abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14500042
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:43 schreef Skefthem het volgende:

[..]

Wat begrijp je hier niet aan?
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_14500047
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:20 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Plannen voor deze moskee zijn inmiddels gediend, ook hier is de gemeente Rotterdam positief over.

Is dat een serieus plan? Hij ziet er erg uit als die moskee in Marokko (Hassan II of zo). Ik vind het op dit plaatje een schitterend gebouw.

Trouwens die andere moskee is niet de grootste van Europa. Ik kan er zo 3 opnoemen in Istanbul die groter zijn.

pi_14500058
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Is goed jongen, ik zoek de financiele-pik van die moskee wel op, dan ga jij even 2ton euro`s overmaken.

Mail ff de gegegevens als je wilt. Bij voorbaat dank.
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_14500083
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:44 schreef HiZ het volgende:

[..]

Is dat een serieus plan? Hij ziet er erg uit als die moskee in Marokko (Hassan II of zo). Ik vind het op dit plaatje een schitterend gebouw.

Trouwens die andere moskee is niet de grootste van Europa. Ik kan er zo 3 opnoemen in Istanbul die groter zijn.

Ligt Istanbul in Europa of Azie?
pi_14500094
Hoeveel gaat dat ding eigenlijk kosten?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14500117
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:44 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Wat begrijp je hier niet aan?

Doe eens een gok
Skeft Hem Nu !!!
  zondag 9 november 2003 @ 13:48:28 #82
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_14500143
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou Schatje, ik vind het ook vreselijk hoor,
ah boeien.:P

quote:
Het gebouw stoort me voor geen meter, wat meer aan de orde is, is dat deze moskee op fundamentalistische gedachten stoelt.
Zoals gescheiden man/vrouw gebieden etc.
De meeste moskeen die in islamitische landen gebouwd worden zijn een stuk liberaler in opvatting en hebben dit al losgelaten.
Sorry Yvonne, ik ben wel blij dat je me ge-unbanned hebt enzo, maar je kraamt nu echt onzin uit. Elke moskee in heel de wereld bidden mannen en vrouwen gescheiden, of achter de mannen, waarbij de vrouwen eerder weggaan uit de moskee, zodat er geen contact is tussen man en vrouw.

Dus hoe kom je aan die ideën ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_14500181
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:45 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Ligt Istanbul in Europa of Azie?

De moskeeen waarover ik het heb liggen op het Europese continent.

Istanbul ligt voor 2/3 in Europa en 1/3 in Azie.

pi_14500190
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Sorry Yvonne, ik ben wel blij dat je me ge-unbanned hebt enzo, maar je kraamt nu echt onzin uit. Elke moskee in heel de wereld bidden mannen en vrouwen gescheiden, of achter de mannen, waarbij de vrouwen eerder weggaan uit de moskee, zodat er geen contact is tussen man en vrouw.

Dat klopt toch echt niet meer hoor, er wordt niet meer overal gescheiden gebeden
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 9 november 2003 @ 13:50:47 #85
29170 aakab
Karanliktan Aydinliga
pi_14500206
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:43 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

maar vind je die moskee zelf dan niet ouderwets?

Dat straalt toch een bepaalde sfeer uit? is toch best wel mooi...net als die grote kerk in Alkmaar...oud maar prachtig om te zien...
  Admin zondag 9 november 2003 @ 13:50:50 #86
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_14500208
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:50 schreef Dezz het volgende:

[..]

Dat klopt toch echt niet meer hoor, er wordt niet meer overal gescheiden gebeden

Pre-cies
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_14500211
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

In Turkije is de scheiding meestal niet meer dan in een ander stuk van dezelfde ruimte bidden. Maar zelfs daar is geen echte reden voor te bedenken.
pi_14500233
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:44 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, ik zat maar te dollen, mensen op de kast krijgen .

Excuus.

pi_14500270
Toch leuk dat dat ding helemaal gesponserd word door zo'n sjeik uit de Verenigde Arabische Emiraten.
  zondag 9 november 2003 @ 13:53:20 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14500271
oh en ik maar denken dat ie het over een ton of twee springstof had....
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 9 november 2003 @ 13:54:04 #91
13462 BansheeBoy
pi_14500288
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:51 schreef HiZ het volgende:

[..]

In Turkije is de scheiding meestal niet meer dan in een ander stuk van dezelfde ruimte bidden. Maar zelfs daar is geen echte reden voor te bedenken.

Ja, dat is precies wat ik bedoel. Mannen en vouwen bidden niet door elkaar heen, meestal in gescheiden ruimtes, soms in dezelfde ruimte, maar dan achterin zodat zij eerder weg kunnen dan de mannen, zodat er geen contact is tussen hen...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_14500385
-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 09-11-2003 14:07]

pi_14500427
ja we kunnen wel een poultje beginnen, op welke datum het eerste incident plaats vindt, dan kan je ook op tijden gokken, vervolgens kan je het het nog een graad toekennen van 1 - 10.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_14500517
ik meen ergens gehoord of gelezen te hebben dat ze de architect uit uit buitenland wilden halen maar dat daar helemaal geen behoefte aan was omdat nederlandse architecten dat ook konden.

En de nieuwe moskee is dus gecreeerd door nederlandse architecten.

ik heb dit gehoord en volgens mij klopt het ook.

echt leuk... weer stapje verder in multi cultureel nederland.

Ik begrijp alleen niet waarom mensen zich aangevallen voelen door het feit dat ze deze moskee zo groot willen maken.

Zolang we het niet zien stoort het ons ook niet??????

het gaat allemaal om ruimte (niet de ruimte die nodig is voor de moskee) maar de ruimte die we elkaar geven.

ik heb ook liever een grote moskee dan honderden kleine moskeeen waar ze allemaal andere dingen zeggen tijdens het vrijdags gebed.

Als je 1 grote moskee hebt dan heb je ook het overzicht over de mensen en kan je betere dingen bereiken (bekeken uit nederlands perspectief, dus geen terroristiesche daden).

Ik vind de moskee op die foto er trouwens ook teveel arabisch uitzien en te weinig turks, wel jammer

pi_14500580
dat gebouw maakt me niks uit, het zal er misschien wel prachtig uitzien. En ik snap best dat ze de goden willen aanbidden, ookal hebben ze daarboven geen behoefte aan. Maar moskeeen liggen op dit moment even gevoelig. Het gemiddelde moslim-geloof is nog achterlijk, netzoals de christenen en katholieken 500 jaar geleden ook achterlijk waren en sommige nu nog, maar die kan je bewijze van spreken op 1 hand tellen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 9 november 2003 @ 14:07:32 #96
13462 BansheeBoy
pi_14500595
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:16 schreef Skefthem het volgende:
Wie heeft ook de foto gezien in de Panorama van de Mega Moskee in Rotterdam (als hij af is)?
Ik niet...
quote:
Deze foto geeft je een idee hoe groot en hoog die Moskee is als je voor de Kuip staat
Er zijn meer moslims dan Feynoord aanhangers, dus relatief gezien zou de moskee m.i. zelfs nog groter mogen zijn.
quote:
Niet normaal meer
Hoezo niet ?

pi_14500695
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:06 schreef JohnDope het volgende:
dat gebouw maakt me niks uit, het zal er misschien wel prachtig uitzien. En ik snap best dat ze de goden willen aanbidden, ookal hebben ze daarboven geen behoefte aan. Maar moskeeen liggen op dit moment even gevoelig. Het gemiddelde moslim-geloof is nog achterlijk, netzoals de christenen en katholieken 500 jaar geleden ook achterlijk waren en sommige nu nog, maar die kan je bewijze van spreken op 1 hand tellen.
dat vind ik niet. een geloof is een levensweg, een steun in de rug. en met een geloof kan je ook erg ver komen.

en dat de gemiddelde moslim gelovige achterlijk is is niet zo. en als zij zo overkomen bij jouw, dat is iets anders.

pi_14500712
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik niet...

dat kan....
[..]

Er zijn meer moslims dan Feynoord aanhangers, dus relatief gezien zou de moskee m.i. zelfs nog groter mogen zijn.

Wat heeft Feyenoord ermee te maken??
De foto geeft zo aan hoe je tegen de Kuip aankijkt als hij af is.
[..]

Hoezo niet ?

Waarom zo groot

Skeft Hem Nu !!!
pi_14500761
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:11 schreef fokke2003 het volgende:

[..]

dat vind ik niet. een geloof is een levensweg, een steun in de rug. en met een geloof kan je ook erg ver komen.

en dat de gemiddelde moslim gelovige achterlijk is is niet zo. en als zij zo overkomen bij jouw, dat is iets anders.

Precies, doordat mensen als jij tijden lang nederland bestuurden, zijn we de verkeerde weg ingeslagen.

[Dit bericht is gewijzigd door JohnDope op 09-11-2003 14:15]

pi_14500779
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:58 schreef battlesickloner het volgende:
-
ik had je berichtje net nog gelezen.

en jongen ik zal je wat zeggen:

als jij op die moskee een aanslag pleegt dan ga ik jouw aanbidden, met zo'n aanslag zal je jezelf niet alleen verder de grond in boren maar ook nog eens een hele grote rotzooi creeeren in nederland (en europa). en dan weet ik zeker dat het hier nooit meer goed zal komen want dan zullen de zelfmoord acties en niet zo leuke daden pas beginnen (ben ik bang).

en dat willen we allemaal niet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')