de rest
Ik heb enkele nummers van de cd gehoord nu en ik vind het werkelijk verxschrikkelijk, DIE ZANG!!! ![]()
Dit is het eerste wat ik vanhet nieuwe werk hoor, en ik durf de rest van de cd niet te luisteren want dat zou hetzelfde zijn als de nummers die ik al gehoord heb....
Machine Head met een ubervette cd ![]()
Iced Earth met een uberkutte cd
quote:Fout.
Op woensdag 3 december 2003 18:38 schreef metallicattim het volgende:Iced Earth met een uberkutte cd
Tim zingt bv op de trilogie beter dan matt ooit heeft gezongenop a question of heaven na imo.
quote:Welke trilogy? Heb je ze al live gehoord?
Op woensdag 3 december 2003 20:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:[..]
Fout.
Tim zingt bv op de trilogie beter dan matt ooit heeft gezongenop a question of heaven na imo.
Enneh ik vind de zang er gewoon niet bijhoren....
Maareh ik heb nu de cd aangezet en ga em dus eff op mn gemak helemaal beluisteren. kom strax wel trug met mn complete oordeel
quote:Neej, van de CD zelf... de single heb ik nog steeds nie gehoord
Op woensdag 3 december 2003 19:50 schreef Djaser het volgende:
En wat heb je gehoord de nummers van de single? De rest van de cd schijnt namelijk een stuk beter te zijn.
Track 1: njah leuk moet maar
Track 2: begint heel zwak, en het klinkt zo leeg, Zang vind ik te hoog en te schel, Matt had zon lekkere diepe stem met echt veel gevoel.
Track 3: soft nummer, hou ik nie zo van, ik vind het nie Iced Earth genoeg
Track 4: wel wat echte IE riffjes, mjah die zang he
Track 5: Hier valt me op dat de Distortion die ze gebruiken niet echt mooi is, en dit nummer lijkt soms op een ander nummer van ze
Track 6: Hier had ik geen zin meer om te luisteren, twordme te saai, spijt me...
Ik mis die echte Iced Earth riffjes, ze moeten de naam omdopen naar Icy Earth, vind ik al toepasselijker...
Overigens heb ik bij elk nummer wel dat de zang te hoog en schel is, bij Priest wassie maybe goed, maar ik vind voor IE niet...
Ik blijf erbij dat dit een kut cd is!
En ik ben bang dat ze nu veel Die-hard fans zullen verliezen.
Ik weet iig nog nie zeker of ik wel naar de 013 WIL
Ben benieuwd wat ze dan met de volgende CD, opvolger van Something wicked this way comes gaan doen
quote:I know, dat was met St. Anger iig wel zo!
Op woensdag 3 december 2003 20:15 schreef Djaser het volgende:
Een cd meerdere keren luisteren KAN helpen.
quote:Als een cd me na 5 nummers al de kont uit hangt, zegt dat niet veel goeds over de rest van de cd, kga ze zeker een keer luisteren, maar niet vandaag dus...
Op woensdag 3 december 2003 20:37 schreef Djaser het volgende:
Jammer dan, dan ga je maar het oude werk luisteren.
Dat je halverwege gestopt bent geeft al aan dat je niet echt een poging doet om het leuk te vinden.
En nie zo snel op je teentjes getrapt zijn, toen St. Anger uitkwam, werd het zon beetje een bash topic
quote:hier verlies je toch echt je geloofwaardigheid, als je gaat claimen dat je St. Anger wel goed vindt, maar gaat roepen dat op The Glorious Burden de typische Iced Earth riffs ontbreken, terwijl het album er juist vol mee staat.
Op woensdag 3 december 2003 20:36 schreef metallicattim het volgende:[..]
I know, dat was met St. Anger iig wel zo!
quote:Dus ik lieg maar wat omdat ik Iced Earth sowieso een kut band vind?
Op woensdag 3 december 2003 22:02 schreef Tokus het volgende:[..]
hier verlies je toch echt je geloofwaardigheid, als je gaat claimen dat je St. Anger wel goed vindt, maar gaat roepen dat op The Glorious Burden de typische Iced Earth riffs ontbreken, terwijl het album er juist vol mee staat.
neej man,
St. Anger vind ik ook goed, tis ook niet typisch metallica, maar wel nog steeds vet in mijn ogen...
Maar the glorious burden is in mijn ogen niet Iced Earth achtig genoeg, en dat hoeft ook niet perse, maar ze zijn nu een style ingeslagen wat ik absoluut niet mooi vind.
En ik heb pas tot track 6 geluisterd, en kga dalijk de rest opzetten, maargoed tot track 6 heb ik niet veel IE riffjes gehoord.
quote:Ja, zijn wel ok. Heb ze al eens eerder gezien in het voorprogramma van Stratovarius. In ieder geval geen voorprogramma waarbij je bij elk nummer denkt: "Jezus, wat een kutherrie."
Op vrijdag 12 december 2003 19:38 schreef Djaser het volgende:
Ken ik niet, zijn die een beetje goed?
Ze lijken een beetje op Symphony X, maar dan meer powermetal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |