quote:OM eerlijk te zijn vind ik deze foto mooier dan die eerste en 2e
Op zondag 9 november 2003 12:35 schreef Logician het volgende:
[afbeelding]
quote:http://www.xs4all.nl/~qyroz/fok/temp/korthaar.jpg ziet er beter uit.
Op zondag 9 november 2003 15:17 schreef Logician het volgende:[..]
ziet er minder dood uit, ze heeft het nml gesneden ofzo
waardoor het er "wijd" nogal gespleten uit ziet ...
quote:Zo loop je dus wel voor lul
Op zondag 9 november 2003 15:06 schreef Logician het volgende:
Na een half uur geklooi met haarlak uiteindelijk nog een
beetje een toonbaar resultaat gekregen imho ...en toch ...
quote:hmm ik voel me nogal aggenebbis met dat wilde wijde haar
Op zondag 9 november 2003 15:19 schreef veldmuis het volgende:[..]
http://www.xs4all.nl/~qyroz/fok/temp/korthaar.jpg ziet er beter uit.
Maar ik kan me voorstellen dat als je je haar eindelijk weer op 1 lengte hebt en een kapper het binnen een half uur weer in 345 lagen knipt je flink over de zeik bent..
Ik ken het als geen ander
Ik had mijn haar op schouderlengte, wilde het bot afgeknipt hebben, 2 cm eraf hooguit knipte die t**ing***r het OP en was het inene mega kort boven de oren in 345 lagen
Gelukkig groeit haar zo weer aan, maar toch..lagen laten uitgroeien is mega irritant, vanwege de tussenfase waarin je haar gewoon niet zit.. en dan geduldig zijn is een opgave..
quote:en als er geen gel/wax in zit hoe zit het dan eigenlijk?
Op zondag 9 november 2003 15:20 schreef Logician het volgende:[..]
hmm ik voel me nogal aggenebbis met dat wilde wijde haar
![]()
(nofi
)
quote:Inderdaad
Op zondag 9 november 2003 15:20 schreef milagro het volgende:
Ik vind je nieuwe kapsel leuk en het staat je goedMaar ik kan me voorstellen dat als je je haar eindelijk weer op 1 lengte hebt en een kapper het binnen een half uur weer in 345 lagen knipt je flink over de zeik bent..
Ik ken het als geen ander
Ik had mijn haar op schouderlengte, wilde het bot afgeknipt hebben, 2 cm eraf hooguit knipte die t**ing***r het OP en was het inene mega kort boven de oren in 345 lagen
Gelukkig groeit haar zo weer aan, maar toch..lagen laten uitgroeien is mega irritant, vanwege de tussenfase waarin je haar gewoon niet zit.. en dan geduldig zijn is een opgave..
quote:erg raar, kroezig lijkt het wel, ik heb best droog haar van mezelf
Op zondag 9 november 2003 15:21 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
en als er geen gel/wax in zit hoe zit het dan eigenlijk?
Ik knip het lekker zelf tegenwoordig ...
en moet zeggen het zit ook precies zoals ik het wil..
Je moet er echt wat van zeggen. Misschien je geld terug vragen. Laat haar baas iig weten wat er is gebeurd. Ik weet niet of het veel zal uitmaken, maar dan heb je het wel van je afgeklaagd.
Ik heb zo'n tien jaar geleden ook een drama meegemaakt.
Ik heb van mezelf behoorlijk veel krullen (kleine)... Toentertijd dus ook, maar er zat geen model in.
Ik dacht ik ga eens naar de kapper (was Paul Nieuwenhuis ofzoiets in Den Haag) om er een modelletje in te laten knippen. Niet met de bedoeling dat het kort zou worden. Maar die griet was dus bezig met knippen en ik had zoiets van "ze zal wel weten waar ze mee bezig is". Maar op een gegeven moment vond ik het toch wel wat drastisch worden en heb ik 'r gezegd dat ik het nu wel erg kort vond worden.
Bleek die muts een beginnend kapster te zijn!!! Ik dacht dat ik gek werd.. Ze heeft me ook niet geholpen met afrekenen want dat durde ze waarschijnlijk niet meer.
Waardeloos. Ik liep met tranen in m'n ogen op straat van frustratie. Gekruld haar groeit al niet zo snel, maar dit sloeg echt werkelijk alles.
Bezopen dat ze zo'n onervaren iemand aan m'n haar hebben gelaten.
M'n vriend was zo sympathiek om te zeggen dat het me goed stond, maar een hele tijd daarna zei hij dat hij het vreselijk vond.. Als ie had gezegd dat het vreselijk was, had ik helemaal de straat niet meer opgedurfd.
Het sneue is dat ik een lange tijd daarna nog een keer m'n haar heb laten punten. Waarom ik dat deed begreep ik ook niet, maar ja... Toen heeft wel een ervaren persoon m'n haar gepunt.
Daarna ben ik er nooit meer geweest want ik vond die lui die daar werkten een stel arrogante dwijlen.
Godenzijdank ga ik nu al 9 jaar naar een kapster die wel precies weet hoe ze met m'n haar moet omgaan. Dit is nu natuurlijk een gevoelig punt geworden.
quote:ja maar maak ze dat maar eens duidelijk
Op zondag 9 november 2003 15:44 schreef Doctor_Bara het volgende:
lolnou ja dat is t voordeel van haar t groeit altijd weer aan
Dat was bij Hoepelman in Den Bosch trouwens.
En het was asociaal duur vond ik!
Wat een ramp, ik kan me wel indenken hoe je je nu voelt..k*t voor je zeg!
Mss moet je toch proberen om je verhaal te halen. Je krijgt je lange haar er niet door terug maar wel een stukje eigenwaarde omdat je voor jezelf opkomt.
Overigens vind ik je haar zoals je het nu hebt ook erg leuk. Maar daar heb jij nu niks aan - helemaal niet als het je uren werk en tubes gel kost om je haar een beetje fatsoenlijk te krijgen
quote:Gast, we kunnen niet allemaal in de ICT zitten en er bijlopen als een grafzwerver.
Op zondag 9 november 2003 15:47 schreef Dodec het volgende:[..]
ja maar maak ze dat maar eens duidelijk
Misschien zijn er meer mensen met dezeldfe klacht.
Of voelen een paar voetbalhooligans zich geroepen een en ander te regelen.
quote:Ik loop er niet bij als een grafzwerver
Op zondag 9 november 2003 15:53 schreef TrenTs het volgende:[..]
Gast, we kunnen niet allemaal in de ICT zitten en er bijlopen als een grafzwerver.
quote:Zeg ik dat?
Op zondag 9 november 2003 15:53 schreef TrenTs het volgende:[..]
Gast, we kunnen niet allemaal in de ICT zitten en er bijlopen als een grafzwerver.
quote:Doen ze niet allemaal.
Op zondag 9 november 2003 15:58 schreef veldmuis het volgende:[..]
Ik loop er niet bij als een grafzwerver
.
quote:Het is even kort door de bocht.
Op zondag 9 november 2003 15:58 schreef Dodec het volgende:[..]
Zeg ik dat?
Wat een kut-opmerking trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |