 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Dat is jon die je hoort,niet matt.

En Jon is nou ook weer niet zo'n wereldzanger.
  zondag 18 januari 2004 @ 13:19:54 #174
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_16364227
Jon is geweldig(ook op zang)
  zondag 18 januari 2004 @ 13:21:17 #175
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16364266
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Jon is geweldig(ook op zang)
Het is duidelijk te horen dat het een amateur zanger is, niet dat ik er verder problemen mee heb als hij zo nodig weer eens een stukje mee wil zingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')