quote:In de moskee hiero mogen ook gewoon vrouwen binne hoor..die mensen geloven ook..
Op zondag 9 november 2003 13:31 schreef Dezz het volgende:[..]
Je hebt wel gelijk
toen ik vorig jaar in Turkije was was een Moskee daar ook voor mannen en vrouwen samen, een stuk normaler allemaal
pff die ideen van jullie...ziek
quote:Nee dat zeg ik toch neit
Op zondag 9 november 2003 13:31 schreef aakab het volgende:[..]
Ja en? stoort hij dan?
quote:ja klopt, de turken in turkije zijn moderner dan die van hier, ik heb in marmaris maar drie hoofddoekjes gezien.
Op zondag 9 november 2003 13:31 schreef Dezz het volgende:[..]
Je hebt wel gelijk
toen ik vorig jaar in Turkije was was een Moskee daar ook voor mannen en vrouwen samen, een stuk normaler allemaal
ook vertelde twee turkse jongens me dat de turken die in nederland wonen hun "uitschot" waren. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door _The_General_ op 09-11-2003 13:33]
quote:Dat zei onze reisleider in Turkije dus ook!
Op zondag 9 november 2003 13:32 schreef _The_General_ het volgende:[..]
ja klopt, de turken in turkije zijn moderner dan die van hier, ik heb in marmaris maar drie hoofddoekjes gezien.
ook vertelde twee turkse jongens me dat de turken die in nederland wonen hun "uitschot" was.
quote:Whehehe lol
Op zondag 9 november 2003 13:33 schreef zoalshetis het volgende:
hij past helemaal in de sky-line van Rotterdam. hoeveel kunnen er daar tegelijkertijd in?
quote:En jij dacht dat de meeste toeristische plaats van turkije representatief was voor het geheel..man dat is die 1 procent wat de islam niet naleeft...maarja jullie komen toch neit verder dan alanya en marmaris..ja dan zijn wij inderdaad de uitschot..die mensen proberen zoals jullie te zijn...tja..
Op zondag 9 november 2003 13:32 schreef _The_General_ het volgende:[..]
ja klopt, de turken in turkije zijn moderner dan die van hier, ik heb in marmaris maar drie hoofddoekjes gezien.
ook vertelde twee turkse jongens me dat de turken die in nederland wonen hun "uitschot" was.
quote:Ga maar even buitenspelen aub.
Op zondag 9 november 2003 13:33 schreef zoalshetis het volgende:
hij past helemaal in de sky-line van Rotterdam. hoeveel kunnen er daar tegelijkertijd in?
quote:Sorry hoor maar ik ben dus ook in de binnenlanden geweest
Op zondag 9 november 2003 13:34 schreef aakab het volgende:[..]
En jij dacht dat de meeste toeristische plaats van turkije representatief was voor het geheel..man dat is die 1 procent wat de islam niet naleeft...maarja jullie komen toch neit verder dan alanya en marmaris..ja dan zijn wij inderdaad de uitschot..die mensen proberen zoals jullie te zijn...tja..
quote:GOH meen je dat nou?
Op zondag 9 november 2003 13:26 schreef _The_General_ het volgende:[..]
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:34 schreef aakab het volgende:[..]
En jij dacht dat de meeste toeristische plaats van turkije representatief was voor het geheel..man dat is die 1 procent wat de islam niet naleeft...maarja jullie komen toch neit verder dan alanya en marmaris..ja dan zijn wij inderdaad de uitschot..die mensen proberen zoals jullie te zijn...tja..
quote:Oh, maar daar kan ik me ook heel goed in vinden hoor.
Op zondag 9 november 2003 13:28 schreef yvonne het volgende:[..]
Het gebouw stoort me voor geen meter, wat meer aan de orde is, is dat deze moskee op fundamentalistische gedachten stoelt.
Zoals gescheiden man/vrouw gebieden etc.
De meeste moskeen die in islamitische landen gebouwd worden zijn een stuk liberaler in opvatting en hebben dit al losgelaten.
quote:Inderdaad, een mooie moskee. Ik zou met plezier een ton of twee schenken
Op zondag 9 november 2003 13:21 schreef Alcatraz het volgende:[..]
Omdat er veel moslims in R'dam wonen, R'dam nou eenmaal een grote stad is en er blijkbaar een aantal rijke en ambitieuze moslims hiervoor enthousiast zijn?
quote:pardon?
Op zondag 9 november 2003 13:39 schreef onschuldig het volgende:[..]
Inderdaad, een mooie moskee. Ik zou met plezier een ton of twee schenken
quote:hekken er omheen, and fight when the bell goes!
Op zondag 9 november 2003 13:37 schreef nikanoru het volgende:
Ik denk dat ik naast die moskee maar een gigantische synagoge bouw en daarnaast een kathedraal. [afbeelding]
quote:doe maar rustig, die heeft tie toch niet
Op zondag 9 november 2003 13:40 schreef Dezz het volgende:[..]
pardon?
quote:Moet je ook gewoon doen...ik vind dat ook prachtig...alsof de moslims daar tegen zijn..
Op zondag 9 november 2003 13:37 schreef nikanoru het volgende:
Ik denk dat ik naast die moskee maar een gigantische synagoge bouw en daarnaast een kathedraal. [afbeelding]
In zaandam is de grote moskee gebouwd vanwege capaciteit...tijdens feestdagen enz was het eerst zo dat we allemaal buiten moesten staan omdat we gewoon neit in de moskee pasten..tegenwoordig met de nieuwe moskee gaat het al stukken beter..
Maar ik kan me voorstellen dat er in Rotterdam een nog veel grotere moskee nodig is...
Het is niet zo dat de moslims jullie willen pesten hoor..
quote:Is goed jongen, ik zoek de financiele-pik van die moskee wel op, dan ga jij even 2ton euro`s overmaken.
quote:Moet je eerst binladen vinden die verwijst je wel door.
Op zondag 9 november 2003 13:41 schreef JohnDope het volgende:[..]
Is goed jongen, ik zoek de financiele-pik van die moskee wel op, dan ga jij even 2ton euro`s overmaken.
quote:
quote:maar vind je die moskee zelf dan niet ouderwets?
Op zondag 9 november 2003 13:41 schreef aakab het volgende:[..]
Moet je ook gewoon doen...ik vind dat ook prachtig...alsof de moslims daar tegen zijn..
In zaandam is de grote moskee gebouwd vanwege capaciteit...tijdens feestdagen enz was het eerst zo dat we allemaal buiten moesten staan omdat we gewoon neit in de moskee pasten..tegenwoordig met de nieuwe moskee gaat het al stukken beter..
Maar ik kan me voorstellen dat er in Rotterdam een nog veel grotere moskee nodig is...
quote:Daar hoor je mij toch ook niet over.
Op zondag 9 november 2003 13:41 schreef aakab het volgende:[..]
Moet je ook gewoon doen...ik vind dat ook prachtig...alsof de moslims daar tegen zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |