IGN Buyers Guide
quote:Hey BMH, check dan Deze advertentie even!
Op dinsdag 11 november 2003 08:03 schreef BMH het volgende:
Ik speel MK:DD nu al 2 dagen (JAP). Hij is echt zuper!! Ik ga zeker nog de pal versie kopen,
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 10:34 schreef Khadgar het volgende:
Verdomme! Losse MK:DD spellen worden al uitgeleverd, maar de cubes met MK zijn er nog niet, die komen vrijdag pas!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer, mevrouw,
ik heb op www.nintendo.nl gelezen dat er bij het Mariokart-pakket een
bonusdisc zit, met daarop 4 klassieke Zelda-games. Aangezien ik al een
Gamecube heb, vroeg ik me af of deze bonusdisc ook los te verkrijgen zal
zijn.
Bijvoorbeeld voor een x aantal sterren, of bij de aanschaf van een los
exemplaar van Mario Kart.
Wanneer deze disc inderdaad in de sterrencatalogus zou komen, wanneer
zou
dit dan gebeuren, en hoeveel van die discs zouden er dan beschikbaar
zijn?
Ervaring heeft mij namelijk geleerd dat de catalogus helaas nogal snel
leeggekocht is.
Met vriendelijke groeten,
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
En het antwoord:
Beste Nintendo-fan,
Het gaat hier niet zomaar over een demo-disk maar een zeer exclusieve
verzameling van Zelda games (4 volledige versies en een speelbaar level
van de Wind Waker). Een dergelijke exclusieve verzameling games is niet
te vergelijken met een gemiddelde demo-disk.
Op dit moment is nog niet bekend of deze Zelda collectors ed. disk ook
zonder het Mario Kart Pak wordt aangeboden..
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Afwachten dus maar.....
quote:Mortal Kombat vs. Double Dragon?
Op dinsdag 11 november 2003 10:31 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, zijn er al cijfers voor MKDD(blijf iedere keer denken dat het om mortal kombat gaat)?
Welke winkels hebben Mariokart nu al dan? Ga ik zo effe kijken denk ik.
quote:Waar heb je m vandaan?
Op dinsdag 11 november 2003 14:06 schreef HarrieXL het volgende:
mario kart isdolle pret met ze 4en, kan niet wachten tot ik et met ze 8en spel
quote:Heerlijk he, die standaard mailtjes en dat ze dan geeneens je eigen mail lezen...
Op dinsdag 11 november 2003 13:50 schreef Denni5 het volgende:
Ik had Nintendo een mail gestuurd over het al dan niet verschijnen van die Zelda-bonusdisc:Afwachten dus maar.....
Op GoT vroeg er nog een gozer een beetje door, en die kreeg als antwoord dat de discs WEL in de sterrencatalogus komen en in grote getalen.
Overigens schijnt het mario cube pack morgen al leverbaar te zijn.
quote:Waar zit die Intertoys die m heeft? Hier hebben ze m nog niet.
Op dinsdag 11 november 2003 14:32 schreef Denni5 het volgende:
Intertoys heeft 'm, net effe gebeld. Zometeen maar effe aan de kart
quote:GOH.., waarom denken ze anders dat we er zo happig op zijn
Beste Nintendo-fan,Het gaat hier niet zomaar over een demo-disk maar een zeer exclusieve
verzameling van Zelda games (4 volledige versies en een speelbaar level
van de Wind Waker). Een dergelijke exclusieve verzameling games is niet
te vergelijken met een gemiddelde demo-disk.
Vanmiddag maar eens even spotten of de lokale gamesshop al niet wat binnen gehad heeft..
quote:Intertoys Schiedam, was de eerste die er een kwam halen want hij stond nog niet eens in de kassa vermeld...
Op dinsdag 11 november 2003 14:41 schreef El-Rico het volgende:[..]
Waar zit die Intertoys die m heeft? Hier hebben ze m nog niet.
Tis idd de engelse import volgens mij.. engelse hoes en handleiding, maar dat maakt me geen zak uit! Spelen maar!!
quote:maar eh, hoeveel kost die daar?
Op dinsdag 11 november 2003 15:32 schreef Retarded het volgende:
JAAAAAAAAAAAA ik heb em ook!!!!!![]()
Intertoys Beuningen!
Tis idd de engelse import volgens mij.. engelse hoes en handleiding, maar dat maakt me geen zak uit! Spelen maar!!
quote:60 euro... ik had em donderdag op mijn werk kunnen kopen met 10 of 20 procent korting... maar dan moet ik weer wachten... lukt me echt niet.. net 1 race gadaan... 50cc is te langzaam voor me
Op dinsdag 11 november 2003 15:34 schreef gamecube_master het volgende:[..]
maar eh, hoeveel kost die daar?
quote:Had ik m nou maar niet op gamerelease bestelt, gvd.
Op dinsdag 11 november 2003 15:32 schreef Retarded het volgende:
JAAAAAAAAAAAA ik heb em ook!!!!!![]()
Intertoys Beuningen!
quote:Origineel Nintendo Persbericht, niet gekort of veranderd.
PERSBERICHT
MARKTAANDEEL GAMECUBE VERVIJFVOUDIGD IN EUROPA
11 November 2003 In navolging op de Europese prijsverlaging drie weken geleden, laten Europese retailers continue groeiende verkoopcijfers zien. In de eerste week na de prijsverlaging werden 10 keer zoveel GameCubes verkocht. In de drie weken na de prijsverlaging, is het marktaandeel van de GameCube gestegen naar 25%. De GameCube neemt nu de tweede positie in binnen de consolemarkt in Europa.David Gosen, Managing Director van Nintendo of Europe zegt: Sinds de lancering heeft de GameCube nog niet zo snel verkocht, wat bewijst dat met het juiste prijspunt en het fantastische aanbod in spellen dit najaar, de GameCube werkelijk de beste keuze is voor iedere gamer.
Het huidige succes van de GameCube wordt voortgezet met de lancering van enkele langverwachte spellen in de aanloop naar december. Op 14 november is dit het fantastische, nieuwe kartracespel Mario Kart: Double Dash!! Alle favoriete Nintendo-helden en meer zijn terug voor een heftig potje karten. Voor het eerst kunnen spelers twee spelfiguren in hun kart besturen voor een dubbele dosis actie. Eén om te racen, één om tegenstanders te belagen met persoonlijke projectielen, en met een druk op de knop wisselen ze van plaats! Met meer power-ups, coureurs, karts, spelmogelijkheden en extras dan ooit is dit de ultieme funracer voor spelers van alle leeftijden!
Tegelijk met Mario Kart: Double Dash!! wordt op 14 november ook het exclusieve Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak gelanceerd, met hierin een Nintendo GameCube, een controller, een exemplaar van Mario Kart: Double Dash!! en de zeer speciale The Legend of Zelda: Collectors Edition-disc, met hierop maar liefst vijf klassieke Zelda-spellen.
Andere grote titels die Nintendo in de aanloop naar de feestmaand voor de Nintendo GameCube uitbrengt zijn onder meer F-Zero GX, 1080° Avalanche en Mario Party 5. In totaal zullen in december meer dan 200 videogames beschikbaar zijn voor de Nintendo GameCube, waarmee gamers met sterk uiteenlopende interesses zich met veel plezier uren kunnen vermaken met hun Nintendo GameCube.
Ga naar www.nintendo.nl voor het laatste officiële Nintendo nieuws.
-Einde-
Noot voor de redactie:
Bronnen voor marktaandeel: Onafhankelijk marktonderzoek en schattingen van Europese retailers.
Het Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak wordt op 14 November 2003 gelanceerd voor een verwachte verkoopprijs van 149,95 Euro. De Nintendo GameCube kost ongeveer 99 Euro.
quote:jaja, dat krijg je met vooruit bestellen, dat zou ik nou nooit doen
Op dinsdag 11 november 2003 16:03 schreef El-Rico het volgende:[..]
Had ik m nou maar niet op gamerelease bestelt, gvd.
Metroid Prime zijn we niet eens meer aan toegekomen ![]()
Dus wie weet, heb ik er straks nog een Cube speler bij in de familie ![]()
(dat er ook een Gameboy player voor is vond ze ook erg cool)
Ze zijn tot 9 uur open, dus ik ga er zo ff heen.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 11-11-2003 17:29]
quote:Laat even weten of het ook de Engelse versie is (of is dat logisch?)
Op dinsdag 11 november 2003 17:00 schreef BMH het volgende:
Toys R us heeft Mario Kart binnen. Ze leggen em nu zo in de winkel.Ze zijn tot 9 uur open, dus ik ga er zo ff heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |